40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Rominas jospa huomenna sitten olisi se ovistesti +.

Rinafina no harmi, jos täti jo ovella pyörii. Toivottavasti oli mukava hiljainen hetki sinulla kotona.

Ottis tuo on kyllä hyvä suunnitelma minkä teit veljesi kanssa.

Terri tuosta paastosta dietistä en ole kuullu, mutta tässäkin pinossa on vähähiilarisella dietillä olleita plussanut. Minäkin sitä haluaisin kokeilla, mutta vaikeeta on, kun minulla on näitä perusruokaineden allergioita ( ja lisäkis näin siitepölyaikaan joitakin kasviksia) , niin on jo aika haastavaa tälläkin lailla keksiä riittävästi vaihtelua ruokaan. Tuo paasto tai dietti kiinnittymisen aikaan ei kuulosta sillälailla logiselta, että jos naisella on "nälänhätä" päällä niin ei silloin olisi "lunnonlakien" mukaan paras hetki lisääntyä vaan silloin, kun on naisella riittävästi ravintoa itselle ja lapselle. Olipa sekavas sepustus ymmärsittekö?

Mur-Mur toivottavasti tulisi sinullakin se ovis tulisi jo sinulle "normaaliin" aikaan. Minulla on kyllä ennättänyt munarakkula kasvaa ihan hyvään mittaan vaikka olisikin tullut ovis jo "pienillä" kp:eillä.

ON minäkin eilen "tunsin", kun munis irtosi noin tunnin ajan oli tuntemuksia lopuksi enemmän.

Emme varsinaisesti ole jutelleet yhdessäolon jatkuvuudesta..asiat vain menee etiäpäin päivä kerallansa. Tilanne nyt ihan Ok..vaan mitä se on sitten myöhemmin kun tulee eripuraa, ei tietää voi..

Toivon vain parasta ja kun miehen väsy ja miun masennuksen poikanen helpottaa, voi yhteinen tulevaisuuskin näyttää mahdolliselta ja valoisammalta. =)

Ottis
Terri Kiitos kauniista ajatuksista :flower:! Mua ihan tosissaan jännittää miten sen sun muniksen ja simppojen käy. Meinaan, ett niin hyvin osaan kuvitella miten ne siel treffaavat ja silleen :heart:! Hirmusesti onnea matkaan!

Oivikki Kiitos sinullekin :flower:! Mullon nyt musta aukko muistissa, mutt mites ne sun hoidot nyt etenikään? Mä olen niin blondi näissä hoitojutuissa :ashamed:. Eikös se niin mennyt, ett viimeksi yritettiin ns. luonnolliseen kiertoon, mutt se lääkkeet sit teki kuitenkin sen, ett limis ei kasvanut tarpeeksi?

Mur-mur Minä yritän malttaa olla ovistakin testailematta, vaikka täytyy tunnustaa, ettei ihan joka hetki muista, ett nyt ei tarvikaan piinailla, mutt ihan tosissani aion pihtailla tämän kuun ja jään mielenkiinnolla odottamaan kauanko miehellä menee herätä 'seksuaalisesti'.

Ottis miekään en siksi tikuttele tällä kiertoa, että varsinaisesti haaveilisin "talletuksista"..vaan jos sopiva sauma sattuu - toki näin toimin :saint:

..sen verta tuo kellon raksutus ahdistaa ja aikaa on rajallisesti, että kaikin keinoin koetan vielä sitä pienen pientä saada alulle jos vain mieheni kera sukset ei mene tällä saralla ristiin..eli "ilmaa/tilannetta haistellen ja avoimin mielin" =)

Mur-Mur esim. kp10 20mm; kp9 ja 8 18mm, noi tiedot löysin, en aina ole laittanut muistiin, kun ei kaikkea muista vastaanoton jälkeen :)

Ottis siis viime kierrossa oli tarkoitus lääkkeillä kasvattaa limakalvo sopivaksi pakastetunalkionsiirtoa varten, ei onnistunut. Nyt sitte yritetään siirtää luomukiertoon ja sillon pitää ovis bogata ja siitä sitten lasketaan siirtopäivä.

Hello,
Tina tulossa illalla kylään, saapui tänne viikko sitten takaisin. Viimeiset päivät täällä käsillä ja kesäksi suomeen/Irlantiin. :D Ajatella Stella on jo päälle 7kk vanha. :eek:
Onkos tullut uusia plussia? Vieläkään en ole kuulumisia ehtinyt lueskella :ashamed:

Mur-Mur noi oli siis eri kierroilla kaikki ja muistaakseni tuossa kp9 tuli sitten ovis + vasta parin päivän päästä. Ja tuolla kp8 oli saman päivänä ovis+. Mutta uskoisin, että vaihtelua on siinnä koossa milloin irtoaa eri kierroissa ja eri ihmisillä.

Ottis
Oivikki Jeps. Noin muistelinkin sen olevan. Ja anteeksi taas tyhmyyteni, mutt mikä on sit aika oviksesta, milloin siirto tehdään?

Mulla on nyt tän kierron suhteen hyvät fiilikset. Siis sen puoleen, ett päätös välikierrosta oli hyvä ja oikein. Ei mieskään ota niin päähän, kun ei häneltä mitään odota :saint:.

Ottis se riippuu alkon iästä. Ja minulla siis on huomenna se siirto, jos alkio/t sulatuksesta selviää eli ehkä huomenna pääsen rktt listalle. Tulen sitten illalla kertomaan mikä on tilanne.

MamaStella
mukavaa, kun tulee Tina sinne käymään ennen kuin lähtee kesäksi muualle.

Tyynetuulia mikä on olo sinulla?

Hyvä yötä kaikille, +++++ unia

Kattelin tuolta 5.6 -09 ultrausta: kp11 folli 12mm ja limis 7mm..

Ovis+ tuli sitten 8.6..joten folli ollut puhjetessaan 9.6 kp15 vain 18-20mm luokkaa..siinä ja siinä, jotta sopivan kokoinen..
Nyt kahdella kiertoa ovis+ jo kp10 ja munarakkula puhjennut kp11..kerkeääkö se kasvaa noin lyhyessä aikaa/ 24vrk kierrossa sopivaksi - tuohon n. 20mm?..

No nyt on tämä viikko korkattu pinossa!

Oivikki, sitä minäkin mielessäni ihmettelin, että miten se paasto nyt kiinnittymistä edistäisi. Ahdistaa vaan niin kauheasti, kun kiloja on kertynyt töihin paluun jälkeen eli 1,5 vuoden aikana 6. Tahti on kauhea ja nyt näiden hoitojen aikana ne suorastaan hyppäävät kroppaan kiinni. Syy on kyllä ihan siinä, mitä suustaan alas laittaa, mutta tällaista ruokahalua mulla ei oo koskaan ollut. Tänään, taas kerran, alkoi uusi elämä.

Tänään on tosi jännä päivä Oivikilla. Kumpa saisit kyytiläisen/t matkaan ja tietysti sitten plussan parin viikon päästä! Tuollaisissa hoidoissa se on niin konkreettista, kun kohtuun laitetaan alkio. Raskaus on tosiaan silloin alkanut. Luomuna se on monta kertaa vaan mielikuvituksen varassa, että mitä tapahtuu. Mulla muutoin oli illalla kivuista päätellen ovis. Vähän jo jännäsin, että eikö sitä ollenkaan tule. Kivut eivät kyllä olleet
lainkaan samaa luokkaa kuin edellisessä kierrossa, jossa ei ollut stimulaatioita käytössä.

Mur-mur, kyllä tämä kevät ja kesä varmasti tekevät hyvää parisuhteellekin. Näin ainakin uskon ja toivon teidän kohdallanne. Tietysti näin sivusta on hyvä huudella, että pitäisi purkaa asioita ennen kuin ne saavuttavat liian suuret mittasuhteet ja ero on edes vaihtoehto. Mutta kyllä se niin vaikeaa on oikeista asioista puhua puolison kanssa.
Meillä ainakin jutun aiheet ovat suurin piirtein siinä, että mitä syödään ja mitä katsotaan telkkarista. On siinä syvälliset ajatukset kaukana.

Ottis, kiitos tsemppauksista. Vähän nyt jännittää ja harmittaa, että miehen töiden takia jäi tyhjennysharjoitukset (pitkä väli ennen sitä) dpo 0:aan ja sitten on harjoiteltu taas liian tiiviisen tahtiin. Mutta tulipa nyt tällainen erilainen yrityskierto. Edellisissä kierroissa olen yrittänyt olla niin tunnollinen tuossa joka toinen päivä tahdissa ja tyhjennusharjoituksen ajoituksessa oikein, että ihan puisevaksi on yritys muuttunut. Nyt on ollut enemmän spontaaniutta, vaikka liikkeelle lähtö jäikin turhan myöhäiseksi.

Varmasti tekee hyvää tuuletella omaa päänuppiaan "välikierrolla", Ottis, ja antaa tuntemusten viedä. Se oviksen aikainen pakkopullaseksi on
niin puuduttavaa ja siihen kun vielä pitää yhdistää miehen metsästys, niin ilo on aika kaukana. Vielä kun pystyisi unohtamaan KP:t kokonaan, mutta se on jo mahdoton vaatimus.

MamaStellan Stellakin on jo 7 kk :) Milläs tyylillä hän menee eteenpäin? Kohta alkaa juoksennella pitkin pihoja.

Hedelmällistä viikkoa kaikille!

Ottis
Mur-mur Minä noita samoja juttuja mielessäni laskeskelin ja pähkäilin, kun ovis tuli mielestäni 'liian aikaisin', mutt se on ihan tuurista kiinni ehtiikö folli tarpeeks kasvaa vaiko ei ku onhan meissäkin niitä, jotka ovat tulleet lyhyestä follikulaarivaiheesta raskaaksi.

Terri Mihin aikaan olet yleensä ajoittanut ne tyhjennysharjoitukset ;)? Kyseleepi Ottis, joka tahtoo tehdä kaiken aina oikein :saint:.

Ihanaa päästä nyt teidän plussianne täysillä jännäämään :heart:. Ihan oikeasti mulle tekee hyvää pääntyhjennys tästä kuumeilusta. Aamuyöstä aloin taas heräillä ja näin unia mistäpä muustakaan kuin oviksen testailusta :headwall:. Siis monta kertaa heräsin viivojentuijottelu-uniin. Ideaalista tietty olis myös kp:ien laskusta päästä eroon, mutt meille nyt tärkeintä, ett päästään pakkoseksistä, vaikka se sit tarkoittas kahden kuukauden selibaattia. Tästä kuusta olen itsekseni ajatellut, etten salli edes 'vahingon' mahdollisuutta, sillä en halua siihen r-testirumbaan enää, se on niin raastavaa :ashamed:. Ja tätä palstailuakin ehkä pyrin vähän vähentämään.

Oivikki Olet ajatuksissani ja mä peukutan täällä jo kaikin raajoin sulle/ teille, jotta yhteinen elämä saisi tänään ihmeellisen alkunsa :heart:.

Ottis, enhän mä tiedä mikä on "oikein" ja mikä "väärin", mutta meillä tyhjennys on tehty yleensä siinä KP 8 tai 9. Ja minä kanssa sorrun tuohon oikein tekemisen pakkoon ja se ei tässä projektissa vie paljoakaan asiaa eteenpäin.

Sulla on tosi hyvä selibaattisuunnitelma. Meillä muuten tuo 3 vee poika on tyypillinen uhmaikäinen ja tekee kaikkea sitä mitä ei saa, eikä mitää sellaista mitä pitää. Tätä sitten aina välillä hyödynnetään tyylillä: "Sinä et saa pestä hampaita", jolloin hän ehdottomasti haluaa ne pestä. Nyt sitten vaan kerrot miehelle, että kahteen kuukauteen seksiä ei kertakaikkiaan saa...

oivikille onnea kyytiläisten hakuun!

nillanilla, hyvää limiksenkasvatteluviikkoa, ja toivotaan että sullakin kyytiläiset selviää mukaan! Ai niin, 3. punktio edessä, toivottavasti... (ettei oo munikset karanneet ennen aikojaan)

Ottis, ihanaa kun yritätte veljeä kuitenkin nähdä. Jaksuja teille!

Terri, loistoajatus tehdä r-testi pregnylin jälkeen!!! :D Mä kun en oo koskaan toista viivaan siinä testissä nähnyt, niin näkispä ees kerran elämässään! Ai niin, kyllähän siitä olen paljon lukenut, että jos on ylipainoa, niin pienikin painonpudotus voi edistää raskautumista. Sitä mäkin tässä olen yrittänyt, vaikka tuo paino onkin ollut vasta normaalipainon ylärajoilla (mutta mulle kuitenkin liikaa normaaliin verrattuna). Mutta hoitoaikana ei kyllä voi mitään paisumiselle!

Yhteistyössä