Huomenia kaikille!
Ihan turhaanhan minä noiden lugejen laitoista marisin, sillä helppo homma se on. Pitää vaan muistaa se iltaisin ja mielellään sen jälkeen ei menisi enää pissille, pupustele tms., joten enemmänkin näistä se harmitus. Niin ja kuluuhan niitä ph-suojiakin. Pienet on siis mulla murheet.
Oivikin kissalle terkkuja ja paranemisia. Mä oon niin kissaihminen kuin vain olla pääsee. Tosin allerginen sellainen, joten surukseni en voi enää kissaa ottaa. Onko sun kissasi ihän sisäkisuli?
Mur-murille sopivia munisjomotteluja toivon, jotta pallura/t ehtii kasvaa tarpeeksi.
Mukava kuulla
Solakka Silakan uutisia, varsinkin kun uudet yritykset jo siintää mielessä. Toivotaan niistä pysyvää tärppiä ellei sitten luomuyllätys iske sitä ennen.
Ottis, jos minä olisin sinä, niin lähtisin kyllä heti hakeutumaan hoitoihin, jos siis ajattelet, että voisit yleensäkään sellaisiin ryhtyä. On se niin tyyristä touhua, että jos vielä saat apuja siihen, niin hyödynnä. Tietysti jos vähänkin mietityttää, että haluaako
sitä yritystä jatkaa tällä saralla, niin sitten kannattaa antaa mietintämyssyn pysyä päässä. Taidan olla aika materialistinen, kun näin ajattelen
Onko se muuten niin, että jos hoidot alkavat ennen 43 ikävuotta, niin silloin niitä jatketaankin "tuetusti"?
Kukas tietää?
Rominaksella on asiat mallillaan, kun sairaus selätetty ja simpat saatu
Ja oikein paljon onnea uudesta kodista. Kuulostaa tosi ihanalta. Olen niiiiiin kateellinen kaikille, joilla on tarpeeksi tilaa huushollissaan. Meillä kun asuu äidin ja lapsen lisäksi kotona hamsteri, niin harrastusvälineitä on kaikki paikat pullollaan.
MamaStellalla on ollut paljon vastoinkäymisiä. Onneksi on hääjuhla tiedossa.
Se on käsittämätöntä miten toisten raskaudet menee niin hurjaa vauhtia: jo viikko 19, vaude
vauvatoive10. Mukavaa odotuksenjatkoa edelleen.
Taaville myös hyviä muniksia toivottelen.
Riikkaliisalle onnea plussasta. Tule kertoilemaan myös raskauden etenemisestä, jos vain ehdit ja viitsit. Kaikki sellainen kiinnostaa aina.
Ja
tirulii vasta kertoi kannustavan tarinan 47 v. äidistä. Kiitos!
Ikiemolle harmitus uuden kierron alusta, mutta nyt on kevät ja toivotaan sen auttavan tässä kierrossa.