Tervetuloa Maricken. Kohtahan tässä minä ja vauvatoiveinen jakaannutaan, niin onkin kiva, että tänne jää odottajia jatkamaan ketjua. Mä yritän sit jossain vaiheessa palata taas tänne, jos hyvin käy ja toinen vaavi meille suotaisiin.
Mä en usko, että kotikutoisessa jalkojen hieronnassa on mitään vaaraa. Mulla ainakini mies hieronut sen 5krt viikossa jalat ja pohkeet ja hyvältä tuntuu. Seulatuloksista ne mulle näytti nt-ultrassa sellaisen lapun, jossa ne luvut oli ja se ikäriskiluku omana erillisenään myöskin. Äippäkorttiin kirjoitettiin vain onko riskiä vai ei. Eli ei kortissa ole mitään lukuja, ainakaan minulla.
Mulla jotenkin käy aika edelleen pitkäksi, tavallaan. Päivät jotenkin ottaneet sellaisen eräänlaisen oman uomansa eli nukun aamulla, sit ylös ja syön rauhakseen. Sit kattelen hetken tablettii tai tietsikkaa tai telkkarii. Sit vähän ulkoilua ja ulkona istuksimista, tässä ohessa yleensä joku karjalanpiirakkalounas tai muuta helppoa. Sit alkuiltapäivästä sisään, suihku jos on tullu hiki tai on aurinkorasvaa ja sit vähän tablettii ja sit päikkärit 1,5-2h. Sit onki päivän lämminruoka-aika ja sit vaan pönötän tai sit käydää iha vähä kävelemässä tai kaupassa tms yhdessä. Nyt on ollu kiva, ku on voinu olla pihalla, ku säät on suosineet. Täytyy myöntää, että Hay Day ja Candy Crush Saga alkaa vähän jo tympiä, mut meneehän ne ajankuluksi.
Mä odottelen mun keskiviikon istukan paikan kontrolliultraa. Kaikkeen olen varautunut ja nyt sit katellaan kuinka käy.
Vauva liikuskelee, ei yletä kylkiluihin asti. Käy ihan tossa oikealla puolella hollilla, mutta ei osu ja ei tee kipeää. Välillä liikkeillään pumppailee niitä ihania happamia röyhtäyksiä, ku heiluttaa vatsalaukkua tms.
Ostin yhden irtonumeron vauva-lehteä ja taidan sen tilata kotiin.
Vielä pitäisi tehdä lista pikkutarpeista (vauvan apteekki) mitä tarttee. Sitä sinkkirasvaa, mulle lanoliinitonta nännivoidetta, pikkupanadoleja jne, mitä ny netti kertoo että ois hyvä olla.
Vinkatkaa mitkä on hyviä olla valmiina kotona eli hankkia jo etukäteen.