40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Psst. Livessä toi viivanen näkyy paljon selvemmin. Peräti niin selvästi, että kun mies tulee kotiin, uskallan ihan hyvin hänelläkin viivaa metsästyttää ja tiedän hänen sen näkevän. Ja siinä on väriä :).

Huomenta kaikille, ilma on viileämpi kuin viimeaikoia, mutta silti poutainen, linnut laulavat iloisesti :flower:

Tyynetuulia minä tuota luovuttua alkiota olen ajatellut myös, jos näissä hoidoissa ei onnistu. Nähän ovat kalliimpia kuin tuo luovutettu, joten voi olla, että se vaihtoehto on ajankohtainen pian minullakin. Ongelmaksi minulla voi tulla myös se, että minulla ei estrogeni tableteilla saatu limistä kasvamaa, joten ajoitus hoidolle ulkomailla olisi aika hankalaa, mutt eiköhän siihenkin joikin ratkaisu keksitä. Risteily tyttöjen kanssa kuulostaa kyllä mukavalta.

Ottis toivottavasti tänään on mukavampi päivä kuin eilinen ilta oli.

Happis oletko malttanut olla testaamatta?

Nillanilla sinun tilannetasi mietin.

ON otin itseni pois nyt tuosta RKTT listaltakin, vaikka hirvitti. Yöllä heräsin noin kahden aikaa voimakkaseen kipukohtaukseen, jota kesi noin 15 min. Vuoto ei ole ainakaan vielä alkanut, mutta kyllä taas sydäntä kylmäsi.

Ottis
Oivikki Sinäkin siis näit sen :)? Arvaa vaan etten ole täällä onnesta soikeana ja aivan ymmyrkäisenä. Tikku on pöydällä vieressä eikä sitä todellakaan tarvitse tihrustaa viivaa nähdäkseen.

Jotenkin eilen arvelinkin, ett ottaisit itsesi RKTT-listalta pois. Se oli rohkea teko. Taikauskoiseksihan tässä heittäytyy helpolla, mutt usko pois, ett R A S K A A N A olet vaikket olisikaan enää RKTT-listalla. Eikös sulla kuitenkin ole dpo19 nyt?

Kohtu kasvaa ja välillä siellä tuntuu rajujakin repäisyjä. Se on ihan normaalia. Tsemppiä pelkojen kanssa pärjäämiseen. Jos Luoja suo, niin perässä tulee samaan kauhutilaan.

Ottis
Oivikki Oi ku ihunia noi sydämet onkaan oman nimmarin perässä =). Mutt vielä hiukkasen olisin odottavalla kannalla, sillä mun tuurillani täti kurvaa kuitenkin paikalle ihan ajallaan, mutt katellaan.

Täällä ihana aurinkoinen aamu. Saattaa olla, etten enää maltakaan mennä nukkumaan. Niin juu, mun LA olis 01.02.2011.

Ottis lähetän rukouksia puolestanne yläkertaan. Hyvin näkiyi tuo puansävy viivassa! Kyllä tiedän tuon tikkujen tuijottelun, on niiiiin ihana sitä + tiirailla vähän väliä. Soitan ma klinikalle ja kysyn olisiko tarvetta uudelle hcg mittaukselle, jos ei jo ennen sitä tule jotain isompaa takapakkia. Ei kai se kohtu vielä kasva??? Minulla on LA 23.1.2011 :heart:

Ottis
Kiitos Oivikki :flower:! Olen nyt aivan ymmyrkäisenä. Mutt täytyy muistaa, ett voi viiva ei testiin tullut sen 3:n minuutin aikana, mitä ohjeessa lukee. Äsken vasta kävin lukemassa. Kymmentä minuuttia pidin takarajana niinkuin on joissakin aiemmin käyttämissäni testeissä.

Kohdun kasvusta tuossa vaiheessa en voi olla satavarma, mutt muistan omasta raskaudestani viime kesältä, että ennenkuin olin testiä tehnytkään mulla tuntui aivan selvästi kohdussa jotain ja ekat viikot kävelinkin varoen. Ekassa ultrassa gyne kehuikin kohdun mallia ja vaikka sydämenlyöntejä ei vielä näkynyt veikkaili sen perusteella hyvin alkanutta raskautta. Vaan eihän se sitä sitten kuitenkaan ollut :(.

Ihanaa Ottis :flower: :flower: :flower: :flower: . Selvä plussahan se on!!! ONNEA!!! :heart:
Nyt onkin kunnon plussaputki päällä, kukahan seuraavaksi????

Oivikki kyllä siellä kohdun alueella on jos jonkinlaisia tuntemuksia alkuun ja myöhemminkin, sehän on just merkki siitä että siellä on asukas! =) :heart: Ja voi muuuten olla jotain suolistokipujakin, nekin kuuluvat raskauteeen kun ruuansulatus muuttuu...mulla ainakin sattuu välillä kovastikin ja se johtuu tuosta ruuansulatuksesta ja ne suolet kuitenkin risteilee jokapuolella...

Ottis
Kiitos Jääris ja Lumeton :flower:! Mua siltikin vain epäilyttää ja tuskin maltan odottaa huomisaamuun, ett voin tehdä uuden testin. Tekis mieli jo nyt pissiä siihen digitestiin, sillä sen antamaan tulokseen voi ainakin luottaa. Tossa yllä just ottamani kuva samaisesta testistä. Siinä näkyy punaista jo koko matkalla.

Outoa, kun en ole osannut 'kehitellä' mitään oireita :LOL:. Tisut hiukkasen arat ja ristiselkä ollut kipeä monta päivää, mutt sen uskon johtuvan tiistaisesta ullakon siivouksesta, kun roudasin huonekaluja yksin.

Ottis malta mielesi, älä tänään ainakaa sitä digiä dippaa, aamupisusta sitten. Mukavaa juhlaa, sielä sitten hohdat iloa.

Happis
hvyä hyvä, että viivanen vahvistuu.

Jääris kiitos toivottavasti oli kuitenkin minullakin asian kuuluvaa kipua.

ON ilma on lämmin, päässä tuntuu, että on ukkosta ilmassa. Taidan lähteä tästä torille ja kaupoille.

Oivikki + Suoma

Ottis
Niin on Happis, vaikeata on uskoa, varsinkin kun koko kierrolle lähdin pihtailumielellä ja vain kerran pupuiltiin. Nyt vaan toivon, ett mies olis ollut nyrkkipyykillä yksin mökillä ollessaan, ettei NE Simppaset olis olleet niitä liian kauan pussissa muhineita :).

Ihanaa, ett sun viiva siellä vahvistuu eikä ihmekään kun digikin jo asian kaksi päivää sitten vahvisti :saint:.

Oli miten oli, mutt vahvistustahan mun piti saada ja kun en päiväpisuun raaskinut digitestiä käyttää, tein ovistestin ja kyllä se mun ovishuippua näyttää. Viivat ei ihan tasavahvoja ole, mutt ei ne ole mulla koskaan olleetkaan edes oviksen aikaan.

Ottis
Happis Ymmärrän jos et malta kauniina päivänä koneella leikiskellä, mutt mua kiinnostais nähdä se sun vahvistunut viiva. Kävin nimittäin niitä sun dpo9 viivoja kattelemassa ja nyt uskon tohon omaani vähän enemmän. Vähän taistelen itseni kanssa teenkö huomenna vielä pelkän puikkotestin vaiko digitestin. Olis niin selventävää nähdä se sana 'raskaana' siinä näytöllä. Sit uskois paremmin.

Onnea Ottis selvä plussa . Nyt vaan malttia testailuun kun dpot on vielä melko pienet. :flower: Mulla muuten rinnat tosi kipeet ja vetistä valkovuotoa, jotka siis olleet mun raskausoireita, eli näköjään niihin hcg.tä tarvita vaan estrogeenit ja keltarauhashormoonit riittää. Jos siirto olisi onnistunut olisin varma että ainakin kiinnittymisyritystä. eli ole ihan rauhassa vaikka ei ole oireita ,harvalla ihan alussa onkaan.

Ottis
Tyynetuulia Kiitos :flower:! Juu, enköhän mä nyt tän päivän malta olla vielä testaamatta. Kutajaa vaan päästä jo miehelle kertomaan, mutt mokoma puuhastelee kotipaikallaan kaikkea mahdollista serkkunsa kanssa eikä tule pieneen mieleenkään tulla kotiin. Puhelimessa en viiti kertoa, vaikka teki mieli ihan kurillaan, sillä olis ollut hauska kuulla miehen takeltelevan, kun tiesin serkun olevan vierellä.

Ottis
Heh, Terri, just niin. Tässähän vois jo melkein puhua 'vahingosta'. Entistä vakuuttuneempi olen nyt siitä, että ei se oma yrittäminen ole näissä jutuissa sittenkään kaiken A ja O, vaan tarvitaan jotain meidän suunnitelmia suurempaa suunnitelmaa.

Lumeton, tosi kiva kuulla, että olosi on parantunut. Minulla ihan sama juttu ja nyt pelottaa, että kun lapsettomuushoidot loppuu, niin periaatteessa loppuu myös Thyroxin-lääkitys, koska sisätautilääkäri ei määrää näillä arvoilla (Mulla TSH 3.0 ja T4V 12) lääkitystä. Eli kukas mun reseptini uusii?

Ottis, mäkin luotan siihen, kun en nyt "yhtään yritä", että tärppää. Ei vaiskaan, mä aion nyt ihan oikeasti relata ja unohtaa omat vauvahaaveet. Teidän muiden tilannetta on silti mukava lueskella ja kommentoidakin. Ihaninta on päästä onnittelemaan plussatesteistä ja tietysti syntymistä.

Ottis PALJON ONNEA PLUSSASTA, ihan selvä viiva!

Täällä tuli täti kylään heti aamulla, nyt siis kp 1. Sellaista tämä nyt vaan meilä on ollut eli 2,5 v. pelkkää tätiä joka kk. Huomenna aloitan sitten Puregon-pistokset ja kohti IVF:ää siis ollaan menossa. Katsotaan tuleeko siitä (kään) mitään...

Tänään vien lapset parturiin, leikataan nurmikko eka kertaa ja huomenna mennään papan luokse kylään Jyväskylään...

Ottis
Niinpä Terri. Minäkin tän kierron sujuvasti oli ihan taustailla, mutt on todellakin toisten kuulumisissa niin paljon jännäämistä, ett eihän täältä malta olla pois kuin pakon edestä.

Rominas Sulla niin isot noi dpot, ett ihan kyssäriä laittaisin, jotta oletkos ajatellut vielä testailla?

Mur-mur Sinä myös lupasit aamusta purkkiin tai tikkuun pissiä ja vannotit, ett ei edes viivan paikkaa näkyisi. Miten kävi?

Ottis
BB Kiitos :flower:! Toivotaan kovasti, että pistokset auttaa ja saatte kesäyllärin. Meillä pitäis myös nurtsia leikata ja mies aamulla kyselikin, ett tarviiko hänen tänään siihenkin ehtiä, mutt lupasin, ettei tarvitse, sillä pelkään, ett kuivuu nurtsi liikaa jos sen nyt leikkaa eikä sadetta heti tulekaan. Hullun toiveikkaana kävin kuitenkin tässä välillä nurmikonsiementä melkein kilon ympäriinsä nakkelemassa :whistle:.

Yhteistyössä