Happihypyllekin tätihalaukset :hug: :hug: :hug:
On se ihme hiippailija, kun joka kotiin ehtii.
Mulla on huomenna hirveän kiirus päivä, joten en lupaa uusia kuvia päivitykseen. Hyvä kun saan nummerot vaihdetuksi. Ihan kiva, kun jaksatte ja viitsitte kuvia etsiä.
Oivikille huomiselle hyviä kuvia ultrassa. Samoin nillanillalle. Mä menen heti aamusta gynelle ja katsotaan pistetäänkö lisää piikkejä. Limat on olleet jo pari päivää niin lupaavat, että pissata päräytin digiovistestiin. Onneksi siinä möllötti vain ympyrä, ettei se ovis nyt just oo käsillä. En oikein tiedä, miten KP 8 limakalvo siitä sanoisi. Mutta nyt ei enää tarvitse huolehtia, kun lekuri määrittelee, mitä tehdään.
Ovistesti ja juominen on puhuttanut. Mä yleensä testaan joko ennen lounasta eli 12 pintaan, jolloin aamukahvit, mehut yms. on juotu tuossa 8 maissa. En kyllä pihtaile juomisiani eli saatan siinä välissä esim. lasin vettä juoda. Nykyään pongaan oviksen helposti, mutta ennen raskautta en koskaan saanut tasavahvaa viivaa. Mutta silloin tuli raskaaksi ja nyt en. Mitäs siitä sitten vois päätellä? Ei yhtikäs mitään. Oivikki, älä ole liian huolissasi viivasta, jos ja kun kerran sulla on veristestein todettu oviksen tapahtuvan.