Täällä ollaan pöllämystyneenä!
Miulla on ollu yöllä levottomia jalkoja ja koko kroppa ollu levoton välillä. Mutta vielä oon pystyny piikkimatolla makaamaan selälläni ja se on rauhottanu uneen.
Pukaman tapasia ollu jo enne raskautta ja ainakin nyt ihan ok meiningillä. Kunhan muistaa nestettä juoda tarpeeks, koittaa es kävelyllä käydä ja syödä oikeenlaista sapuskaa niin toivottavasti ei pahenis.
Rakenneultra oli eilen torstaina.
Sinne meno sen 100 kilsaa oli omanlaisensa meno, joka verotti energioitani ihan pirusti. Siitä ei sen enempää.
No, kaikki oli kohillaan, vastas raskausviikkoja. Paino 446g ja vilkas tapaus. Ei meinannu onnistua kaik mittaukset, kun ehti käännellä väännellä itteensä
Ja potki melkosesti.
Sukupuoltahan halusin tietää....
Toiveet kääns "häränpyllyä" eli poikahan siellä. Hui!
Kyllä täs menee jonki aikaa sulatellessa asiaa, koska oikeen missään sortissa pojat ei oo ollu tuttui, läheisii. Ei omas lapsuudes eikä aikuisiälläkään. Vaik suvussa täl hetkel pikkupoikia 2 kappaletta.
Terve kaikin puolin ultran mukaan vesseli on. Siitä lähettävä ja ihme kun on niin tottakai olen superonnellinen. Oon varmaan jonkun mieles höpö, kun silti harmittaa...
No, ns. alusta alotan masuasukkiin tutustumisen. Henkisempii juttui kehiin. Ja kaik muut energiaa vievät asiat, ihmiset pois "häiritsemästä".
Jotenki on halu vaan päästä järjestelemään huushollia vähätavaraisemmaks, puhistaa tilaa uudelle. Tehdä uudelle tulokkaalle vermeitä... Mutta töitä viel tehtävä, kun kroppa antaa myötä.
Kaks viikkoo sitte masu pullahti näkyviin ja kuulemma oli poikamasun mallinen etu-ulkoneva, ei sivuille leviävä. "Nakkivaatteita" päälle ja menoks kun viel jaksaa
T: Mytti 21+5
Onks Mytin rakenneultra jo ohi?
On raskaudessa kyl kaikkea huolta. Mut kyl meistä pidetään hyv ää huolta onneks.
Tietääks joku mitä se supistuksia mittaava laite sairaalassa antaa lukemaa jos tulee supistuksia? Mulla siinä oli jotain 17 ja lähes 100 väliltä. Suurimman osan aikaa oli n. 20.