Hiljaiseloa ollut juu täälläkin, huimaus vaan jatkuu. Asentohuimaus ehkäpä, mutta huimaa kyllä välillä kävellessäkin. En uskalla ajaa autoa ja en usko, että töistäkään vielä selviää, joten saikkua pitäisi hakea huomenna lisää. Rupee hiukka kotona olo tökkimään. Huimauksen lisäksi kuvotus on edelleen seurana, mutta sen kyllä kestäis.. Niin kotona olon lisäksi tökkii se, että on toisesta riippuvainen, ei uskalla lähtee kävelylle yksinään, ei voi mennä autolla mihkään itte. Ärr. Paitsi huomenna yritän bussilla lääkäriin, taitaa taksi tulla liian kalliiksi..
Mulla mahaa on ennestään, mutta nyt se maha on muuttanut muotoaan ja näyttää raskaana olevalta
Mutta kukaan ei ole kysellyt mahan perusteella, kun lähes kaik tietää muutenkin.. töissähän tosiaan joutu työvuorojärjestelyjen vuoksi paljastaan kauhean aikaisin ja muilta en oo aatellutkaan salata. No miehen laps ei ole vielä hoksannut. Tänään ihmetteli, miks mulla on koko ajan huono olo
Selittelin huimauksella! Kävin muuten ostaan ensimmäiset äitiyshousut + legginsit, kun kaik muut puristaa väärästä kohtaa. Äitiysfarkut vaan jotenkin rullautuu alas, ostinko siis liian pienet? siis se kangasosa?!
Juu neuvola-ajat vaihtelee, mä kävin tosiaan tällä viikolla ekan kerran. Seuraava kerta lokakuun lopussa :O Välissä on se np-ultra. Ihmeen pitkiä välejä? säästölinja? Jännittää kyllä kans vähän, että onko siellä vieläkin joku ihan oikeasti!?
Ai niin kattelin toisenlaiset äidit ja jotenkin olin ihan kauhuissani, että tollanen maha tulee
Mulla on näköjään sopeutumisia edessä.. Hetkittäin siis ajatus käy etempänä ja kauhua vaan iskee
Joten mennään tätä päivää!
Äiti74, toivottavasti saat jotain verkostoa lisää! kyllä muakin jännittää, kuinka sitä verkostoa oikeasti on sitten kun laps on syntynyt. Sukulaisia ei ole lähellä ja ystäviä on, mutta nehän on töissä ja kaikilla oma elämä.. Että en tiiä pitääkö sit ruveta jossain mammakerhoissa juoksemaan.. Ja muuten, onko teillä mitään mahdollisuutta palkata esim jotain mannerheimin lastenhoitajaa? jotta saat harrastuksiin mentyä jne?
Karoliina + Bebe 9+0
ps. tajusin sitten tänään, miten raskausviikot lasketaan, eli huomenna alkaa mun 10. raskausviikko, kun 9+1? Oon siis niin untuvikko tässä hommassa