Moi taas pitkästä aikaa; toivotaan, että kaikilla nyt pysyisi pienet kyydissä! Mä jo malttamattomana ootan keskiviikon ultraa, just soitin ja kysyin hintaakin, kun niin moni on Mehiläisen hintoja hirvitellyt, täällä Hämeessä on reilun satasen tuo hinta, enkä sitä ihan hurjana vielä pidä! Helsingin alueella Mehiläisessä maksaa varhaisultra parisataa, olen lukenut.
Eilen iski ensimmäisen kerran aivan jäätävä väsymys ja heikotus, oli menoa koko päivä, kun ensin oli vauvauintia ja sitten ajettiin toiselle paikkakunnalle hakemaan uusi turvakaukalo+telakka jne...en ehtinyt lepäilemään ja edellinen yö meni vähän levottomasti kun tyttö heräili (nukkuu yleensä tosi hyvin yöt, en tiedä mikä nyt riivas). Vauvauinnista tullessa oli järkyn heikko olo, ihan tärisin...tuli liian pitkä väli syömisiin ja todella kiireellä mätin pari ruisleipää kitusiin

Sen huomasin nyt, että ei tuo rahka/marja-aamiainen ihan enää riitä; pakko lisätä enempi hiilareita aamupalaan näköjään, että jaksaa pitemmälle.
Olen muuten tässä raskaudessa tehnyt ennätysmäärän raskaustestejä ja nyt tekis hirrrmuisesti mieli tilata se vauvan sukupuolen (muka) kertova testi netistä...on tää hullua! Kun nyt tiedän, että sellanen on olemassa, niin varppina en pysty oleen tilaamatta, jonkun parikymppiä se maksaa kuulemma. Oli tää touhu erilaista silloin parikymmentä vuotta sitten, kun odotin esikoista
Tänään hilaan itteni salille taas, on toi selkä taas parempi (kun sen viimeviikolla tosiaan salilla jotenkin satutin...), tarvii riehua siellä vähän maltillisemmin nyt näköjään

On aivan mahtavaa, kun on tuo oma äiti jo eläkkeellä ja vielä hyvässä kunnossa, niin hän auttelee ja hoitaa tyttöä tarpeen mukaan!
Voikaahan niin hyvin kuin mahdollista! TR ja "Elvis" 6+4