40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis jäikö sinulle niitä testjä huomen aamuksi? Vielä peukutan sinulle + tähän kiertoon ja onpahan sinulla hyvä varasto o-testjä uutta yritystä odottamassa.

Mur-Mur mukavaa, kun sinulla on reipaampi olo.

Iida-K hienoa niin se alkaa, onnea hoitoihin ja sitä ennen luomuiluun.

ON vieläkin tulee vaaleanruskeaa vuotoa, toivon ja rukoilen, että kaikki kuitenkin on hyvin.

Oivikki ja Suoma

Ottis
mur-mur Siis ku sitä pissan värjäämää kontrolliviivaa kattoo, niin siinä näkyy reunoilla samanlainen viivan jälki kuin viivan paikassakin siinä missä testiviivan pitäisi näkyä. Sori, ett vasta nyt vastaan, mutt töllötin :).

Oivikki Olen varma, että Suomalla on kaikki yli. Sieltä vain ylijäämä ylihyvästä kohdunkalvosta falskaa yli.

Ja kyllä, jäi mulla testi aamuksi ja seuraavaankin :). Melkein jo toivon, ett tää piina loppuis, sillä kohdun seutuvilla alaoikealla tuntuu miltei koko ajan jonkinsortin nippailua ja ellen olisi negoja nähnyt, voisin kuvitella olevani raskaana.

Niin surullisen haikeana aina vain muistan sitä lauantain todella punaista haamua. En olisi osannut ajatella, ett se noin vain katoaa, mutt niin vain kävi :'(.. Jos ei tämä yrittäminen (simppajahti) olisi niin vimmatun raastavaa, niin tietty jo mielessäni hyökyisin kohti uutta yritystä, mutt nyt tuntuu etten jaksa. Nyt laitan energiani siihen, ett varaan meille mahdollisimman relaavan loman jossain ihanassa paikassa, sillä mies on luvannut ottaa lomaa ajalle, jonka hänelle 'määrään' :).

Hyvää yötä kaikille! Aamu tuokoon uudet ja hedelmälliset tuulet :heart:!

Ottis
Huomenta vaan kaikille! Täällä testattu puhdas valkoinen viivan paikka taas. Tätia alan siis ihan kiltisti odotella kylään ja funtsin hiljaa mielessäni mitä nyt tehdäänkään.

Ai niin, ainoa positiivinen asia nyt on, että näin unta kahdesta viivasta yhden sijaan. Tähän aikaan kiertoa näen yleensä verisiä unia. Ehkä ne kaksi viivaa joskus tulevat :).

Minä en testaa, en testaa, en testaa, en testaa, en testaa, en testaa, en testaa, en testaa, en testaa, en testaa, en testaa... :D

Siis mulla on vain yksi testi ja kaappi täynnä maitoa, joten ei tarvitse kauppaankaan mennä. En testaa.

Täti ei ole saapunut. Alhaalta vasemmalta juilii kuin jokin kaivautuisi kiinni. Mutta jos täti harrastaa voodoota, niin se on sitten sitä. Ei mitään kiinnitymisyritystä, ei. En testaa.

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42).....................kp0/23-28........yk11...............1.
mur-mur (44)..............kp3/24-28..yk13 (km2/10).......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp4/25-28.....yk30...................3.
MamaStella(40)..........kp7/27-28............yk2..............6./2.yht.
Inia (43)......................kp8/26-30.........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp9/23-29.........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp12/28-36........y.2v................3.
liiza (44)......................kp13/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp16/31.............yk2.................6.
onlydream (37)...........kp19/23-29.........yk?................3.
ikiemo (45)..................kp22/20-50........y?...................4.
happihyppy (39).........kp27/28.............yk7(28)............3./1.yht.
taavi166 (38)..............kp34/28-42.........yk13..............3.
nillanilla (42)...............kp35/28-33.........yk10...............1.
Sariella09 (43)...........kp54/40..............yk?..................5./1.yht.

RKTT

Rominas (40).....................dpo20 :heart: :heart: :heart:
taavi166 (38)....................dpo15
happihyppy (39)................dpo14 :heart: :heart: :heart:
ikiemo (45)........................dpo10
liiza (44)............................dpo1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Taavi: Plussaa puhaltelen Sinulle!! :heart: :heart:

Ottis Jos ei tätiä näkynyt, niin toivoa on jäljellä, vai mitä?? Puuh puuh +-tuulta sinulle!! :heart: :heart: Ja hei, jos mä sain plussan dpo 18/kp 31, niin todellakin voi myöhäinenkin lussa tulla!! =)

Ottis
Taavi166 Sun testitulosta tulin kurkkaamaan. Testaa nyt, testaa, testaa, testaa, testaa... Hus pissalle siitä =). Plussapuhureita :heart:+:heart:+:heart:+:heart:!!

Rominas Olen yrittänyt pitää ton myöhäisenkin lussan mielessä, mutt ku mulla lauantaina kuitenkin oli niin hyvä lussan alku, niin sillä en jaksa uskoa, ett se tulis takas kerran kadottuaan. Pikemminkin jos näin on, niin sitten on jotain pielessä. Milloin olet muuten ajatellut ekaa ultraa jne? Teetkö digitestiä? t.Ottis kp26 (dpo14)

Ottis: Soitin paniikissqani eilen neuvolaan ja eka neuvola aika on 22.6 (8+5) mutta niillä ei ole ultraa, kun asumme niin pienellä paikkakunnalla.
Joten miehen kanssa puhuttiin, että varaan ultra ajan Ouluun Gynekon Aydin Tekay:lle (todella pätevä setä!) tuohon juhannusvkolle, jos vain sillä aikoja jäljellä.
Totta kait tekisi mieli jo vkolle 6 tai 7 ottaa mutta tultiin tulokseen, että turha mennä liian aikaisin, koska sitte se vasta pelottaakin, jos ääniä ei kuulu johtuen aikaisista vkoista. Parempi vaan yrittää kestää vkoon 8.
Oikea neuvolalääkäri, jossa sitten ultrakin (isommalla paikkakunnalla) on heinäkuun 12.pvä (11+3) ja siellä ottavat sitten niskaturvotuksen, veriseeruminäytteen (halutaan ottaa sekin), veren vasta-aineet (toivottavasti löytyy, kun olen B- )jne...

Jatkan kohta kun poikanen on sitä mieltä, että äittä ei ole netissä jos hän ei pääse räpeltään kans näppäimistöä...

Ottis
liiza Yes! Onnellista RKTT-aikaa, olkoon sen toisessa päässä tuloksena vahva plussa :heart:!

Rominas Kylläpä oot reipas ku maltat noin pitkälle odottaa, mutt mikäs on odotellessa ku mieskin mukana jännäämässä. Mun ukkoni ei kantaa näihin juttuihin ottais. Kiristämällä sain sen mukaani ultraankaan :LOL:. Silloinkin jäi autoon odottelemaan :whistle:.

Ottis voi surku negasta:( lohdutus:hug:..on tämä niin vaikia lajinsa..

lumeton ihana juttu - Paljon pienelle nyt tarraa&vaavilimaa!!!:wave::heart:

liiza juuuh, minuakin nyt JO pikkasen hymyilyttää, sunnuntaina ei kyllä hampaita naurattanut :/ :eek: :ashamed:..otin kyllä opikseni ja se tärkeintä!! :p
Hedelmällistä RKTT aikaa siulle!!:heart:

taavi166 älä sie pie meitä enempää jännityksessä!!!! ;) Plussatuulia:heart::heart::heart:

Yhteistyössä