Alkuperäinen kirjoittaja Tyynetuulia:Ottikselle tsemppiä että viiva vahvistuisi ! Ja Happihyppy kovasti onnea plussasta. Mulla on ollut primaspan 100 mg käytössä ja sitä on ollut tarkoitus jatkaa lähes raskauden puoliväliin saakka niin että istukka kehittyy kunnolla. Mutta vuotojen vuoksi olen sen jo ekan kolmanneksen jälkeen joutunut lopettamaan. Eli ei välttämättä vielä sitä kannata lopettaa.
Oivikki kyllä tuhrut ja vuodotkin on ihan normaaleja ja olen ymmärtänyt että luget itsessäänkin voi ärsyttää limakalvoa ja rusehtava voi johtua siitä. Kellertävä valkovuoto muuten kuuluu monilla raskauteen.Eli yritä jaksaa vaikka aika tuntuu nyt matelevan.
Itse roikun vielä palstalla kun jotenkin nyt haaveilen siitä lahja-alkiosta. yhteen siirtoon voisin saada rahat kokoon virossa. Munasolun luovutushoidoista en voi edes haaveilla,sen verran ovat tyyritä.Iida-Karoliina oletko ottanut yhtään asiasta selvää? Kuulemma luovutetussa alkiosiirrossa yhdenkin top-alkion tuoresiirrossa onnistumisprosentti on kuulemma 50. mikä on siis todella paljon. Itsellä tuo raha vaan on este, harmi. Virossa ja Riikassa ei kuulemma edes ole jonoja. No ainahan voi päiväunia nähdä ja tällälailla hitaammin luopua haaveistaan.
Tyynetuulia En ole ottanut selvää noista hoidoista. Alkuun olimme Miehen kanssa sitä mieltä että jos omilla soluilla ei onnistuta yhteistä lasta saamaan niin tyydymme siihen. Nyt vaan minä en haluaisi luovuttaa ja ei tuo vauva kuume tunnu menevän millään ohi, ikää karttuu koko ajan lisää ja mahdollisuudet vain hupenee koko ajan.
Minulle on tehty Ivf hoitoja koska viimeisen raskauteni jälkeen tein sterilisaation. Nyt uuden liiton myötä sitä olen katunut. Ivf:vän jälkeen puratin sterilisaationi ja purku onnistui hyvin..Ollaan sitten luomuna yritetty vaan taitaa nuo minun munikset jo olla liian vanhoja. Lääkäri tosin sanoi että vanhempana voi joutua yrittämään raskautta selvästi kauemmin kuin nuorena mutta onhan me nyt tätä yritetty jo melko kauan, luulisi tärpin jo onnistuneen. Edellis kierrossa tosi taasen kai jotain yritystä oli kun testiin sain haamun ja ovis testit näytti hyviltä myös (loppu kierrossa tein) Kierto venyikin 29 päivän mittaiseksi ja vuoto sitten runsas..ei jaksanut alkua pitemmälle.
Eilen kävin lukemassa tuolta toiselta palstalta noista muista haaveilioista jotka ovat luovutus hoidoissa, ja olin ymmärtäväni että 2000 e voisi hoitoon päästä? sen voisi jotenkin saada kokoon ja uskaltaisi ehkä vielä satsata tähän asiaan. Miehelle näytin noita kirjoituksia ja oli hiljaa ja varmaan jäi tuota miettimään. Maca-jauheensa on kiltisti ottanut ja kertoillut milloin aikoo siinnä viikon tauon pitää. joten vauvaa toivoo edelleen myös hän..
Jospa tässä päästään eteenpäin..
Mitä sinä tiedät näistä hoidoista, kerro.. olisi tosi kiitollinen :heart: