Juhannus takana päin ja ensi viikon alusta alkaa neljän viikon loma. Ihanaa! Töitä jäljellä enää vähän reilu 3 kk jos lomakuukauden miinustaa pois. Huh, vähiin käy ennen kuin loppuu.
Supistelut loppuivat kun otin relasti juhannuksen. Muutaman kerran jussina supisti, mutta tällä viikolla ei ole supistellut enää ollenkaan. Voi kun pysyiskin poissa. Olen tietoisesti miettinyt tekemisiäni nyt ja koittanut välttää raskaita kantamuksia ja muutenkin raskasta huhkimista. Esikoista nostelen tosin edelleen kun ei raatsi olla ottamatta syliin kun toinen haluaa. Yritän siinäkin joustaa polvista ja mahdollisuuksien mukaan mennä istumaan ensin.
Onnea näin jälkikäteen
lumeton teille pienestä tyttelistä, joka ei enää olekaan niin pieni.
Niin se aika mennä vilahtaa noiden lasten kanssa.
Voi
äiskä teidän pojan kommenttia...
Jospa se olis ollut vaan eka ajatus, joka suusta tuli kun kuuli uutisesta eikä oikeasti ajattele ihan noin. Onhan se tietty aina muille lapsille muutos kun uusia tulokkaita tulee, mutta myöhemmin ovat kyllä varmasti sisaruksista onnellisia.
Onnea
Alexalle seulan tuloksista! Meinaaksä että se möttiäinen näytti kasvoisrtaan pojalta? Tsihihii. Se mulla siis tuli mieleen kun sanoit että "näytti pojalta".
Mun mielestä mötkäle näytti enemmän joltain alienilta tai luurangolta kun katsoi suoraan "kameraan".
Toivottavasti kaikki masussa hyvin
äitiys ja onni.
Milla-Sofia huh sun lääkärineuvolakäyntiä... :x Mä aattelin että en käy ollenkaan lääkärineuvoloissa kun käyn omalla gynellä kolme kertaa raskauden aikana. Kaipa sen pitäisi riittää lääkärikäynneistä jos kaikki menee normaalisti.
Mulla on rinnat kasvaneet yhtäkkiä! Yks työkaverikin oli tänään et on noi sun rinnat kyllä kasvaneet.
Aika kipeet ovat myös ja kovat. Toivon mukaan on hyvä merkki ja imetys onnais paremmin tällä kertaa kuin edellisellä.
Vaa'alla en ole uskaltanut käydä rv 7 jälkeen. Kannattaisikohan... Apua.
Sirppuliini 16+0