<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

***********Maanantai 15.10.2012*********






Mukana:

kaneli83.................poika 09/11..............kp 5/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 7/28-32................yk22
iseeyou...................poika 12/11............kp 9/27-30..................yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 16/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 16/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 20/30-35...............yk3
papunen84..............tyttö 07/10.............kp 25/27-30..............yk2
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 26/27-35..............yk2
NiQ................................07/11............kp 26/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 26/31-64...............yk6
wilma79.................poika 07/11.............kp 27/27-29...............yk2
aronoele...........................5/10............kp 27/25...................yk2
Bambini..................poika 08/08.............kp 28/30..................yk2
emiliainen..............tyttö 2/2011.............kp 29/?....................yk1
karma......................tyttö 3/11.............kp 34/26-30.............yk1
Hyppy....................poika 08/11............kp 38/32...................yk2
Shiili..............................09/08............kp 47/40...................yk7



Jännäilijät :popcorn:
Bambini dpo11, Papunen84 dpo9, Kulkuriina dpo6, Pauki dpo3, NiQ dpo3, kolmikymppinen dpo?, Kista dpo0

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli

Plussanneet:



Lokakuu 2012

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
aronoele, kyllä minäkin siellä haamujen esi-äidin näen. Vahvistumista sille :heart:

Kista, nyt vaan talletteleen pikana, hurjastipaljosti. Ja sitte jännäilemään :wave:

Kolmikymppinen: älä välitä, et ole ainoa jolla tätioireilut. Minä oon kaks päivää ollu äkäinen ku ahteriin ammuttu karhu. Ihanat pms:t, mieskin jo kyseli että onko kuukautiset alkanu ku noin kiukuttaa :LOL:

Omanapa: Niin, kuten tuossa yllä jo kirjoitinkin, täällä asuu yks pms- oireinen äiti-ihminen. Argh. Vihaan tätä fiilistä. Hermot on kireellä, eikä asiaa auta 4v josta lähtee ääntä ja vauhtia koko kylän tarpeisiin, unohtamatta sitä uhmaa mikä ei lopu. Ja mies, joka on heikohkolla hapella ollut päivän, jostain syystä.. hih.. rankkaa tuo "poikien saunailta" :kieh: Puhelin soi taukoamatta, kai mun pitäis muuttaa töihin asumaan niin ei tarvis ainakaan soitella duunista ku olisin koko ajan läsnä, kotona ei ehdi tekemään kaikkea mitä pitäis ja muutenki kaikki on vähä päin mäntyä. Kyllä tässä iskee kohta sellaiset itkupotkuraivarit että hui olkoon. :mad: Että tervetuloa vaan täti taas kerran, minä sua jo kaipailenkin. Juuh, kiitosta vaan. Anteeksi avautumiseni. Kuten huomaatte, ei taida plussaa tulla. Enkä sen vuoksi edes ehkä harkitse testaamista, vaikka aamulla olin jo viittä vaille valmis sen ainokaisen testin tekemään. Mieli voi huomisaamulle muuttua ;)

Omanapailuna vielä sen verran, että vaikka tuo mies onkin ollut tänään hieman saamaton ja hidas, uninenkin, niin on se vaan aika ihana. Minä oon ollu koko ajan sillä ajatuksella, että miestä ei ehkä nämä uudet yk:t niinkään harmita eikä ole niin innoissaan odottelemassa uutta ihmista kuuluvaksi meidän perheeseen, mutta yllättipä tänään. Minulla kun on nuo melatoniini- tabletit käytössä, niin miespä tänään sanoi mulle että "tiesitkö, että se melatoniini ei ole hyväksi raskautta yrittäville tai raskaana oleville".. menin hetkeksi hiljaiseksi ja sanoin että kyllä tiesin, juuri olen tutkinut asiaa, mutta että sinäkin.. mies tuumasi, että tottakai, minä ja poika ollaan sille kaikki kaikessa ja jos sieltä yksi ihminen on tuloillaan niin kaikesta pitää ottaa selvää. Sanonpa vaan, että miehen pisteet tässä "projektissa" nousi heti kertaryminällä. :heart: Kai se oli hänen tapansa kertoa, kuinka toivoo vielä sitä yhtä pientä ihmistä meille, vaikka arjen haasteet toki häntäkin mietityttävät. On mulla ihana mies, unohtui hetkeksi edes pirun pms:t :D

Anteeksi kanssasisaret tämä raivostuttava omanapailuni. Lupaan jättää napaan tuijottelut tämän kierron osalta tähän, seuraava kierto on sitten asia erikseen :p
 
Voi kuule Bambini täällä saa purkaa ajatuksiaan niin paljon kun on tarve :flower: Niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa. Kovasti jaksuja erilaisiin tilanteisiin :hug: Ja ihana mies sinulla, kyllä ne on välillä mukana enemmän kun ite arvaiskaan. (kertoo hän joka tilasi ovistestit salaa mieheltä :LOL:) Ja tosiaan kiitti greippimehuvastauksesta :)
 
Viimeksi muokattu:
Ääh, joo en usko tuohon haamuun, jonka sain tolla cb:llä. Niin paljon huonoa siitä luin ja ilmeisesti testi on uudistettukin sen takia, että antanut vääriä plussia/haamuja. Mulla oli siis tuo vanha versio vielä.

Tein heti perään sit vielä One stepin liuskan, siinä näkyi jotain, mut hyvin hyvin haaleena. Taispa olla viivanpaikka tms. Oireita kyl olis, mutta mutta.. Eilen oli koko päivän menkkajuilintaa ja yöllä poltteli symfyysiä, et ei meinannu unta saada. Palelua ollu myös ja välillä muka kuvottanu vähän. Ääh, mun piti ottaa rauhallisesti, mut tässä se taas nähään! :kieh:

No testaan ehkä ke uudestaan ellei täti anna merkkejä itsestään.
 
Heipä hei kaikille! Ajattelin, että olisi taas mukava liittyä tämmöiseen ryhmään, jonka kanssa jakaa jännät ja kutkuttavat hetket yrittämisen aikana =) Meillä on siis yksi vuoden 2011 syyskuussa syntynyt tyttö, jota tekemällä tehtiin vuosi ja kolme kuukautta, kunnes testi lopulta näytti plussaa kun päätettiin pitää pientä paussia tulevien häiden vuoksi. Häät pidettiin elokuussa 2011 ja kuusi viikkoa sen jälkeen syntyi pieni tyttö :heart: Nyt olisi sitten toiveissa saada tytölle sisarus, toivottavasti tärppäisi vähän nopeammin kuin viimeksi! Kuitenkin leppoisin mielin yritystä ollaan aloittelemassa, mulla kestää koulu ensi kesäkuuhun, joten olisi kiva että saisin sen pois alta ennen vauvan syntymää :D
Käytiin miehen kanssa esikoista yrittäessä kaikenlaiset lapsettomuustutkimukset läpi ja kaikki oli muuten kunnossa, mutta multa löytyi endometrioosia, joka oli tukkinut vasemman munajohtimen kokonaan tai ainakin lähes kokonaan ja tämä oli syynä siihen, että tärppääminen kesti. Raskauden pitäisi hoitaa endo pois, joten saa nähdä miten nopeasti (tai hitaasti) homma nyt hoituu...
Pillerit on siis nyt syöty ja loppuviikosta odottelen menkkoja alkavaksi joten siitä sitten lähtee yk1 käyntiin :saint:

aronoele Ihana pieni haamu on selvästi siellä kurkkimassa :heart:

Tsemppiä kaikille yrittämiseen, yritän tässä tutustua teidän viesteihin vähän paremmin ja päästä kärryille kaikista :)

Terkuin, Vaniljainen
 
  • Tykkää
Reactions: muffi
Aronoele: Kyllä se on haamu. Vaan itse olisin juuri varovainen tuon haamujen tiirailemisen kanssa, jos tuleekin spontaani keskenmeno (eli menkat alkaakin), niin tippuu kovaa ja korkealta! Mutta me toivomme täällä vain parasta. Kyllä se pysyy plussana:heart:

Bambini: Nuo miehet yllättää! Itse kun totesin miehelleni, että kun nyt olen tällainen meijeri, niin pitäskö mun vaan antaa vielä päivisin tuota rintaa vielä, niin tähän hän tokasi että ei. Ja ilman perusteluita näki, että hänkin toivoo sitä toista ja haluaa pitää yöunensa tasasempina:D

Omaa nappaa: Niin. Mä olen lehmä. Ihan tolkuton lehmä. Olen lopettanut jo 1,5 viikkoa sitten imetyksen ja tätä maitoa vaan tulee. Ovista ja ikkunoista. Noista kahdesta mitkä tuossa edessä pingottaa. Että ehkä kuukauden päästä mun hormonitoiminta pääsee edes vähän toimimaan. Eli varmaan sata kuukautta menee vielä ennen kuin menkat alkaa ja oikea yritys alkaa. Tosin, sitten kun olen siihen mennessä jo niin sisuuntunut niin saisi ekasta luvan tärpätä. Hpmh.
Olispa tuo ilmakin edes ihanan aurinkoinen niin voisi juoksennella tuolla ulkona ja unohtaa nämä. Vali vali vali.
Ja oikeastaan edes ole hirveästi kai varaa valittaa? Täällä on toisilla isompiakin huolia ja omat on niin pieniä niihin nähden.

Niin ja tervetuloa vaniljainen joukkoon piristävään!
 
Papunen Ei kyllä tommosia testejä sais myydä jos vääriä positiivisia antaa. :/ Mutta toivotaan, että sulla se viiva oli ihan sitä ittiänsä! :heart:

Vaniljainen Tervetuloa joukkoon! :wave:

Bambini Pahoittelut negasta! :hug:

En tänään kerennyt tehdä uutta testiä, joten huomenna ois tarkotus.
Täti on jo myöhässä, joten eiköhän se ihan oikia haamu ollut. =) Huomenna sitten näkee onko viiva lähteny vahvistumaan.
Olot on muuten ihan normaalit, mutta alamahaa vihloo ja turvottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Vaniljainen Tervetuloa mukaan :flower:

Bambini pahoittelut negasta :hug:

Papunen84 onko sulla kuvaa laittaa niistä testeistä, eipä oo itellä juuri kokemuksia mistään testeistä mut apteekin omaa pidetään aika hyvänä, ja pc melkein saman tasosena. Eikai ne kaikki voi antaa vääriä haamujakaan.

aronoele voiko sut laittaa jo plussainneisiin kun se niin huutaa tyhjyyttään toi lokakuun osio :wave:

on: Sain tänään ovistestiin melkein tasapaksun mut aavistuksen kontrollia haaleamman viivan. kun kp19 tehtyyn tuli aika punanen, mut se ei ollu se tasapaksu. Onkohan se o+ vasta tulossa? kun ei oo ovisolojakaan...
 
Niin siis kysyn tuota (joo-o, olen ihan tonttu näiden testien kanssa) kun mulla olis keskiviikkona lääkäriaika, ei ole mitenkään välttämätöntä tietää olenko raskaana vai en, tai siis voin vain sanoa että saatan olla.. mutta mietin vaan että olisko mitään järkeä testata vielä tuolloin aamulla? Helpostihan se negaa käsittääkseni näyttää, vaikka raskaana olisinkin. Otollisempi testausaika mulle olisi vasta viikonloppuna tai ensi viikon alussa... äh. Kyllä vaan polttelee testit kaapissa, vaikka kuinka lunkisti muka yrittää ottaa kuumeilun.

Bambini voi ei jos sullakin tätiolo.. kunpa ei kuiteskaan tulis! Ja harmi negatesti. Mutta ei vielä toivoa menetetä, eihän?! Lokakuun plussatili tosiaan ammottaa tyhjyyttään. ;) Mulla kyllä vaihtelee, vaikka yritän työntää sivuun kaikki toivonkipinää nostavat tarkkailut niin silti välillä tulee jostain pikkujutuista toiveikas olo. Että jospa sittenkin? Äh en tiedä... menispä tääkin viikko nyt nopsaan. :) Mutta kurjaa tuo/tää pms-oireilu, onneksi sun mies sentään "älysi" yllättää ihanasti! Ja koita ottaa se nelivuotiaan ralli siltä kannalta että pitääpähän sut ainakin kiireisenä etkä liikaa ehdi miettiä kaikkea muuta. :) Meiltä löytyy myös erittäin aktiivinen reilu 3v rasavilli. :heart: Eikä mitään anteeksipyyntöjä, minusta ainakin on vaan kivaa kun joku joskus kertoo vähän enemmänkin itsestään!

Papunen en osaa sanoa noista testeistä, pidän kyllä senkin edestä peukkuja että kyseessä olisi oikea haamu!

Carriina toki saa valittaa pienemmästäkin, jokaisella on omat murheensa, välillä isoja ja välillä pieniä. Itselle kuitenkin tärkeitä ja tää on juuri oikea paikka niistä jutella! Toivotan sulle tsemppiä että hormoonit tasoittuisi suotuisasti uutta elämää :heart: ajatellen.

Vaniljainen tervetuloa kuumeilemaan! :wave:

Kistalle onnea nyt sen oviksen bongaamiseen! En osaa valitettavasti yhtään noista tikkujutuista sanoa.. omakin ovisajankohta on aina ihan arvailujen varassa..

Omaa napaa en nyt jaksa. Ei olekaan ihmeempiä, välillä tosiaan joku outo juttu saa toivomaan että sittenkin olisin raskaana.. Tää viikko toivottavasti näyttää jotakin. Tulis ainakin täti ajallaan, jos ei muuta, niin pääsis uuteen kiertoon sit.
 
NiQ
Tervetuloa Vaniljainen :flower: Muistaakseni oltiin tuolla esikoishaaveissakin samaan aikaan, ellen ihan väärin muista! Toivottavasti kakkonen tulee sovitussa aikataulussa ;)

Bambini Täällä myöskin ruudun takana joku kiukutteleva ja v*tuuntunut äiti-ihminen. Tänään taas ihan kaikki ottanut päähän, enkä oikein itsekään tiedä mikä kiukuttaa. Kaikki ja ei mikään :D Kyllä noi miehet osaa vaan välillä olla aika ihania(kin). Mä oon kans olettanut ettei miekkosta niin kauheesti kiinnosta että missä kierron vaiheessa mennään tai ettei se harmita että kohta ollaan tämä 10kk tahkottu toista alulle ilman tulosta, mutta välillä se nostelee kyllä pisteitään huolehtimalla ja osoittamalla että on kyllä ihan kympillä tässä mukana :heart: Toivotaan, että olit vain liian aikaisen liikkeellä testaamisen suhteen ja täti jättäisikin vierailunsa väliin!

papunen Mä oon joskus tuhat vuotta sitten yhden cb:n +-testin tehnyt, se näytti kyllä ihan tyylipuhdasta negaa silloin niin ku pitikin. Mutta paljon niistä on täällä ollut kyllä polemiikkia kuinka huonoja ovat. Nyt vaan pari päivää odottelua ja parempi testi kehiin! :popcorn: Odottelen jännityksellä!

Carriina Kateudesta vihreänä täällä lueskelen sun lehmäjuttujasi, kun itse hampaat irvessä ja itku kurkussa koitti kaikki mahdolliset tehdä että olisi saanu imetyksen rullaamaan mutta persiilleenhän se meni ja loppui jo alle puolen vuoden ikään :/ Tsemppiä imetyksen lopetteluun ja yrityksen alkamiseen! Toi hormonitoiminnan käynnistyminen on kyllä tosi yksilöllistä. Mulle sanottiin jo jälkitarkastuksessa että näyttäis kuukautiskierron alkavan pian.. no, sehän alkoi sitten vasta reilun puolen vuoden päästä :D kaverilla taas tuli heti eka ovis viikon kuluttua kun lopetti imetyksen :)

kolmikymppinen
selkeesti suunnittelee jotain testaamisjuttua :D Ehkäpä päivän-parin odottelu vielä toisi lisävarmuutta! :) Jos mä testaisin dpo10 niin käyttäisin ehdottomasti pc:n liuskaa tai apteekin omaa (tai no, nehän on saman valmistajan ja kuulemma sama testaustehokin). Jostain muistan just lukeneeni että pc:n liuska oli näyttänyt jo haamua, vaikka samana päivänä veritestissa hcg:n määrä oli jotain vähän päälle 7, joten on paljon herkempi mitä lupaa. Tsemppiä testailuun! :hug:

aronoelellekin tsemppiä huomiseen testailuun! Onhan se jo aika saada korkattua lokakuunkin plussapino! :D

Minnekäs on kadonnut Hyppy, karma ja shiili???

on: KERTOKAA JOKU MIKS MUN ALAVATSAA ON NYT JUILINUT KAHTENA ILTANA NIIN PALJON, ETTÄ MELKEIN VETÄÄ KAKSINKERROIN?!?!?!? :stick: Tosin ärsyttävää kun ei yhtään tiedä missä mennään. Oon alkanut epäileen jo totakin ettei mulla ollut koko hemmetin ovista koko tässä kierrossa. Niin oudosti noi tikut on mulle nyt vinoillut! :kieh: Pari päivää sitten oli toisesta rinnastakin vuotanut vähän ternimaitoa ja rinnat tuosta kainaloista sivulta on ärsyttävän kipeät! ja kiukuttaa! :headwall:

Ehkä huomenna parempi päivä! Mukavaa alkuviikkoa naiset! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :heart:

NiQ Oi, onpas ihanaa löytää täältä vanhoja tuttuja! Kyllä mäkin sun nimimerkin muistan! :) Toivottavasti teillä tärppää myös nopeasti! Olette näköjään jo jokusen kuukauden ehtineetkin yrittämään!

Papunen Noi CB plussatestit on kyllä ihan hanurista! Mä sin esikoista yrittäessä sillä myöskin aivan selvän, mutta väärän plussan! Sen jälkeen en ole niihin koskenut..Mutta jos sä näit toisessakin testissä pienen haamun niin kaikkihan on aivan mahdollista! :rolleyes: Pidän peukkuja!

Carriina Voi sun maitotissejä! Toivottavasti maito pikkuhiljaa vähenisi ja pääsisitte tositoimiin! Puolitoista viikkoa on kuitenkin vielä lyhyt aika imetyksen lopettamisesta, nyt vaan (yrität) rauhassa odotella menkkoja ettei ainakaan stressin takia jää sitten pois :) Mä lopetin imettämisen joulukuussa ja mulla alkoi menkat tammikuussa, että ei sulla välttämättä enää pitkään mene :hug:

aronoele Iiik! Vitsit miten ihanaa kun joku saa plussan :heart: Jännäilen täällä mukana!

Bambini :hug: Pahoittelut negasta! Ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Mä täällä odottelen malttamattomana loppuviikkoa, jolloin pitäisi tädin tulla ja eka yrityskerta lähtee käyntiin :rolleyes: Tää onkin sitten varmaan ensimmäinen ja viimeinen kerta kun odottelen tätiä saapuvaksi :whistle:
 
Tänne tulee aina niin hirveesti tekstiä, että en pysy enää kaikkien jutuista kärryillä ja en pysty alkaa kyllä kommentoimaan. Muutenkin oon niin huono kirjottelemaan tänne, yritän parhaani. Pyörin vaan oman navan ympärillä, pyydän anteeksi. :ashamed:


Onnittelut plussanneille ja :hug: tädin riivaamille!


Tänne ei vielä mitään kummallisempaa, no ei voi kyllä ollakaan kun oviksestahan ei montaa päivää ole. En oo edes jaksanu omia oireita hirmusesti tulkita jos sellasia nyt edes on ollukaan. Päivä kerrallaan, katotaan mitä tuleman pitää.
 
NiQ
Onnea Papunen ja Wilma!!! :flower: Nythän se rysähti sitten kunnolla auki tuo lokukuun plussatili! :D LISÄÄÄ LEIDIT!!!! :popcorn:

on: Tänään ovistesti TAAS hitusta vaille plussa! MITVIT?!? :kieh:

 
Viimeksi muokattu:
NiQ
***********Tiistai 16.10.2012*********






Mukana:

kaneli83.................poika 09/11..............kp 6/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 8/28-32.................yk22
iseeyou...................poika 12/11............kp 10/27-30................yk3
Epa_88....................poika 3/12.............kp 16/30-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 17/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 17/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 21/30-35...............yk3
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 27/27-35...............yk2
NiQ................................07/11............kp 27/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 27/31-64...............yk6
Bambini..................poika 08/08.............kp 29/30...................yk2
karma......................tyttö 3/11.............kp 35/26-30...............yk1
Hyppy....................poika 08/11............kp 39/32.....................yk2
Shiili..............................09/08............kp 48/40.....................yk7
Carriina..........................10/11.............kp ??/??....................yk0



Jännäilijät :popcorn:
Bambini dpo12, Kulkuriina dpo7, Pauki dpo4, NiQ dpo4, kolmikymppinen dpo?, Kista dpo0

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli

Plussanneet:



Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1)

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Oli pakko päivittää lista, kun sai putsata sinne niin monta plussanneisiin ;) aronoelenkin uskalsin sinne lisätä, vaikkei vielä tämän aamun testauksista ole kuulunut mitään ;)

Vaniljainen Toivotaan teillekin pikaisempaa tärppiä! Me ollaan jo vähä ennen vuoden vaihdetta viime vuonna aloiteltu tjottailu ja helmikuussa se sitten vaihtui kunnon "hampaat irvessä" -meiningiksi... Joten ei tuohon vuoteen niin hirvittävän pitkä matkas enää ole...

Mitä kuuluu laalalle? Sullehan tuli siellä uusintaultrassa hyviä kuulumisia ja olis ovis ollut tulossa? mikäs dpo on nyt meneillään? :)
 

Yhteistyössä