40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
:flower: VAPPUKUKKA KAIKILLE =)

eipä näkyny klinikalla ketään jolla kukkarinnassa että ois voinu kysästä ookko nää Oivikki, Terri...

Ultrassa näkyi kaunis 3 vaiheinen trible ja limis oli vain 5,8-6mll joten nostettiin lääkitystä 3 pilleristä 4 pilleriin ja jos tulee huono olo tai rinnat pinkeeks ni pitää palata 3 pilleriin, siis Zumeja nappailen. Luget alkaa maanantaina ja niitäkin laittelen sitten 3 kapselia aamulla ja 3 kapselia illalla. Perjantaina on siirto ja kaksi on samassa oljessa joten ne siiretään jos sulatuksesta selviävät.

HAPPIHYPPY olen baby asperinia syönyt joskus kahdessa pass-siirossa muttei ne ole mulle mitään positiivista tulosta tuoneet, onnea yritykseen!

TIRULIILLE ihanaa vauva-aikaa =)

INIA monesko punktio kerta sinulla nyt onkaan menossa? hyvää munis saalista sinulle ja onnea tuoresiirtoon.

OIVIKKI juu, saadaan sitten selitellä että vappuheila oli ja meni :LOL:

hui ja hei ensviikkoon!

Ottis
Voi mur-mur Olisit nyt vaan mennyt sen ukkokullan seuraksi, vaikka MINÄ varsin hyvin ymmärrän sun yksinäisyyden kaipuusi ja varsinkin tähän aikaan kuusta.

Me ollaan kohtalaisen iisisti vietetty iltaa kahden, just tuli mun veli hetkeksi iltaa istumaan. Ukko käynyt jo saunassa ja minä menen kun kerkiän. Mieltä vähän painaa yhden veljen kunto, kun on niin huonossa jamassa, ett morfiinilla on just nyt ja vaan odotellaan ihmettä jääkö henkiin vai ei. Eli mun huono vainuni tästä vapusta kävi tavallaan toteen, vaikkei kukaan ole vielä kuollutkaan. Sori synkät jutut, mutt tätä elämä on :(.

Ukko vihjaa, ett lähistölle just avatun ravintolan avajaisiin pitäisi lähteä, mutt ei oikein nappaa. Melkein toivon, ett hän niin paljon jois, ett sammuis. Mutt palaillaan.. Heipat :wave:!

Ottis miulla vain ollut tarve NYT olla yksin..ja kun tilaisuus tarjoutui, olen siitä nauttinutkin=)..juonut olen pari siidukkaa..ja käyny sauhuillahin välillä - vaik ei pitäis kyllä :whistle:..vaan menköön nyt vapun kunniaksi.. ;)

Mies on juuri tulossa poikasen kanssa grilliltä saunomaan, maistuu pikkumiehellekin uni kun kavereiden kera ensin synttäreillä ollut ja ulkona kolmisen tuntia laukannut! :)

Ps. Toihan se mies myös miulle ruoka annoksen grilliltä: possunleikettä, wokki vihanneksia ja lohkoperunoita - Nam :p

Ps.Ps. niin vielä Ottis..ja ei sen mieheni siellä grillillä yksin tarvinnut olla, oli mukavaa seuraa yllin kyllin =) teki hällekkin hyvää istuksia muidenkin, kuin miun kanssa!

Nillanilla Hyvä juttu, että oli kaunis limis. Toivottavasti molemmat pallukat selviävät sulatuksesta :heart: :heart:. Olisi muuten hauska juttu, kun oltais Terri, sinä ja minä sitten kaikki kolme yhtäaikaa laitoksella vappukukka rinnassa :D

Mur-Mur hyvälle kuulosti tuo miehesi grillaama ruoka :p

Rominas hvyä hyvä!

Ottis jaksamista sinulle veljesi tilanteen johdosta :hug:

Iida-K ihana kuva!

Paistoin ne lätyt ja nyt on uunissa broileria välimerenllisesti, jatkan herkuttelua :p

Nytpä mie tuolta mieheltä vien viimosen olusen kun se saunomassa, psstttt:whistle: älkää kertoko, että se olin mie.. ;)..narrataan vaikka, että saunatonttu vei!!.. :xmas:
..joutaa jaffaa hän juomaan kun on jo niin pätkässä :p

mur-mur: Onnistuiko saunatonttu saamaan olusen? =)

Ottis: Miten jakselet? :heart:

).( Hailakkaa o-testissä vaan. Katselin parin viime kierron tasavahvojen kp:t ja kp 11 näyttää tulleen kunnon viivat, joten ovista huomenna odotellaan.

Huomenta vastaheränneille ja päivää meille, jotka olemme jo useamman tovin kukkuneet -meillä nahkavekkarit päättivät nousta tänä aamuna klo 5.45 |O . Ei ole r-oireita, ei. Tosin en kyllä ovistakaan bongannut, mutu -menetelmä, ei sen tieteellisempi :D . Mulla on kyllä oviskivut olleet viimeisimmän vauvan jälkeen sen verran voimakkaat, että ei ole voinut olla huomaamatta. En sitten tiedä onko kaavinnalla osuutta asiaan. Pari päivää on alavatsaa nipistellyt, mutta ennemmin sanoisin, että täti siellä nurkan takana kolkuttelee ei suinkaan ole oire jostain toivotummasta kyläilijästä.

Talo hiljainen, KAIKKI lapset joko mummilla tai isänsä matkassa mummille menossa :wave: . No ei tätä hiljaisuutta kestä kuin pari tuntia, mutta nyt nautin =) .

Ottis
Huomenta vaan täältäkin! Vappua on siis ihan kuoharin voimin jotkut vietelleet :p, Rominas ;). Mulla jäi tämänkin vuoden kuohari korkkaamatta, joten nyt meillä on jo kaksi vuosikertakuoharia, joille vain odotellaan otollista hetkeä, ett ne sais poksauttaa auki.

Kiitos kauniista ajatuksistanne veljeni johdosta. Tilanne on sikäli kiusallinen, ett tämä veli ei suostu vastaanottamaan vieraita, joten kaikki mikä hänestä kuullaan on ns. toisen käden tietoa. Hän ei suostu ottamaan yhteyttä edes lapsiinsa. Ei kuulema halua sanoa hyvästejä, mutt sen eilen illalla kuitenkin varmistin, ett yhden toisen veljen kanssa lähden tiistaina toiviomatkalle ja yllätetään tämä eka veli. Heittäköön ulos, jos ei halua tavata, mutt haluan osoittaa hänelle, ett välitän niin paljon, ett otan riskin tulla ulosnakatuksi.

Ottis
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42)....................kp3/23-28..........yk10...............1
happihyppy (39).........kp4/28.............yk7(28)............3./1.yht.
mur-mur (44)..............kp4/26-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
oivikki (41)..................kp9/23-27.........yk10...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp10/23-29.........yk12..............5./1. yht.
Rominas (40)...............kp10/25-27........yk11...............2.
liiza (44)......................kp11/24-27.......yk25................4.
MamaStella(40)...........kp11/28............yk1..................6./2.yht.
Inia (43)......................kp11/26-30.........yk21...............1.
taavi166 (38)..............kp11/28-42.........yk13...............3.
Terri (45).....................kp11/27-32..........y.2,5v............2.
nillanilla (42)...............kp12/28-33.........yk10...............1.
haave3 (41)................kp16/28-36........y.2v.................3.
onlydream (37)...........kp20/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp21/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp24/31.............yk1...................6.
Sariella09 (43)...........kp31/40..............yk?..................5./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp33/28-32.........yk?..................?

Kadonneet lampaat:
Mahdotontako (45)......kp42/29.............yk6..................1.yht.

RKTT

onlydream (37)..............dpo7
liiza (43).........................dpo2
Terri (45).......................dpo0

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.[/quote]

Ottis
Nillanilla Kivat on sulla suunnitelmat =). Toivotaan huru-ukkojen sulatuksesta selviävän ja kaiken menevän nyt niin nappiin, ettei paremmin vois nappiin mennä :heart:.

Yes, Rominas, Silloin ei ole ilta mennyt hukkaan, jos on kivaa ollut. Meillä mies joi konjakkia ja ihan kiitettävästi tyhjenteli mm. mun viinipullon ja lonkerot, vaikkei lipittelekään itse ;). Siitä hänelle aamulla muistutinkin, ett kummasti maistu, vaikkei passannut hakea ite Alkosta.

Ottis
MamaStella Omin nokkineni ja lupineni noita sun tietojas kp-listalla vähän kartutin. Yk:sta en tiedä miten haluat sen merkittävän? Sen monesko haaveissa, oli helppo tarkistaa sun profiilista.

Rinafina Leppoisia sunnuntaihetkiä sinulle.

Ottis
Mur-mur Ilta meni teilläkin varmaan ihan nappiin. Sinä sait olla yksin ajatustesi kanssa ja nautiskella hetken rauhasta, mies sai seuraa ja tuli viel kotiinkin ihanien eväiden kanssa, ei hassummin =).

Ottis kiitos kysymästä, mukava&rentoinen ilta kaikkinensa - sellainen jota juuri kaipasinkin. =)

Mies&poikanen saunoivatkin aika myöhään ja pieni mies köllähti väsyneenä, mutta onnellisena vaille 23.00 unten maille unikaveri kainaloisessa

Juu ja sen viimoisen olusen otin kyllä lopuksi ihan luvan kanssa ;) ..miehelle oli tarjottu hieman kuohariakin grillillä ja kylläpä saunan jälkeen melkeinpä hänkin vetäytyi punkan pohjalle syvään huokaisten - oli ulkoillut yhteen soittoon 7.5h!!

Tällähin on hieman synkempää kuin eilen, välillä aurinkoinen pilkahtelee.

Toivottelen kaikille oikein mukavaa päivää ja+++++++tuulia!!!

Miulla muuten kummasti vielä vuoto jatkuu..olisiko ollut nyt limis jo paksumpi?
Testailen kuitenkin ovista tällähin kierrolla, vaikka ei "yritystä" olisikaan.

Toivoisin niin, jotta ovis+ tulisi parikin päivää myöhemmin. :)
..hoksasin myös tällaisen - miun lämmöt on menkkojen aikaan tuolla 36.7-36.8 tietämillä ja vasta vähän ennen uutta ovista laskevat 36.4 noustakseen sitten taas 37.2.. lämmöt nyt 36.8

Sunnuntaita pinoon!

Nillanillalle toivotaan hyvää limiksenkasvatusviikkoa. En nähnyt klinikalla ketään sopivan näköistä "vappukukkatyttöä", joten en uskaltanut omaa kukkaani laittaa näkyviin :) Tämän reissun jälkeen kyllä keksin, miten saa varmasti plussan raskaustestiin - tekee sen irrotoituspiikkiä seuraavana päivänä :-D
Kaikkea sitä tulee ajankulukseen keksittyä. Halusin nähdä millaiselta Sofi-testin plussa näyttää ja kyllähän se heti alkoi punertaa oikeasta paikasta. Viiva ei ole kovinkaan tumma, mutta jos tuollaisen saisi oikeaan aikaan, niin kyllä riemu ratkeaisi. Toi vappuheilajuttu nillalla ja Oivikilla oli tosi hauska. Oivikki se Mimi ja Kuku on tosiaan lastenohjelma, jossa kyseiset hahmot yrittävät laittaa lapsien niveliin liikettä. Meillä ei esikko kyllä ole lähtenyt yhdenkään televisio-ohjelman innoittamana tekemään yhtikäs mitään, paitsi töllöttämään ruutua.

Rominaksellakin on heila ollut kainalossa oikein kuohuviinin kera. Toivotaan, että ensivappuna et voi juoda paljoa kuoharia, koska imetys on menossa.

Ottikselle lämmin halaus. Toivottavasti veli heltyy päästämään teidät jutuille. On se tietysti tiukka paikka kaikille ja teette kyllä upeasti, kun lähdette reissuun näyttäen näin, että välitätte todella.

Mä ymmärrän oikein hyvin tuon oman ajan tarpeen, mur-mur. Mulla on ollut sitä tosi vähän esikon syntymän jälkeen ja jos sitä on ollut, niin aina on pitänyt lähteä jonnekin. Musta olisi kiva joskus olla vaan kotona ja möllöttää paikallaan. Mutta en valita. Sitä aikaa tulee koko ajan lisää, kun lapsi on jo 3 vuotta. Rinafinalla sellainen hetki on ollut tänään ja olet varmaan nauttinut siitä täysillä.

Mä tässä odottelen muniksen irtoamista, sillä yleensä sen kyllä tunnen. Piikin laitoin eilen iltapäivällä, joten kait se kohta poksahtaa. Toivottavasti. Simppoja pitäisi olla tyrkyllä, joten toivotaan kaveruksien löytävän toisensa. Tosiaan kaksi munista löytyi ultrassa, mutta millään en jaksa uskoa kaksosiin, kun ei kerran yhtäkään saada alulle.

Juttelin eilen kaverini kanssa, joka oli hedelmättömyyshoidoissa 90-luvilla. Ei tosin tärpännyt, mutta hän oli silloin jostain lukenut/kuullut, että paasto tai muu vähäkalorinen dietti auttaisi kiinnittymiseen. Sitten heti kiinnittymisen jälkeen pitäisi kyllä syödä normaalisti, että alkio saisi tarvittavan ravinnon. Ei muistanut, mitä tästä oli kuullut, joten en osaa sanoa mitään sen todenperäisyydestä. Onko kukaan pinolainen törmännyt vastaavaan tietoon?

Yhteistyössä