40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos kaunis murmur ja oivikki :heart: :wave: plussaa myos kovasti toivon teille! Voi kunpa olisi meilla nyt Onni matkassa. Tai Helmi :) :flower:

mamastella luin sun profiilista mita sattui. Olen todella pahoillani :( mutta kiva etta jaksatte uudelleen yrittaa! Onnea myos teille!

Ja rinjalla menee hyvin! Milla viikolla sa ootkaan nyt? Jo aika pitkalla varmaan :)

Paansarky vahan helpottaa, karhuherra vahan hiero ohimoita.Jospa tama aamuun mennessa olis havinnyt! Tassapa tama vappu meni sitten.

Hauskaa Vappua kera siman kaikille kuumeilijoille täällä ja terveiset tuolta odottajien puolelta..! Tänään ultra tosiaankin oli ja mies innoissaan mukana. Minua jännitti kovasti. :heart: Hyvältähän kaikki kuitenkin näytti... Nyt se pitää uskoa, kun ihan oikeasti näki pienen pienen sykkeenkin. Yksi sikiö näkyi - ei siis kaksosia, kuten välillä jo epäilin... Hyvä niin :heart: Nyt vaan edelleen toivoa saa, että kaikki jatkuu hyvin - neuvola kahden viikon päästä 14.5. =)

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
Ottis (42)....................kp2/23-28..........yk11...............1
happihyppy (39)..........kp3/28.............yk7(28)............3./1.yht.
mur-mur (44)..............kp3/26-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
oivikki (41)..................kp8/23-27.........yk10...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp9/23-29.........yk12...............5./1. yht.
Rominas (40)...............kp9/25-27........yk11................2.
liiza (44)......................kp10/24-27.......yk25.................4.
MamaStella(40)............n.kp10/28.........
Inia (43)......................kp10/26-30.........yk21................1.
taavi166 (38)..............kp10/28-42.........yk13................3.
Terri (45).....................kp10/27-32..........y.2,5v.............2.
nillanilla (42)...............kp11/28-33.........yk10................1.
haave3 (41)................kp15/28-36........y.2v.................3.
onlydream (37)...........kp19/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp20/20-50........y?....................4.
Rinafina (44)...............kp23/31.............yk1...................6.
Sariella09 (43)...........kp30/40..............yk?..................5./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp32/28-32.........yk?..................?

Kadonneet lampaat:
Mahdotontako (45)......kp41/29.............yk6..................1.yht.

RKTT

onlydream (37)..............dpo6
Terri (45).........................dpo-1
liiza (43).........................dpo1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis
Little Bear Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Jospa se vuosipäiväylläripylläri sieltä tulisi. Peukutukset sille :heart:!

Rominas Kurjaa ku joudutte aina vain sairastaa. Anna siivoamisten nyt olla ja parantele vaan ihtes ja ukkoki kuntoon (ja poikanen myös ;)), että jaksatte sunnuntaina viimeistään pupuilla. Mieluiten jo tänään ;), ohjeistaa Ottis, joka alkoi sitten virallisesti ainakin kuukauden selibaatin :LOL:.

Oivikki Onnittelut Oviksen bongaamisesta. Nyt siellä on ilmiselvästi sellainen innokas munis kehittymässä, josta vielä reipas eskarilainen kehittyy :heart:! Ihanaa :saint: !

Rinja Kiva, että siellä kaikki hyvin. Kertoilehan sitten ultrakuulumiset ensi viikolta myös. Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:!

MamaStella Tervetuloa takaisin kuumeilemaan :flower:!

Mur-mur Oi ku minunkin niin munkkia mieli tekis :p.

Ottis
Haave2010 Ihania kuulumisia sulla :heart:! Nyt vain toivotaan ja pikkasen rukoillaankin (kuka osaa), ett pikkuinen saisi matkassa onnelliseen syntymään pysyä :heart:!

liiza Sinäpä terävä olet, ku noin vikkelään oviksen tikutit. Et näemmä aikaile munisten kehittämisessäkään, kun muutenkin kiirettä pukkaa. Onnittelut siis oviksen bongaamisesta ja dpo1:sta :heart:! Haluatko RKTT-listalle?

Jääris Minä illalla mökillä yksin istuksiessa ajattelin myös, ett menipä nyt tämäkin vappu heilatta. Mutt jospa helluntaina sitten jo olis paremmat shaanssit :)!

Päivittäjä-Oivikki Mulle saapi laittaa kp2 tälle päivälle. Illalla mökillä punkkua nautiskelin ihan vaan relatakseni ku niin sattui mahaan ja sit ku menin veskiin, olikin ilosanoma paperissa. Täti tuli :wave:! Harvoin sitä olen näin ilolla vastaanottanut. Niinkus tiedätte ehdin jo pelätä, ett se on kadonnut tai on matkalla Venukseen. Vuoto on aikalailla runsasta ja ihan jouduin aamuyöstä kipulääkkeen ottaa ku sattui niiiiin mahaan :ashamed:. Kierto pysyi siis siinä samassa 27-päivän pituudessa kuin jo 'monta' kuukautta. Ei tarvitse tickereitä rukata ;).

Ottis
Juu, mun mies on todellakin homekorva, tylsimysmälsimys ja huonotapanen idi***ti :headwall:. Oli sit aamusta lähtenyt kotikotiinsa ja mitäpä muutakaan ku moottoripyörää virittelemään kesäkuntoon. Illalla oli taas pessyt autonsa. Sitä palvoo ku jumalaa :(. Ts. Musta tuntuu, ett hänelle ei todellakaan millään muulla ole väliä ku noilla pärisevillä :headwall:. Ja mua on nyt sit vähään aikaan ihan turha ruinata kyytiin. Heittäydyn nyt niin hankalaksi itse, ett mies ei osaa kuvitellakaan millasen jääräpään kanssa alko elämään. Eilen imuroin ennenkuin lähdin mökille ja ulko-ovella oli ekana vastassa heinäinen eteismatto, sänky petaamatta jne.. Saatte uskoa, ett kun mies tulee kotiin, hän tarttuu aikalailla ekana imuriin, sit hän kipittää makkariin petaamaan sängyn ja ja..

Ottis
Hupsistakeikkaa! Laskeskelin taas kuukauden kulutusta mikä se on ollut ja tämä tyttö on pistänyt r- ja o-testeihin 116,10? :ashamed:. Aika vähän säästääkin ainakin näissä kuluissa tässä kuussa.

Käyttääkö kukaan teistä baby aspiriinia tai vastaavaa?

Aattelin kokeilla tän kierron, kun mun hemppa on tosi korkea, verenpaine matala ja menkat olleet ihan minimaaliset (ohut limis?). Jos kävis maanantaina apteekissa ostamassa ja testais tän kierron...

Liiza myöhästyneet onnittelut syntymäpäivän johdosta. Ikä on toisiaan ikävä tässä kuumeilu asiassa, mutta muutenhan se ei menoa haittaa. Ja rutkasti onnea tähän keirtoon. Mukavaa rktt aikaa. Teitä onkin ihanan iso rypäs tuossa samalla kierto päivällä eli kp10.

Ottis no ainankin tulee rahan säästöä toisaan tuosta sinun selibatista. Tilasin minäkin nyt digiovistestjä paketin, joka ei ennättänyt edes perille ( ovat nyt postikonttorissa ). Testasin viimeisellä digillä vielä illalla ( päivällä puikotestillä, töissä kätevämpi ) ja siihenkin tuli tosiaan se täysi sarvi ( oli sellainen vanhaa mallia oleva vielä kaapin pohjalla), oli kiva sitä sarvea katsella, ekan kerran sai digilläkin ovis + näkyviin. Toivottavasti tästä nyt kasvavasta rakkulasta toisaan tulee vahva keltarauhanen, sen pakkaspallukan kasvatajaksi. Munkeista kun puhuit alkoi tekemään meili lättyjä, pitisköhän repästä ja paistaa vappulätyt :p ?

Happis en ole käyttänyt asperiinia kuumeilussa, mutta olen sydän toimenpiteen jälkeen joutunut käyttämään kolme kk primaspania ( sama aine ) ja iloinen olin, kun siitä pääsin eroon. Minulla tuli ihan tolkutton kk vuoto sitten, silloin vikan kk luulin jo päivystykseen joutuvani. En kyllä tiedä tarkottaisiko se, että vältis oli paksulimakalvo, kun peinen pienistä haavoistakin tuli verta niin, että sai pitkään painaa, jotta tyrehtyisi. Mutta ei ollut ilmeisesti tuo ihan "normaali" vaikutus ja silloin minulta otettiin myös sen takia verikoikeita, joista jotain hyytymisjutuja katsottiin.

happihyppy tulin taustalta kommentoimaan,et itse käytin 2;ssa edellisessä ivf hoidossa primaspaania ja molemmilla tärppäs.Toinen syliin asti..en tiedä oliko sitten primaspaani vaiko lie mikä,joka auttoi,mutta lukemattomia hoitoja tehty ja nyt sitten onnistui.Miulla korkea hemoglobiini ja niukat menkat(ohut limiskö???) ja lääkäri suositteli korkean hemoglobiinin takia käyttämään.

Hauskaa WApPuuAa kaikille!
Tiru ja peikkistyttö :heart:

p.s muistelen täällä kuinka tyttömme on saanut aika täsmälleen vuosi sitten alkunsa :) hoidot oli vapun aikoihin ja plussasin puolessa välissä toukokuuta..enkä olis uskonut ikinä jos silloin olisi joku sanonut,että ensi vappuna onkin pikkutyttönne mukana vappumarkkinoilla ja ostatte hänelle IIISOON Nalle Puh ilmapallon...niin kuin nyt teimme :heart: :heart: :heart:

Ottis
Oivikki Täräytäppä vappulättyset niin saat suun makiaksi :p. Mä ostin eilen kaupasta värkit rahkan tekoon, joten nyt oliski hyvä hetki ottaa mansikat pakkasesta sulamaan.

Tirulii Ihana oli tarinaasi lukea. Teillä onkin nyt oikein vuosipäivävappu ja mikä parasta, onnistuneesta hoidosta tuloksena pitelijä Nalle Puh-ilmapallolle .

Tirulii ihana vappu teillä tänä vuonna :heart: . Muistan hyvin kun plussit. Minäkin kovasti olen näitä lääke asioita meittinyt ja yrttänyt niistä esim. sitä kortisonia kysyä hoitojen tueksi, mutta ei ole minun lääkärit suositelleet. Minullakin on korkea hemogolobiini :| . Alkaa kyllä tuntua siltä, että on lähdettävä toista mielipidettä kysymään toisilta lääkäreiltä.

Täällä sadellut aamupäivän ja nyt ihanaisesti keli kirkastuupi. =) Poikanen lähtee kohta kaverin synttäreille ja mies virittelemään grilliä paistokuntoon.

happikselle baby aspiriinista/primaspanista..

Itse joskus muinoin primaspania söin 100mg - farmaseutti ystävä suositteli kun minulla oli pinnallisia laskimotukoksia jaloissa.

Joko oli liian suurella annostuksella tai se ei sopinut minulle, olo joka tapuksessa surkea:

Pyörrytti kauheasti, sydän hakkasi rinnassa niin että tuntui kun ulos tulisi, kädet tärisivät ja huonoa oloa..näin minulla ja kun lääkkeen lopetin, olokin parani normaaliksi!

Suositteleisin tuota miedointa ainahin Primaspanista - 50mg 1tbl/vrk

Kovin on sateinen ja kylmä "kevätpäivä". Mukavaa toukokuun alkua kaikille!

Kiitos onnentoivotuksista tähän kiertoon. Just laitoin Ovitrelle-piikin, joten ehkä nyt ilo ja munikset irtoaa.

Hienoa, Oivikki, että ovisplussa on nyt pongattu ja hoitokin hyvin aikataululutettu. Kevät on hedelmällistä aikaa.

Little Bearkin on loppukierron jännissä päivissä. Voi kumpa nyt tärppäisi.

Rominakselle ja perheelle nopeaa toipumista. Yrjötauti kyllä vie niin veteläksi, että sieltä ei oo kyllä suunta kuin parempaan. Toivottavasti ootte jo vähän virkistymässä.

MamaStella, mukava kuulla, että irtiotto arjesta oli onnistunut. Nyt vaan onnea uuteen yritykseen.

Haave2010 on päässyt nauttimaan ihanista ultrakokemuksista. Ne on kyllä ainutlaatuisia hetkiä.

Liizallekin onnittelut oviksen pongaamisesta. Hyvä, että älysit aloittaa ajoissa testaamisen.

Ottikselle onnittelut tädin tulemisesta. Siis sen takia, että kun jo aloit sitä odottaa. Parasta tietysti olisi, jos pysyisi poissa, mutta syy pitäisi silloin olla oikea. Mä en muuten uskalla laskea testeihin uponnutta rahamäärää. Olen muutenkin tuhlattu ihan tajuttomasti tähän projektiin, joten parempi etten laske, sillä kun ei ole tärpännyt, niin
tuhlaaminen tuo vain pahan mielen. Sitten jos taas tärppäisi, niin kaikki uhtrattu mammona olisi varmasti sen arvoista.

Tiruliilla ja tytöllä ensimmäinen yhteinen vappu. Herkkää.

Happiksen kyselyihin asperiinin käytöstä voin vain sanoa, että gyne epäili minulla tukoksia, koska esikon istukka oli niin pieni (vain 350 g), mutta verikokeet eivät antaneet tästä näyttöä. Ja hemoglobiini on mulla aina ollu alhainen, yleensä alle 120.

Mur-murille vilkutukset. Meillä on grillattu vain sähkögrillillä eli vielä ei voi sanoa grillikauden lähteneen käyntiin.

Ottis olipas hyvä, jotta täti sinut vierailulla yllätti. =)

Mie itse suht hyvillä mielin olen ollut, vaikka ei tärppi käynytkään. Eilen rentoisesti miehen kanssa istuksittiin, katteltiin telkkua, jutusteltiin pikkasen ja nautittiin %juomaahin myös pikkasen. ;)

Mies läksi nukkumaan jo klo. 23.00 ja hetipä perään miekin simmahin - soffalle taas :whistle:..

Jaksoin peräti juoda melkein 4 siidukkata :p..jospa tänään lopuilla kahdella huuhtelen grillieväät alas sitten! :D

Ps. täällä lämmintä +12C ja on aivan tyyntä..

Terri, meille rakennetiin/kasattiin tänne taloyhtiömme pihaan talkoilla viime kesänä ihana grillikatos.
http://www.korianhirsi.fi/metsatahti_iso.jpg
Tuollainen tulisija on katoksen keskellä..
http://www.polarmetalli.fi/fi/tuotteet/pihagrillit/pihagrilli/polar-grillipaketti-m8-2.html
Maalattin katos lämpimän ketunhännän värisellä kyllästeellä, reunoja kiertää penkit. Istuksittiin siinä uutena vuotenakin ja grillailtiin. =)

Mur-mur, ihana katos ja grilli. Onpas kiva, että taloyhtiössä on saatu tuollainen pytinki pystyyn. Onko kaikille riittänyt sopuisasti grillaustilaa?
Kiva kuulla, että sulla on mieliala vähän parempi ja olette päässeet miehen kanssa jutunjuuresta kiinni. Kaikkea hyvää teille toivotan ja tietysti sitä ihanaista vauvelia onnen kruunuksi, jos se vain muutoin "kuvioihin" sopii.

Me käväistiin kaupungillä päiväkävelyllä ja kyllä oli kylmää ja sateista. Sitten mentiinkin Rossoon lounaalle. Ei kyllä oo yhtään keväistä, ei.

Mä en oo paljoakaan prosenttijuomia nyt nauttinut, vaikka kyllä mieli on tehnyt. Skumppaa nyt tuli eilen vähän maisteltua. Mutta ehkä punkkupullon voisi avata, jos vaikka tässä kierron vaiheessa enemmänkin auttaisi kuin haittaisi haaveissa.

Kysyin muuten tuosta noin viikko oviksen jälkeen tulevasta kuumasta aallosta gyneltä. Hän vain totesi, että onhan se merkki epäonnistuneesta kiinnittymisestä, mutta lisäsi sitten vaan, ettei tule liikaa kiinnittää näihin huomiota, kun se luonto voi joskus kuitenkin vetää höplästä. Näinhän se on. Kyselinkin vain, että mitä silloin fyysisesti tapahtuu, onko jokin hormonihyräys vai mitä, mutta ei hän sen enempää siihen vastaillut.

Terri miullahan oli niitä mahtavia kuumotuksia/hikoilutuksia silloin plussakierrolla ja olin AIVAN varma, ettei tärppi ole käynyt!

Juu, kylläpä kaikki sulassa sovussa grillailemaan mahdumme =) ..monta mahtuukin istuksimaan sisälle - ainahin 10 henkeä.

Ostimme myös jämäkän pitkän ulkopöydän ja 2 penkkiä, siinä mahtuu hyvin usiampikin syömään. Vielä ostellaan tänä kesänä iso päivänvarjo, suojaa auringon paahteelta sitten hyvin.

Korkkaa vain Terri punkkupullo ja rentouden hetki ;) ..
..mie täällä kuuntelen musiikkia ja nautin siidukkaa, poikanen syntäreillä ja mies grillailee..jotenkin en ole kauhean parasta juttuseuraa nyt..

Harmittaa pikkasen kun mies jo soitteli ja kyseli tulenko grillille istuksimaan seuraksi.. :/ hän selvästi olisi halunnut miut sinne kaverikseen ja ääni oli pettynyt kun sanoin että, "harkitsen"..jotenkin en jaksa nyt..se on vain aina tähän aikaan kuusta sellainen olo, että yksinään mieluiten olisin vain itteni kera..ainahin hetken.. :ashamed:

Yhteistyössä