40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos onnen toivotuksita ja hyvistä ajatuksista, Ottis, Mur-Mur, Terri, Inia ja Nilla =) Olin ihan jännityksestä jäykänä aamupäivän, kun pelkäsin, että klinikalta tulee puhelu, että ei tarvitse tulla. Mutta onneksi ei käynnyt niin vaan yksi sulatettiin ja se selvisi matkaan :heart: Jee!!! Olin ajatellut kysyä, mitä luokkaa alkio on, mutta en muistanut, kun helpotus oli niin iso, kun lääkäri sanoi, että no hyvin selvinnyt sulatuksesta =)

Päivittäjä tänään on pp0

En ennätänyt aikaisemmin koneelle, kun kävin sairaalassa katsomassa isoäitiäni, kotimatkalla.

Mur-Mur uskoisin, että lyhyemmissäkin kierrossa voi kasvaa riitävän iso rakkula, jospa keho vaan innostuu kasvattamaan sitä nopeammin. Kaikissa keirroissahan ei tietenkään edes ovista tule :(

Terri jos painoindeksi on normaali, niin tuskin siitä laihduttamisesta tai lihottamisesta on apua. Ja toisaan sellainen rauhallinen tahit siinä ja järkevää syömistä eli kaikkea sopiva määrä. Tuo testailu on ihan hulvatonta. Minä en ole uskaltanut testata ennen kuin kp 10, jos olen puregonia pistänyt, jotta en innostu. Ihanaa, kun testasit tuon Sofi testin, niitä minulla on 4 kaapissa, voi sitten uskoa siihen haaleaankin viivaan! Lisäksi minulla on yksi r-digi on postissa niiden digiovistetien kanssa. Sillä testaan sitten kahdenvkon kuluttua!

Ottis rentuottavaa "taustailua", täällä saa kyllä mielellään kirjoitella vaikka ei juuri tässä kierrossa kuumeilekaan, mutta teet tietysti niin kuin sinusta tuntuu parhaalta.

Inia ihanaa! Paljon onnea keskiviikon punktioon ja perjantai siirtoon. Tosi kovasti sinulle nyt sitä onnistumista toivon. Olivatko toiselta puolelta ennätäneet ne pienemmän mukaan?

Taavi hyvä kevät meiniki teillä.

Kiitos terri nyt olen vielä luottavaisesti rktt, mutta jos ne aamuiyöiset hikiallot iskevät vko kuluttua niin sitten on mieli varmaan toinen. Tänään oli kyllä jo sellainen, joten voi kai niihin olla muitakin syitä. Olen nimennyt pikkupallukan Suomaksi.

Voi kun ihana Oivikki!!! :) Kunpa pikkiriikinen "Suoma" nyt jaksaisi tarrata oikkein kovasti siihen uuteen, pehmoiseen kotoonsa ja sen 9kk siellä asustella!!:wave::heart:

Oikein ihanaa RKTT-aikaa!!!!

Ps. mie toivon kyllä, jotta lyhykäisessähin kierossa se munarakkula kasvaisi ja puhkeaisi vasta kun "elämänsolu" on sinne kehittynyt kunnolla :)

Kiitos Rominas päivityksestä, ihanaa olla rktt listalla :D

Mur-Mur ja Ottis kiitos vielä teille =)

Menen tästä syömään lättyjä jäätelön kanssa, joita jäi vapusta yli.

Hyvä yötä kaikille ja ihania unia :wave:

Onnea oivikki ja Suoma pitkään yhteiseen matkaan! :heart: Jäikös sulle vielä yksi tyyppi pakkaseen? No se on sitten Suoman pikkuveli...

Kiitos onnentoivotuksista! Mä pelkään että ainakin yksi pallero jo eilen illalla karkasi, oli aika kovan tuntuinen yhtäkkinen ja lyhyt oviskipu. No, huomenna selviää. Myös ne pienemmät pallerot, musta ne tuntuu liian pieniltä, mutta lekuri sanoi että pienetkin voi yllättää.

Täällä on tuijotettu typertynyt hymy naamalla kahta viivaa raskaustestissä! ... oih onnea! Vaikka sen kuinka tietää, että on pregnylin aiheuttama, niin sellainen kestohymy leviää naamalle, ei voi estää... vähän myös haikea olo, että tuollaisen kun oikeasti saisi! :attn: En siis ole raskaana! Kiitos Terri hyvästä ideasta! :)

Inia, eikös ole vaan kiva nähdä, että kyllä ne testit toimivat sittenkin. Minä lopetin nyt testailun ja odotan sitä oikeaa plussaa. Toivotaan nyt sinulle huomiselle oikein hyvää saalista.

Ja Oivikille vielä kerran toivottelen tuottoisaa rktt-aikaa.

Mulla alkaa tänään luget. Ei mitenkään mukavaa hommaa niitten laittaminen, mutta jospa auttaisivat kiinnittymisessä. 14 vuorokautta on tooooosi lyhyt aika, jos tulos on toivottu.

Ottis
Inia Harmitus jos sieltä yksi iso pallukka pääsi livahtamaan :hug:. Mutt sitäkin parempaa onnea niille pikku sinnitelijöille, jotka varmasti osaavat yllättää. Hienoa päästä jännäämään sen oikean plussan puolesta parin viikon päästä. Peukutuksia :heart:!

Terri Onnea lugetteluun! Eihän kaksi viikkoa ole tosiaankaan aika eikä mitään, jos edessäpäin vain on toivoa paremmasta. Niin minäkin olen jo päässyt sinuksi tän kuukauden seksilakon suhteen, ettei se kuukausi tunnu enää missään. Pääasia, ett nuppi saa levätä stressaamisesta. Viime yön nukuinkin jo paremmin. Jos Luoja ylipäätään suo, ett me joskus lapsi saadaan, ei sen aika ole viikoista kiinni eikä ylipäätään stressaamalla pupuilemisesta. Kyll ne amorit paikalle lehahtaa sitten kun niitä tarvitaan :heart:.

Tiistai päivästä toivottelen!!:flower:

Inia, mie toivon jotta sie saat parin viikon päästä katsella onnellisena OIKIAA plussaa sieltä r-testistä!!!:heart:=)

Terri tuo parisen viikkoa lugejen laittoa menee nopsaan ja siitä tuleva palkinto olisi kyllä sen arvoinen!!! :) :heart:

Miulla alkoi viime yönä tehdä huonoa oloista ja munasarjoihin jomotteli, tuikki kipiään..sittenpä tajusinhin - munarakkulathan ne tähän aikaan siellä kasvavat!!! :)

Voi kun se ovis tulis nyt pikkasen myöhemmin, vaikka kp12..parin tunnin päästä taas dippailut ja nyt ei tarvitsisi viivasen vahvistua vielä useaan päivään!
Mukavaista ja plussakasta päivää kaikille!!!..

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

happihyppy (39).........kp6/28.............yk7(28)............3./1.yht.
mur-mur (44)..............kp6/24-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
oivikki (41)..................kp11/23-27.........yk10...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp12/23-29.........yk12..............5./1. yht.
Rominas (40)...............kp12/25-27........yk11...............2.
liiza (44)......................kp13/24-27.......yk25................4.
MamaStella(40)...........kp13/28............yk1..................6./2.yht.
Inia (43)......................kp13/26-30.........yk21...............1.
taavi166 (38)..............kp13/28-42.........yk13...............3.
Terri (45).....................kp13/27-32..........y.2,5v............2.
nillanilla (42)...............kp14/28-33.........yk10...............1.
haave3 (41)................kp18/28-36........y.2v.................3.
onlydream (37)...........kp22/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp23/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp26/31.............yk1...................6.
Sariella09 (43)...........kp33/40..............yk?..................5./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp35/28-32.........yk?..................?

Kadonneet lampaat:
Mahdotontako (45)......kp44/29.............yk6..................1.yht.

RKTT

onlydream (37)..............dpo9
liiza (43).........................dpo4
Terri (45).......................dpo2
oivikki (41).....................pp1
Rominas (40)................dpo-1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.[/quote]

Olen välillä lueskellut palstaa, mutta nyt päätin kirjautua, kun hoitolaisilla jännät ajat menossa.

nillanilla toivotaan, että alkiot sulaa kauniisti ja saat kyytiläiset mukaan :heart:

Inia tsemppiä punktioon ja toivotaan, että pääsevät siirtämään sulle sen vauva-alkion ja yhessä nillan kanssa pääset piinailemaan! Toivon teille niin valtavasti onnistumista!!:heart:

oivikki paljon onnea pikkuisesta kyytiläisestä! :heart: Tunnen yhden Suoma-nimisen ihmisen ja hän on ainakin hirmu sisukas tyyppi!
Kanoilta terveisiä, meinasi alkaa yhdellä kanarouvalla haudonta mutta jäi kesken, kun jotain haudontavaistossa vialla, mutta kokeillaan tipujen tekemistä kohta uudelleen.

lumeton toivotaan varpaat ja sormet sikkurassa että plussa pärähtää!

Terri onnenpeukkuja yritykseen! Hauska juttu, tuo Pregnylin jälkeinen testaus!

Muillekin palstalaisille plussarikasta kevättä!! Ja halaukset pettyneille :hug:

ON Keskenmenosta selvisin nopeasti, tuntuihan se plussa ylipäätään niin uskomattomalle, että nopeasti siitä tömähdin maan pinnalle. Ei sillä, etteikö se olis kirpaissut kuitenkin.
Nyt on elämässä ollut jonkin verran uutta harrastusta sun muuta.

Meillä on ensi kuussa ivf-keskustelu, mutta itse hoito menee varmaan elokuulle, johtuen klinikan kesälomista. Olen varannut elokuun lopulle pari viikkoa lomaa, jos mitenkään saisi hoidon sinne ajotettua, mukavampi juosta klinikalla muuna kuin työaikana.. Varmaan yritetään nyt pitkää kaavaa, jos sillä saisi parempia muniksia. Tää on sitten meidän vika ivf-yritys, vaikka kolmeen saatais korvaus, mutta epäilen kovasti, että mun muniksilla ei enää lapsia tehdä. Eli sitten olis säästökuuri luovutusmunasoluhoitoon edessä.

Ottis
Solakka Silakka Kiva, ettette sitten ihan kokonaan vauvahaaveesta luopuneet. Minä aloin heti miettiä, ett minkä ikäinen oletkaan, kun kolmeen hoitokertaan saisitte korvauksen.

Rominas Sinä se vaan päivittelet etkä paljoa itestäs puhise. Joko on taudilta niska taittunut? Entä simppajahti, onko hyvin tullut saalista? Sulla alkaa olla ne päivät käsillä ;). Oh yes, ja nyt vasta huomasin kattoa listaan, ett sinähän olet oviksen bongannut ja listautunnut RKTT-listalle. Onnea matkaan ihan hirmusesti, kaikin raajoin peukuttelen :heart:!

Mur-mur Mulla on pikkunen epäilys siitä maltatko sittenkään olla simppoja tässä kierrossa jahtaamatta ;), kun jo nyt noin kivasti muniksissa tuikahtelee. Toivon sun kera, ett ovis vähän viivästyisi, ett varmasti ne pikkufollit ehtisivät muhevoitua.

Tänään itse ajattelin, ett ehkä ensi keskiviikkona ovistestin teen, ett näen pysyykö ovis paikallaan vai aikaistuuko kun en nyt mitään troppeja siihen ota, en edes macaa, vaan nyt luomuillaan =).

Ottis
SS Kiitos tiedosta, noinhan se oli juu ja siksi minunkin gyne syksyllä jo vähän hoppuutteli näiden lähes luomuyritysten kanssa. Minä täytän nimittäin kesällä 43 v., joten meillä ei enää tuota mahdollisuutta kauaa ole. Mies tosin sellanen vitkuttelija luonteeltaan, ettei taideta tuohon junaan enää ehtiä vaikka kuinka hoputtasin. Niinhän se on, ettei vauvahaaveesta todellakaan osaa oikeasti edes ajatella kokonaan luopuvansa, ennenkuin kaikki tiet on kuljettu loppuun. Toivottavasti te nyt apuja noista hoidoista saatte. Olette sen ansainneet!!

Yhteistyössä