Heips
tuulias ja
Esteri ja tervetuloa mukaan munkin puolestani! Ihanaa, että meitä tulee koko ajan lisää.
Tosi hienoa
Nicola, että lapsivesitutkimuksessa kaikki ok. Nyt on varmasti helpompaa nauttia raskaudesta ja olla rauhallisin mielin.
Sulla ei
TR ole enää kauaa VU:aan. Toivon mukaan kaikki niinkuin pitääkin - tulethan sitten heti kertomaan kuulumisia sieltä.
Mä olen lomaillut antaumuksella. Olen kyllä käynyt lukemassa juttujanne, mutta en ole saanut aikaiseksi kommentoida/kirjoittaa mitään. Kiva, että olet alkanut kanssa päivittämään listaa, Äiskä.
Mua on alkanut satunnaisesti närästämään, toivon mukaan ei äidy yhtä pahaksi kuin edellisessä raskaudessa - ei ollut kivaa se, ei. Rinnat on ihan mielettömän kipeet... Niitä ihan särkee ajoittaisesti ja kosketusarat ovat ja nännit ihan sairaan kipeet. Mitäs muuta tähän vielä valittais...
Jotain kasvukipuja kohdussa myös, välillä sattuu ihan huolella. Tässä päivän valitusannos. Oikeesti tää on tosi helppo raskaus ja ei oo paljon mitään oireita paitsi että normaalia enemmän väsyttää joinain päivinä. Voi kun jatkuisi samaan malliin.
Rakenneultraan on viikon päivät ja sit selviää se sukupuoliasiakin. Ei malttais odottaa yhtään, että näkis taas pikkaraisen ja eipä tuohon nyt enää kauaa olekaan.
Mulla loma jatkuu edelleen eli käyn täällä varmaan normaalia vähemmän heilumassa, mutta heinäkuun loppupuolella on paluu normiruotuun ja sit alkaa normaali palstailukin.
Ihanaa hellekesän jatkoa toivottelee,
Sirppuliini 18+6