40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi Ottis Lohtu :hug: !! Voisiko tuohon mahdolliseen masiksen poikaseen myös olla syynä, että yksi "harrastus" jäähyllä...? Tarkoitan siis sitä, että kun olet tovin jahdannut ensin ovista ja sitte simppoja ja sen jälkeen plussaa, niin nyt yhtäkkiä onkin "luppoaikaa", kun ne eivät olekkaan päiväjärjestyksessä.. Ja kun tuota "harrastusta" ei ole niin tietää ettei myöskään Kääryle voi alkuaan saada joten pää sitten alkaa epätoivoissaan tuottaa kaikkea muunlaista ajatusta...tällä viittaan tuohon lauseeseesi "Tuntuu ihan siltä, ettei ole väliä hengitänkö vai en, elämä vaan mataa samaa rataa eikä mikään maistu miltään".

Jaksamista ja voimia Ottis

:heart: :heart: :heart:

Olipa tosiaan osuva sarjis! Varmasti meistä jokainen tunnistaa itsensä kuvista!

Tuossa jäin, Ottiksen viestin jälkeen, mietiskelemään tätä elämää... Mahtaakohan ongelmat ja ahdistus loppua ennenkuin koiranputkea läpi pukkaa?
Joskus 20 vee ajattelin huonoina hetkinä, että sitten kun olen 30, niin olen aikuinen, viisas ja elämä hymyilee. Noh, sitte 30 vuotiaana heikkoina hetkinä tuumin, että Kyllä sitte kun olen 40, on elämä mallillaan ja ei masennuksen häivää. Ja nyt ollaan 40, niin nyt varmaan pitäis pystyä ajattelemaan, että sitte kun olen 50 niin...

Inia toivottavasti tosiaan olisivat nyt niitä sitkeitä alkoita. On toodella pitkä aika odotta sitä siirtoa ja vielä pidemmälle aika tuntui minusta tässä passissa odottaa pääseekö siirtoon. Minusta tämä rktt aika ei tunnu läheskään niin pitkälle, tosin aloitan testauksen aina niin aikaisi. Huomiselle onnea ja sitten kahden vkon päästä SE +

Nillanilla sinulle todella paljon toivon onnea siirtoon ja sitten yhtaikaa Inian kanssa + tikuun.

Rominas sinulla sitten oli hyvä päätös eiliselle päivälle! Kissa voi paremmin, ostin tänää orast sille ja tykkäsi vähän sitä purteskella.

Mur-Mur hyvää simppa talletusta sinne.

Ottis :hug:

Rominsa niin tuo on sitten tosiaan edessä, että tulee kuin tyhjiö, kun on aika luopua tästä harrastuksesta ja toiveesta. :/

Ottis
Kiitos mur-mur ja Rominas Voipi olla, ett "harrastuksen" puutetta on synkissä ajatuksissa. Jotenkin vaan sellanen olo, etten osaa tarttua mihinkään. Töihin lähden aamulla kun on pakko. Kotiin tulen ja sadattelen itseäni kun en "jaksa" lähteä pihatöihin ja toisaalta kiukkuan itselleni, ett pitääkö aina mukamas olla tehokas ja tuottelias?? Ja sitten vielä kun mies kyselee mitä olen tehnyt, suutun sillekin :headwall:. Ei siis hyvin mene. Miehellä ei pörrää ajatuksissa muuta kuin motskari kuinka se pitäis ottaa käyttöön ja käydä siellä ja täällä ja kaikki työt kaatuu mun päälle. Ts. sen aikaa mitä olen yksin päivällä, minun pitäisi tehdä kaikki hommat, ett voin sitten illalla harrastaa miehen kanssa, kun hän tulee kotiin. Epistä :'(. Mutt jospa huomenna olis parempi päivä :).

Nillanillalle ja Inialle täältä myös onnenpotkut persuuksille ja peukutuksia :heart: + :heart: !

Ottis
Oivikki Kiitos kaunis :hug::sta. Kiva, ett kisulille oras maistui. Tulee vanhallekin ihan kesä mieleen ku saa tuoretta heinää purrakseen :). Mites sun piinaviikkojen alku on sujunut?

Riikkaliisa Wautsi! Hienon plussan tauluun täräytit :heart:. Ehkä ruokavalion muutos ja lisäravinteet tehneet ajan saatossa hyviä tekojaan. Onnea matkaan! Plussa vahvana pysyköön!

Kiitokset tsempityksestä :flower:! Kyllä tää helpottaa viimeistään sitten kun koiraputkea pukkaan, niinkuin Rominas tuolla yllä kirjoitteli :kieh:.

Ottis
Onhan tässä sitäkin, ett viikonlopun ja alkuviikonkin sai pelätä ja jännätä sen yhden velipojan kuulumisia ja kun viimein kuulin, ettei hengenhätää olekaan, tuli ensin helpotus, mutt sekin sitten laukaisi tavallaan tyhjyyden tunteen, kun ei sitä tarvinnut enää pelätä. Kumma, ett sitä 'kaipaa' jonkinsortin jännitystä/ pelkotilaa elämäänsä, ett pysyis ns. vireessä. Ts. taitaa taustalla kuitenkin olla jokin suurempi asia, joka kaihertaa ja sitä teidän ei tarvi kauaa arvuutella, mikä sen mun elämässä on. Rominas, osuit tasan naulankantaan, kun veikkasit, ett tietoisuus siitä, ett tästä kierrosta ei voi käärylääkään saada, vetää mielen entistäkin matalammaksi. Sussahan on ihan keittiösykoloogin vikaa =).

Rominas Onnittelut eilisestä saaliista.

Ottis Jotenkin tuntuu, että nyt tarttisit potkun persauksille ja olkapäätä mihin huutaa ja porata elämän murheita. Toi teidän parisuhdetilanne tuntuu kans kurjalta. Voi ¤(¤#"/%&/(

Ottis
Rominas :LOL:. Älä, älä edes ajattele Beenistä pohjaan keittäväs. Sille on vielä käyttöä :p.

Taavi166 Juu, niin tarvittas olkapäätä ja vähän muutakin päätä yläosasta ja välistäkin, ainakin sinä :). Kyllä se huomenna helpottaa kun on olo oikein omenainen, posket punaiset ja siemenet sisässä :heart:.

Minä tässä vähän fundeerasin, ett oliskohan mies niin paljon päivistä kärryillä, ett noilla karkureissuillaan testailis milloin laitan tekstaria tai soittelen perään, että: "Sitä piliä tarvittas nyt kyllä täällä kotona vähän enemmän ku siellä!", sillä niinkin on joskus käynyt ja kummasti on mies miltei puolimatkasta kotiin palannut. Tässä alkaa siis olla ihan jännät paikat sen suhteen, ett ymmärtääkö mies mistä nyt kenkä puristaa :kieh:.

Mur-mur Toivottavasti sinä par'aikaa puristelet ihan jotain muuta :whistle:.

Ottis, enpä puristele muuta kuin hampaitani yhteen..ei piliä tänäänkään..:kieh:

..oma oloiseni ei kehuttava ja poikasellehin nousi kuume illasta :(..silti olisin ollunna valmis leikkilöihin - vaan mies meni ja pikaiseen makuukamariin ja oikein painotti, että nukkumaan menee!!..hyvin nopiaan suukin suikkasi suulle..kyllähän mie hänestä näin, ettei ollunna kiinnostunut laisinkaan nyt "niistä puuhista"..tämmöttii täält..ei käyny niin hyvä mäihä kuin siulla Rominas :/ ..harmitus taas..:ashamed:

Riikkaliisa ihanan, vahva viivanenhan siulla siellä testissä - kertaalleen vielä Onnittelut ja hurjasti vaavilimaa!!:heart:

..miunkin pitäisi laihduttaa muutama kiloinen, voisi tärppikin ken-ties käydä peremmin..vitamiineja täällä popsin kyllä ihan hyvin..

Rominas eipä tullunna hankittua sitä "surruutinta", vaikka niin isoon ääneen siitä kuuluttelin..mieheen niin suivaannuin välillä, että jäi sen leikkikalun ostaminen tyystin..ajattelein, että p**kaako minä mitään ostelemaan..enää..

..kattellaan tässä jos vaikka tulevaisuudessa..ja saatanhan mie sitä tartteta useinkin jos miusta tuleekin sinkku!!.. ;)

Ottis
Mur-mur Voi pihkuran pahkura :headwall: kuinka kävikään :hug:. Ei tasan käy onnenlahjat, ei. Onneksi sulla siihen ovis+:aan on vielä matkaa eli ei peli vielä pelattu ole. Ymmärrän kyllä, ett hampaita saatat hyvinniin kiristellä, niin minäkin tekisin.

Meillä seksisuhde on iänkaiken ollut niin 'tylsä', etten vieläkään osaa ajatella seksilelujen hankkimista. En tiedä mikä mussa on vikana? Ehkä mä en osaa/ halua/ uskalla antautua nauttimaan täysillä, kun olen aina tottunut vain tyytymään siihen mitä saan, ihan kaikessa, en pelkästään seksissä. Ei niin, ettenkö olisi ennen ja toisten kanssa leikkinyt kovinkin :ashamed: :whistle: :p.

Ottis Iso ja lämmin :hug:
Arvatkaa mitä?! Äiti kertoi tänään uutisen, että häntä oltiin pyydetty kummiksi. Äidin 48v ikisinkku työkaveri, joka myös muuten äidin hyvä kaveri oli tänään lounastauolla pudottanut todellisen pommin ja kertonut olevansa raskaana. Tänään tasan puolivälissä ja uskaltautui sitten paljastamaan raskautensa työpaikalla ja pyytämään äitiä kummiksi. =)
Nainen ja lapsen 32v isä ovat kuitenkin yhdessä mutta eivät olleet suhdettaan julkistaneet. Muuttavat kesällä yhteen. :heart: =)
Ihania uutisia!
Mitäs tänne kuuluu?

Ottis mie olin joskus muinoin vain antavana osapuolena..opin kyllä sitten, jotta MINÄHIN voin vaatia jotain..miunkin kuuluu saada tyydytys!!

..joskus se tyydytys voi tulla jo siitä kun näkee/tuntee, että toisella hyvä..vaan EI se aina riitä..

Ottis
MamaStella Kiitos :flower:! Olipas sulla melkonen paukku meille äitis paukusta :). Tuollaiset uutiset antavat aina vähän enemmän valoa tulevaan =). Ihana juttu :heart:!

Mur-mur Kerron sulle salaisuuden: Mulla oli sinkkuaikoinani monen vuoden ajan ns. rakastaja eli ei mitään muuta kuin seksiä ja se mies oli toooodella kekseliäs kaikessa :p.

Mäpäs hipsin tästä tonne tyhjään avovuoteeseen :wave:..

t. Ottis

Yhteistyössä