<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Heip!
Ehkäpä minäkin uskallaudun liittyä tänne muiden peesissä. Olen kyllä seurannut ketjua jo jonkin aikaa. Meillä esikoistyttö syntynyt 5/2012 ja ajatuksena on että sisarus saa tulla vaikka heti, oikeestaan miehen kanssa molemmat jo toivotaan että saataisiin toinen alulleen. Kerkesin jo innostua kun menkat tuli 2kk synnytyksen jälkeen mutta seuraavia ei ole sitten kuulunutkaan, kp 88 siis jo. Tein kyllä testin joskus kp 35? mutta nega oli. Tässä nyt siis odotetaan että kierto joskus palautuisi ja päästäisiin varsinaiseen yrittämiseen, toivottavasti pian ( : Miten teillä muilla on menkat palautuneet synnytyksen jälkeen?
 
NiQ
natustelija Tervetuloa! :flower: tahdotko listoille? Mullahan oli juurikin tuo samainen tilanne, että kierto palautui vasta melkein 3kk imetyksen lopettamisen jälkeen, eka kierto oli sitten 38pv ja seuraava alkoikin sitten veeeeeeeeeenymääääääään. Joskus kp60 kävin sitten perhesuunnitteluneuvolan kautta lääkärillä, joka sitten määräsi Terolutit tasaamaan kiertoja. 3kk kuurin söin ja sen jälkeen on ollut yksi 43pv kierto ja tuntuu se tämäkin taas venyvän... Mä suosittelisin, että hakisit Terolutit tms että saat tuon megakierron katki, kuulemani mukaan kohtu ei tykkään jos pitää keräillä monta kuukautta limoja seiniin :x Tsemppiä kuitenkin yritykseen! :)

Kulkuriina Joo, mulla olisi ensi viikolla se yksityinen gyne. Kovasti jo jännittää, huuuuiiiih! Kauhee valkotakkikammoinen kun olen... Mitäs jos tuo sun flunssa-oireilu olisikin juuri sitä ;) Mäkin muistan kuinka olin niiiin kuoleman väsynyt silloin ihan ekoilla viikoilla esikoisesta, ihan meinasi pystyyn nukahtaa. Joten hyvältä kuulostaa sekin! Mielenkiinnolla jään odottelemaan, että koska testaat... :popcorn: ps. toi sun plussaussuunnitelma kuulostaa kyllä tosi hyvältä, mutta mä vähä luulen että jään tästäkin plussakelkasta rannalle ruikuttaan...

kolmikymppinen Tuo istukkahormonin erittyminen virtsaan on käsittääkseni tosi yksilöllistä, ja jos se kerran esikoisestakin on sulla hitaasti noussut niin voihan se olla seuraavassakin sama :) Joten toivotaan että olisi vaan hoppunega sulla siellä ollut :)
Toivotaan kuitenkin kovasti, että sinäkin kuuluisit tuohon superplussailijoihin!

synnytyksestä ootte puhunut, mulla virallinen kesto oli joku reilu 6h, mutta tosiasiassa se alkoi jo epäsäännöllisillä suppareilla edellispäivänäa, jolloin sitten illalla sairaalaankin mentiin. Sinne päästyä olin 3cm auki ja lilluin sitten synnärin paljussa pari tuntia ja aukesi 4cm hitaasti, kunnes sitten puolenyön aikaan sain kipupiikin ja unilääkkeen ja aamulla klo 09 sain sitten pienen murun cytoteciä, millä sai taas homman käyntiin, klo 11 sitten alkoi säännölliset supparit tykittään ja esikoinen syntyi sitten klo 17.30. Kaikki kivunlievitykset meni ihan reisille ja ilokaasulla mentiin. Epiduraali saatiin sit lopulta onnistuun 10min ennen ponnistusvaihetta, johon se vissiin vähän ehti vaikuttaa ja ponnistusvaihe oli 20min. Tosi hyvä fiilis jäi koko hommasta ja olisi voinut vaikka maratonin juosta heti synnytyksen jälkeen vaikka vähän taisteluvammoja tulikin :) Uusi vauvakuume taisi pukata päälle jo heti esikoisen ollessa kuukauden :D
 
Viimeksi muokattu:
Galluppia

Käykö täällä ihmiset töissä vai opiskeleeko? Mitä alaa ? :)

Itse olen turvallisuusalalla mutta joulukuuhun asti vanhempainvapaalla josta jatkan hoitovapaalle. Tarkoitukseni on mennä töihin Tammikuussa 2014, joten toivomus olisi raskautua ennen sitä ja olla vaikka uudelleen äitiyslomalla ;)

-Epa-
 
NiQ Eikait noita terolutteja voi alottaa kun kuitenkin imetän vielä? Ja varsin usein vielä, päivät melkein tunnin välein ja yöt puolentoistatunnin pahimmillaan. 2X sosetta annan päivässä ja sillä saa imetysvälin kahteen tuntiin. Tätä menoa menkkoja on turha odottaa pitkään aikaan
 
NiQ: Voi kuinka toivoisin et tää flunssa olisi "sitä", mutta pahoin pelkään että tää on ihan perus pöpö :( Kun ei oo noita muitakaan oireita, mutta ehkä se tietää hyvää kun aiemmissa kierroissa oon oireillut ;)
Ymmärrän niin tuon valkotakkikammon. Itsekkin menen ihan lukkoon aina lääkärissä asioidessa enkä saa sanaa suusta! Huvittavinta on tietenkin vielä se, että oon itsekin vähän samalla alalla :)

Bambini: pahoittelut negoista ja täti fiiliksistä! Toivotaan positiivisempia tuulia ja ainahan on toivoa ennen kuin täti kurvaa paikalle! Tai sitten vaan heinävaavia väsäämään, *halaus*
 
NiQ
natustelija apua, anteeksi! mä jotenkin vedin johtopäätökset, että kun kierto on jo alkanut niin et enää imetä :D No sittenhän tuon heittelyn ymmärtääkin, kun on imetys vielä sekoittamassa hormoneja. Joten, nyt ei taidakaan auttaa muu kuin kylmän rauhallisena odottelu :)

Kulkuriina Mä aion siltikin kivenkovaa uskoa että sä plussaat tässä kierrossa :popcorn: Jään siis odottelemaan testipäivää :D

Bambinin tavoin minäkin innostuin kaivelemaan imurin esiin ja tuli vielä tuo ukkokultakin jelppaileen ja tehtiin ihan suursiivous tänne kämppään :D Mulla on nyt monta päivää ollut joku kestoketutus päällä, vähä helppasi siihenkin :D Harmi, jos se täti meinaa puskea päälle! :stick:

Galluppiin Tällä hetkellä olen vielä kotona, töihin alkaa kyllä pikkuhiljaa olemaan jo kiinnostus, haastatteluja olen nyt sopinut pari ensi viikolle. Ja jos hyvin käy niin ollaan muuttamassa tuonne Tampereen seudulle, jos vain kumpi jompi saa sieltä työkuviot onnistumaan :) Nyt asutaan paikkakunnalla, jossa molempien ystävät ja perhe asuu monen sadan kilometrin päässä, joten Tampereelta olisi sitten lyhyt matka moneen tärkeään paikkaan <3
 
Viimeksi muokattu:
Vieläks mahtuu mukaan? Kierukka otettiin just pois, ja yritystä päälle. Oli muuten ovis ultrassa.. mut ei varmaan heti tärppäis, kun on toi limakalvo niin ohut. Esikoinen täyttää kolme joulukuussa, on niiiin kova vauvakuume, et huh :)
 
Natustelija: Imetä ihan rauhassa ja ole ylpeä siitä imettämisestä! Itse lopetin nyt kun vuoden ikä tulee juurkohta täyteen, että joskus se kakkonen saataisiin (kun ei menkkoja kuulu) ja silti vähän haikea fiilis. Maidonloppumisesta kun ei ollut todellakaan kyse. Ne hormoonit tasoittaa jos on tasoittuakseen kyllä. Anna kropalle aikaa :) Imetyshän estää tuota limakalvon paksuuntumista ;)

NiQ:
Voi sun kroppaas. Ehkä se gyne sit auttaisi?

Teretulemast Anni-77! Toivomme pikaista tärppiä.

Mi bella bambini :hug: HÖH.

Synnytyksestä: Tuon lähempänä kuolemaa en ole käynyt. Enkä tarkoita nyt mitään kipuja, ne kyllä kestää sen parin päivän ajan kun käynnisteltiin. Sain epiduraalin kun olin 5 cm auki. Pari tuntia siitä (avautumiseen meni yhteensä 6 tuntia) ja olin kokonaan auki, kunnes poika päätti sitten peruuttaa! Menin kiinni muutaman sentin. Ja siitä 8 tunnin päästä leikkuriin. Leikkauspöydällä eivät saaneet supistumaan kohtua, joutuivat vetämään ompeleen ympärille lopuksi. Olin normaalin n. puolen tunnin sijasta 2 tuntia leikkaussalissa kun kursittiin kasaan. Lähes 3 litraa lähti verta ja olin ihan valkoinen. On tosi hienoja kuvia ekalta päivältä :D Oikea zombi ja naama turvonnut. Sitten päivän päästä repes tikit sisältä ja mun vatsa on edelleen jännittäessä epämuotoinen oikealta puolelta... no... pelkoa ei ole ja mä oon valmis synnyttään koska vaan. Kipeä olin ja tuntui välillä pahalta vielä alle puoli vuotta sitten.

Galluppiin: Mies tekee opparia, mutta nyt on aloitettu kilpajuoksu, että kumpi saa aiemmin töitä niin menee töihin ;) Saan huomiseen mennessä tietää, että olenko minä se joka menee töihin tekemään juomia :whistle:
Mutta periaatteena on, että toinen jää koti-isiksi - tai äidiksi. Alle 2 vuotiasta en hoitoon laita, paitsi pakon edessä ja silloinkin isovanhemmille. Tästä olen vissi. Mulla ei ole mikään kiire töihin henk. koht., joten toivon että mies sais töitä ensin :D Mä rakastan kastella housuni puistossa laskiessa tuon kanssa litimärkää liukumäkeä, lenkittää koiria sata kertaa päivässä tuolla sateessa ja muutenkin tenuta tuon natiaisen kanssa. Olen outo.
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Pikaisesti tänään. Bambinille iso harmitushali tädin johdosta! :hug: Voi että. Jotenkin aattelin että sinä nyt plussaat. No, seuraavaan kiértoon sitte paremmalla onnella.

Mullakin alkoi tuhruttelemaan just tänään illalla. Plääh. Laittelen sit päivityspyyntöä kunhan tiedän milloin menkat kunnolla alkaa. Mullahan tavallisesti tuhruttelee pari päivää ennen. No jos jotain hyvää nyt, niin ainakaan ei tullut kamalan pitkä kierto tästä. Ja pääsen laskeskelemaan että olikos ovis mahdollisesti silloin kun sen kuvittelin olevan. Flunssa jatkuu.. kukas muu sen kourissa olikaan, Kulkuriina? Pikaista paranemista sinnekin! toivottavasti vatsatauti ei ehtinyt teille asti. Mulla alkaa kurkkukin olla kipeä, mälsää.

Uusille pinolaisille tervetuloa! Kiva kun tulee uutta porukkaa, toivottavasti keskustelu pysyy aktiivisena.
 
Hello :wave: Ihanat kun noin kuulumisia odottelitte :) Olen ollut töissä "24/7" ja ei ole ehtinyt pahemmin palstailemaankaan :O Toisaalta hyvä kun ei kerkiä murehtimaan turhia :) Voisin palata listoille! Jälkivuoto on loppunut ja miehen kanssa ollaan uskallettu aloittaa "harrastustoiminta" ;) R-testissä on enää viivanpaikkaa ja ihan kuin kroppa alkaisi osoittamaan "elonmerkkejä" kierron saralta. Varasin työterveyshuollon kautta gynen huomiselle, josko sieltä saisi vielä viimeisen siunauksen että km ikävyys on ohi! Elikkäs mun "surullinen" rivi on:

Nöhvi................tyttö 07/2010......kp16/24-28......yk14/yk1

Aloitin laskemisen keskenmenopäivästä ja laitoin tuon yk14:stakin tuohon kun jotenkin ei tunnut yk1:ltä, onhan tässä jo "pikku hetki" tahkottu ;)

Huh, mitenköhän mä pääsisin kommenteissani ajantasalle, hankalaa jos ei kirjoita useasti :D Pitäisi nyt tsempata kirjoittamisen suhteen siis :)

Ensinnäkin paljon onnea aronoele, Papunen84, Wilma79 ja emiliainen :flower:

gallup: mä olen tämmöinen konsultinretku ;)

NiQ: Onneksi sulla on se gyne! Harmillista kun testit on tuolleen hämääviä, ettei voi olla varma missä vaiheessa se kierto oikeesti on. Tsemppiä työnhakuun :) Tampere on kyllä kiva kaupunki. No okei, en nyt sitä kauheen hyvin tunne. Mitä nyt kesäreissuja ollaan tehty. Ja vielä jos kaverit ja perhetta asuu sillä suunnalla, niin mikäs siinä!

Tervetuloa Anni-77, nanna, epa, natustelija sekä Carriinakin listoille :wave:

Bambini: bläääh, tyhmä täti :hug:

Kulkuriina: tsemppiä jännäilyyn! Ehkäpä väsymys oliskon oire jostain ;) Paranemista pikkuiselle! Meilläkin neiti meinaa vähän niiskuttaa...

Kolmikymppinen: huiiiii, meinaat pitää hulluja jännityksessä :D Ehkä se on ihan fiksua venttailla, kun kerran on kokemustakin hitaasta hcg:n noususta. Mutta on se vaan vaikea malttaa välillä mielensä :D

Laala: jeeeee, onnea ohitetusta oviksesta! Nyt vaan jännäämään :)

Seksistä on puhuttu.. juu, parempaa kuin ennen esikkoa. Mutta vasta yli puoli vuotta synnytyksestä. Hormonihöyryissä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa ;)

Vaniljainen: oho, melkoinen ponnistusvaihe ollut :O

Kista ja Paukikin on jo dpo-päivillä, jei :) Plussatuulia!

Unohdin varmaan puolet? No toisella kertaa enemmän sitten... vielä omaa napaa:

Että voisko olla mahdollista että ovis tekisi tuloaan?? (anteeksi kuvaus) mutta valkkaria on paljon! Mutta näin pian? Nythän olisi normaalikierrossa ovis lähellä. No ehkäpä se lekuri osaisi huomenna sanoa missä mennään! Niin, me ei nyt odoteta mitään menkkoja tässä välissä vaan jatketaan suoraan yritystä. VL:stä sanoivat, ettei raskaus ala jos kroppa ei ole valmis --> joten hommiin vaan :D
 
NiQ
***********Perjantai 19.10.2012*********






Mukana:

Vaniljainen................tyttö 09/11..............kp1/33?.................yk1
Bambini..................poika 08/08..............kp 2/30....................yk3
kaneli83.................poika 09/11..............kp 9/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 11/28-32................yk22
nanna_.............................8/12.............kp 12/28-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 13/27-30................yk3
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp17/24-28...........yk14/yk1
Epa_88....................poika 3/12.............kp 19/30-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 20/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 20/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 24/30-35...............yk3
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 30/27-35...............yk2
NiQ................................07/11............kp 30/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 30/31-64...............yk6
Carriina..........................10/11.............kp ??/??....................yk0



Jännäilijät :popcorn:
Kulkuriina dpo10, Pauki dpo7, NiQ dpo7, kolmikymppinen dpo?, Laala dpo4, Kista dpo3, Nöhvi dpo-1

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli

Plussanneet:



Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1)

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
karma
hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Kerranki jonon keulilla, Jippii ;)

Kolmikymppinen, sä se hassuja oot ajatellut! Kyl mäkin välillä ajattelin että itsellä vois olla plussakuukausi - ja toki toivoinkin, mutta ei niin ei. Siispä heinävauvaa työstämään :D Mites sun testailut? Sama kysymys toistuu toistumistaan ;)

Nöhvi, kiva kun palaat. Tsempoiä harrastustoimintaan :)

Nyt unille. Lisää kun ehtii istua oikeasti koneelle eikä tartte puhelimen kautta naputtaa.
 
Dodiih, nyt saa mutkin lisätä listoille :) Odotetut menkat alkoivat tänään ja tästä lähtee siis ensimmäinen yrityskerta käyntiin :)
Vaniljainen................tyttö 09/2011......kp1/33?......yk1

Nyt täytyy mennä pakkailemaan tavaroita, kun ollaan lähdössä mummolaan viikonlopuksi! Oikein ihanaa viikonloppua kaikille, toivottavasti tulee lisää plussia :heart:

Ja suuret pahoittelut tädin kohdanneille!! :hug:
 
Heh, nauratti kun luin tota gynen lausuntoa.. Hyvä reservi pieniä munarakkuloita, johtava munarakkula vasen. Ihan kun jotain sotatoimia ;). Mut jännä miten on oppinu omaa kroppaa kuunteleen, vasemmalla onkin ihan selkee nippailu.
 
Nöhvi mukavaa kun palailet. :wave::flower:

Viikko on menny nopeaan, toivoisin jo pääseväni kattomaan noita McLeodsin tyttäriä dvdltä.

Tuntuuko teistä et telkkarista tulis nyt kauheesti 'vauvaohjelmia'? (tai siis joo nyt alko toi teiniäidit ja erilaiset äidit ja vauvan tarina tulee jo ainakin kolmatta kertaa uusintana) mut et "tavallisissa sarjoissa" olis kauheesti raskaana ja pieniä vauvoja. ja samoten kadulla tuntuu tulevan koko ajan joku vastaan ison mahan tai ihan pienen vauvan kanssa
 
Carriina: :heart:

Bambini ja Kista: kiitti :)

Vaniljainen: tervetuloa listoille :wave: Ja hauskaa mummolareissua!

NiQ: kiitti kun lisäsit taas listoille :)

Anni-77: :D

Joo joka puolella puolella vauvoja.... telkkarissa ja livenä. Siltä ainakin nyt tuntuu :D Tuohon Kistan kysymykseen.

ON: kuulkaapas kuulkaapas, mut voi lisätä jännäilylistaan dpo -1 :O Siis sen lisäksi että kohtu oli siisti ja sen näköinen kuin pitääkin, niin siellä oli johtofolli ja lääkärin mukaan ovuloin viikonloppuna :O Äsken tein sitten ovistestin, mikä tuki lääkärin havaintoa :) Ihan käsittämätöntä että mä ovuloin jo nyt, siiiiiiis aivan supermahtavaa! Lääkäri määräsi viikonlopulle "harrastustoimintaa" ;) Ja sain vielä lähetteen loppukierron hormonikokeisiin ens viikolle. Aika hyvä lekurireissu siis!
 
Nöhvi: !! Siis aivan mahtavaa. Toivotaan samaa kuin meille kävi pari vuotta sitten. Ensin km, sitten ennen seuraavia menkkoja jo tärppi ja siitä tuo pieni mahtimies <3

Kista: Yhmh... aina niitä tulee. Kuumeisena niitä tulee ihan joka tuutista. Kaverit raskautuu, poksahtaa, telkkarissa kaikilla on iso maha, joku julkkis saa vauvan... onkohan se omassa mielessä vika vai onko ihmisillä vaan lisääntymiskuume.
 
Heimoi!

No niin, nyt on päästy koneellekin. Hauskinta tässä on se, että eilen kun piti kirjoitella puhelimesta kommenttia tähän pinoon mm. galluppiin ja synnytykseen liittyen, olin kirjoitellut vastausta toiseen pinoon ja siellä väki oli aivan kuutamolla, että mistäs mä kirjoittelen.. :LOL: Lupasinkin siellä, etten väsyneenä enää kirjoittele :headwall:

Kokeillaas siis paremmalla onnella vastailla.

Galluppiin: mä oon tällä hetkellä määräaikaisessa duunissa ravintolapäällikkönä. Opintovapaan sijaisuus (mun entisen esimiehen) on toukokuun loppuun saakka, sen jälkeen joko jatkan - toivottavasti - tuossa duunissani mikäli tuo mun entinen pomo ei palaa opintovapaaltaan enää töihin, kun opiskeleekin eri alaa. Ja jos palaa, sitten mä palaan saman firman toiseen yksikköön ravintolan vuoropäälliköksi, ellei mulle keksitä ravintolapäällikön virkaa jostain, vaikka hatusta vetämällä :)

Synnytyksestä: Mä muistelen että papereihin mun synnytyksen kestoksi merkittiin joko 16 h tai 23 h. Jos jaksais muistaa neljän vuoden takaisia tai kaivaa epikriisin, asia selviäis, mutta en jaksa. Yhden yön kärvistelin kotosalla, aamulla mentiin synnärille, jossa ilmoitettiin että voi jäädä osastolle tai mennä kotiin kun supistelut loppui ja paikat oli niin vähä auenneet. Menin kotiin ja supistelut alkoi uusiksi, mutta sinnillä makasin kotosalla seuraavaan aamuun kun mentiin sairaalaan, olin auennu vrk:n aikana 2 cm edellisaamusta, saldo tais olla silloin 5 cm. Salissa menikin sitten n. 10 h. Itsessään ponnistusvaihe ei kestäny ku n. 20 min, mutta se kaikki muu tuossa 10 h aikana.. oksitosiinia, kipulääkkeet aasta ööhön ja lopulta kun päästiin ponnistamaan, lääkäri jo tuumaili imukuppia, mutta onneksi ihana kätilö sanoi, että yritetään vielä. Niin yritettiin ja syntyi pieni poika, joka on jo nyt 4v :heart: Mutta, tuosta kaikesta jäi vaan hyvät muistot, joskaan en ikinä tule unohtamaan niitä oksitosiini- suppareita, jotka teki liikuntakyvyttömäksi (en voinut hengittää, jännitin kroppani kun kipu tuntu päästä persiiseen asti ja kovaa, rystyset valkoisena puristin sänkyä ja mies oli harmaana vieressä katsomassa, kun ei voinut auttaa). Onneksi ei jäänyt siis mitään synnytyspelkoa tms., tokikin se aina varmasti mietityttää.

Nöhvi pisti heti ranttaliksi. Hienoa nainen, anna palaa! :heart:

Annilla hauskaa tekstiä lausunnossa. Ihan armeijameininkiä :p

Kolmikymppisen puolesta täällä jännäilen hurjasti. Ihan taatusti pamahtaa plussat pöytään, vetoa sen puolesta jo melkein voisin heittää ;) Entäs Kulkuriina, joko testattu? Entäs muut jännäilijät, Pauki ja NiQ taitaa vielä hetken odotella testaamista.. vai meneekö hätähousulinjalle? Vielä tuonne plussalistalle mahtuis lokakuun plussaajia.. :attn:

Vaniljaiselle onnenpotku takalistoon heti näin alkumetreillä, jospa se tärppi kävis nopeampaa ku meillä muilla!

Kista:Tulee niitä vauvaohjelmia joka tuutista. Minusta on ihana seurata niitä, ainakin toistaiseksi. Jos vuoden päästä vielä ollaan yrittäjissä, sitten voi tuntua jo ehkä jopa pahalta. Vielä ei. Onneksi.

Ai juu, sitä hitsin omanapaa: Täytyypä sanoa, että oli melkoisen veemäinen täti tällä kertaa. Kurvasi suht mallikkaasti paikalle, ennustetusti. Sitte se täräyttää toisena kiertopäivänä (pe siis, kirjoittelen tätä lauantain puolella) sellaisen niagaran paikalle, että tätä mammaa alko jo hirvittää. Enpä ole kai pojan syntymän jälkeen kokenu moisia tätipäiviä. On toki normaalia, että eka päivä mennään suht kevyellä vuodolla ja toka päivä voi olla runsaampi, mutta että näin. En muista, milloin olis viimeksi tulvinu yli siteistä hetkessä saati että tamponit olis pettäny alle puolen tunnin. Noh, olipa kiva koittaa lähteä töihin ku tuntu että kaiken vuoraamisen jälkeenkin vaatteet vielä sotkeentuu. Kertaalleen nekin meni nääs kotona vaihtoon, kiroten. Onneksi töissä vuoto vähä tasoittu, olis ollu aika veemäinen päivä olla duunissa tuolla tulvalla (vaan eikös ne povanneet säätiedoissakin tulvia.. hehe.. tänne se eksy :LOL:). Mä toivon, että kun täti tuli noin hurjasti, lähteneekin yhtä äkäisesti ku tulikin. Eli lyhyttä vuotoa odotellen ja toivoen. Loppuu minustaki se veri ku kertaheitolla noin rytisee. Mietiskelin itsekseni, että jos ei olis negatestiä tullu tehtyä, voisin väittää että on km, tosin ilman sen suurempia kipuja. Vuodosta päätellen.

Nyt minä suuntaan niagaran kera nukkumatin maailmaan ja lähden huomenna taas juoksemaan töihin. Nautiskelkaahan ihanaiset viikonlopusta munkin puolesta :heart:
 
Huomenta naiset! Heräsin viideltä enkä saanut enää unta. :headwall: Tuleepahan ainakin laitettua tekstiä tänne..

Bambini ihana kun tsemppaat mun puolesta :hug:, mutta sulla meni ehkä ohi että täällä alkoi tuhruilu toissapäivänä, eilen sit muuttui menkoiksi. Eli mulle sais päivittää lauantaille kp 2, yk 3. Harmittaa ja ketuttaa, mutta toisaalta tosiaan lohtua tuo se että asiaan tuli joku käänne eikä mikään megapitkä kierto ollut kyseessä. Se on aina positiivista, ja rentouttaahan se tädin tulo tavallaan, kun stressaaminen siltä erää loppuu. ;) Nimittäin kyllä mä taas onnistuin jännittämään ihan kunnolla tossa loppukierrosta, vaikka kuinka yritin ottaa coolisti. Mulla on muuten kans joissakin kierroissa tuollaista kuvailemaasi niagara-tunnelmaa, kerran sattui (ja silloin eka kertaa, ihan puun takaa) kun oltiin kavereiden luona syömässä. Onneksi oli ylimääräisiä varatamponeja mukana. Aika kamalaa. Mulla tuli kans heti mieleen että olisiko voinut olla varhainen keskenmeno sulla, jos ei tällaista oo aiemmin ollut? Jos ei vaan vielä näkynyt testeissä..? Peukutan että loppuu yhtä rytinällä kuin alkoikin. :) Ja pääsette taas hommiin. Ilman stressiä. :)

Nöhvi siis ihan mahtavia uutisia sait, olen tosi iloinen puolestasi! Ansaitsitte kyllä näin mukavia uutisia kaiken jälkeen. Älyttömästi onnea viikonlopun täsmäiskuihin!!! Ja toivottavasti Carriinan "ennustus" pitää paikkansa. :)

Kistan kyselyyn: juu olen todellakin huomannut että vauvoja ja vauvamahoja tule joka tuutista nyt. Veikkaan ainakin omalla kohdalla että taitaa omasta päästä olla kiinni. että niitä nyt huomioi enemmän. Voi kun itsekin pääsisi pian kasvattelemaan massua. :heart:

Anni-77: aika hauskaa tekstiä tosiaan sun lausunnossa. :D

Vaniljainen tervetuloa listoille! Siitä se jännäileminen alkaa. Toivottavasti et joudu täällä kauan roikkumaan.

Omaan napaan kuuluu nyt sitä tätiä ensi viikon lopulle saakka, mälsää.. onneksi flunssa näyttäisi jo paranemaan päin, ja poikakin yski viime yönä jo huomattavasti vähemmän kuin edellisinä. Onneksi tänään ja huomenna on taas paljon tekemistä niin menee nää pahimmat tätipäivät vauhdilla ohi. Täytyy muutenkin keksiä mielentäytettä koko kierrolle niin ei tuu liikaa mietittyä vauvajuttuja. ;)

Mahtavaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä