40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
:wave: älkäähän huoliko siitä iästä vielä.."juuri tulleen tiedon mukaan",joka on siis totisinta totta,on yksi mun tuttuni pyöräyttänyt terveen pienokaisen 47v.!!!! :heart:

..jännäilen täällä taustalla teitä hoitolaisia mm.,lumeton pyörii mielessäni tämän tästä :whistle: ,mutta kaikkia teitä +++ajatuksilla tsemppailen nimiä mainitsematta :p

..ja taas menoksi->nuppusen viereen nukkumaan :heart:

tiru ja peeni :heart:

Ottis
Vauvatoive10 Totta turiset. Kiva, ett vähän rauhoittelet meitä :).

Oivikki Voi sun kisulias kun on voinut pahoin. Kuinkas vanha hän onkaan? Ihan teititellä pitää =). Niin kovasti toivon, ett pikkunen sitkeästi nyt kiinni tarrais ja saisit sen plussan sitten ihan kohta kun nämä piinaviikot päättyvät :heart:.

Riikkaliisa Kiva ku ilmoittauduit plussauutisten kanssa :heart:. Noita on hyvä kuulla. Haluatko yrjöklubiin ja jos niin kerrotko vähän enemmän faktoja niinkus kun plussasit, mikä kp/dpo, kierron pituus jne?? Näet itsekin ekalta sivulta mitä sinne 'vaaditaan', niin kirjaan sut sit ilomielin sinne kyllä :).

Taavi166 Rauhassa ku vaan niitä muniksia kasvattelet niin hiljaa hyvä tulee. Tsemppiä Oilin bongailuun :heart:.

Tervepä teille! Minulla kp1, eli lyhykäinen oli tuo kierto. Vähän ovat taka-alalla olleet nämä vaaviaatokset, mutta kummasti uuden kierron alku aina aktivoi nuo "jospa vielä" -ajatukset.
Valoisia päiviä toivottelen! =)

tirulii kiva, kun tulit meitä kannustamaan.

ikiemo niin se kierron alku on uuden mahdollisuuden alku, onnea alkaneeseen kiertoon.

Ottis kissa on jo 15 v, alkavat nuo vanhuuden merkit näkyä.

Hyvä yötä ja kauniita unia.

Ottis
Ikiemo Harmi, että täti tuli, vaikka uuden kierron myötä toivon toikin. Se ylläripylläriplussa olis vaan ollut kiva sullekin.

Oivikki Toivottavasti kisuliini saa elää vielä pitkään. Meiltä kuoli viime vuonna kissa 19-vuotiaana ja olihan Samulininkin kissa jo 23 vuotias kuollessaan, joten toivoa on. Kauniita unosia teille molemmille!

Riikkaliisa Sut yrjöklubiin lisäsin. Monesko vauveli tämä teille on?

t. Ottis

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (45)..................kp2/20-50........y?....................4.
happihyppy (39).........kp7/28.............yk7(28)............3./1.yht.
mur-mur (44)..............kp7/24-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
oivikki (41)..................kp12/23-27.........yk10...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp13/23-29.........yk12..............5./1. yht.
Rominas (40)...............kp13/25-27........yk11...............2.
liiza (44)......................kp14/24-27.......yk25................4.
MamaStella(40)...........kp14/28............yk1..................6./2.yht.
Inia (43)......................kp14/26-30.........yk21...............1.
taavi166 (38)..............kp14/28-42.........yk13...............3.
Terri (45).....................kp14/27-32..........y.2,5v............2.
nillanilla (42)...............kp15/28-33.........yk10...............1.
haave3 (41)................kp19/28-36........y.2v.................3.
onlydream (37)...........kp23/23-29.........yk?.................3.
Rinafina (44)...............kp27/31.............yk1...................6.
Sariella09 (43)...........kp34/40..............yk?..................5./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp36/28-32.........yk?..................?

Kadonneet lampaat:
Mahdotontako (45)......kp45/29.............yk6..................1.yht.

RKTT

onlydream (37)..............dpo10
liiza (43).........................dpo5
Terri (45).......................dpo3
oivikki (41).....................pp2
Rominas (40)................dpo0

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Huomenia kaikille!

Ihan turhaanhan minä noiden lugejen laitoista marisin, sillä helppo homma se on. Pitää vaan muistaa se iltaisin ja mielellään sen jälkeen ei menisi enää pissille, pupustele tms., joten enemmänkin näistä se harmitus. Niin ja kuluuhan niitä ph-suojiakin. Pienet on siis mulla murheet.

Oivikin kissalle terkkuja ja paranemisia. Mä oon niin kissaihminen kuin vain olla pääsee. Tosin allerginen sellainen, joten surukseni en voi enää kissaa ottaa. Onko sun kissasi ihän sisäkisuli?

Mur-murille sopivia munisjomotteluja toivon, jotta pallura/t ehtii kasvaa tarpeeksi.

Mukava kuulla Solakka Silakan uutisia, varsinkin kun uudet yritykset jo siintää mielessä. Toivotaan niistä pysyvää tärppiä ellei sitten luomuyllätys iske sitä ennen.

Ottis, jos minä olisin sinä, niin lähtisin kyllä heti hakeutumaan hoitoihin, jos siis ajattelet, että voisit yleensäkään sellaisiin ryhtyä. On se niin tyyristä touhua, että jos vielä saat apuja siihen, niin hyödynnä. Tietysti jos vähänkin mietityttää, että haluaako
sitä yritystä jatkaa tällä saralla, niin sitten kannattaa antaa mietintämyssyn pysyä päässä. Taidan olla aika materialistinen, kun näin ajattelen :) Onko se muuten niin, että jos hoidot alkavat ennen 43 ikävuotta, niin silloin niitä jatketaankin "tuetusti"?
Kukas tietää?

Rominaksella on asiat mallillaan, kun sairaus selätetty ja simpat saatu :) Ja oikein paljon onnea uudesta kodista. Kuulostaa tosi ihanalta. Olen niiiiiin kateellinen kaikille, joilla on tarpeeksi tilaa huushollissaan. Meillä kun asuu äidin ja lapsen lisäksi kotona hamsteri, niin harrastusvälineitä on kaikki paikat pullollaan.

MamaStellalla on ollut paljon vastoinkäymisiä. Onneksi on hääjuhla tiedossa.

Se on käsittämätöntä miten toisten raskaudet menee niin hurjaa vauhtia: jo viikko 19, vaude vauvatoive10. Mukavaa odotuksenjatkoa edelleen.

Taaville myös hyviä muniksia toivottelen.

Riikkaliisalle onnea plussasta. Tule kertoilemaan myös raskauden etenemisestä, jos vain ehdit ja viitsit. Kaikki sellainen kiinnostaa aina.

Ja tirulii vasta kertoi kannustavan tarinan 47 v. äidistä. Kiitos!

Ikiemolle harmitus uuden kierron alusta, mutta nyt on kevät ja toivotaan sen auttavan tässä kierrossa.

Ottis
Terri En tiedä noista maksuista miten menee, mutt kun eka kerran kuulin 43 vuoden takarajasta hoitojen korvattavuudessa, ajattelin jo silloin meidän myöhästyvän junasta, joten en niiden hintaa silleen sure (ja mieshän ne kuitenkin maksais :LOL: ). Toisaalta nimenomaan hoidot tuntuis helpommalta iänikuisen vääntämisen rinnalla ja tietäis mieskin, ett tosissaan ollaan eli kuittaisin tän keskustelun kohdaltani niin, että jos tän 'tauon' jälkeen suhteesta vielä kyllin rakkautta löytyy ja mieheltä oikeasti halua lapseen, hoitoihin tietty lähdetään ja mahdollisimman pian. Sen kesä näyttää :).

Ottis.. =)

http://www.felicitas.fi/sites/database/suomi/Kuukauden%20kysymykset/1002_Onkolapsettomuushoidoilleikarajoja.aspx

..pätkä eräältä palstalta..

..Ja ymmärtääkseni kela korvaa enää vaan 3 hoitoa oli ne sitten tehty julkisella tai yksityisellä mutta kaikki hoidot yhteensä sen 3 kpl ja siis kyse on ivf/icsi:tä. Kela ikärajaa korvauksiin on nostettu 43 vuoteen.

..Ottis saattaisihan se olla hyväkin kokeilla ne 3krt(max)..ajatteleppa jos vaikka ensimmäinen kerta toisi jo tuloksen syliin!!:) :heart:

Voiehan vitalis - unohdin kokonaan tuon O-testin kattomisen testiajan sisällä!! :eek:
..aikaa mennyt jo 40min..no, onneksi vain haalea viivanen vielä - hyvä niin =)

Terri vatsa alhaalta on koko ajan sellainen "jännittynyt", enää ei jomottele..tai pientä tuntemusta vasemmalla puolella mutta illasta enämpi.

Testailen noilla Kotistestin liuskoilla pitkästä aikaa ja pari testiä on jemmassa noita R-keijun herkempiä - kiva tehdä sellainen vertailu kun alkaa viiva vahvistumaan, näyttääkö molemmaiset sitten ovis+ samaan aikaan!!

Ottis
Mur-mur Mullahan niiden herkkien ja ei niin herkkien ovistestien välillä ei paljon eroa ollut, kun se plussa tuli. Herkässä testissä oli aavistuksen verran vahvempi viiva, mutt siinä kaikki. Onnea testailuun!!

Mahdotontako Mihin ihmeeseen sinä olet hävinnyt :'(? Tän pinon ekalla sivulla komeilet tickerisi kanssa ja siitä tiedän, ett sulla on pupuilupäivät käsillä jos on täti välissä yllättänyt, mutt älä nyt ihan kokonaan meitä tänne unohda :/ .

ON Hiukan kiusallista alkaa olla, kun ihan selviä oireita ovislimoista tuloillaan ja pitää kuitenkin osata ajatella, ett nyt niitä ei hyödynnetä. Voi Per**na, enkö mä mistään sais vähän innokkaampaa miestä tähän hätään??

Voihan kakka Ottis, et kait sie nyt puuttehessa siellä joudu olemaan?? :/ ..

Onhan se kyllä harmitus jos pupustelut jää ihan siksi kun mies ei innostunut - tiedän tunteen täysin :( halitus täältä:hug:

Itse ajattelin miestä kyllä tänään "vokotella" vällyjen alle ..tai miun päälle :p
..hän ollunna taasen alkuviikon niin väsy ja kärsinyt unettomuudesta, että saahan nähdä..vaan jos se rentouttaisi hänet hyvään uneen sitten illasta - näin hän on aiemmin tuumannut tapahtuneen!! :saint:

..voihan se olla, jotta pakit saan..vaan mitään ei saa jos ei yritä;)

..asiasta kolmanteen..tulipas kerrankin lihamakaronilaatikosta oikkein namia ja maukasta, tässä juuri sitä popsin!! =)
..illasta teen vielä lihapasteijaa, kunhan mies tuo kaupoilta töistä tullessaan voitaikinan..ei pääse kupu kyllä pienenemään, woe woe sentäis!! :eek:.. :D

Ottis ja Terri kissa ei ole uudestaan oksentanut, mutta aamulla halusi välttämättä parvekkeelle ja siellä rouskutteli kuihtuntta mansikkaa ( ei selvinnyt tänän kovan talven yli, mutta en ole vielä sitä nakannut poiskaan, kun ajattelinin jos sittenkin sieltä heräisi, mutta asiaan ) eli varmaan jokin siellä sillä mahassa edelleen vaivaa ehkä karvapallo. Kissa on täällä kaupungissa sisäkissa ja mökillä se ulkoilee mielellään.

Mur-Mur hyvät aatokset sinulla ei tosiaan mitään saa jo ei yritä ja hyvät ruuat myös, kova nälkä minulla, pitäisi jaksaa jotain ruokaa kaivaa tuolta kaapista.

Solakka Silakka jospa tämä minun Suomani täällä olisi kaimansa tapaa sisukas!

Inia toivottavasti meni punktio hyvin ja hedelmöittys onnistuu tosi hyvin ja jakautuu sitten perjantaiksi loistavasti.

ON oireita rinnat "tuntuu" kävellessä, olisiko lugejen vaikutusta?

Hohhohhoijaa. Alkaa tylsistyttään tää kierto. Ovistesti näyttää aina vaan hailakampaa, sekin ihan hyvä kun ukkokulta läksi kolmeksi päiväksi reissuun. Mutta kun ei tapahdu mitään. Tahtoisin jo toimintaa. Tikkuun viivoja ja peiton alle, tai ihan mihin vaan kunhan sais.

On se Ottis kauheeta pihdata hyviä limoja. En itse ole kierrossani vielä noin pitkällä, mutta puutteessa elän ilman limojakin. :(

Mur-mur Sinä se jaksat ruokaa laittaa ja vielä iltapuhteeksi leipoakin. Nostan hattua ja häpeän omaa laiskuuttani. :ashamed:

[/b]oivikki Sinulle toivon ihania plussaoireita oikein roppakaupalla. :wave:

Yhteistyössä