40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Taavi166 Olis kiva tehdä tutkimus kuinka yleistä miesten pihtailu oikein on vai näkyykö se vain täällä, kun meillä niille simppasille kuitenkin käyttöä olisi. Ja edelleenkään en ymmärrä, ett jos yhteisellä vauva-asialla ollaan, ett silloin pihtaillaan. Ei sovi mun pirtaani, ei :headwall:.

Ihanaa Riikkaliisa, oikein paljon onnea plussasta!

:wave: tiruliii, ihanaa vauva-aikaa teille!

Terri, täällä myös kissa-allergikko, joka niin kovasti haluaisi kissan tai pari!

Eilen oli punktio, tuntui kipeämmältä kuin aiemmin, vaikka vähemmän oli punktioitavaa. Mutta jälkikipuja ei ollut juuri lainkaan, päinvastoin kuin aiemmin. Saatiin kahdeksan solua, ja tänään vain neljä oli hedelmöittynyt! Eli kun vähempään pyrittiin, niin sitä totisesti tuli! Nyt on vain jotenkin surullinen ja pettynyt olo, että noin vähän. :ashamed: Saa taas pelätä, että päästäänkö siirtoon ollenkaan. Ja oli niin toiveikas olo tän uuden kokeilun myötä. Täytyy vain toivoa, että nuo alkiot olisi sitten laadultaan parempia, ja niistä vauva saataisiin. Että huomiseen jännäys jatkuu. Kyllä tuo piikittelyaika oli niin paljon helpompaa kuin nää päivät ennen siirtoa... ja sitten yritän taas unohtaa koko asian pariksi viikoksi...

Ottis kyllähän miekin uskon, että e n n e n sitä ovista olisi hywä lemmiskellä, jotta siimahäntaisiä olisi siellä odottelemassa ;)..niinhän ne "ammattilaisetkin" neuvovat, jotta molemmin puolin ovista ja vasitenkin pari päivää ennen!!

Laskin vain, että mahkut olisi Rominaksella vielä tänäänhin ja se on HYVIN paljon simoista kiinni myös!..vaan toivotaan, että maanantain talletukset ovat passelit ainahin ja plussa Rominakselle testiin pärähtää reilun viikon päästä!! :wave::heart:

Niin, kyllä se taitaa enämpi olla "säänto" kuin "poikkeus", että on niin vaikiaa ja yllättävän usealla tuo simppasten saanti juurikin siihen oikiaan aikaan kuusta!!..harmitus juttu :(..tuleeko miehistä - heidän mielestään, vain "siemennös koneita"??

Meillä EI ihan aikuisen oikiasti mies edes tiennyt tämän kuumeilun alussa, että vain niinä harvoina päivinä kuusta, on naisella mahkut raskautua!!!! :eek:..hän luuli, että tärppi voi käydä milloin vain kun ilman ehkäisyä pupusteleepi!! ..piti oikkein tästähin kättä vääntää kun hän ei minua olisi uskonut niin millään..ja uskoneeko nyt vieläkään..:ashamed:
..kyllä aikaisen miehen täytyisi tuollainen asia jo ymmärtää ja tietää..

taavi166 mie kyllä tunnen empatioita&sympatioita sinua kohtaan, vaikka itse en niin "hanakka" aina olekkaan noihin lemmen leikkilöihin - halitus:hug:..

Miehet EI myöskään monasti ilmeisesti käsitä tätä, että nainen on hanakampi juuri oviksen aikaan, ja senhän luulisi olevan miehenkin mieleen!!..olisi ainahin sen parisen kertaa kuussa oikkein, makiaa sexiä.. ;)

Kaikkinensa on kurjaa jos tuota sexiäkin pitää käyttää "kostona" jotenkin, eli: "nytpä en anna kun--"..en tiedä..monasti vain huomaan itsekkin näin ajattelevani kun mies oikkein "kurja" ollunna minua kohtaan..

Ottis ja nyt en tarkoita tätä äskeistä kirjoittaessani sinua, ihan omaa ittiäni vaan.

Ps. Itse olen muuten huomannut juuri ennen vuodon alkua "himojen" yltyvän.. :p

Ottis
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (45)..................kp3/20-50........y?....................4.
Ottis (42).....................kp7/23-28........yk10................1.
happihyppy (39).........kp8/28.............yk7(28)............3./1.yht.
mur-mur (44)..............kp8/24-28..yk11 (km2/10).......3./2. yht.
oivikki (41)..................kp13/23-27.........yk10.............1.
Iida-Karoliina (45)......kp14/23-29.........yk12.............5./1. yht.
Rominas (40)...............kp14/25-27........yk11...............2.
liiza (44)......................kp15/24-27.......yk25................4.
MamaStella(40)...........kp15/28............yk1..................6./2.yht.
Inia (43)......................kp15/26-30.........yk21...............1.
taavi166 (38)..............kp15/28-42.........yk13...............3.
Terri (45).....................kp15/27-32..........y.2,5v............2.
nillanilla (42)...............kp16/28-33.........yk10...............1.
haave3 (41)................kp20/28-36........y.2v.................3.
onlydream (37)...........kp24/23-29.........yk?.................3.
Rinafina (44)...............kp28/31.............yk1...................6.
Sariella09 (43)...........kp35/40..............yk?..................5./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp37/28-32.........yk?..................?

RKTT

onlydream (37)..............dpo11
liiza (43).........................dpo6
Terri (45).......................dpo4
oivikki (41).....................pp3
Rominas (40)................dpo1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis
Inia Onnea teille huomiseen! Varmasti jännittää kovasti montako on hedelmöittynyt, monikosoluisia ovat ja mitä luokkaa. Toivotaan nyt, ett edes yhden sitkeän veikon/veikkasen kyytiin saatte :heart:.

Mur-mur Niin olet taas totta turissut. Eikä tuossa mitään vaikka olisitkin minua tarkoittanut ku minähän just miehelle kostan, kun viimeksi pihisteli ja silloin siitä hänelle sanoinkin, ett ei tarvi kuvitella, ett pitäis enää vähään aikaan pupustella. Täytyy kuitenkin myöntää, ett tänään jo ajattelin, ett simppatili pitäis oikeastaan avata lauantaina, pupustella pitäisi maanantaina ja keskiviikkonakin, mutt saahan sitä ajatella. Kun jo 11:sta kiertoa eletään sitkeän yrittämisen kanssa, niin eihän noista tavoistaan herkästi pääse. Pääasia on nyt vain, etten niitä simppasia ala sit kerjätä, vaan jos mies ihmettelee mikä on homman nimi, kerron mitä ajan takaa. Mutt luulen, ettei hän osaa ihmetellä. Ei miehet niin laskuissa näissä hommissa pysy.

Peukutan sulle, ett tänä iltana onnistaisi paremmin kuin eilen :heart:.

Ottis
ON Laitoinpa itteni takas tuonne kp-listalle ku turha mun on yrittää itteänikään huijata, ettenkö päiviä laskis :ashamed: :LOL:.

Mur-mur Sitten jos ja ku piliä saat, niin laitetaanko sulle yk:ksi 12?

Ottis näin voipi tehdä - yk12 sitten jos sitä piliä saan..mutta ilmoittelen kyllä ensin, kävikö "mäihä" .. :D ..Kiitos peukutuksista :flower:
..juu Ottis, se on vaikiaa olla laskemati&miettimäti omaa kiertoansa kun pitkään näin on tehnyt!

Täällä viiva vahvenee... jee. Vielä oli selvästi hailumpi kuin kontrolliviiva, mutta nyt tarttis jo saada. :D Se ukko pahalainen vaan huitelee muilla mailla, perhana kun noita työasioita ei voi sovitella vaimon kierron mukaan. :LOL: Limaakin alkaa pukkaan, joten täytynee se kakslahkeinen kaataa HETI kun sitä perjantaina näkyy. Toivottavasti tää pakkotauko auttaa niin, ettei tartte vonkata.

Toivottavasti sinäkin mur-mur saat illalla. Se on tosi kurjaa jäädä ilman kun kroppa huutaa näitä selkeitä merkkejään.

Tervetuloa takaisin listalle Ottis. Sehän se oliskin jotain kun sinä saisit ilman kiehnäämistä. :wave:

Inia sulle peukkuja huomiseen ja tän illan odottelemisiin. Tyhmänä kysyn kun en tiedä, että miten se siirto tehdään? Noin niinkun käytännössä? Sulla on hurjan jännää aikaa kun koko ajan tapahtuu. Toivotaan parasta. =)

Inia, kovasti peukkuja, että jatkavat jakautumistaan. Raskaudet on alkaneet mulla aina nisitä, joissa karsinta ollut kovaa hedelmöitysvaiheessa. Silloin kerran tosiaan 12 alkiota sain ja kaikki olivat ihan susia. Toivotaan, että sulla olisi sama juttu.

Ottis
;) taavi166 Osuit naulan kantaan. Onneksi mun luonnolle ei sovikaan kiehnätä. Olen niin pi**n kipeä eilisestä haravoinnista, ett kiukuttaa ja vi***taa ku pientä eläintä. Mies soitti ja lirkutteli puhelimessa. Kun kysyi, mitä olen tehnyt, tiuskaisin, etten mitään mikä kuuluis hänelle, johon hän sydämellisesti vastasi lähtevänsä tekemään jotain mikä ei kuulu mulle :LOL:. Olkoon ja menköön :headwall:!!

taavi166 hienoa, jotta viiva siellä vahveneepi!!:wave: juu ja kellistä se mieheis heti kun astuu kynnyksen yli - vetäiset vaan ekaksi pöksyt kinttuihin:p..ja siis molemmaisilta tietty!! :D

..Joo, mie koetan "saada" ja antaa myöskin!! ;)
((muoks)) ..iski aika jomotukset masuun ja kerrankin niiiiiin hywät limathin..

Ottis & mur-mur: Olen aivan samaa mieltä siitä, että tuosta miesten haluttomuudesta pitäis enempi kirjoitella lehdessä kuin toisessakin. Aina puhutaan siitä että MIKSI nainen ei halua mutta niinku ollaan huomattu, ei se mieskään aina sauva ojossa näymmä ole...

Mutta ette kuulkaas usko tätä!!! Eilen kun olin tuon viestin tänne napauttanut, niin väsynyt mieheni kampesi itsensä sohvalta ylös ja teki leivän itselleen, ja ilmoitti menevänsä nukkuun. Minä sitte näreissäni kysyin, että haluaako hän että minäkin tuun, ja siihen kuulkaas mies tuumas:"Kyllä mulle seksi kelpaisi jos sitä tarkoitat"... Minä olin, että "HÄH?? Ja ääneen tuumasin, "Joo, sitä tarkoitin mutta ajatteli asiaa nätimmästi tiedustella" Eli simpuutit siis eilen sai uintikisaa kerrakseen ja kun vielä ehdotin miehelle, että jos Delfiini otettas mukaan... ja uimarit saikin sitte myötätuulta avukseen... :D :D :D :D :D :D

Ottis
Rominas Jopas jotain =), niin vain miehen sait ansaan eikä tarvinnut pahemmin vikistäkään ;).

Mulla menee paljon huonommin. Mies tuli kyllä kotiin, mutt olin makkarissa lukemassa enkä pahemmin kanssaan praataillut. Sitten hän kysyi käytäskö äitiään kattomassa, johon minä, että voihan hän mennä yksin. Sanoi, ettei jaksa ja tulee sitten noin 20 minsan päästä taas kysymään, että käydäänkö äitinsä luona vai ei. Sanoin samaa ku aiemminkin ja siihen hän totesi menevänsä sitten mökille. Niin hän sit läks ja jätti mut tänne taas yksin. Koko päivän ja illan olen maannut sängyllä ja lukenut ja totta puhuen tuntuu, ett taitaa masiksen poikanen vaivata tai jotain, sillä tänään ei niin kylmä ulkona ollut, etteikö siellä olisi voinut jotain tehdä ja minä vain makaan sisällä. Se etu siitä tietty on ett lavan älytön kramppaaminen on loppunut, kun olen huilaillut, mutt muuten vaan alkaa epäilyttää, ett tuleeko tästä yhteiselosta sittenkään mitään. Mies on yleensä mussa ollut kiinni kuin iilimato ja se, ett hän lähtee arkena mökille kahtena iltana peräkkäin jäädäkseen sinne yöksi, ei hyvää tiedä. Ja muistettakoon, ett hän teki viime viikolla samoin. Taitaa siis olla poju kasvamassa musta vähän erilleen. En tiedä surettaako mua se vai ei. Jotenkin tekis mieli vaan olla tekemättä tilanteelle mitään ja katella miten käy. Vakavasti puhuen tuntuu ihan siltä, ettei ole väliä hengitänkö vai en, elämä vaan mataa samaa rataa eikä mikään maistu miltään.

Taavi166 Onnea miehen kaatoon huomiselle =)!!

Voi Ottis:heart::hug::heart:..siulle nyt se isoinen&lämpöinen halitus täältä!!!..jaksuja:heart:jaksuja:heart:jaksuja:heart: ..

..ja tuo sarjakuva blogi on niin..huumorilla höystetty, raadollinen, koskettava, paljas, intiimi, surullinenhin ja ja vaikka mitä..en osaa sanoiksi pukeakkaan..

Yhteistyössä