40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Terri Sinua kateellisena seuraan kun olet samalla kiertopäivällä kuin minä, mutta jo dpo2 sulla. Testasitko oviksen? Varmaan olet sen kertonutkin, mutta kun en nyt muista. Entä onnistuko pupustelut? :D Minä puutteessa elävä kyselen toisten sänkyhommista. Ihan itteenikin vuoroin naurattaa ja hävettää. :LOL: :ashamed: :LOL: :ashamed: :LOL: :$ :LOL: :snotty: :LOL: :ashamed: :LOL: :LOL: :LOL:

Voi taavi166 tasan ei taida aina mennä meillä naisilla nämä "haluamiset" ja "saamiset".. :/ ..miullahan halua kyllä nostaa pintaan aina vaan tuo mahdollinen palkinto - vaavi :heart:

..Hei!!..enkä mie todellakaan ole mikään himo leipuri tai ruoan laittaja, joskus vaan iskee sellainen "tarmokkuus" ;) ..johtuisko nyt tuosta lähenevästä oviksesta sitten?.. =)
..monasti nämä hommat on juuri kyllä sellaista pakkopullaa, ettei uskoiskaan..

Ottis
Oivikki Sun kisulis vois tykätä jos laittasit sille vaikkapa ohraa tai rairuohoa kasvamaan johonkin astiaan, ett sais niitä popsia. Auttaa karvapallojen poistamisessa. Ja Whiskasin Antihair-ball-napit ovat myös hyviä.

Mur-mur Munhan ei ollut tarkoituskaan piliä tässä kierrossa vongata, kunhan harmittelin vain. Mies sanoi tänä iltana, ett mä en ymmärrä hyvän päälle ja lähti mökille. Oikein autteli mua pihan siivouksessa ja varmaan toivoi, ett olisin sitten myös malttanut kanssaan lähteä mökille, mutt enhän minä :ashamed: ku aina vain piti palata ulos jotain kuopsuttamaan. Oli sit kamansa pakannut ja valmis lähtemään, kun viimein maltoin tupaan. Vähän epistä, ett mies luulee hyvän sään olevan vain mökkeilyyn eikä ymmärrä, ett silloin kannattaa tehdä kotona pihalla töitä, kun ei sada eikä tuule kovasti.

Ottis ymmärsinhän mie tuon, että sinnuu harmittaa vain :(
..vai niin mies sanoi, ettet ymmärrä "hywän päälle"..mie olisin täällä kyllä vähän toista mieltä siun mieheis kanssa tästä asiasta!!

..ei taida mies nyt itse ymmärtää..jospa se menisi perille kuiteskin tässä kunhan hetki kuluu ja sie et näytä halukkaalta lemmen leikkilöihin..ihmetteleekö sitä sitten yhtään?..

Ottis
Taavi166 Taidetaan molemmat yhtä lailla vain haaveilla toiminnasta, ainakin toistaiseksi. Tai sä siihen asti, ett miehes tulee taas kotiin. Mun ukkokulta ei kovinkaan kaukana ole, mutt mutt.. päätös mikä päätös, minä en aloitetta tee, enkä muutenkaan itseäni 'tykö'.

Ottis Nyt tiukkana. Sen verran kenkkumaisesti on sun ukkos sua matkan varrella kohdellut, että nyt on tuon pihtauksen aika. En tiedä onnistuisiko itseltä moinen selibaatti, mutta peukutan, että sinä jaksat. :wave:

Joo, Ottis, voi lisätä sinne yrjöklubiin. Kp:t on yleensä n. 28-32, oviksesta ei hajuakaan, kun ei ole tosiaan ollut yritystä. Veikkaan, että aikalailla puolessavälissä. Kuvaa en nyt vielä saa, kun kameran kanssa ongelmia, mutta kyllä se sieltä vielä... Niin ja neljäs lapsukainen.

Täällä on ihana tunnelma, ja olette ihania kaikki, kiitos teille..

Onnea plussanneille!
Kävin eilen neuvolassa. Syke löytyi ja oli noin 160 :heart:
Paino ei IHME KYLLÄ ole paljon noussut. Voin siis syödä huoletta.... :)
Olo jatkunut ihan hyvänä. Nyt toivon mukaan kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Teille plussapölyääääääääääää :flower:

Taavi kiitos. Sinne tsemppiä miehen ja oviksen odotteluun.

Ottis juu ajattelin ostaa huomenna tai pe kaupasta ruukussa vehnänä oraita, saan nopeammin kuin kasvattamalla.

Rinja ihanaa oli varmaan kuunnella niitä sydänääniä :heart: .

Sitkeä likka olet, Ottis, jos pystyt limat ohittamaan selibaatissa. Toisaalta, jos mies ei tee itseään tykö, niin voihan se onnistuakin. Mielenkiinnolla seuraan tilannetta ja toivon ainakin seuraavaan kiertoon kuumaa yritystä.

Oivikki, saitkin jo hyviä ohjeita Ottikselta kissan hoitoon. Toivotaan, että oksu olo menee kisulilla nopeasti ohi.

Inian lääkärikäynti minuakin kiinnostaa. Toivottasti tulokset oli odotetut.

Taavi, mulla oli ovis aikaisesessa, koska olen hoidoissa, joissa kasvatetaan muniksia Menopur-piikityksellä, ultrataan ja lääkäri tekee suunnitelman milloin Ovitrelle-irroituspiikki laitetaa. Kotona sitten siemennetään eli käytetään hienosti sanotusti ajoitettua yhdyntää.
Toivotaan sulle oviksen pongausta silloin, kun mies taas on kotona.

Onnittelut Rinjalle hyvistä ultrakuulumisista!!!

Mur-murille mukavaa miehenmetsästystä :)

Täällä ei mitään entistä kummempaa.

Riikkaliisa niin, teillehän tämä olikin sellainen "ylläri pylläri" - ihana sellainen:heart:
..jään vielä kuvaa odottelemaan, laittelet kun kerkeät..niitä aina ihana kattella. :)
..oliko siulla kuinka sitä ikää kertynyt?..jos saan udella :whistle: =) ..

Ottis
Taavi166 ja Terri Kiitokset selibaattitsemppauksesta :flower:! Luulen, ett mua tässä päätöksessä auttaa kummasti kevät ja pihatyöt, sillä kuten aiemmasta saatoitte lukea, mua ei sit meinaa saada millään lopettamaan rapsuttelua, kun alkuun pääsen ;).

Riikkaliisa Sut yrjöklubiin jo eilen lisäsin :). Nyt nuo kp:t ym. korjasin. Olkoon klubijäsenyytesi pysyvä :heart:.

Oivikki Kiva, ett kisuli apuja saa. Meillähän tuo kissa on vauvan asemassa ja nytkin nukkuu mun selän takana tietsikkatuolilla. Minä sen yleensä raaskin hätistää tieltäni pois kun tulen istumaan, mutt mies vaikka roikkuu tuolin reunalla, ku ei raaski häiritä sitä. Ja yöt se tietty nukkuu meidän välissä ja mies rapsuttelee sitä enemmän kuin mua :ashamed:.

Rinja Jeeee :wave:! Hienoa, että reipas syke löytyi. Kuinkas pitkällä sinä nyt oletkaan? Totisesti saa tämä raskaus luvan mennä hyvin loppuun asti. Peukutuksia, vauvaliimaa ja tarrasukkia!!

ON Kun täällä nyt yksikseni taas olen, laitoin takkaan tulen (mies ei tykkää ku tulee mukamas liian kuuma) ja saunakin lämpenee.

Terri saas nähdä kuin käy sen mettästyksen..itteltäni nyt sitten veto pois kun saunomassahin kävin..poikanenhin vielä kukkuu, juuri tuli saunasta hänkin - nyt äkkiä laittelen ainahin poikasen mammimaan!! =)

Niinhän siinä perskules kävi, jotta punkka oli miehestä kiehtovampi kuin mie..tämä on tätä "eloa" taas kerran.. :/
..vaan yritys hyvä huomenna taasen, ovi+ aikaa vielä kuitenkin parisen päivää!=)
Ihania ja +++++++++++ unikuvia kaikille!!

Ottis
Mur-mur Voi perskuta sitä miestä ku oli katala :(. Laita piikkimatto sänkyyn huomisillaksi, ettei sinne ennen sua pääse yksikseen kellimään. Vaan huomenna on taas päivä ja armo uus. Just ton piinailun vuoksi minä halusin ottaa tän kierron vähän iisimmin, ku ihanhan sitä on välillä ihteensä haleta ku niin kiukuttaa ku pitäs saada eikä saa :headwall:.

Saunassa kävin ja takkaakin taisin vähän liikaa lämmittää :saint:. Velipoika pyörähti myöhäisvisiitillä vaimonsa kanssa ja melko varmaa on, ett mun ukkokullastani lähtee mehevät juorut liikkeelle ku eivät sitä kotona melkein yöaikaan nähneet. Kerroin kyllä, ett hän meni mökille. Mun veli veikkas, ett sitä vaivaa penikkatauti :LOL:. Ai että tuntu hyvältä sanoa, ett niin vaivaaki :saint:.

t. Ottis

Iltoja !
Oli tultava purkamaan pahaamieltä..

Pupustelut jäi ei tekemättä, kun mies ei jaksanut ja sama näyttää olevan tän illan virsi... tuossa "katsoo" silmät kii telkkaa, ja vaikka useamman kerran olen ehdottanut että mennäänkö sänkyyn, niin ei...
Mulle tuli jotenkin sellainen olo, ettei se tahdo sänkyyn kun tietää mitä vailla olisin... :ashamed:
Tunnen ihan joka solulla kuinka mun kiukku nousee... "Parhaat hetket" jälleen kerran taivaan tuuliin...
|O

O-testin tein tänään ja vahva viiva edelleen oli mutta hieman haaleampi kuin eilen...Ja masussa jomottelua joten eiköhän siellä ole munis liikkeelle lähtenyt tai parasta aikaa irrottautuu...

Mahtaako, jos huomenna mies antavalla tuulella, enään olla ees mitään merkitystä pupustelulla??

Rominas jos nyt illasta vasta munarakkula puhjenut, kerkeät ihan hyvin vielä huomenna illasta simppasia talletella!!:wave:
..munasolu elelee max. sen 24h..joskus jopa pidempäänkin suotuisissa olosuhteissa =)

..niin..ja miullahan plussakierrolla se munarakkula puhkeis La. illasta myöhään ja sunnuntaina alkuillasta(18.00) pupustelut - ja siitä se tärppi varmasti kävi!! :)

Ymmärrän kyllä hyvin siun kurjake olon, et uskokkaan miten hyvin - lämmin halitus täältä:hug:

Ottis juu, kyllä minnuu hetken korpesi kun mies vetäytyi mammimaan..mutta sitten ajattelin, että NYT en kyllä mieltäin pahoita!!..ja olo ei olekkaan niin paha mitä luulin olevan =)

..huomenna uudestaan jos miulla vielä "ottavainen" olotila.. ;)

Kauniita unosia vielä kertaalleen!!:wave::heart:

((muoks Rominas)) ja simothan on tunnetusti pitkäikäisempiä kuin munasolu, jopa 5vrk elelevät..elikkäs: Maanantai aamun talletukset voivat vielä hyvin siellä "kroolailla" ja munasolun kohdata - kovat peukutukset sille!! d =) b

Terri, naureskelin eilisen illan tota sun termiä ajoitettu yhdyntä. Tosin sitähän tää touhu on meillä muillakin, jotka ovistikkujen kaa sohitaan. Ja tulipahan mieleeni sekin, että yhden jos toisen ukko ottais homman enemmän tosissaan kun oikein lääkäri määräisi ajoitettua yhdyntää. Nyt kun tuntuu siltä, että pihtaaminen on miesten ominaispiirre tällä palstalla. :eek:

Täällä ei mitään uutta. Plääh!

Ottis
Rominas Harmittelut miehen pihtailusta! Mokomasta aiheesta pitäis enemmän kirjoitella miestenlehtiä myöten, niin tulisivat ruojakkeet asiaa ajatelleeksi. En neuvo mutt sinuna Rominas sanoisin miehelle, ett simppasia olis eilen tarvittu ja sit katot miten sen naama vääntyy. Meillä ainakin mies alkoi vapaaehtoisesti puuhaan su-aamuna kun aamuyöstä molempien herätessä sanoin, ett illalla olis pitänyt pupustella. Siltikin olen niin väsynyt mokomaan simppajahtiin, ett pihtailen tän kierron.

Ottis Toi on niin nappiin sanottu. Että miesten haluttomuudesta ja pihtailusta pitäisi puhua enemmän. Nythän yleisesti aatellaan, että se on meidän naisten ominaisuus. Ja hah. Valitettavasti ainakin meillä roolit on tasan toisinpäin. Ilman vauvaprojektiakin minä olen meillä se, joka vonkaa. Ja nyt kun on projekti menossa homma oikein kärjistyy. :x :x :x :x :x

Ottis
Mahdotontako Sut taustalle siirsin kadonneista lampaista. Kun ilmoittaudut, niin siirretään sut sitten takas kp-listalle.

Rominas Minä mur-murista poiketen uskon vakaasti, ett simppasten pitää olla hollilla ennen munasolun puhkeamista ja tässä laskeskelin, ett jos sulla eilen oli ovis, ett maanantailta ovat simppaset olleet just silleen soppelisti pari vuorokautta passissa, joten ei hätiä mitiä. Eikä ukkoakaan ole väliksi niin enää tänään hätyytellä. Anna sen ihmetellä mistä nyt tuulee, kun et vierellään kiehnääkään ns. tarjoutuen.

Yhteistyössä