40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis: Tauti onneksi selätetty! Simppajahti voi hyvin; viimesin talletus tehty eilen aamulla!! Toivottavasti isäntä yhtä innokas tänään iltasella talletuksiin kuin on viime päivinä ollut! :D Heh, jospa sen oksutaudin jälkitautina tuli miehelle viriili olotila!! :LOL: :LOL:

Joo, tänään dpo-1 !

Meillä kevätkauden stressi, josta muutamaan otteeseen olen vaahdonnut, loppuu perjantaina, kun miehellä yks vaativa lopputentti. Ne kaks muuta stressin aiheuttajaa on hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Tänään se kaikista suurin.... Voisin röyhistellä rinnuksiani ja kertoa olevani Ison Kartanon Rouva!! (jolla jumalattomasti velkaa!) Eli meillä on nyt uusi koti ostettuna! =) Juhlapäivä voisi sanoa!!

Rominas, onnea uudesta kodista!

SS, kiva kuulla sinusta! Toivon että teilläkin on toinen hoito parempi kuin eka, eka kuitenkin menee vähän kokeiluna. Ja sulla on toivoa kun raskaus jo kerran alkoikin. Toivottavasti nyt tärppää!

lumeton, olet ajatuksissani!

Ottis Jep, mie täällä olen kyllä "tuntosarvet" pysytyssä ;) jos hyvinkin sattuisi simojen talletukseen mahkuja..ja ihan vain silleen jos tuntuu miehestä&miusta, molemmaisista mukavalta ajatukselta pienet lemmen leikit =) ..mies ei tietty vaavin työstöä ajattele, ihan vain j**stöä.. :p

ps. hailurainen viiva vielä O-testissä - hyvä =)

Hello,
Joku kysyi Tinasta. Tämä oli eka kerta sitten synttäreiden, kun nähtiin. Kerran aiemmin puhuttiin puhelimessa. Hänen syynsä kaikkeen oli oma kohdunulkopuolinen raskaus. Hänen mielestään en minäkään ansainnut odotusta, kun hänelle kävi näin. Häneltä jouduttiin kaikenlisäksi poistamaan toinen munanjohdin. Olen tietysti järkyttynyt ja surullinen tyttöni kokemuksesta, mutta myös siitä ettei hän voinut aiemmin asiasta minulle kertoa ja siitä ettei hän voinut iloita minun odotuksestani. Nyt myös näyttää siltä että tämän kokemuksen myötä hänen kihlaus on purkaantumassa. Hän muuttaa yksin New Yorkiin. Ja aloittaa opinnot kuvataidekoulussa.
Niimpä Ottis kaipa me täällä taas piinaillaan. Huh!!! Pelottaa vaan kovasti.
Onneksi hääjuhla ja niiden suunnittelu, oikean puvun löytäminen ja kaikki siihen liittyvä vie paljon aikaa. Ettei ehdi murehtimaan miten mikäkin kierto menee.

Ai niin ja onnea plussanneelle ja oviksen metsästäjille!

Ottis
Rominas Onnittelut UUdesta kartanosta ja paljosta velasta :). Nytpä sitten niitä huoneita täyttelemään pikkusten töppösten tapsutuksilla. RKTT-onnea :heart:!

SS Taitaa tuo sun tapas olla se paras tapa saada mies matkaan mukaan. Ihan tässä jo alkaa elokuun kuulumisia odotella :).

Mur-mur Aina pieni lemmenleikki sallitaan :whistle:..

MamaStella Voi ku on surullisia sun kuulumiset :'(. Tyttärelle ollut varmasti kova paikka saada tietää omasta kohdunulkoisestaan ja äidin raskaudesta miltei samaan aikaan. Eihän se tietenkään oikeuta olemaan sydämetön omaa äitiään kohtaan, mutta voin kuvitella nuoren naisen tunteet, kun kaikki unelmat romahtavat ja näkee, ett erittäin lähellä elämä vain jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tiedän, ett jos hän olisi kertonut, olisit ollut hänen tukenaan jne., mutt niin paljon on samanlaista suhtautumista tuolla km:n kokeneissa, etteivät ole outoja nuo tyttäresi tuntemukset ollenkaan. Voimaa sinulle selviytyä surusta omassa sydämessäsi ja että pääsisitte näiden asioiden yli mahdollisimman vähin kolhuin :hug:.

MamaStella voi, olen todella pahoillani Tinan päättyneestä raskaudesta:hug:..mutta toisellakin munanjohtimella niitä vauvoja voi onneksi vielä saada:heart:

Toivon Tinalle menestystä opinnoissa!! =)

Ihana kun sie siellä niitä hääjuhlia järjestelet, toivon oikein onnistuneita juhlia!!!:flower:
..ja jos uusi pieni siellä saa alkunsa, tarraisi niin maan HURRRRRRJAN tiukaan kiinni 9kk ajaksi!!:heart:

Minäkin lähetän terveisiä MamaStellalle, ja lohduta tyttöä että todellakin yksikin johdin riittää, mun yhdeltä tutulta 40 v naiselta on myös toinen poistettu samasta syystä, ja tuli pian uudelleen raskaaksi yhdelläkin johtimella.
Ja entäs minä, vanha akka, joten kyllä ne nuoret tytöt :)
Kaikille mukavaa kevättä ja onnea raskautumiseen ja hoitoihin ja parisuhteisiin !

Ottis
Vauvatoive10 Kiva kuulla sinustakin, vanha akka :LOL:! Miten masuasukki voi?

ON Ihmisen lapsi on sitten uskomaton vekotin. Enköhän ole minäkin sitten nyt jo tuntemassa pieniä ovistuntemuksia, vaikka vasta kp5 menossa :ashamed:. Vaan periksi en anna, näiden tuntojen en anna viedä mennessään, vaan pidän jalat ristissä ellei mies sitten oikein nätisti osaa vongata.

Hei Ottis, ihan hyvää kuuluu ja olen viikolla 19. Raskaus alkaa siis olla puolivälissä, ja ensi viikon perjantaina on rakenneultra.
Välillä ei usko tätä todeksi, katsoo itseään peilistä ja ihmettelee mahaansa ja uhkeita rintoja, normaalisti ei ole noin hyvät.....
Miehen kakaramaisuuden kanssa on välillä vaikeaa, ajoittain, mutta päivä kerrallaan.
Käyn aina välillä lukemassa juttujanne, teillä sitä tekstiä tulee, tulkaapa tuonne odottajien puolelle, jospa imaisen tästä nyt ihmisiä mukaani kun kävin tällä puolen, sopii varmasti.
Painoa on tullut jo noin 6 kg, närästää melkein joka päivä, väsyttää enemmän kuin nuorempana, selkä on ihmekyllä hyvässä kunnossa ja olen aika paljon käynyt kävelyllä.
Muuten kaikki hyvin, ja olen satumaisen onnellinen :heart:

vauvatoive10 kyllähän mie niin kovasti sinne teitin puolelle haluasin tulla :) tiedä, jos vaikka onnistun vielä kertaalleen ja pidemmäksi aikaa, kuin vain käymäseltään..sellainen öpaut 9kk olis kyllä kiva!! ;)

taavi166 no, jos siulla on hyöhäiset treffit Oilin kanssa, miulla ne on aikaiseen - sellaiset on tuntemukset kyllä! :/ ..mieluiten joutaisin kyllä vielä muutaman päivän tässä odottelemaan, vaan se taitaa lauantaille, kp10 sattua nyt sitten..

Inia kiitos =) jäi toissan veli vielä sinne odottelemaan. Sinäkin pääsit kokeilemaan prgnylin voimalla sitä r-testi +. Kyllä oli tosi hyvä idea tuo Terriltä. Minulla oli kanssa kova pelko, että lähtee solut etukäteen liikkeelle. Ehkä joku lähtikin, mutta kun en saannut ylös sitä tarkaa lukua, montako oli silloin punktiossa oli jäljellä, lääkeet sekoittivat sen verran päätä. Huomiselle hirmusti onnea punktioon ja munasolujen hedelmöittymiseen ja sitten kasvuun.

Terri kiitos. Minäkin tänään aloitin luget vain yksi aamulla ja illalla, en sitä pahaksi koe, mutta niistä minulle ei tule oikein mitään oireitakaan, ehkä siksiksikin ja hyvä hengittävä pikkuhousunsuoja auttaa.

Ottis
ihanaa, että olet pystynyt rentoutumaan, se tekee niin hyvää.

Mur-Mur
jospa tämä kevät sinulla nopeasti isoksi kasvattaa niitä munarakkuloita.

Toivotaan Oivikki näin käyvän, koskapa niissä hieman isommissa on mitä luultavimmin se elinkelpoinen munasolu..jos miulla puhkiaa esim. kp10 tuollainen 10-12mm folli, sen sisus on kyllä liian epäkypsä.

..kurjaa on tämä huono olo ja pyörrytys jo tässä vaiheessa ennen ovista :(..

Solakka Silakka =) kiitos! Mukavaa kuulla sinusta. Tässä olenkin miettinyt sinuna ja kanojasi, pitäähän niiden kanojenkin harjoitella sitä hautomista, jospa se säikähti vaikka jotain kettua yms. Minuna vanha kissani täällä oli oksentanut sohvalle ennenkuin tulin kotiin. Nyt se on levoton, ei osaa rauhoittua oikein mihinkään ja haluaa maistaa kaikkea, mutta syö oikein kunolla. Teillä on suunnitelmat pääpiirteittäin tehtynä. Tuo loma olisi just hyvä ajankohta hoidolle, minulla vähensi jännitystä, kun sain loman järjästettyä sille punktio viikolle.

Rominas Onnittelut uudesta ihanasta kodista :attn: Tervetuloa RKTT listalle ja onnea matkaan, hyvin lista kasvaa.

Minä olen unohtanut kuumeilun pitkäksi aikaa, mutta välillä käynyt kurkkimassa mitä teille kuuluu. Täällä on paljon uusia ja vanhatkaan ei ehkä muista minua. Mutta tänään pärähti tosi yllätyksenä kaksi viivaa testiin. Saa nähdä pysyykö matkassa. Mutta rohkaisuksi teillekin, kyllä näitä tapahtuu :) Olen 41 ja puoli v.

:heart: :llä Riikkaliisa

MamaStella voi kuinka todella surullinen kokemus oli tyttärelläsi. Onneksi nyt pystyi sinulle kertomaan tilanteensa. Hää valmistelut vievät varmaan aikaasi Stellan hoidon ohella.

Vauvatoive nyt mega mangneetilla vedät meidät sinne odottajien puolelle mukaan.

taavi tsemppiä oilin odotteluun.

Täältä kovasti imen teitä puoleeni, tai vedän jollakin maagisella magneetilla ...welcome....
Sitä joskus mietin kun luen teidän juttujanne ja muistelen omaakin kriittisyyttäni,
että se hyvä kierto ei ole aina se täydellinen kierto jolloin kaikki onnistuu.
Omassa tärppikierrossani ovista ei tuntunut löytyvän millään, vasta kierron 19 pv näytti ovistesti ovista, ja silloin kuksittiin, ja heti perään iski se oksennustauti meille molemmille ja monen päivän seksitön "katkos" ja ajattelin että nyt ainakaan ei onnistunut, mutta kyllä se vaan voi onnistua vaikka ei ajoitukset ja kaikki olekaan ihan täydellistä, joten älkää olko niin kriittisiä, vaikka ei kaikki sujukaan ihan ohjekirjan mukaan. Luonto hoitaa ja aina ei ymmärrä itsekään miten se sujuu mutta ihmeitä ja yllätyksiä tulee.

Ihanaa Riikkaliisa!!:) Paljon onnea ylläri pylläristä, pienen pienelle tsiljoona kiloa vauvaliimaa&tarraa!!:wave::heart::heart::heart:
..mikä kp siulla menossa/dpo?..oliko haamunen, vaiko selkeä plussa.. :wave:

vauvatoive10 kyllähän niitä ihania ihmeitähin tapahtuu - onneksi näinkin =)

Itselläni henkilökohtaisesti vain tuo ikä tulee jo NIIN konkreettisesti vastaan tässä vaavin yrityksessä, täytän elokuussa 45v..eli kyllä mie tiedän, että voin vielä haaveilla siitä ylläristähin mutta aika heikkoa se enää miun kohdilla on - ja tämä siis koskee vain minua, monihan on saanut pienen vielä tällähin ikää.
Me ollaan kaikki naiset tuolta sisältähin niin eri sorttisia - toiset raskautuu helpommin, toisille se taasen vaikiampaa.

..ja tosiaan..silloin kun viimeiks plussasin, olin varma ettei NYT ainakaan tärpänny, sellaiset oli oireet..mutta pupusteluthan meillä meni sinne oviksen molemmin puolin ja SE oli tärkiää, koskapa en tiedä minkä sorttisia nuo miehen "veijarit" on - voipi olla hyvinkin lyhyt ikäisiä..en nimittäin usko, että elevät sen lähtö laukauksen jälkeen sitä max. 5vrk..

Kovasti olisi kuitenkin vielä halu saada pieni kainaloiseen..katsellaan mitä tuleva kesä tuo tullessansa.. :)

Yhteistyössä