40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Niin mur-mur Jospa Rominas tarkoitti: "vahvempi viiva sen kontrolliviivan lisäksi..." =). (muokss.) :LOL: :LOL: :LOL: Nauran täällä itelleni ku on aikaa tavutarkkuudella arvuutella kuka mitäkin kirjoittanut :).

Happis tosi hyvä neuvola sinulla ihanaa. että sait sen lähetteen, niin voit tarvittaessa mennä sinne polille.

Rominas olet raskaana ilman digiäkin, mutta mukavaahan testailu on :heart:

Mur-Mur ja ottis kiitos taas, oli toi kampaaja keikka hyvä siinnä retouduin, kun toinen käsittelee päätä =), sitten menin asioille ja ajatukset pysyivät vähän aikaa muissakin asiossa sillä siellä jouduin vähän hiiltymäänkin yhdessä paikassa. Sitten oli leppoisaa, kävelin pitkähkön matkan, piipahdin torilla. Nyt olen ihan väsy, joten kohta sofa kutsuu. Mur-Mur pe minulla on rv 5+5.

Solakka silakka sitä yritän itselleni muistutella, en voi asialle mitään. Loma on juuri hyvä aika punktiolle ja siirtoon, ei tule stressiä työasioista.

BB miten menee?

Oivikki ja Suoma

Ottis
Oivikki Hienoa, että pystyit vähän relaamaan. Perjantaihin enää kaksi yötä on.

Mullakin on muuten kampaajalle aika huomiselle =).

Rominas Joko digitestin ostit? Ostithan viikkonnäytöllisen :). Milloin dippaat? Nimim. malttamaton.

mur-mur Hienoa!! Siitä se uusi yritys lähtee, kun pääsee tädistä eroon ja kroppa herää uuteen eloon.

ON Vuoto on ainakin vielä todella reikaleista vai miten sen ilmaisisi, mutt ei ole epäilystäkään, etteikö kiinnittymisyritystä olisi ollut. Nyt on itsessä tsemppaaminen, ett jaksaisi katsoa eteen- eikä vain taaksepäin :'(.

Arvatkaa jännittääkö huominen kun aamulla eka lääkärineuvola ja ehkä kuunnellaan sydänäänet. Meidän neuvolassa ei sellaista ultraa ole jola vauvan näkisi. Samalla saan ne kotitestausjutut siihen rd:hen. :attn: Eniten jännittää että kuuluuko sydänäänet vai ei! Huomenna rv 12+6. Viimeksi oli np-ultra rv 11+0 ja siitä nyt kaks viikkoo kohta. Toivottavasti kahden viikon aikana ei ole sattunut mitään.

Ottis
Jääris Kiitos :flower:! Kuuluu ne sydänäänet ihan varmasti!! Tsemppiä sulle huomiseen ja muistathan kerroilla meillekin tänne sit hyvät uutiset. Olen hengessä mukana. Lähteekö sun mies mukaan?

Ottis
Oivikki Kiitti halista :flower:! En ole miehen kanssa jutellut koko asiasta vielä. Hän ei vieläkään tiedä, ett tärppi oli lähellä, mutt Sen tikun olen säilyttänyt, ett voin sitä hänelle näyttää. Jos se vähän motivois pupuiluun. Mies oli nytkin mennyt töistä suoraan mökille. Oli tosin yrittänyt soittaa, mutt mulla oli puhelin äänettömällä, kun olin kokouksessa. Se on nyt niin kortisonihuuruissa koko mies, ett vouhkaa miltei ympäri vuorokauden. Kotona ei viihdy yhtään. Eilen tuli kuuden jälkeen kotiin ja kun ei kehdannut enää lähteä käymään missään, alkoi jo kahdeksan aikaan kiukutella. Teki mieli sanoa puhelimessa tänään, ett mitäpä turhia tulet tänne, ku sanoi, ett tulee yöksi kotiin.

Mutt se on metkaa, ett nytkin kun aloin katella päivyriä, ett minne ovis ajoittuis ja mietin simppojen hankintaa, tuli sellainen olo, ett ne kerrat pitää minimoida. Ja kun tässä menneessä kierrossa näytti sittenkin riittävän ovispäivän pupuilu, suunnittelen jo, ett pahat simpat alta pois noin 3 päivää ennen ja sitten ovispäivänä itse pupuilu jne. Mutt mutt.. tiedän, että jos näitä juttuja alkaa liikaa suunnitella, sitä ensinnäkin laittaa liian isoja tavoitteita ja sit toisekseen, alkaa itsekin stressaantua koko ajatuksesta, joten voipi olla, ett jätän simppojen saannin ns. herran haltuun ja katsotaan miten käy.

Ja sitäkin jo mietin, ett jos nyt käykin tärppi, ett voidaanko sittenkään varata kahden viikon matkaa heinäkuun alkuun, kun ennen matkaa olisi vasta rv5+2 ja silloin ei varmaan mitään näkyisi ja reissun jäljestä pääsisi ultraan aikaisintaan rv7+4. Siis hyvin kaukana viilettävät jo mun ajatukseni :LOL:. Toisaalta jos noin kävisi, niin sehän menisi nappiin kun reissussa ei vaan auttaisi kuin rauhassa odotella mikä on tilanne. Mutt mitäpä sitten jo matkalla alkaisikin vuoto jne?

Ottis
Taisin tehdä pohjat :). Ku mies pikaisesti kotona käytyään lähti motskariajelulle ja mulla oli valtava pisuhätä, vaikka edellisestä pissistä ei takuulla ollut kuin puoli tuntia, otin mä ja tein ovistestin ja sain viivanpaikan. Sekään ei tullut heti, vaan just alle puolentunnin, jonka jälkeen testiä ei kuulema saa tulkita :LOL:. Siis säälittävää ku ei edes ovistikkuun saa haamusta aikaiseksi.

Mutt älkää huoliko, olen varma, ett kun päivä pari menee ja suostun uskomaan, etten sittenkään ole raskaana eikä siitä ole pienintäkään toivetta, niin sitten maltan jo lopettaakin tikkuihin pissimisen ja 'rauhoitun' kaikin puolin.

Ottis Täti tuli sinne kuitenkin, voihan ryökäle..

:(

Jos tämä laskuri pitää paikkansa olis ovis vasta huomenna mulla.
Maito kaupasta ostin ovis testejä :D Oli ihan pakko..ja tein sit yhden ja hailu viiva tuli vain. että onko siis ovis mennyt vai ei vielä ole tullut..Yritän pidätellä pisua ja teen vielä uudelleen ja pääsen viivoja vertailemaan..oon mie huru ihan :headwall:

I-K älä enää pisuttele O-testiin kasin jälkeen :whistle: ..ja nyt vain keskityt miehen selätykseen ja simot talteen!!! :wave:

..miekin huomenissa ajattelin miehen kasseista ne "huonot", seisoneet ekaks houkutella poijjes ;) pääsee sitten loppuviikosta mettästelemään niitä virkehimpiä!! :p

Ottis
I-K Vaikea on täältä sanoa miten sen oviksen laita on, mutt pääasia, ett niitä simppoja on siellä tallessa ja tänäänkin piliä saat :). Onnea matkaan :heart:! Jos sulla olis eilen ollut testissä ovishuippu, niin tänäänhän viiva olisi jo haalistunut ja sulla tänään ovispäivä. Noi laskurit eivät todellakaan pidä aina paikkaansa. Me haaskattiin puoli vuotta turhaan pupuiluun, kun en testaillut ovista, vaan luotin a) tuntemuksiin ja b) pyrin varmistelemaan ovislaskureiden opastamana.

Mur-mur Niinpä. Vuoto niin selvää tätiä, ettei epäilykselle pitäisi olla sijaa, mutt silti vaan pitää testailla. Onneks en kuitenkaan digillä :LOL:. Onnea sullekin miehen kaatoon huomenissa :heart:!!

Ottis ei tule mies mukaan neuvolaan, ei hän ole tullut minnekään ultraankaan koskaan. Oli se Nt-ultrassakin odotusaulassa jotenkin orpo ja nolo olo kun siellä yksin istuskelin pitkän aikaa ja toiset olivat siellä pareittain käsi kädessä liikenteessä. Vähän katkerana siinä mietiskelin mut olihan mulla sitten se anoppi silloin hetken aikaa siinä istuskelemassa odotusaulassa :LOL: mut ei se ihan sama oo ;)

Iida-K nyt vaan tosiaan testi nurkaan ja miehen kanssa seurustelemaan. Huomenna voi sitten taas pissailla purkiin.

Ottis minulla on iso pino nykyisin niitä halpoja r-testi luiskia niin voin sitten rauhassa testailla vaikka täti olisi jo kurvannut paikalle, jos jotain harmaata viivanpaikka tai roskishaamua näkyi ennen tädin tuloa. Ottis on muuten tosi paljon tullut puolessa vuodessa + tähän pinoon. Ihanaa.

Mur-Mur hyvät suunnitelmat sinulla anna miehen levätä ja sitten alat pitämään häntä hvyänä.

Hyvä yötä ja kauniita unia kaikille :wave:

Oivikki ja Suoma

Ottis
Voi Jääris, onpa kurjaa ku mies ei lähde mukaan, mutt onneks sinä olet niin rohkea ja reipas nainen, ett pärjäät yksinkin. Voin hyvin kuvitella miltä tuntuu aulassa yksin odotella varsinkin kun itseä pelottaa ja jännittää mitä tuleman pitää. Sanoisinko, että I've been there eli sekin on koettu. Tsemppiä sulle :hug:.

Mur-mur Hyvä idea antaa miehen ensin huilia kunnolla vapaapäivän verran ja sitten vasta alkaa lämmitellä häntä 'niihin' puuhiin :).

Oivikki Kyllä mä luulen jo uskovani, etten voi olla raskaana ja maltan taas hetken olla testaamatta, eihän tässä kauaa kuitenkaan mene, kun 'saa' alkaa jo ovista tikuttaan. Kauniita unia sulle ja Suomalle :wave:!

Ottis
Näin aamusella unta, ett mulla oli kohdusta tulossa ulos jotain ja sainkin sen vetämällä näkyville. Ensin se näytti aivan sikiöltä tai pikemminkin alkiolta, mutt kun sain sen ulos, se oli sellanen kämmentä isompi ihonvärinen hämähäkin tapainen, jolla ei tosin ollut jalkoja, mutta päistään veriset sarvet molemmin puolin päätä. Yäk, mikä uni :/ .
t.Ottis

Huomenia!!

ON: Apteekista digit olivat loppunett!!! :eek: , joten en sitten ostanut!! Soitin jopa toiseenkin apteekkiin ja sama tilanne!!

Ottis ja mur-mur: Täällä hekottelen teidän keskustelullenne kontrolli/testiviivasta... :LOL: :LOL: Testissä oli vain kaksi viivaa... Testiviiva on vahvistunut vai oliko se kontrolliviiva... ;)

Ottis
Rominas Hyvä, että sait naurut meidän tulkinnasta sun tekstistäsi. Pääasia, että viiva on vahvistunut :heart:! Voi hitsi ku et sitä digiä saanut. Mä olisin niin halunnut tietää paljonko se sulle nyt näyttää.

Taavi166 Tänään on TOTT-päivä. Se meinasi luiskahtaa multakin ohi, mutt toistamiseen kävin sit pisulla ja tirautin purkkiin noin 1cm pisua, jota kallistelemalla sain siihen o-testin dipattua ja siihen nyt ihan testiajan sisällä tuli ihan selvästi havaittava viiva ja väriäkin siinä oli.

Aamupisulla todellakin odottelin Niagaran olevan vastassa, mutt verta oli tullut ihan nimeksi vaan. Tämä siis todentaa sitä, että mulla limis oli aivan liian ohut kiinnittymiseen. Oikeastaan kaikki mikä on tullut on ollut mustanpuhuvaa massaa. Eilen illalla vain pariin otteeseen pyyhkiessä oikein kunnon klimppejä veren seassa.

Yhteistyössä