Tervetuloa Zenmama
Tyydelille taustalle onnea varhaisultraan! Mä ajattelen kanssa, että kuvotus tuo toivoa tähän, että kaikki olisi hyvin.. Kuvotus on hiukka ehkä pahentunut ja pitää syödä kahden tunnin välein, että se pysyy poissa, mutta aamulla se ei pysy poissa mitenkään.. Otin yksi aamu töissä pienet torkut aamusta sohvalla, roskis vieressä
Onneksi oli hiljaista!
Meidän makkarissa välillä jopa tapahtuu, riippuu hirveesti olotilasta.. Kuvotuksen aikaan ei kyllä! Mutta järjettömän paljon se on vähentynyt tän raskauden aikana, oltiin vissiin aika kaniineja ennen
Alkuun mua jännittikin, koska jotenkin pelkäsin, että bebe vahingoittuu.. niin ei ollut ihan nautinnollista
Huh aivastin tänään tosi kipeästi, tuntui, että joku kierähtipyörähti ympäri tuolla vatsassa :O
Mites teillä on vatsat näkynyt raskauksien aikana? Musta tuntuu, että tää rupee pulpahtaa jotenkin esiin tai mun iso maha rupee muuttamaan muotoaan
Pitäis saada vielä 2 viikkoa pidettyä salassa ainakin tolta lapselta (miehen), koska aattelin, että np-ultran jälkeen vasta kerrotaan!
Voi krääh äiti74 noita sun opintoja, eikö tolle ajalle saa mitenkään hoitoa mistään :I
Karo ja bebe 10+0