40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
).( Täällä on nyt kp 1.:headwall:

Ottis siihen digitestiin tulee lähes aina kaksi viivaa, sillä se näyttää myös LH:n. Testin ohjelma sitten siitä viivan värisävystä päättelee, kumpaa se on LH:ta vai hCG:tä. Käyttävät samaa liuskaa myös ovistesteissä. Opin tuon silloin kerran, kun oman testini purin ja siitä kyselin. Siitä löytyy englanniksi googlettamalla tietoa.

Ottis
Happis Pahoittelut tädistä ja :hug:. Paremmalla onnella uuteen kiertoon. Kevät voi meissä kaikissa tehdä vielä ihmeitä :heart:.

Nyt muistankin, ett sinähän laitoit tänne niitä linkkejäkin, kun noista digeistä hait tietoa. Kiitos tiedosta :flower:! Siihen malliin nyt nippailee oikealla puolella munisten paikkeilla, ett tässä ihan toivo herää, ett täti tulee sittenkin ja ihan ajallaan.

Iso myötätunto halaus happikselle:hug:
..ja kuten Ottis kirjoittelikin - jospa se kevät/kesä tosiaan kirvoittaa meiltä kaikilta niitä hyvänmuhkeita&hedelmöittyviä munasoluja liikekannalle!!!:heart:

..täällä myöskin se KP1 :( ..

Ottis
mur-mur Minä sut jo aiemmin päivitin ykkössijalle kp-listalla, mutt et sitä kauaa saanut pitää :hug:. Halit vielä molemmille huipulla :hug: :hug:.

ON Taitaa mielikuvitus nyt laukata jo toiseen suuntaan, sillä ihan on sellanen olo kuin ennen tädin tuloa, kun tuntuu, ett jotain valuu, mutt sitten ei valukaan. Hyvä merkki tämä :). Pissallaki saa rampata ihan alvariinsa. Ei niin, ettenkö sittenkin olisi sitä plussaa mieluummin ottanut, mutt jos kierto menee mönkään on parempi, ett sen saa myös kunnialla loppuun mahdollisimman pian. Ja voi, että nippaileekin sitten ja rajusti tuolta :(. Taitaa säästyä huomisaamulta testi :whistle:.

Ottis
mur-mur Kun noita kuvia aina niin kivasti löydät, niin olisko vinkkiä tohon kp-listalle tuoksi isommaksi kuvaksi jotain kivaa, rentoa, hauskaa, vappuista?? Yritin tänään katella, mutt ei tärpännyt sekään :LOL:.

Tästähän vois kehitellä lautapelin. Nopalla sitte plussan jälkeen heitetään, että montako on tulossa. Vois vaan olla aika ahistavan pitkä peli, kun joutuu niin monta kertaa takas lähtöruutuun. Ei sitä kukaan haluis pelata. Silti me hullut vauvakuumeiset vaan "pelataan" kuukaudesta toiseen.

Ei oo mur-mur liian suuri. Söpö on =)

Happis harmi, kun se täti tuli, mutta lähtöruutun ja parempaa onnea uudelle kierrokselle. Tässä pelissä pitää sitten matkan varrella suoritta erilaisia tehtäviä (testaa osita yms. ) ja vois joutua myös jäähylle. Tästä kuumeilusta pitäisi tosiaa tehdä sellainen lautapeli versio :LOL:

Mur-Mur harmitus sentään tädistä :hug: . Kyllä se mielen varmasti vetää matalaksi.

Ottis voi, että nega sinulla testissä edelleen :(

Inia tois on tuo hinta juttu. Ihana, että nyt ilmeisesti ei ollut "liikaa" folleja kasvamassa. Oliko jo puhetta punkito päivästä?

Terri hyvä, kun turvotus on hävinnyt. Huomisenna sitten kuullan missä mennään, jännää. Onkos se joku lastenohjelma tuo kukku ja ...?

ON ei vielä ovis ovella, tesin mukaan. Hyvä juttu, niin ennättäisi hyvä limis kasvaa. Mutta edelleen mietiyttää tämän testailu, kun vaikka en juonnut aamulla ja loppuillasta kuin noin 3 lasia, niin sittenkin sitä aamupäviä pissaa riitti ja oli taas aika laimeeta. Kuinka vähän te oikein juotte, jotta tulee hvyin ovis testissä näkyviin?

Iloista vappua kaikille :flower: :flower: :flower: :wave:

Ottis
Oivikki Kiva, ett limikset hyvin kehittymässä, onnea huomiseen ultraan!! Minä ainakin vältän juomista viimeiseen asti ennen testaamista eli pari tuntia ennen saatan esim. desin kahvia juoda, mutt ei sitten enää ennen testaamista kuin enintään suun kostutusta vesitipalla.

Mur-mur Kiva on toi sun kuva. Sitä olin jo siirtämässä, mutt huomasin sen olevan vähän 'pienehkö'. Jätän siis sen paremman kuvan valkkaamisen huomisen päivittäjän huoleksi. On toi 'haaveiden taivas' minunkin mielestä kuitenkin ihan kiva. Tai voinhan mä myöhemmällä vielä jotain katella ko ukko nukkuu, mutt nyt en viiti ku ihmettelee pian mitä touhuan ;).

Terri Onnea sullekin huomiseen ultraan :heart:!

ON Koko ajan sellanen olo, ett täti tulee just. Monta kertaa olen hypännyt jo veskiin tarkistamaankin, mutt ei mitään. Ja masuun nippailee niin maan perusteellisesti.

Happihypyllekin tätihalaukset :hug: :hug: :hug:

On se ihme hiippailija, kun joka kotiin ehtii.

Mulla on huomenna hirveän kiirus päivä, joten en lupaa uusia kuvia päivitykseen. Hyvä kun saan nummerot vaihdetuksi. Ihan kiva, kun jaksatte ja viitsitte kuvia etsiä.

Oivikille huomiselle hyviä kuvia ultrassa. Samoin nillanillalle. Mä menen heti aamusta gynelle ja katsotaan pistetäänkö lisää piikkejä. Limat on olleet jo pari päivää niin lupaavat, että pissata päräytin digiovistestiin. Onneksi siinä möllötti vain ympyrä, ettei se ovis nyt just oo käsillä. En oikein tiedä, miten KP 8 limakalvo siitä sanoisi. Mutta nyt ei enää tarvitse huolehtia, kun lekuri määrittelee, mitä tehdään.

Ovistesti ja juominen on puhuttanut. Mä yleensä testaan joko ennen lounasta eli 12 pintaan, jolloin aamukahvit, mehut yms. on juotu tuossa 8 maissa. En kyllä pihtaile juomisiani eli saatan siinä välissä esim. lasin vettä juoda. Nykyään pongaan oviksen helposti, mutta ennen raskautta en koskaan saanut tasavahvaa viivaa. Mutta silloin tuli raskaaksi ja nyt en. Mitäs siitä sitten vois päätellä? Ei yhtikäs mitään. Oivikki, älä ole liian huolissasi viivasta, jos ja kun kerran sulla on veristestein todettu oviksen tapahtuvan.

Terri kiitos. Nyt tässä pas:issa pitäisi se ovis saada "kiinni", kun siitä lasketaan ne päivät milloin sitten se alkio sulatetaan ja siirretään. Toivottavasti lääkäri osaa huomenna antaa, jotain "aika haarukkaa" ja kysyn, että voiko päätellä siitä vahvimmasta viivasta se oviksen, kun testi alkaa himmetä seuraavana päivän. Eiköhän tämän kuitenkin ratkea suuntaan tai toseen.

Nyt lähden vähän syömään soija jäätelöä ja sitten nukkumaan. Hyvä yötä kaikille ja kauniita unia.

Ottis tässäpä muutama kuvanen, joita voisi mahdollisesti käyttää joskus..

http://www.glitter-graphics.com/graphics/1195873

http://www.glitter-graphics.com/graphics/890978

http://www.glitter-graphics.com/graphics/910861

http://www.glitter-graphics.com/graphics/890980

Yhteistyössä