<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Onnea Papunen ja Wilma :heart:

Tein tänään aamulla testin ja haamu se oli vaikkakin selvempi kuin aikasempi. Huomasin, sitten, että kaks alimmaista imutyynyä oli ihan kuivia, joten en osannu tähätä ku oli niin kauhee pissahätä :D ja empä mää muistanu ees pitää tikkua sitä 10sekkaa pystyssä kuten ohjeessa sanotaan. Joten ehkä siitä haalea viiva. Mutta kyllä mää sen plussaksi tulkitsen! :) Jos sitä digillä vielä jossain vaiheesa testailis vielä viimisen kerran ;)

Kolmikymppinen Laskeskelimpa muuten, että tein ekan testini ilmeisesti dpo 10 ja haamulaisen sain apteekin omaan. :) Jos siis ovis oli tuollon kun oli ne kovat kivut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kolmikymppinen
Apua, täällähän on ihan plussasade: IHANAA NAISET! Onnea emiliaiselle, Papunen ja Wilma, aronoelea toivon mukaan olen jo onnitellutkin. Jokaiselle tasapuolisesti tarrasukkia matkaan :heart: Yrittäjien lista lyhenee olemattomaksi jos tuota tahtia plussia sataa :D

Minä menin nyt ihan sekaisin noista plussauutisista, etten enää edes muista mitä piti kirjoitella. Hyvä hyvä :LOL:

Kolmikymppinen, joko teit testisi? Hemmetti, sinähän olet vielä kylmäpäisempi ku minä, minä olen kuitenkin jo testaillut!

NiQ, aika hieno viiva ovistestissä noilla kiertopäivillä. Ovuloitko normaalisti jo aiemmin kierrossa, ilmeisesti koska kirjoitit että "taas ovisplussa"? Katsoin että sulla kierrot heittelee, jospa se oliski nyt vasta ovis? Tai hei, jospa se enteilee jotain.. ;)

ON: täällä tätiä odotellaan. Siinä kaikki, kerrankin lyhyesti ja ytimekkäästi.
 
NiQ
emiliainen Tuhannesti onnea!! :flower: Nyt toivotaan todellakin parasta, että pikkuinen jaksaisi kesäkuulle saakka kyydissä! :hug:

Bambini Mä en tuota laske ovisplussaksi, koska mun mielestä se ei oo yhtä vahva kun kontrolliviiva. Ja samalaisen melkein plussan oon saanut myös kp20 illalla ja kp22 aamulla. kp21 oli välissä vähän vaaleampi. Oletin oviksen olleen kuitenkin tuolloin, koska limailut, nippailut ja tuon jälkeen kipeytyi tissit. Esikoisestakin meni lh-huippu tosi nopeasti ohi, enkä olisi sitä saanutkaan tikkuun jos en olisi silloin testannut kahta kertaa päivässä. Nyt testasin vaan kerran. Mielenkiinnosta kuitenkin jatkoin vielä tikuttelua, koska mulla on viikon päästä se yksityinen gyne niin saa sille sitten vähän infota että miten mun kroppa häikkää. Ja sehän on nyt häikännyt koko vuoden, joten ei mua yllättäisi vaikka tuo olis ihan oviskin... Tosin sitten mikään ei enää selitä niitä edellsiä ovistuntemuksia viime viikolla :D huoooh! Tsemppihalaukset sinne, jos täti tuleekin vierailulle :hug:

On: Mun toinen kainalo on ihan sairaan kipeä! Arvatkaapan kuka on googlannu kaikkia kainalokipuja, varmaan joku imusolmuketulehdus tai vastaava hyökkäämässä siihen :(
 
Mitämitämitä?!? Superplussaviikko meneillään?!?! =)

Hirmusti onnea emilialainen! :flower: Eipä siihen tarvita kuin se kerta, oli siis melkoinen täsmäisku teillä. :D

Ja aronoelelle kans onnea viivan vahvistumisesta. Ihanaa. :heart:

NiQ voi kun sun ovisplussa ei todella oliskaan ovisplussa.. :) Et ole ajatellut tehdä r-testiä varmuuden vuoksi? Tommoset epämääräiset kipuilut on kyllä pyllystä ja saa mielen laukkaamaan ties missä ikävissä ajatuksissa. Jospa menis ohi. Tai kertois sekin jostain todella toivotusta? :) Tsemppiä!

Bambini heh, ei mun varmaan vielä kannattais mitään testailuja aatella edes, ja päätinkin että en tee testiä huomenna vaan odotan vielä sitä tätiä varmuuden vuoksi. ;) Voi kun ei tuliskaan, sullekaan, vaan päästäisiin osallistumaan tälle superplussaviikolle mekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bambini
ON vielä kun ehdinkin. Mulla on flunssaa pukkaamassa päälle, ja olis kauhean ihana laittaa eilisen ja tämän päivän palelu ja nenän vuotaminen ja muu ihan jonkun muun asian piikkiin, samoin tuo outo tunne alavatsalla (kiristelyä, välillä tuntuu ihan kuin koko kohtu olisi jotenkin tulehtunut.. vaikea selittää). Että melkoinen piinaviikko tulossa tästä. Huoh. Menispä edes nopeaan.
 
NiQ
Ai niin, unohdin vastata kolmikymppinen aiemmin, mä plussasin esikoisesta jo dpo10 illalla. Enkä mä kyllä tälläkertaa halua alkaa elätteleen yhtään mitään toiveita nyt mistään :stick: Otti toi viime kierto vähän (paljon) koville, kun tuli niitä plussia ja ei-plussia r-testiin pitkin loppukiertoa. Joten en suostu ajatteleenkaan sitä vaihtoehtoa, että JOS... Oon kuitenkin tikuttanut ovista kp12 lähtien, joten ei se oo edes voinut oikein lipsahtaa aiemminkaan huomaamatta ohi... :kieh: Sulle toivottelen plussatuulia! :flower: Sulla kuulostaa noi oirehdinnat aika hyviltä! Mä olin kans silloin ennen esikoisesta plussausta ihan varma että oon tulossa kipeäksi, josko se sun flunssa olisikin just sitä! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kolmikymppinen
Lisää NiQ mutki jo vihdoin listoille. Tai kuka ikinä lisääkään.

Carriina, 10/11, kierrosta ei ole :D ja yk0 (kun ei tavallaan edes ole alkanut).
Olipas jännää..

ON: nyt mä jo kuvittelen itelleni ovisnippailuja. Pois se minusta. Ehkä pidän vähän taukoa täällä käymisessä ;)

IHAN HURJANA ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE TASAPUOLISESTI!!:flower: Piilottelitte itteänne ja yhtäkkiä kaikki räväytti samaan kasaan. Kesävauvoja. Hellevauvoja. Bikinipeipejä :)
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Emiliainen Onnea ja tarrasukkia matkaan :heart:

Epa_88 Tervetuloa kuumeilemaan! ;)

Kolmikymppinen Mää pidän peukut pystyssä, että sun flunssas on ihan jotain muuta! ;)

Sori, mutta mää roikun vielä täällä..En osaa vielä tonne odottajien palstalle siirtyä, ehkä sitten kun saan ensimmäisen neuvolan varattua. :)
Tuun kyllä tänne sitten aina kurkkimaan teidän kuulumisia ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos aronoele ja Kolmikymppinen !

Ihanan aktiiviselta tuntuu tämä pino. :) Yritän päästä mukaan juttuun, joten vastailen omasta puolestani jo menneisiin juttuihin.

Meillä on siis aviomiehen kanssa yksi poika ja asumme omakotitalossa johon mahtuu vielä toinen ihanuus mukaan. "Laumaamme" kuuluu myös kaksi koiraa, jotka ottivat poikamme vastaan paremmin kuin osasimme ja uskalsimme odottaa.
Meillä on mielestäni mennyt todella hyvin ja yllättävän helposti. Ainut mikä harmittaa niin imetys ei onnistunut mutta ei siitä sen enempää :)

Synnytys Kivulias, rv 41+4, Sairaalassa 26h, aktiivinen vaihe 14:40h, ponnistus 28min...Pitkä tarina. :D

Seksistä olitte puhunut tuolla aikaisemmin...
ja pakko myöntää että meillä on kyllä hiljentynyt tuo makuuhuone-elämä. Kateellisena kuuntelen teitä joilla se parani lapsen myötä. Meilläkin on kyllä parantunut, todellakin mutta kun vaan sais sitä seksiä joskus...Ennen sain vähintään joka toinen päivä. Nykyään saa melkeen vinkua...Noh, meillä poika vasta 6kk joten voihan tää vielä muuttua! En ole tuntenut itseäni viehättäväksi raskauden jälkeen, olen aina ollut todella hoikka ja hyväkuntoinen. Raskausaikana lihoin todella paljon ja vaikka painan nyt vähemmän kuin ennen raskautta en tunne enää itseäni tai kroppaani. Ja kaikki vaan toitottaa että olet nyt äiti yms. VOIHAN ÄITIKIN OLLA VIEHÄTTÄVÄ??

Menkat Aina ollut ihan saatanan kauheet kivut, nyt harvemmin mitään! Ihanaa :) Mutta perse vuotaa sen 7-9 vrk ja pelkillä yösiteillä mennään...

Kirjoittelen lisää kun olen lukenut juttujanne ;)
 
Onnea Aronoele! :heart: Paljon tarrasukkia pienen matkaan!

Emiliaiselle myös paljon onnea! :heart: Siinä se huomattiin taas, että yksi oikeaan aikaan osunut kerta riitää! :)

NiQ Voi, te olette harmittavan pitkään joutuneet odottamaan tärppiä! :hug: Miten nopeasti teidän ensimmäinen sai alkunsa?
Mä en uskalla ollenkaan toivoa, että meillä onnistuisi nyt nopeasti, katotaan vaan niin tuskailen vielä vuodenkin päästä täällä. Pitäisi osata olla stressaamatta, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Tosin viimeksikin onnisti heti kun lyötiin hanskat tiskiin..

Tervetuloa Epa! :wave:

Mulla synnytys meni aika vauhdilla ensisynnyttäjälle, tosin ponnistusvaihe oli KAMALA, kesti kaksi ja puoli tuntia. Lapsivesi meni yöllä puoli yhdeltä ja tyttö oli maailmassa 13.36 <3 Olin tosi kipeä koko ajan ja sain kaikki mahdolliset kivunlievitykset, joten vähän pelokkaana odottelen mahdollista seuraavaa kertaa. Mutta jospa sitä sitten selviäisi vähän lyhyemmällä ponnistamisella...

Seksi on meillä pysynyt laadultaan yhtä hyvänä, mutta sitä on kyllä vähän harvemmin. Ennen oli vähintään joka toinen päivä, nyt on 2-3 kertaa viikossa. Mutta molemmat on tyytyväisiä, koska panostetaan laatuun :)

Menkat on mulla ollut aina niukat ja kivuttomat, onneksi :)
 
Pääsiskö tänne mukaan haaveilemaan kakkosesta :heart:
Elikkä meillä esikko 8/12 ja tällä hetkellä kp.10/28-30 ja yk1..
Haluttaisi pienokaisille pientä ikäeroa,mutta katsotaan kuinka meitin käy! :)

Synnytys Oli pitkä,ekasta supistuksesta kesto oli 36h! mutta 1.vaihe 11h 20 min
2.vaihe 42min ja 3.vaihe 23min suht rankka kokemus,mutta kyllä sen pystyy uudestaankin tekemään,ja nythän on paikat jo valmiiksi "raivattu" niin ehkä menisi vähän nopeammin toinen synnytys :D

Menkat on ollut nyt vasta kerran eli kierto varmasti muuttu eikä välttämättä ole tuo 28-30,mutta ilmottelen sitten! Ei ollu hirveän runsaat eikä kivuliaatkaan,ihan samanlaiset kun ennen raskauttakin :)

Onnea kaikille plussanneille,ja tsemiä meille muille yrittäjille =)
 
NiQ
***********Torstai 18.10.2012*********






Mukana:

kaneli83.................poika 09/11..............kp 8/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 10/28-32.................yk22
nanna_.............................8/12.............kp 11/28-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 12/27-30................yk3
Epa_88....................poika 3/12.............kp 18/30-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 19/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 19/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 23/30-35...............yk3
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 29/27-35...............yk2
NiQ................................07/11............kp 29/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 29/31-64...............yk6
Bambini..................poika 08/08.............kp 31/30...................yk2
karma......................tyttö 3/11.............kp 37/26-30...............yk1
Hyppy....................poika 08/11............kp 41/32.....................yk2
Shiili..............................09/08............kp 50/40.....................yk7
Carriina..........................10/11.............kp ??/??....................yk0



Jännäilijät :popcorn:
Bambini dpo14, Kulkuriina dpo9, Pauki dpo6, NiQ dpo6, kolmikymppinen dpo?, Laala dpo3, Kista dpo2,

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli

Plussanneet:



Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1)

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Olinkin kuulkaas niin raju, että päivitin listan suoraan huomiselle :LOL:

Vaniljainen esikoinen tuli kolmannesta varsinaisesta yrityskierrosta, eli semmonen kesäkuussa aloitettiin ja lokakuussa tärppäsi. Osasin kyllä vähän odottaakin, ettei kakkonen tule yhtä nopeasti, mutta en kyllä näin pitkää aikaa osannut odottaa. Saati sitten kauanko tässä vielä menee...

tervetuloa nanna_ mukaan :flower: Oi kun teillä on siellä vielä pieni vauvvvva :heart:

mites Bambini? Onko täti löytänyt teille vai onko testiin ilmestynyt plussajuttuja? :)

on: Tänään taas ovistestissä enää hailakka haamulaisviiva, joten kroppa sekoilee ja pahasti. Eilen illalla taas juili alavatsaa aika reippaasti, jännä että se tulee aina iltaisin vaan. Kainaloista on siirtynyt kipu tisseihin, tai lähinnä enää arkuus. Maanantaina varmaan pitää testailla, kun oon menossa hammaslääkäriin operaatioon niin tietää sitten sanoa saako kuvata legot vai ei. (Eli saa negatestin jälkeen :stick: )
 
aronoele totta kai sä roikut täällä. =) Kyllä sä sinne odottajiinkin vielä kerkeet moneksi kuukaudeksi. Joten älä ny jätä meitä heti rannalle ruikuttamaan! :D

NiQ ymmärrän kyl hyvin jos et nyt halua liikoja toiveita elätellä ja tuijottaa oireita viime kierron valeplussan jälkeen. :( Toivon kovasti että saat pian selvyyttä kierron suhteen. Menikö se kainalokipu ohi??

Epa_88 ei varmaan kannata vielä huolestua seksielämän muuttumisesta, teidän poika on niin pieni vielä.. meillä ainakin tossa vauvavaiheessa oli paljon aiempaa harvemmin seksiä. Tosin mies oli/on aina valmis :whistle:, minua sai enemmän "odotella". Mulla oli yhdyntä melko kivuliaskin aika pitkään synnytksen jälkeen, vaikka sinänsä kaikki paikat olikin parantuneet hyvin. Ja samoin oli minulla, kilot ei olleet ongelmana (lihoin tosi vähän raskausaikana ja nekin vähät lähti nopsaa pois) mutta kroppa kuitenkin muuttui sen verran että oma viehättävyyden tunne oli pitkään hakusessa. Mulla tuli esim. pahat leveät raskausarvet navan ympärille, jotka häiritsi paljon. Nyt kolmen vuoden jälkeen niitäkään ei enää juuri näy! :) Aika auttaa varmasti sullakin, kärsivällisyyttä!

nanna tervetuloa! :wave: Teillähän on ihan pikkuinen vauveli siellä. :heart: Hattua nostan kun heti jaksatte haaveilla seuraavasta. Itse tunsin olevani valmis vasta nyt kun esikko jo 3v. Toisaalta, pienestä ikäerosta on varmasti paljon iloa. Pikaista toteutumista haaveelleene!

Synnytyksestä.. mulla oli ensisynnytykseksi nopea, illalla kahdeksan maissa alkoi supistukset, sairaalaan joskus kahden aikaan yöllä ja poika syntyi aikaisin aamulla. Avautumisvaihe meni siis tosi nopsaa mutta ponnistelin pari tuntia vauvaa ulos, se oli aika kamalaa. Toisaalta olin kyllä heti jälkeen päin sitä mieltä että voisin tehdä toisenkin kerran. Kätilöt vaan naureskeli että niinhän sä sanot. :) Kun tuo ensimmäinen synnytys meni noin nopeaan niin mitenkähän seuraava? Hui.. ettei vaavi synny keittiön lattialle. ;)

Mä tein muuten sen testin tänään. Ei olis pitänyt :), valkoistakin valkoisempi. No, nyt odotellaan sitten mitä tuleman pitää. Veikkaisin että täti tulee viikonloppuna jos on tullakseen. Rinnat vähän arat eli hyvinkin tätiä enteilee.
 
Epa ja nanna tervetuloa, olkoon visiittinne lyhyt :)

Mun synnytys, en oikeen osaa sanoa. Koko ajan oli se mahdollisuus et sektioon mennään. Itekseen lähti käyntiin kyllä, 24h tuntia salissa ja sit huomattiin et on avosuutarjonnassa eikä laskeutunu ollenkaa ym. niin sit leikkuriin jossa huomattiin samalla et napanuora oli 2 kertaa kaulan ja 1 kerran vartalon ympäri. 23.45 synty meidän herra.

Tässä on vielä viikkoa jäljellä joten kukahan plussaa seuraavaksi kun on niin hyvä vauhti päällä ;D

Aamulla sain inspiksen et multa puuttu Mcleodin tyttärien kaudet 6-8, niitä metsästin ja huomasin et sitä 6 ei saa enää kaupasta. no löysin huutonetistä ja nyt odotan josko oli rehti myyjä (peukutjavarpaat ristissä) ja 7-8 löyty nettikaupasta alennuksella. Aloin keräämään niit joku 2v sitten kun se tuli uusintana telkasta. ja jäin koukkuun :) pääsen kattomaan niitä niin ei vauvakuume vaivaa nii paljoa :D
 
NiQ ristiin kirjoiteltiin. Hyvä kun päivittelit listaa jo valmiiksi. Mäkin uskallan jo katsoa kp:t. :)

laala tsemppiä että ovis tuli hyödynnettyä!

Kista hyvä kun on muuta kivaa mikä pitää ajatukset poissa vauvaprojektista! Sulla olikin aika hurja synnytys..

Mun testaamisesta vielä: rupesin miettimään että esikosta testasin ekan kerran vasta kp33/28 (!!!) ja silloinkin tuli vaan ihan hailura haamu... ehkä hormoni nousi/nousee? hitaasti. Tarkoitan nyt lähinnä sitä että mun tuskin kannattaa enää tehdä näitä aikaisia testejä.. parempi pitäytyä vanhassa kunnon "odotetaan tätiä" -meiningissä. :) Joten tuskin ainakaan itse pääsen tälle superplussaviikolle mukaan, kun en meinaa enää testejä tuhlata tälle viikolle. :D
 
Huiiiiisshhh, mikä ihana plussa puhuri täällä on riehunut! Isot onnittelut teille aronoele, Papunen84, Wilma79 ja emiliainen!

Tähän pinoon tuntuu plussien tulevan tällälailla puuskittain, eiköhän järjestetä seuraava plussapuuska Bambini, Pauki, NiQ , kolmikymppinen ja Kista ja muutetaan koko jännäilijä lista tonne plussanneisiin yhdessä? :LOL:

Laala peukut pystyssä myös sinulle!!

Negojakin oli pinoon tullut :stick: ja :hug:

NiQ: Outoja noi sun ovistestaukset :stick: Eikös sulla ollutse lekuri käynti tulossa, toivottavasti siltä selvyyden saisit?

Uudet pinoilija: :wave:

(.) Täällä lienee flunssaa taas ilmassa :( Pientä lämpöä ja hurjaa väsymystä, töissä ja koulussa meinaan nukahdella kun joutuu istumaan paikallaan. Muutaman kerran luennoilla vieruskaveri mua tuupannut hereille ja arvatkaa hävettikö kun havahduin :LOL: Tyttösemmekin niiskuttelee ja on yskäinen, päiväkodissa ollut myös mahatautia ja pelkään että tyttö saa sen, olisi sen eka massutauti :attn:

Mutta muuten oon mitä mainioimmalla tuulella ja jännään sillä lailla positiivisesti tätä kiertoa! Testipäivä vasta sitten ihan jos täti on ihan kunnolla myöhässä/myöhemmässä :popcorn:
 
Kukkuu!

Tervetuloa uudet :wave:

Kirjoitan pikana, imuri odottaa tuolla pääsemistään työn touhuun :)

Omanapailua siis vain tiedossa: en oo enää testannu, pari kolme negaa tehty, joten se siitä. Tuumailin aiemmin että viimeistään to pitäis tädin kurvata paikalle. Ja eiköhän se niin menekin, tänään nippaili jo vähä mahaa menkkatyyliin joten huomenna lienee punaisten päivien aika.

Kirjoittelen myöhemmin lisää, kun ehtii istumaan koneelle :D
 

Yhteistyössä