<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

NiQ Sinä se taisit kysellä ovisoireista. Mulla sen huomaa hirveestä alamaha kivusta, varsinkin wc-pöntölle istumaan mennessä sattuu kovasti.

Kaneli83 Täällä raskauden ja imetyksen jälkeen kierto ollu sekasin. Tyhmää välivuotelua, joka kohta on onneks saatu Teroilla kuriin. Onnittelut menkoista, outoa sanoa noin..

Pahoittelut tädin kohdanneille. :hug:


ON: Tänään aamulla bongasin hymynaaman ovistikussa. =) Ei olla ehditty heilutella vielä peittoja, riittäähän se jos tänään ja huomenna ahkeroi? Riittäähän?? Niin niissä ohjeissa ainakin lukee. :ashamed: Paniikki meinaa iskeä kun ei oo sänkyyn ehtiny vielä ennen ovista miehen kanssa.
 
Täällä ei oloja, mutta ei myöskään stressiä. Vielä on ainakin r- testit pysyneet kaapissa :popcorn: Yks tiukka nippaisu toissapäivänä, mutta muuten aika normiolo. Tämä on paljon kivempaa ku se stressaaminen.

Lisää myöhemmin. Plussia kanssa- jännäilijöille :heart:
 
Heippa tutuille :heart:

Heh, en oo vieläkään laskenut irti tästä teidän pinosta, vaan käyn täällä lueskelemassa ja toivomassa salaa plussia tänne :whistle:

Täällä elellään suht jänniä aikoja, sillä ens viikolla on sitten se np-ultra, jossa vasta selviää, että onko massussa kaikki hyvin. Me ei käyty siinä varhaisultrassa ollenkaan. Raskausoireet on hävinneet oikeastaan kokonaan, ainoastaan itkeskelen jonkun verran ja kaikki ruuat ei maistu. Ja väsyttää. No, onhan noita sittenkin :LOL: Mutta tosiaan ens viikolla sitten tiistaina ultra. Huih.

Hurjasti plussatuulia tänne pinoon puhaltelee

Salliina ja sissi rv 11+2
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja Pauki
NiQ
***********Perjantai 12.10.2012*********






Mukana:

kaneli83.................poika 09/11..............kp 2/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 4/28-32................yk22
iseeyou...................poika 12/11............kp 6/27-30..................yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 13/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 13/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 17/30-35...............yk3
papunen84..............tyttö 07/10.............kp 22/27-30..............yk2
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 23/27-35..............yk2
NiQ................................07/11............kp 23/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 23/31-64...............yk6
wilma79.................poika 07/11.............kp 24/27-29...............yk2
aronoele...........................5/10............kp 24/25...................yk2
Bambini..................poika 08/08.............kp 25/30..................yk2
emiliainen..............tyttö 2/2011.............kp 26/?....................yk1
karma......................tyttö 3/11.............kp 31/26-30.............yk1
Hyppy....................poika 08/11............kp 35/32...................yk2
Shiili..............................09/08............kp 44/40...................yk7



Jännäilijät
Bambini dpo8, Papunen84 dpo6, Kulkuriina dpo3, Pauki dpo0, kolmikymppinen dpo?

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli
Plussanneet:



Lokakuu 2012

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Uskalsin Paukin laittaa jännäilijöihin, huikkaa jos haluat pois :) Nyt vaan kovasti peittoja pöllyytteleen niin tulleepi tulosta parin viikon päähän :heart:

Voi kun Salliinakin on jo noin pitkällä :heart: Kovasti tsemppiä ultraan ja tuuhan kertomaan sitten meille uutiset tänne! (Tosin myönnän kyllä että käyn lukemassa pikkukakkosodottajia, kun stalkkailen siellä Taiskan ja sun sekä muiden täältä lähtijöiden massukuulumisia ;) ) Hihi!

Koska aronoele meinaa rapistella testipaketit auki? :) Josko ne menkkajomot oliskin sitä semmosta sitten ;)

kanelille jaksuja sinne tädin kouriin :hug:

Bambini Milloinkas ajattelit pitää testipäivän? Jaksatko odotella kuinka pitkälle ensi viikkoon? :popcorn:

On: Mä hoksasin just, että tämä on ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen, jolloin ei oo tullut yhtään mitään tiptiptip-välivuotoja :attn: Jee! Josko voisi olla hormonitoiminta vähän palautumaan päin... Tänään ovistikussa komeili jälleen ja taas melkein plussa, mutta ei niin EI! Huomenna jatkuu testailut! Kävin jopa ostamassa lisää ps:n tikkuja kun "joku" on tuhlaillut niitä kaksi päivässä tämän melkein-plussa-kauden aikana :D
 
Viimeksi muokattu:
NiQ: saapas nähdä montako päivää menee ennen testailua. Missiona olis, että odottelen kiltisti tätiä / testaisin vasta jos täti myöhästyy suht säännöllisesti saapumisestaan. Nähtäväksi jää, toteutuuko missiona, vai tuleeko mission failed :D Kyllä mä jo salaa kurkin, että mitäs r- testejä kaapista löytyykään; saldo tosin aika laiha, vain yks apteekin oma löyty edellisen kierron jäljiltä :| Senkin takia, pitänee jarrutella. Kun ei oo mitään olojakaan, liian normi olo raskautumiseen.

Mun työkaveri / alainen sanoi eilen, että hänellä täti myöhässä. Hän aloitti vastikään meillä duunissa nykyisellä tittelillään ja heitin vitsillä, että taidan ostaa pariskunnalle ison satsin kortonkeja, ettei neito ilmoita kohta olevansa raskaana ja minä oon ihan lirissä taas kun ei oo sitä "oikeaa kättä" olemassa. Vitsihän se toki oli, mutta nyt kun se sitten kertoili että täti on myöhässä, alko jonkin sortin ahdistus itsellä. Lähinnä siis vaan sen takia, että heti tuli mieleen että noinkos se sujuu vaan, suitsaitsukkelaan sen kummemmin yrittämättä (ja tämä mun oikea käsi ei tiedä siis meidän haaveista mitään)..

Mä oon ollu aika laiska foorumeilemaan tässä kierrossa. Oikein meinaa nolottaakin hitusen :ashamed: Toisaalta, on tehnyt ihan hyvää omalle korvienvälille. Täällä kun tulee lietsottua tuota omaa kuumeiluaan ja pinoissa roikkuminen ei ainakaan auta asiaa ollenkaan. Ja muutenkin, olen kyllä ollu laiska stressaan koko kierrosta. Outoa, jopa minulta :p

Em. syyn vuoksi on mennyt ehkä aika paljon asiaa ja keskusteluita ohi. Uusia ihmisiä taisi olla mukana, joten tervetuloa :wave: Tätikin oli useammalle pyyhältänyt kylään, pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon :flower: Mitäs vielä.. mielen päällä oli muka paljonkin asiaa, vaan katosipa kaikki ku tuhka tuuleen. No, se ei siis ollut oleellista ;)

Omanapailua vielä sen verran, että tosiaan on jo yli viikko oviksesta, liekö pe jo dpo8. Toissapäivänä (?) vihlaisi kertaalleen aika ikävästi alakerran osastolla ja satunnaista nivuskipua tai alavatsakipua, tosi minimaalista. Tissit on kipeät, kuten aina ennen tätiä. Väsyttää hurjasti, mutta pistän sen työstressin piikkiin. Valitettavasti mun stressitila meni duunista jopa niin yli, että ennen yhdeksää olin valmis nukkumaan, mutta kun en päässyt, uni meni ohi ja keikun pitkään yöhön - ja aamulla väsytti. Työterveys kirjoitti mulle melatoniini- reseptin, minkä avulla onneksi on unirytmi taas alkanut tasoittua. En tiedä miten se vaikuttaa raskautumiseen tai mahdolliseen raskauden edistymiseen, käsitykseni kuitenkin on että koska elimistöhän erittää kuitenkin jo itsessään melatoniinia, voipi olla että on haitaton. Toki, jos sattuisi plussa pärähtämään, niin sitten pitää selvitellä tarkemmin asiaa tai lopettaa koko melatoniini. :confused: Osaako joku vastata tähän mietintääni? Summasummarun, veikkaanpa että kohti yk3:sta lähdetään viikon sisään pyyhältämään. Olemattomien olojen vuoksi. Mutta, en ole ehkä kovinkaan pettynyt, vaikka varmasti harmittaa. Pääasia minulle oli, että saan tuota "pakkomielteisyyttäni" hieman tasattua ja siinä olen onnistunut ainakin hetkellisesti :saint:

Hurjasti plussatuulia, avatkaahan joku nyt tuo lokakuunkin plussasaldo ettei ihan nollille jää :heart: Minä vetäydyn pitkälle vapaalle nautiskelemaan perheen kanssa laatuaikaa. Ihanaa :kiss:
 
NiQ Ens viikolla joskus jos ei täti tuu kylään ennen sitä. =) Kyllä alkaa olla taas nää viimiset päivät niin jännittäviä että! :D

Tänään oli töissä vähän semmonen etova olo, en oikeen tiiä oliko se närästystä vai mitä.. ja mahaa jomottelee välillä tätimäisesti. Mutta tää kaikki voi olla taas mun oman pään sisällä tapahtuvaa. :D
 
NiQ
***********Lauantai 13.10.2012*********






Mukana:

kaneli83.................poika 09/11..............kp 3/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 5/28-32................yk22
iseeyou...................poika 12/11............kp 7/27-30..................yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 14/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 14/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 18/30-35...............yk3
papunen84..............tyttö 07/10.............kp 23/27-30..............yk2
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 24/27-35..............yk2
NiQ................................07/11............kp 24/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 24/31-64...............yk6
wilma79.................poika 07/11.............kp 25/27-29...............yk2
aronoele...........................5/10............kp 25/25...................yk2
Bambini..................poika 08/08.............kp 26/30..................yk2
emiliainen..............tyttö 2/2011.............kp 27/?....................yk1
karma......................tyttö 3/11.............kp 32/26-30.............yk1
Hyppy....................poika 08/11............kp 36/32...................yk2
Shiili..............................09/08............kp 45/40...................yk7



Jännäilijät
Bambini dpo9, Papunen84 dpo7, Kulkuriina dpo4, Pauki dpo1, NiQ dpo1, kolmikymppinen dpo?

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli
Plussanneet:



Lokakuu 2012

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
NiQ
Epäilisin että ovis oli tänään, oli tuossa iltasella niin läpi asti pistävä kipu alaselän ja alavatsan kohdilla vasemmalla ja eilen oli se hitusta vaille ovisplussa testissä. Muistaakseni esikoisen aikaan mun lh-huippu meni ihan älyttömän nopeasti ohi, joten josko se tämäkin sitten livahti niin etten saanut sitä ihan täydellistä ovisplussaa tikkuun asti. Tänään tikussa oli enää ihan tosi haalea viivanen :) Noh, parin viikon päästähän sen sitten varmuudella vasta näkee...
 
NiQ: ihana täällä kyselit :heart: Täällä ollaan! Olen käynyt iltaisin lukemassa, mutta päivät on olleet sen verran lentoa tällä viikolla ettei ole sitten saanut aikaiseksi kirjoitella (kun on km:n takia saikkulilla niin hommat vähän kasaantuu). Täällä jälkivuoto on enää tosi minimaalista. Keskiviikkona tein raskaustestin, siihen tuli hailakka viiva. Oli siis haalistunut mielestäni mukavasti. Josko se kohta olisi kokonaan negatiivinen (enpä olisi uskonut joku aika sitten että toivon näkeväni negatiivisen raskaustestin :O ). Soittelin viikolla Väestöliitolle ja sovittiin että menen parin viikon päästä verikokeeseen. Kun varmistetaan että raskaushormonia ei ole enää elimistössä, niin seuraavasta kierrosta sitten varmaan kierronkartoitus. Väestöliitolla oltiin tosi ihania, jotenkin mukavaa kun tuollaisessa paikassa kysyvät miten olen jaksellut. Sieltä sanottiin että ei tarvii odotella mitään menkkoja välissä vaan saa aloittaa uuden yrityksen heti kun siltä tuntuu! Siitä sisuuntuneena tilasinkin paketin raskaus- ja ovulaatiotestejä :D Kunhan tämä typerä keskenmeno saadaan systeemistä pois, niin homma jatkukoon!

Tsemppiä jännäpäiviin :) Ja tietenkin muillekin jännäilijoille, plusssiaaaaaa ++++

Yritän kommentoida teitin juttuja, kunhan tämä meno tästä rauhoittuu. Ainakin saa pidettyä ajatukset muissa asioissa kun ei vaan kerkeä ajattelemaan :)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Nöhvi Ihana kuulla että vois olosuhteisiin nähden ihan hyvin :hug: oot ollut kyllä usein mielessä. Ihan mahtia että siellä Väestöliitolla oltiin niin asialla :heart: Huikkaile jos/kun haluat jossain välissä listoille ja back to the business!
 
Kulkuriina mun mies on myös aina todella tyytyväinen kun haluan Ikeaan. :LOL: Ehkä eniten just loppulaskun takia, kun sieltä tosiaan tuppaa aina tarttumaan mukaan vaikka mitä välttämätöntä. :ashamed: Kiva että ovis antoi kuulua itsestään, tuolla tallettelurytmillä ainakin voit olla hyvillä mielin että kaikki voitava on tehtynnä. Toivotaan, toivotaan!

aronoele jospa sun menkkatuntemukset ja yökötykset olis tosiaan NIITÄ oireita. Peukut pystyssä!

Papunen84 ihana että pääsit ystäväsi kanssa ultraan kuulemaan hyviä uutisia. Toivottavasti pääset itsekin pian kuuntelemaan samanlaisia sykkeitä! Minä myös yritän olla huomioimatta vatsanalueen kipuilua, mutta ei tosiaankaan ole helppoa.

NiQille ovisonnea!

Kaneli83 pahoittelut tädistä.. vaikka toisaalta onnittelut siitä ettei kierto venynyt älypitkäksi. Uuteen kiertoon uusin voimin!

Paukille myös ovisonnea, että tuli tallettelut kreivin aikaan!

Moi Salliina85, hui sulla tosiaan on jännät päivät. Ihana kun eka ultra edessä.. muistan hyvin miten piinaavan jännää se oli. :heart:

Bambini samoilla linjoilla ollaan edelleen, eli ei liikaa stressiä.. mulla on myös sellainen olo kyllä että en oo raskaana. Tsemppiä työkuvioiden kanssa ja ennen kaikkea että saisit siihen liittyvän stressin selätettyä. En osaa sanoa mitään tuohon melatoniiniin. Saisitko tiedon vaikka Teratologisesta tietopalvelusta..? Plussaonnea joka tapauksessa myös tähän kiertoon! +++

Sanyo tervetuloa kuumeilemaan!

Nöhville moi, hienoa että sait mukavaa kohtelua Väestöliitolla. Ja että sait luvan jatkaa yrityksiä heti kun siltä tuntuu. Toivottavasti km on pian kokonaan mennyttä ja pääset uuteen taistoon! :hug:

ON: En tosiaankaan usko raskaana olevani, ainoat tuntemukset on noi alavatsan jomotukset ja ajoittainen turvotus (oli paljon pahempaa viime kierrossa kyllä), tissiarkuutta ihan tämän päivän uutuutena mutta se taitaa tosiaan viitata tätiin. Samoin mietin just että ihan kuin PMS-ketutus olis alkamassa. Harmittaa tietysti ajatus että menkat taas tuleekin, toisaalta helpompi hyväksyä se näin kun ei ole mitään oireita enkä ole niin pakkomielteisesti suhtautunut koko asiaan tässä kierrossa. En edes tiedä mikä kp on menossa, en suostu katsomaan listalta. :O :) No tiedän mä sen verran että tätiä vois odotella noin viikon päähän. Kyllä mä sit loppukierrosta viimeistään taas kiertopäivätkin tarkistan, että tietää milloin vois testailla jos ei tosiaan tätiä kuulu. :popcorn:

Tunnelmallista viikonloppua kaikille! Meille on tulossa huomenna kaveriperhe kylään joten huomenna ainakaan en ehdi miettimään vauvajuttuja, aamu menee siivoillessa ja iltapäivä/ilta vieraiden kanssa, hyvä niin. Sunnuntaina ajattelin kokkailla jotain erikoisempaa ja viettää muuten rennon päivän perheen kanssa, jotain ulkoilua voisi siihen kehitellä. Mites muilla?
 
Kiitos Kolmikymppinen, kyllä täällä sinnikkäästi taistellaan tuota työstressiä vastaan ja onneksi tilanne alkaa jo helpottaa. Jos nyt on tarvetta, niin pitänee tonkia Googlea ensin ja jos Google ei kerro melatoniinista raskaushaaveiden- tai raskauden kanssa mitään, teratologinen voi olla seuraava mahdollinen vaihtoehto. Tai sit kyselen kaikki hoitsuystäväni läpi, sieltä onneksi löytyy mm. kätilö :) Ja hauskaa jotenkin, että meillä on niin samankaltainen ajatusmalli - ainakin tässä kierrossa. Toki, on varmasti monia muitakin "stressittömiä" ja yrittäjiä jotka ei välttämättä ole jyvällä edes kp:stä.. en minäkään ole. Arvailisin, että täti kurvannee kylään viikon sisään jos on kurvatakseen. Just iltasella mietin, että pitäis ehkä katsoa tarkemmin kalenteria, että tietäis orientoitua tädin saapumiseen :D

Nöhvi, ihana kuulla että sait noin hienoa ja ymmärtäväistä palvelua Väestöliitolta. Samaa jos yrittää tk:sta tms. saada, on kumma jos tuollainen toimintamalli siellä toteutuu. Tsemppiä km:n lopulliseen nujertamiseen ja tervetuloa takaisin seuraamme "ihan täysillä", kun sen aika taas on.

aronoele: pidetään peukkuja hurjasti, että tuntemukset olis sitä itseään.. :heart:

Plussia plussia +++++
 
NiQ Ihan hyvä, et lisäilit jännäilijöihin. Kiitän! :) Siellä en oo vielä kertaakaan ollutkaan. Taidetaan mennä aika samoilla jännäpäivillä. :)

Kolmikymppinen Sormet ja varpaat ristissä täällä nyt toivotaan et talletukset osu nappiin. Täällä vkloppu menee myös siivoillessa ja ulkoillessa pojan kanssa.

Nöhvi Kiva kuulla sinusta, että siellä voidaan tilanteeseen nähden hyvin.


ON: Talletuksia on nyt tehty oikeen antaumuksella. Toivotaan että osuivat nappiin. Ovis tuli niin yllättävän aikaisin, että ei oltu ehditty siihen mennessä vielä peittojen heilutus puuhiin. Onneks oli tikut käytössä, vaikka mahakivusta ei voinu olla huomaamatta ovista.

Märkä syksy masentaa täällä. Olis paljon mukavampaa kun olis vaikka muutama aste pakkasta, sillon ei ois niin märkää. En kyllä oo yhtään talvi-ihmisiä, mut se pakkanenki ois parempi ku nämä märät kelit.
 
Bambini Se mitä itse tiedän melatoniinista on, että ei suositella raskautta suunnitteleville, koska saattaa vaikuttaa lutenisoivaan hormoniin eli toisin sanoen heikentää hedelmällisyyttä. Raskausaikana sitten taas sen on todettu vaikuttavan sikiön sukupuoliseen kehitykseen. Kannattaa ainakin sitten, kun se plussa pärähtää jutella lääkärin kanssa paremmin. Mutta sen tarkemmin en annostuksista tiedä, voihan se olla et pienellä annostuksella sitä voi syödä mikäli on todella tarpeen. Raskausaikanahan melatoniinin tuotto vähenee, silläkin voi olla tarkoituksensa. :)

Hienoa kuulla Nöhvistä! Ihanaa palvelua oot saanu Väestöliitolta, heti kun vain siltä tuntuu niin tänne vain meidän kanssa uutta yritystä aloittamaan. Tsemppiä! :)

Kiva kuulla Kolmikymppisestäkin. Ihanan rennosti oot saanu otettua tän kierron. Hauskaa lauantai-iltamaa teille vieraiden kanssa.

).( Täällä tyttö lähti mummulaan ja me ollaan menossa kavereiden kanssa keilaamaan. Rentoa illanviettoa siis luvassa. Vähän oon alkanut tulla jo kärsimättömäksi ja haluaisin tietää tuloksen jo! Oon muutenkin semmonen ihminen etten tykkää epätietosuudesta ja oon kärsimätön, haluan tietää kaiken heti! :D
Ajoittain on palelua ja niitä menkkajuilintoja oli tässä toissapäivänäkö se nyt oli + sitten tänään taas juilinut kunnolla. Esikoisestakin oli menkkajuilintoja ennen plussaa, mut ikuinen pessimisti minussa ei anna uskoa. Viime kierrossa oli kyllä niitä tuikkimisia, mut ei muistaakseni näin paljon menkkajuilintaa.. No ei se auta ku yrittää oottaa ja kattoa. Huomenna olis dpo 8-9, jospa jaksais ti-ke asti oottaa ja sit testais ellei näy tuhrua. Menkat pitäs alkaa to-la akselilla. :)
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan.

Pahoittelut tädin tavanneille :hug:

Nöhvin kuulumisia kiva lukea :) ja mukavaa että ootte saanu enemmänkin kun asiallista palvelua :)

Jännäiljöille tsemppiä joko on jännäpäivä valittu?

Kolmikymppinen tosi kiva et oot saanu ajatuksia käännettyä muualle :) Meillä viikonloppu menee vähän sairastaessa. Pojan kanssa tällä kertaa ollaan vähän flunssassa, jo paranemaan päin. Mut onpahan ainakin rento viikonvaihde.

).( ovistahan mun ei pitäny tikuttaa tässä kierrossa vaan kuinkas kävi, posti toi tiistaina ovis ja raskaustestejä. Vielä en oo kp18 mennessä saanu plussaa tikkuun, toivon vaan ettei tää flunssa vaikuttais :stick: greippimehua oon juonu lasillisen päivässä mihis sen pitikään vaikuttaa?, ei muuta tän auringon alle. syksystä nautitaan :D

Hauskaa viikonloppua! :flower:
 
***********Sunnunta 14.10.2012*********






Mukana:

kaneli83.................poika 09/11..............kp 4/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 6/28-32................yk22
iseeyou...................poika 12/11............kp 8/27-30..................yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 15/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 15/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 19/30-35...............yk3
papunen84..............tyttö 07/10.............kp 24/27-30..............yk2
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 25/27-35..............yk2
NiQ................................07/11............kp 25/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 25/31-64...............yk6
wilma79.................poika 07/11.............kp 26/27-29...............yk2
aronoele...........................5/10............kp 26/25...................yk2
Bambini..................poika 08/08.............kp 27/30..................yk2
emiliainen..............tyttö 2/2011.............kp 28/?....................yk1
karma......................tyttö 3/11.............kp 33/26-30.............yk1
Hyppy....................poika 08/11............kp 37/32...................yk2
Shiili..............................09/08............kp 46/40...................yk7



Jännäilijät :popcorn:
Bambini dpo10, Papunen84 dpo8, Kulkuriina dpo5, Pauki dpo2, NiQ dpo2, kolmikymppinen dpo?

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli
Plussanneet:



Lokakuu 2012

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Papunen: Samaa tietoa löysin minäkin, joskin monessa paikassa korostettiin melatoniinin suhteen, että pieninä annoksina tuo ei vaikuta raskautumiseen. Eli uskallan huoletta ennen plussaa syödä tuota melatoniinia satunnaisesti.

Kista: Tänä aamuna kyllä koooovasti poltteli tuo apteekin oma r- testi tuolla kaapissa, kun dpo10 jo käsillä. Mutta maltoin itseni. Tulkitsen kroppaani niin, että täti on tulossa.. nivus- ja tissikivusta päätellen. Joten ei hukata sitä viimeistä käsissä olevaa testiä toistaiseksi, odotellaan jos täti on myöhässä niin sitten aletaan toimenpiteisiin :D Ja vastaus vielä sun kysymykseen tuosta greippimehusta: sen sanotaan paksuntavan limakalvoja, jonka taas pitäis auttaa kiinnittymisessä. Jotenkin näin =)

Jokos muut jännäilijät on testailleet?
 
aronoele minä ainakin nään siinä haamujen haamun :heart: toivottavasti lähtis vahvistumaan d:)b

).:) mahdollinen ovis plussa bongattu tänään :) täytyy vielä kokeilla huomenna. voihan sitä talletella jo tänään :snotty: nuha lähtee nu..:whistle: (kuuriluontoisesti)
 
NiQ
aronoele Huihui!! Kyllä siellä viivan poikanen kurkistelee :heart: Mahtia! Toivotaan vahvistumista viivalle! :flower:

Kistalla näkyikin toisessa pinossa olevan ihan mallikkaan näköinen ovisplussa, tai ainakin hyvin lähellä sellaista :) nyt vaan nuhanpoistoon :LOL:

on: Mä en nyt taas käsitä yhtään mitään, lähinnä siis noiden ovistestien kanssa. kp21-22 oletin olleen oviksen kun kp23-24 haaleni testiviiva ihan olemattomiin, ja nyt taas tänään sellanen hippasta vaille plussa sitten yhtäkkiä pärähti testiin... huoh! Onneksi reilun viikon päästä on se yksityinen gyne niin saisi vähän selvyyttä tähän kroppaan. Tänään on tissit kipeytynyt ihan tuolta kainaloista saakka jännästi :/ auau, tuntuu aika inhalta!
 
Pikapikana.. aronoele kyllä siellä haamuviivalta näyttäis! Mahtia! :heart: Vahvistumista sille kovasti! Ja Kistalle onnea ovisplussasta!

ON tätioireet vaan lisääntyy. Ihan kuin flunssakin olis tulossa kun niin palelee ja aivastuttaa. |O Lähtisköhän täälläkin nuha nu.... ?

Ensi viikolla plussia pinoon, puuuuhhh!
 

Yhteistyössä