E
ellinoora
Vieras
tinnulle: ymmärrän kyllä että työnantajallesi olisi helpompi jos sijainen olisi pitempään, mutta onhan tuo nyt kauheata, että tuolla tavalla ""vihjataan"" että ole kauemmin poissa!!! ei käy mun järkeen, eikö se ole ihan työntekijästä kiinni, mitä hän haluaa tehdä.
älä van suostu mihinkään pelkästä myötätunnosta työnantajaa kohtaan, vaan vain jos itse haluat. ei tämä suomi pyöri pitkään ilman uusia lapsia ja äitiydestä ei kyllä pidä kantaa yhtään huonoa omatuntoa (vaikka välillä siihen kyllä syyllistyy...). kuka niitä lapia tekisi ellei työssäkäyvät naiset?
meni vähän asian vierestä, mutta halusin vaan sanoa, että pidä tinnu puolesi!
doralle tsemppiä jännitykseen ja kaikille pahoinvoiville kanssasiskoille rutkasti sympatiaa. uskon että osansa alavireeseen on myös kurjalla maraskuun säällä...
eikä mies ole vieläkään osannut päättää muutetaanko..
huomiseen pitää vielä odottaa!
älä van suostu mihinkään pelkästä myötätunnosta työnantajaa kohtaan, vaan vain jos itse haluat. ei tämä suomi pyöri pitkään ilman uusia lapsia ja äitiydestä ei kyllä pidä kantaa yhtään huonoa omatuntoa (vaikka välillä siihen kyllä syyllistyy...). kuka niitä lapia tekisi ellei työssäkäyvät naiset?
meni vähän asian vierestä, mutta halusin vaan sanoa, että pidä tinnu puolesi!
doralle tsemppiä jännitykseen ja kaikille pahoinvoiville kanssasiskoille rutkasti sympatiaa. uskon että osansa alavireeseen on myös kurjalla maraskuun säällä...
eikä mies ole vieläkään osannut päättää muutetaanko..