40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Terrille, Nillanillalle ja Oivikkille erinomaisia ultranäkymiä =)!

Mur-mur Kiitos ihkuista kuvista! Kaikki oli niin ihania, että niitä vois todellakin käyttää. Laitoin ton vaunupupuliinin nyt kuitenkin, ku se tähän meidän haaveeseen niin hyvin natsaa :).

ON Kyllä sitä on ihmisen lapsi sitten käsittämättömän tyhmä ja kovakallonen. Testata vaan piti tänä aamunakin ja kalliilla ja epäekologisella digillä kaiken kukkuraksi :headwall:. Niin ja tietty nega. Ja purkaakin piti heti, ett näkisin vahvistuuko se viiva ja pah!! Mitään vahvistunut :headwall: :headwall:. Ts. tädin pitäis tänään tuleman, mutt jotenkin tuntuu, ett se nyt vaan itteään odotuttaa. Päänsärky iski kyllä jo heti aamusta, joten se on hyvä merkki, mutt illalla ku niin varhain (ennen yhtätoista) väsähdin, sitä erehdyin jo toiveikkaasti pitämään r-oireena. Voi ku tulis joku tolokku tähän kiertoon jo!!!

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

happihyppy (39)..........kp2/28.............yk7(28)............3./1.yht.
mur-mur (44)..............kp2/26-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
oivikki (41)..................kp7/23-27.........yk10...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp8/23-29.........yk12...............5./1. yht.
Rominas (40)...............kp8/25-27........yk11................2.
Inia (43)......................kp9/26-30.........yk21................1.
taavi166 (38)..............kp9/28-42.........yk13................3.
Terri (45).....................kp9/27-32..........y.2,5v.............2.
nillanilla (42)...............kp10/28-33.........yk10................1.
haave3 (41)................kp14/28-36........y.2v.................3.
onlydream (37)...........kp18/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp19/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp22/31.............yk1...................6.
liiza (43)......................kp28/24-27.......yk24.................4.
Ottis (42)....................kp28/23-28..........yk10...............1
Sariella09 (43)...........kp29/40..............yk?..................5./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp31/28-32.........yk?..................?

Kadonneet lampaat:
Mahdotontako (45)......kp40/29.............yk6..................1.yht.
Taikakuu (41)..............kp44/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.

RKTT

Ottis (42)........................dpo14
onlydream (37)..............dpo5
Terri (45).........................dpo-2

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Oivikki, kyllä varmaan se vahvin viiva on ovispäivä. Luulis kuitenkin gynen pystyvän jotakin arvioimaan. Oot varmaan kertonut, ettei digikään sulle anna plussaa. Mä niin tykästyin siihen, kun se viivojen tuijottaminen oli aikaisemmin niin hankalaa. Nykyään tosiaan viivan vahvistumisen tosiaan huomaa.

Kiitos Ottikselle ja mur-murille, kun jaksatte ilahduttaa pinoa kivoilla kuvilla. Tuollaisia vaunuja minäkin halajan työntämään :)

Ottis, sä et oo yhtään tyhmä, vaikka testailetkin. Mä testaan ja testaan aina vaan uudestaan, enkä meinaa uskoa menkkojakaan. Niin tyhmä mä olen.

Olin tänään jo aamusta gynellä. Ja ihan kuin hän katsoisi valokuvia edellisestä kierrosta, sillä ihan sama tilanne on: kaksi follia vasemmalla, toinen 18 mm ja toinen 19 mm, limakalvo sopiva. Päätettiin kuitenkin vielä pistää tänää Menopuria ja irroitus huomenna. Munikset ovat kuulemma jo ihan irroitettavan kokoisia, mutta koska luonnostaan poksahtavat noin 24 mm, niin hienosäädettiin nyt vielä tällä yhdellä piikillä. Ja huomisesta taas kortisoni kehiin ja dpo 2 otetaan luget kehiin.

Sovittiin vielä, että yritetään nyt yksi kierto vielä tämän jälkeen. Edelleen gyne suhtautuu positiivisesti mahdollisuuksiini. Minulle pistokset yms. eivät vaikuta fyysiesti kovinkaan paljoa ja toisaalta jännäisin minä kuitenkin tuleeko menkat vai ei, kun ehkäisyä ei käytetä. Katsotaan tämä kortti nyt karuun loppuun asti.

Ottis
Terri Kiitos siitä, että sinäkin olet välillä tyhmä ja kehtaat sen tunnustaakin :). Ihanaa, ett sulla hoidot tuossa vaiheessa jo. Pian päästään sun plussaa jännäämään! Hirmusesti onnea matkaan :heart: :heart: :heart:!

ON Mulla sit pukkaa varmaan ihan tosissaan taas poskiontelontulehdusta, sillä se aamuinen päänsärky vaan yltyy, yskittääkin ja liikkuessa päähän sattuu. Kävin kotoa reksin luvalla hakemassa särkylääkettä ja otin myös mukaan reseptin, ett haen apteekista Duact'ia jo kotimatkalla, ettei pääse tauti pahemmin päälle.

Ai niin juu ja siteenkin jo varuulta laitoin pöksyihin jos täti tänään yllättäisi.

Ottis, toivottavasti poskiontelontulehdus on vain turvonnutta limakalvoa ja menee nopsaan ohi.

Oho, onpa tosiaan päivämäärät sekaisin. Korjattu ja samalla laitoin itselleni dpo -2:n, jotta Ottis säästyy huomiselta lisäämiseltä. Mitä, minäkö innokas?

:hug: happis ja mur-mur tädin johdosta! Ja Ottis negan johdosta :hug: Se on se toivo, joka kuitenkin saa testaamaan, eli hienoa että sellaista on, eikö vain!

Terri, kiva kun vielä tuleekin yksi yk! Jospa se kevätkin tekis taikojaan.... meille kaikille!

oivikki, punktio on luultavasti keskiviikkona, ellei maanantaina päätetä toisin, esim. kiirehditä jo tiistaille (mutta pregnylin pistäminen jäis sitten alle 36 tuntiin). Onnea oviksen bongaamiseen!

Ottis
Niin Inia Sitä kai se on, toivoa :) :heart:.

Terri Juu, saattaa se sitäkin olla. Tosin tämä yskä on tehnyt koko viikon tuloaan. Minunkin on joskus tehnyt mieli tehdä toi sama dpo-2 juttu :LOL:.

Happihyppy ja mur-mur :hug: :hug: hitsin paholainen luoksenne saapui..

ottisparanemisia, ja jospa vielä pieni ++ toivo olisi yllä ;)

terri päässyt myös RKKT listalle,jes jes :wave:

...täällä kiirettä piisaa niin ei ole joutanut kirjoittelemaan ja kiire jatkuu...

Kuitenki kaikille ihkua Wappua :wave: :wave:

Ottis
Kiitos mur-mur :flower:! Elämä on ylläreitä täynnä :). Uskotaan ja toivotaan välikierron jälkeisen kierron ihmeitä tekevän. Ehtiihän sitä sittenkin vielä.

Onlydream Toivoa sinänsä vielä on, mutt toisaalta ei, sillä uskon vakaasti, ett testeissä olisi jo pitänyt jotain näkyä jos olis näkyäkseen.

Terri Onnittelut RKTT-listalle pääsystä :heart:!

ON Lämpö edelleen 37.0 eli täti ei tule huomennakaan :ashamed:.

Ottis
Kyllä mulla on ikävä mies :headwall:. Siis niin kertakaikkisen taulapää, ett en todellakaan tiedä nyt mitä tekisin tai sanoisin. Hän käväs tässä kotona, oli kuulema ajellut tänne asti työkäsineitä kaupasta hakemaan. Kun sitten teki takas lähtöä toimistolle, kysyin onko käynyt Alkossa. Ei kuulema ollut. Kysyin, ett käykö. Kuulema käy. Kun kysyin, ett tuoko samalla minulle jotain hyvää, sanoi, että ei tuo. Ei kuulema tuo minulle mitään viinejä lipitettäväks. Saa**na!! Mun ois pitänyt pyytää sitä tuomaan pullo Koskenkorvaa, niin siihen olis varmaan suostunut!! Kaikkien alle 35%:sten juomien juominen on lipittämistä, prkl!! Nyt suututtaa niin maan perusteellisesti! Ts. Mietin ett alkaisinko siivoamaan ja siivoaisin koko illan, ett ukolla olis mahdollisimman ei-kotoisat oltavat vai siivoisinko vain pikaisesti ja ajaisin sit Alkoon vai ensinkö Alkoon? Itseasiassa, kun sen Ei'n kuulin päätin miehen tuolla lausahduksella varmistaneen sen, ett minun seurastani hänen ei tarvitse tänä vappuna pahemmin nautiskella. Ts. mä taidan lähteä mökille, miestä kun ei mökkielämä näin sateella varmaan kiinnosta. Mullon huomenna yhden oven avaus klo 11, mutt siihen mennessä olen varmasti takas täällä jo, sillä eihän mun tarvitse vetää lärvejä. Pari saunasidua ku juon ja pääsen takkatulen ääressä lasillisen punaviiniä nautiskelemaan, niin siinä mun vappuaaton karkelot.

Ottis
Hauskaa vaputusta nyt kaikille! Mä lähden nyt ensin ruokakauppaan, sit pakkaan kamani ja lähden mökille! Saa ukkokulta miettiä ihan itsekseen mitä tuli sanoneeksi ja kuinka ikävä ihminen onkaan.

Hauskaa vappua!! t. Ottis

Voi Ottis tuota siun siippaas..:kieh:

Vaan nyt sieltä alkosta hajet ittelles jotain hywwee :p ja rentoudut illasta!!!:wave:

..täällä munkit paisteltu, sekä ilmapallot&serpentiinit viritelty koristeeksi molemmaisten lasteni kera =) ..

Mitähän kivaa minä tuotatan mieheltä kaupasta? ;)

...sen verran vahan kommentoin ennenkuin tasta painun takas sohvalle potemaan ihan jarkkya paansarkya, etta voi pyha jyssays tota sun miesta Ottis, mitenka se osaaki olla niin kelju. Anna vahan satikutia sille, ei tommonen oo kivaa ollenkaan :eek:

Terri hyvalta nayttaa ja kuulostaa sun munikset siella :) Nyt peukut pystyyn etta kaikki menee loppuun asti hyvin ja tama jais siksi viimeiseksi kierrokseksi!

Oivikille kans paljon lykkya siirtoon!!!!! kuin myos Inialle :heart:

Ja kaikille muillekin paljon plussa sateita!!!! :heart:

Mulla oli ovis (kai) tossa viikonloppuna, yritin sita tikuttaa mutta ei se tikkuun osunut, naytti joka kerta sellasta hiukan haaleampaa kuin testiviiva, mutta ovistuntemukset oli kylla vahvat eli kylla se ovis oli mutta en oo 100%varma mika paiva tarkalleen :)
Noh pupuiltu on, joten katsellaan! :D

Tossa just eilen hokasin etta melkeinpa tasan vuosi sitten 22.4 tehtiin inssi josta plussa tuli, joka sitten menikin, mutta nyt on vahan sellanen olo etta voisko tapahtua uudestaan nain vuosipaivan kunniaksi?! melkein samoina paivina ois sitten laitettu alullensa....
Oispa se tykki.... :)

Anyways, niita sateita viela kerran ja paljon haleja! :heart:

Nyt sinne sohvan pohjalle... :(

Ihanaa Vappua Kaikille!!

Täällä vappu menee koko perheen läpikäyneen oksennustauti/noro-viruksen jälkimainingeissa. Ensin sairastui poikanen, sitte mies ja minä toissa yönä. Laatta lentänyt ja aivan järkyttävät lihassäryt mutta tänään jopa päässyt sängystä ylös. Joten elämä voittaa!!
Tosin ei pysty vieläkään syömään mitään ja yritin siivota tuossa, niin kalpeaksi veti naaman, joten iisisti vaan. Huomenna jo olo parempi!
Tänään sain o-testejä postista ja heti piti pissiä ,( tiukkaa muuten teki, että sai tipan pari purkkiin tiristettyä!!) purkkiin ja tikkua pystyyn... hailakkaa näytti, joten oliskohan sunnuntaina tasavahvaa luvissa?? :)

Hyvää Vappua kaikille!!!
Meillä oli ihana kahdenkeskinen loma. Päätettiin että meille tulee uusi pikkuinen jos on tullakseen.
Aika sen näyttää että tuleeko sitä vai ei.

:heart: MS 40V :D ;) kp. n.9/28 :heart:

Hyvää vappua kaikille! Tulin tänne lukemaan kuulumisianne. Mama Stella, hienoa, että teillä positiivisia ajatuksia :heart: ja ihana loma :heart:
Mulla kaikki ok. Ensi viikolla on neuvola. Mukavasti kuvotusta ja päikkäreitä, mutta muuten olo hyvä.
plussapölyä!!!!
Vappua B)

Hauskaa vapun jatkoa! serpentiinä ja simaa kaikille

Ottis pahoittelu negasta. Hyvä, kun lähdit rentoutumaan mökille.

Mur-Mur miten munkit onnistuivat?

LB kiva kuulla sinusta, pikaista paranemista. Toivottavasti tämä olisi sinulle se + keirto, peutkutan sen puolesta. Kiitos onnen toivottamisesta, sitä tarvitaa näissä jutuissa.

MamaStella tervetuloa takaisin ( tänne ja matkalta ) ihanaa, että matka oli hyvä.

Inia
toivottavasti ma kaikki on hyvin ultrassa ja osa pienemmistäkin pääsee mukaan.

Terri saitpa hyviä uutisia, mukavaa rktt aikaa sinulle.

Rominas pikaista paranemista sinulle, jota olet hyvässä kunnossa, kun ovis + pärähtää ruutuun.

Nillanilla miten sinun ultra meni?

ON tänään aamulla ultrassa limis kuulemma kaunis =) iso folli näkyi toisella puolella. Aamupäivällä sitten omaksi ihmeekseni sain + ovis testiin. ( Nyt ikävä kyllä katsoin testiä vielä illalla ja ei enään ollut +, mutta pitäisi uskoa niitä testi ohjeita, älä tulkitse testiä testi ajan jälkeen) . + tuli tosi aikaisilla kp, mutta taisi taas luget siirtää minun menkkojen alkua ja folli otti varaslähdön kasvamisessa. Pääasia on, että siirto on maanantaina :heart: nyt sillälailla jo helpotti, että asia ei enään ole käsissäni vaan voin vai toivoa parasta, että pallukka/t selviävät sulatuksesta ja kiinnittyvät ja...

Yhteistyössä