40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Muille kovasti tsemppiä. Mä taidan asennoitua siihen että ei tästäkään lasta tule. rv 6+6 tai 7+0 eikä sykettä löydy neuvolan laitteilla. Sain nyt lähetteen gynelle missä paremmat laitteet. Lääkäri ja terkkari sanoi että ei vielä paniikkia mut ei noilla mun edellisillä kokemuksilla kauheasti muuta osaa. Ei nyt vaan jaksais taas käydä tätä läpi.. mieluummin sitten olisi jäänyt plussa tulematta kuin että taas todennäköisesti tyhjennykseen menee koska mun tyhmä kroppa ei päästä raskauksia ulos. :unsure:
 
Voi Theran :( Kuinka kurjaa, mutta toivottavasti tämä on vain väärä hälytys. Voi kun vielä kuitenkin kävisi niin, että on liian aikaista ja/tai paremmilla laitteilla näkyisi syke.

Toivottavasti pääset pian sinne gynelle!

Voimia Theran!!
 
Aika ment ja millasissa fiiliksissä, huh!
No...ylä-ja alamäkeä oikeen olan takaa. Kaikkee sitä ihminen kestää ja kykenee näköjään käsittelemään..

Viimenen par viikkoo päätty kumminkin ilosesti, kun miehen kans useampi päivä keskusteltiin jä päädyttiin sopuun ja vielä kerran yritetään yhdessä eloa.
Hyvä masuasukille ja itelleni ja miehellekin, että pääsee läheltä kokemaan masun kasvun ja liikkeet, ym.

Eilen pakara-, selkähieronnassa kävin ja ihan hyvältä tuntu. Yöllä kun reisi-pakarakireys valvottanu ja puuduttanu. Tietysti nyt kipeet paikat on mutta kattoo nyt jospa toisenkin kerran käyn..Kunhan saan rahaa..

Ja tänä aamuna oli sokerirasitus. Turhaa sitä pohdin ja jo viideltä heräsin. Ei tuntunu missään, ei pahoinvointia. Ei siin pitäis olla mitään, kun ei suvus oo...Tulokset tulee iltapäiväl.

Tarkka neuvolatäti, että kohdun mittaustuloksen takia hän tänään ilmottaa etiäpäin et pääsis (sinne 100 kilsan päähän) ultraan, jossa katotaan istukka, lapsivesimäärä, sikiön koko, ym. Eli alakäyrällä koko nyt. No, en ois huolissani. Jättiläistä en toivokaan.
On eläväinen diskoilija Mytikäinen iltasin :)

Että tällä erää, sais kyl täs muutokset ollaki, hyvillä mielin ilosena pystyn odottelemaan! Yhdessä miehen kans <3

T:Mytti & Mytikäinen 27+3
 
Muille kovasti tsemppiä. Mä taidan asennoitua siihen että ei tästäkään lasta tule. rv 6+6 tai 7+0 eikä sykettä löydy neuvolan laitteilla. Sain nyt lähetteen gynelle missä paremmat laitteet. Lääkäri ja terkkari sanoi että ei vielä paniikkia mut ei noilla mun edellisillä kokemuksilla kauheasti muuta osaa. Ei nyt vaan jaksais taas käydä tätä läpi.. mieluummin sitten olisi jäänyt plussa tulematta kuin että taas todennäköisesti tyhjennykseen menee koska mun tyhmä kroppa ei päästä raskauksia ulos. :unsure:
Voi kun toivon, että löytyis!!!!!!
 
Mytti hienoja uutisia :)

Vauvis tsemppiä perjantaille!

Mä en nyt tiedä mitä ajatella tämän aamuisesta kun se lääkäri joka tuli katsoon niin alkoi puhua myoomista.. ja kyseli terkkarilta että onko tehnyt mulle r-testin.. meinasin sanoa sille että arvaa vaan monta testiä sitäon tullut tehtyä.. ja kaikki näyttää plussaa..
Terkkari sanoi lääkärin lähdettyä että ei myoomat anna positiivista r-testiä.
 
Että niinkin osaava lekuri! Tuo on niin rasittavaa, että kun saa ittensä vastaanotolle, niin siellä on joku, joka ei osaa vielä ammattiaan! Pitäähän sitä joo harjoitella, mutta voisivatko harjoitella jonkun kokeneemman lääkärin kanssa... Toivotaan tosiaan, että eivät vaan osanneet!
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran älä vielä masennu :love: Mitä ultrassa näkyi? En tiedä missä neuvolassa käyt, mutta en ihmettele jos niitten vehkeillä ei mitään näy. Minulla nyt rv 31+0 ja neuvolan ultralla arvelivat että napero olis kääntyny pää alaspäin... luulen et taskulampullakin jo näkis tarkemmin :LOL: Parin päivän heitto sinun omiin laskelmiin nähden jo tekee ihmeitä, et vielä luovuta!!!

Mytti, kappas vain :) Kuulostaapa mukavalta. Niin se elo joskus yllättää, nauti nyt täysin siemauksin!

Että minuu jaksaa hämmästyttää miten nopeesti Ä74 sinun raskaus etenee! Tuoreessa muistissa on miten kovasti me jännäiltiin aidan toisella puolella vielä vähän aikaa sitten :eek: Kohta on pikkuiset kainalossa molemmilla :)

Kertoilkaapa kaikki kuulumisianne, ihana seurailla kun meitä on niin monessa vaiheessa! Ja Vauvis saavuttaa maaliviivan perjantaina :love:

MYOOMA??? Siitäkö se hcg nouseekin? Ja aiheuttaa pahoinvointia? Myooma joka potkii kasvaessaan? Härregyyd... voihan noita olla mutta luulis että lääkiksessä ois jotekin eroteltu myoomat ja raskaus??? Koeta Theran kestää :confused:

T: Sahramiini ja Myooma 31+0 :D
 
Viimeksi muokattu:
En kyllä osaa sanoa mitä siellä näkyi.. Oli kyllä vähän tasasen harmaata ja joku iso möykky mistä puhui että olis myooma oloinen. Ja mies ja moni muu on nyt puhunut ympäri että menisin huomenna yksityiselle ultraan. Ihan gynen vastaanotolle. No varasin ajan mut vieläkin emmin että olenko vaan hätäinen..
 
Theran, pidän peukkuja, et johtuu vaan huonosta ultrasta. Meidän nlassa on esim. niin vanha rakkine, et sillä saa katsoa vain vatsan päältä, ja th aina sanoo, et jos ei näy mitään, ei kannata säikähtää, koska laite on vanha romu. Mulla viimeks katsottiin rv 8+ jotain, ja hädin tuskin sen sykkeen näin, kun sanottiin mihin katsoa.

Mytti, hienoa, että yritätte vielä, aina kannattaa kääntää se viimeinenkin kivi, ja ehkä vielä seuraava.

Vauvis, hui ihanaa, pian on nyytti sylissä :)

ON: Nyt on ihan oikeesti alkanut oksettaa, aamupalan jälkeen iskee just työmatkalla sellainen olo, et tekis mieli pysäyttää auto ja painella pientareelle puhumaan norjaa. Ja työkaverin kahvipannu, voi taivas, taatusti mun naama on vihree sieltä mistä ei oo harmaa :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Theran: älä usko niitä sumeita laitteita! Myös minun neuvolan vekotin on museosta ja sillä ei kyllä saanut mitään selvää. Usein neuvolalääkärit on vielä heikkoja ultraajia, joten mene ihmeessä heti huomenna oikealle gynelle. Peukut on pystyssä!

Hienoa Mytti, että asiat selkiytyivät.

Kiitos tsempeistä! Kävin synnärillä käyrillä, kun liikkeet oli vähäisiä. Vatsa on niin pinkeä, etten tunne. Sykkeet oli hyvät ja liikkeitä alkoi tuntua... No tulipahan synnytyssali tutuksi...

Kaksi yötä prinsessan saapumiseen!
 
Hienot uutiset vauvatoiveinen! <3

Mä olen nyt päivän pyörinyt itsesäälissä ja kysynyt miksi aina mulle. Mut käytiin saunassa ja söin suklaavanukkaan.. Päätin että ei auta vaikka itkisin vuorokauden. Huomenna sitten uusiksi. Mehiläiseen on varattu aika. Jospa saan parempia uutisia voi olla että päättäväisyys horjuu vielä mut hetken helpompi hengittää.
 
Ei tainnut tulla vauvaa tähänkään osoitteeseen. Muutaman päivän on jo vaisto sanonut, että ei tuolla mahassa mitään elämää taida olla. Aamulla sitten ruinasin ajan neuvolaan ultraan ja ei näkynyt sikiötä, saati sitten sykettä. Aavistuksen omainen sikiökaiku välähti välillä ruudulla, mutta siinä se. Vaikka on kuinka aatamin aikuinen laite, niin kyllä olisi jo pitänyt sykkeen näillä viikoin (9+1) näkyä.

Iltapäivällä gynelle ultrattavaksi, mutta tuloksesta olen aika varma.
 
Keltainen seepra olen pahoillani.. :(

Meillä sama tuomio.. Vesikalvo ja istukkakudosta mutta ei sikiötä.. Tm veikkasi lääkäri. Pahoitteli eikä edes ottanut ultrasta maksua...
Vauvikselle tsemppiä huomiselle!

Ja muille onnea odotukseen!
 
Keltsi ja Theran - olen aidosti pahoillani! Ikävää, että jouduitte tähän joukkoon tummaan.. niin tuoreessa muistissa ne omat kolme pikkuista tyhjää tm pussukkaa.. vieläkin on itsellä mieli harmaana.. voimia ja jaksamista!!!
 
Tännekin Keltaiselleseepralle ja Theranille suuri halaus. Olen todella pahoillani että tekin joudutte käymään läpi menetyksen. On se vaan niin sieltä ja syvältä. Tuntuu vaan välillä että ne ihmeet tapahtuu aina muille.
Jospa me vielä joskus onnistuttais.
 
Theran - samaa keskustelua munkin mies herätteli, kun nythän ekaa kertaa mut passitettiin kaavintaan - kävin jo leikkaussalin pöydälläkin, josta ultran jälkeen ja säiköhdyksellä selvisin.. jos lääkärit olisivat ottaneet epämaltillisemman hoitolinjauksen, niinhän olisi toimenpide jo tehty vkoa aiemmin. Vkot oli jotain 11. Meillekin tämä oli kolmas km - joten ihmetyksekseni päästiin julkisella vielä jatkotutkimuksiin. Menkää tekin!
Olikos se niin että sulla oli aiempia lapsia? Mulla nimittäin ei - joten en suostu vielä antamaan periksi. Kivut oli kovat - sekä easkauden ekat 12 pv että sitten vkon verran tyhjennyksen aloittamisesta... mutta kaiken se kestää, kaiken se kärsii.. ei tää oo mitään vrtna ivf-hoitoihin.
 
Lämmin halaus ja paljon voimia keltaiselle seepralle ja theranille! Kaksi keskenmenoa pitkän kaavan mukaan läpikäyneenä ymmärrän tuskanne ja muistan kaiken sen kivun. Arvet jää, mutta aina on mahdollista, että seuraavalla kerralla lopputuloksena on se oma nyytti. :love:
 
Babez edellisestä liitosta mulla kohta täysikäinen tytär joka jo asuu muualla opiskelujen takia. Sekä kohta 15v tytär. Nykyisen miehen kanssa siis ihme että on tuo 6v tyttö.. jollain onnenkantamoisella ollaan saatu terve tyttö.. tottahan se on että on jo lapsia mitä vaalia mutta kyllähän noi menetykset kipeää tekee. Ei se että on jo lapsia niin menetystä helpota.. ikävä kyllä.. :( ainoa vaan että pitää ryhdistäytyä samantien ettei kaada pahaa oloaan lasten päälle. :(
Toivottavasti teilläkin vielä yritys toisi lapsen syliin asti. <3
 

Yhteistyössä