40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Niin mäkin ajattelin jatkaa, mur-mur, ilman ehkäisyä, sillä tuntuisi hassulta tekemään töitä sen eteen, ettei vain tärppää, kun kuitenkin sisimmissään sen vauvan tahtoisi.

Sitä vaan olen pohtinut, että miten siitä jokakuukautisesta jännityksestä sitten pääsee eroon, kun raskaus ainakin teoriassa on mahdollista. Toisaalta, mitäs minä nyt mitään jännittämään, kun kerran ei melkein kolmeen vuoteen ole kunnolla tärpännyt, niin miksi se sitten enää tärppäisi näillä vuosirenkailla.

Meillä muuten mies hieroo liian hellästi. Mä haluun, että silloin hierotaan, hierotaan KUNNOLLA ja sitten kun hiplataan, niin sitten HIPLATAAN :)

Ottis
Kiitos Terri ja mur-mur lohtuhaleista ja hyvistä jutuistanne myös :). Meillähän ei mies pese ikkunoita, vaan jos sattuu, ett mokomassa puuhassa olen, kun hän tulee kotiin, iskee häneen ihan älytön väsymys ja on ihan pakko mennä nukkumaan. Mökillä hänen on pakko auttaa tuvan ison ikkunan irrottamisesta paikoiltaan, koska mun kädet ei siihen yksinkertaisesti riitä, joten siinä vaiheessa hänen on pakko auttaa ja myös pitää tikkaista kiinni kun pesen ulkoa vintin ikkunoita. Mulle on kyllä niin ylivoimainen paikka roikkua 4 metrin korkeaudessa sankojen ja muiden kanssa, ett viime kesänä jäi vintin ikkunat ulkoa pesemättä. Hartiahieronnassa pätee sama kun mur-murin miehellä, ett mun mies hieroo niin lujaa, ett joudun luikerrella alta pois ku sattuu ja uskon hänen tekevän sen ihan tahallaan :(.

Semmosta. Ja enhän minä sit aamuiseen negaan vieläkään uskonut, vaan töistä tultuani ihan uhmalla pissasin digitestiin, en viikkonäytölliseen ja purinkin sen tietty ja haamuttihan se ihan selvästi. Sanokaas mulle nyt sitten, ett se haamu ei merkitse mitään, niin voin lakata haaveilemasta. Pitäis vain malttaa odotella huomiseen, ett täti tulis ja lopettaa tää jahkaaminen. Vaan kun ei ole mitään merkkiä tädin tulostakaan, niin alkaa jo ahdistaa jos jään loppuelämäkseni tähän välitilaan :headwall:.

Ottis et sie jää mihkään "välitilaan" - dont worry:hug:..

..olet raskahana tai sitten se akan hupakko tulee..se juutas vain saattaa "vitkutella" joskus.. :( ..ja eikös se niin ollut harmillisesti, että niitä haamuja on AINA digissä..näin muisteleisin.. :/

Ottis, mä en oo sortunut digitestien purkamiseen, mutta nyt kun sä asiasta mainitsit, niin purin viikon takaisen testin. Mä en oikein tiedä mihin kohtaan siinä pitäisi testiviiva tulla, mutta siinä oli yksi selkeä sinen viiva (kontrolliviiva?) ja sen kummallakin puolella oli selkeä viivanpaikka, jossa ei ainakaan enää näy mitään väriä. Testiä tehdessä mulla oli jo menkat alkaneet, mutta halusin vihoviimeisen kerran varmistaa etten ole raskaana ennen Menopurin pistämistä.

Ei kait sun muu auta kuin jatkaa testaamista, kunnes plussa tai täti tulee. Kauhean stressaava tilanne. Been there. Tai jos susta siltä tuntuu, menen veritestiin. Ainakin yksityisellä sen saat, jos et "kehtaa" mennä terveyskeskukseen. Toisaalta kyllähän tää tilanne muutaman päivän aikana ratkeaa. Et sä jää välitilaan.

Ei kun nyt mä tajusinkin, viivoja on näin

l l l l o

Nuo kolme siis rinnakkain ja kolmas vasemmalta on sininen ja kaksi vasemmanpuoleista viivanpaikkoja. Sitten reilummin oikealla on taas viivanpaikka. Tässä asennossa siis patteri oikealla. :saint:

Oho, kuvaan en saakaan oikeanpuoleisinta (neljättä) viivaa menemään enemmän oikealle ja ympyrä tarkoittaa liuskan kiinnittämispaikkaa.

Huh, hah, kaikkea sitä tulee kirjoitettua :LOL:

Ottis
Tässä kuva siitä digihaamusta. Ehti kyllä jo pahemman kerran haalistua kuivuessaan, mutt kyllä siinä jotain vieläkin näkyy. En sillä tätä laita, että enää plussasta edes haaveilisin, mutt onpahan osviittaa negan liuskasta jos joku muu tekee digitestiä ja tulosta ihmettelee.
http://sekunti.com/upload/img/55385IMG_3960.JPG

Ai niin, lämpö 37.1 edelleen. Oletin sen tänään jo vähän laskevan, mutt eipä näemmä laskenutkaan :ashamed:.

Ottis
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

happihyppy (39)..........kp1/28.............yk7(28)............3./1.yht.
mur-mur (44)..............kp1/26-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
oivikki (41)..................kp6/23-27.........yk10...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp7/23-29.........yk12...............5./1. yht.
Rominas (40)...............kp7/25-27........yk11................2.
Inia (43)......................kp8/26-30.........yk21................1.
taavi166 (38)..............kp8/28-42.........yk13................3.
Terri (45).....................kp8/27-32..........y.2,5v.............2.
nillanilla (42)...............kp9/28-33.........yk10................1.
haave3 (41)................kp13/28-36........y.2v.................3.
onlydream (37)...........kp17/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp18/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp21/31.............yk1...................6.
liiza (43)......................kp27/24-27.......yk24.................4.
Ottis (42)....................kp27/23-28..........yk10...............1
Sariella09 (43)...........kp28/40..............yk?..................5./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp30/28-32.........yk?..................?

Kadonneet lampaat:
Mahdotontako (45)......kp39/29.............yk6..................1.yht.
Taikakuu (41)..............kp43/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.

RKTT

Ottis (42)........................dpo13
onlydream (37)..............dpo4

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis
Hih.. mur-mur, sen ku näkis, ett täti jättäs mut väliin ja unohtus vappumarssille. Tai voihan siinä niin käydäkin, mutt kyll se punanuttu tänne viimeistään vapun jälkeen löytää :ashamed:. Oli miten oli, mutt mun olis korkein aika saada elämästä vähän otetta. Mullon 2 edellistäkin päivää mennyt aivan harakoille ja ihan tän testailun ja piinailun vuoksi :'( kun ei osaa keskittyä mihinkään. Kun täti tulee ja saan alkaa elää elämääni edes yhden kierron ajan piinailematta ja laskematta, olen kiitollinen. Mun pälli ei oikeastikaan nyt kestäis ajatusta simppajahdista ja kaikista sen lieveilmiöistä :headwall:.

Pikaisesti ultrakuulumisia: jännitys vaan jatkuu, oikealla oli hyvän kokoisia muniksia muutama, vasemmalla pieniä. Nostetaan lääkeannosta. Mua nyt sit vaan jännittää, että oikeat poksahtaa ennen aikojaan, ja vasen ei kuitenkaan ehdi mukaan... no, maanantaina taas viisaampia. Tänään alkaa kaksi piikkiä, ja kyllä apteekin jälkeen melkein itketti tää rahanmeno... vaikka nuo lääkkeet on kuitenkin vain se pienempi osa kuluista. Voi ku oiski näillä hoidoilla takuu!!! "Jos ei tärppää, saat rahat takaisin!" :D

Rentoa vappua kaikille!!!

Yhteistyössä