<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Kolmikymppinen: arvaa otinko kuvaa siitä hetkellisestä värikertymästä? No en. Ei ollu kameraa just käsien ulottuvilla ja testi lensi roskikseen. Katsotaan josko niitä samanmoisia vielä ehtii ilmaantua ennen tätiä (tai mieluummin plussaa), lupaan napata sitten. On nääs uus juttu mulle, muille välttämättä ei :)

NiQ: Voi sinua, toivottavasti nyt jotain tapahtuisi johonkin suuntaan. Tuskastuttavaa tuollainen odotteleminen, toivominen ja arpominen. :hug:

Omanapa: Väitän, että täti tulee kylään 24h sisällä. Su-iltasella jomotteli mahaa välillä tätimäisesti, mutta toisaalta, sainpa myös mahtavan närästyksen, jota en yleensä joudu kokemaan. Piti ihan apteekkiin mennä asian tiimoilta. Närästys on ollu viimeksi kun esikkoa odotin. Nivuskipukin on edelleen. Ja olen melkoisen turvonnut versio itsestäni, ulkohousutkaan ei pysyneet tänään kiinni ja kun menivät, aukes samantien.. ja vetoketjuakin piti avata vähän (just ja just ylsivät kiinni tarrasta), normaalisti tarra saattaa aueta kun menen kyykkyyn / istahdan. Noh, turvonnut olen, mutta testi negaa sunnuntaille. Katsotaan mikä ma-aamun saldo apteekin omalla.

Papunen: minä kipuilen vaihtelevasti sieltä, täältä ja tuolta. Nivuset on kipeät, olleet jo oviksesta asti - etenkin oikea puoli. Lisäksi vihlontaa ollu enemmän tai vähemmän, milloin missäkin.

Tulen taas aamulla kertomaan, miten kävi. Tuliko täti aamukahville vaiko eikö..
 
Bambini, kunpa se täti nyt älyäis pysyä poissa! Harmi kun et ottanut kuvaa oudosta testistä, mutta seuraavalla kerralla sitten. :D

Kiitoksia Nöhvi plussatuulista, tuokoot onnea meille yrittelijöille! :heart: Kertoilehan kuulumisia välillä!

Ihanaa maanantaiaamua naiset! Sekä POSITIIVISTA viikkoa kaikille tasapuolisesti, ja etenkin meille tän hetken jännäilijöille! ;)
 
Pah, ärsyttää. Pitihän se tietysti hätähousuna tänä aamuna testata. Tulos: ihan puhdas nega. Onhan tässä toki aikaa vielä menkkojen alkuun 2-5 päivää, mut en ky nytl usko raskaana olevani. Niitä tuikkimisia ym. on kyl ollu, mut jospa niitä on muutenki. Normaalisti niihin ei vain kiinnitä huomiota. Paleleminen on selitettävissä flunssalla. Täti-oloa ei kuitenkaan ainakaan vielä oo. Tiputteluakaan ei oo näkyny, se yleensä alkaa 2-3 päivää ennen menkkoja.

No pitäs malttaa odottaa vielä ja muutenkin.. täähän on vasta yk 1..
 
bambini ja niq :hug:

kolmikymppinen Aattelin huomisen vielä odotella, että jos se täti tulee kylään..jos ei niin ehkä sitä vois keskiviikko aamuna testata. Kaapissa ois clearbluen viikkonäytöllinen testi odotamassa.

On. Mahaa juilii, niinku ois täti tulossa. Rintoja kivistää ja särkee vähä silleen sisältä päin. Ja sitten on niitä näppylöitä tullu rintoihin, mitä tuli esikoisestakin. Esikoisesta oli myös samat menkkakivut, mutta sitta eipä ne sitten alkanukkaan. Joten odotellaan vielä.. :)
 
Viimeksi muokattu:
Papunen ja Bambini, iso :hug: ! Kurjaa kun negaa näyttää. Mutta pidetään toivoa vielä yllä jos tätikään ei liikaa ilmoittele itsestään!

aronoele meillä on siis tulossa sama testipäivä. :) Toisaalta olen malttamaton, ja toisaalta helpompi nyt kun päätin että milloin testaan. Onpahan joku kiva juttu jota odottaa. Tai siis LUULEN että se on kiva juttu kun totta kai näillä oloilla plussaa odotan. Koitan kuitenkin myös valmistautua pettymykseen.. Olen kyllä antanut nyt itselleni luvan nauttia tästä tunteesta että saatan olla raskaana, kun yleensä menen "pessimisti ei pety" -asenteella. Jopa jonkinlaista kiitollisuutta kokenut tästä asiasta, siis ihan vaan siitä että saan tälleen haaveilla. :heart: Jos tälläisia kiertoja vaan tuppaa lisää tulemaan niin toki saattaa kiitollisuudentunne laimeta, hih. Mutta tällaiset aatokset tässä kierrossa.

Heräsin aamulla pahaan oloon, ja sitä tuli aamupäivän mittaan pariinkin otteeseen, selkeesti kun verensokeri laskee liikaa niin alkaa yököttään.
 
Nyt täytyy kyllä sanoa että mä en tajua olleskaan; lämmöt koholla, normisti n. 36 astetta, eilen oli 36.9 ja tänään 36.8 astetta. Äsken kävi hetkellinen huonon olon tunne joka uusii välillä aaltomaisesti, ja välillä mahaa nippailee ihan mini-ministi. Hetkittäin. Mitä ihmettä minussa tapahtuu??? Alkaa iskeä ärsytys ja ahdistus tästä olotilasta ja epätietoisuudesta.
 
Kiitokset Kolmekymppinen tsempeistä. :) Mun tekis mieli melkeen kans keskiviikkona testata ellei tätiä näy, ku noita liuskoja nyt muutama vielä on. Tai sit jos maltan niin ootan sinne la asti millon tädin pitäs viimestään tulla, jos tulee. Toki toivon, et jättäs meidät kaikki välistä!

Bambini Mulla kans noi lämmöt oli eilen ja toissapäivänä 37, ku normaalisti 36 pintaan. Tänä aamuna oli sit 36.6 ja nyt äsken 37.1. What?? Toki mulla tätä pientä flunssaa on, mut ei sekään yleensä nosta lämpöjä yhtään mikä on aina ärsyttäny, ku pienen kuumeen kans parantus flunssaki nopeampaa.

).( Noi lämmöt siis pienesti koholla ja pientä juilintaa on taas tuntunu. Onkohan se sitte täti tulollaan, ei oo kyl niin voimakasta juilintaa. Joka paperinki oon tarkkaan syynänny, ei edes tiputtele.

Sori, ku tänne koko ajan valitan näistä oireista yms.
 
Voihan ärsy noita negoja! Ei tarvitsis kyllä tulla ollenkaan tähän pinoon tervehtimään ketään! Eikä sen puoleen niitä tätejäkään. Varsinaisia pahanilmantanttoja, hmph! Pahoittelut siis negan saaneille. :(

Monilla on kyllä jännät paikat menossa ja oireitakin vaikka minkälaisia, lupaavalta kuulostaa. :popcorn: On kyllä hykerryttävän piinaavan jännittävää tämä kuumeilu! Uuden kierron alkaessa ja negatestin jälkeen harmittaa vietävästi, mutta aina loppukierrosta alkaa sama pähkähullu oireiden kyttäys ja testien tiirailu. :D Enkä vaan osaa olla miettimättä asiaa, vaikka kuinka vannon aina, että ensi kierrossa en sitten.. Haha! Noh, nyt ei ole testejä vartossa odottamassa ensi viikon piinapäiviä (arvaan, että nyt dpo1), joten saas nähdä kuinka akan käy.

Tervetuloa wilma79! :wave:

Plussatuulia tämän viikon piinaporukalle ja muillekin! :)
 
Esikko unilla niin ehtii nopeasti vielä kirjoittaa jotakin. :p

Papunen84: olikos sulla tänään dpo10? Lueskelin nopsaan vanhoja, mutta en nyt ole varma oliko 9 vai 10. :ashamed: Jos ihan oikein muistelen niin minä taisin haamuilla esikoisesta "vasta" dpo12, dpo 10 oli vielä ihan täysin nega. Jospas sullakin vielä nega muuttuisi plussaksi!

Kolmikymppinen: ai sinullakin heittelee nuo kierrot. Mulla on myös ollut vähän heittelyä noissa, viime kierrossa taisi tulla 35 päivää, joten epäilin tuollon etten ovuloinut tai se tuli hyvin myöhään. Siksi ihmettelinkin viime viikolla tuttuja o-tuntemuksia, kun odottelin tulevaksi vasta tämän viikon lopulla. Noh, elän nyt tuon oman fiiliksen mukaan ja katotaan sitten kuinka käy. :)

Bambini: sun lämmöt kyllä kuulostaa lupaavilta ja samaten nuo olot muutenkin. Mulla oli lämmöt koholla esikoisesta ja sitä oiretta nytkin odottelen ensimmäisenä (jos/kun sinne plussaan asti päästään). Toivottavasti sun menkat ei ala!

).:) Tosin esikoisen jäljiltä taitaa maha olla edelleen vielä (.). Toivottavasti kohta kakkosen ansiosta ( o ). :D No juu, sitä piti vielä omasta tilanteestani kertomani, että toiveet raskautumiseen (ainakaan pikaiseen) eivät ole kauhean korkealla, kun esikoista yritettiin melko kauan. Luomuna kuitenkin onnistui, vaikka tutkimuksiin ehdittiin jo hakeutua. Kovasti kiitollinen tuosta yhdestä pienestä ihmeestä! :heart:
 
NiQ
*********Tiistai 18.9.2012*********






Mukana:

Bambini..................poika 08/08............kp 1/30...................yk2
wilma79.................poika 07/11............kp 3/27-29................yk2
karma......................tyttö 3/11............kp 7/26-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11...........kp 9/30....................yk2
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 11/22-28...............yk6
Neiti Näpsän äiti..............10/08.............kp 11/28-32............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 11/32...................yk2
kaneli83.................poika 09/11............kp 12/?.....................yk1
Pauki.................................11............kp 13/27-34...............yk4
hiirunhenkäys......................11............kp 17/?.....................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 18/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 20/40...................yk7
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 24/33-35..............yk2
aronoele............................5/10...........kp 25/25...................yk 1
papunen84..............tyttö 07/10............kp 27/27-30...............yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp 29/27-35..............yk1
NiQ................................07/11...........kp 42/27-32................yk6
hiulu......................poika 09/11............kp 42/32(-42)............yk3
laala......................tyttö 05/09............kp 49/31-64...............yk5


Jännäilijät
Bambini dpo 15, Papunen84 dpo 10

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Jänniä päiviä monilla täällä, kutkuttavaa!! Plussatuulia kaikille oikein puhurina!!

Ja pahoittelut niille keiden testit negaa *halaus* Etenkin NiQin tilanne tosi harmillinen, jaksuja siulle sylin täydeltä :(

Minulla jossain vaiheessa jäänyt kp:t ilmeisesti päivittämättä eli huomenna jo KP11.. (anteeksi en saa puhelimella punaiseksi fonttia)

Onnea plussista Neiti bee ja tiuku!!

Testaamisesta: Minä testailen aina yhdessä miehen kanssa, samat ilotbja surut jaetaan kuitenkin niin myös tämä ;)

ON: Ovis oireiden perusteella oli sunnuntaina eli jos ei tärppiä käy niin ilmeisesti lyhyempi kierto taas tulossa :( Toisistamme nautiskelimme vkl:na kyllä ahkerasti kun pikkuneiti nukkui (kerrankin) pitkään aamulla <3 <3 Nyt sitten saa taas jännäillä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään, huiiii!!

Taas kun täällä oli plussailtu niin huomasin, että kylläpä olen kateellinen plussanneille! Mutta, ehdottomasti silleesti hyvällä tavalla, että en koe plussien olevan minulta pois vaan toivoisin niiiiin kovin pääseväni kertomaan itsekkin plussauutisia tänne !!!
Eli Nöhvi ja muut viimeaikoina plussia poksautelleet: tulkaahan kertomaan kuulumisianne tänne ja vielä kerran onnea!

Pahoittelen lukuisia kirjoitusvirheitä ja !-merkkejä, puhelimella en huomaa virheitä ja ! lipsahtee hymiöiden paikoille ;) Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
NiQ
Kulkuriina kp:t korjattu, oli sen verran vähän heittoa, joten mäkin oon saattanut sössiä ne jossain välissä, hyvä kun huutelit korjauksia! :) Kiitos paljon lohdutushaleista! Tänään on jotenkin ollut sellainen päivä että todellakin on sen tarpeessa. Plussakateus on nimittäin iskenyt myös, hirvittävä katkeruuspäivä ollut tänään ja itkupotkuraivarit on ollut kyllä lähellä. Kyllä mä järjellä ymmärrän ettei kenenkään plussa ole multa pois, mutta kovin se vetää surulliseksi mielen kun tuntuu että joka ikinen kuukausi jää vain plussakelkasta pois :ashamed: Enkä siis tarkoita tätä millään pahalla, vaan enemmänkin tämä on vain oma ongelmani pääni sisällä enkä todellakaan toivoisi olevani kenenkään plussailijan "tilalla" vaan että pääsisi itsekin mukaan.

Testauksesta Näiden kymmenien negojen jälkeen ei ole kovin intoa yhdessä testailla. Kyllä mä yleensä miehelle illalla sanon, että aamulla aion testata ja se negatulos vaan jää sanomatta, ilmeesta varmastikin sen jo huomaa. Ja totta kai kaikki haamuset tiirataan yhdessä. Voi kumpa....

On: Tänään siis ollut ihan mahdottoman synkkä päivä itsellä. Ensi kevään vauvauutisia satelee sieltä täältä, toki olen tosi iloinen ystävien plussailuista mutta aina se kuitenkin iskee se kaipuu ja suru, että miksi ei mekin jo. Tiedän, yritystä on takana vasta 9kk, mutta se todella tuntuu ikuisuudelta. Varsinkin kun tietää ettei oma kroppa toimi eikä välttämättä ole edes mahdollisuutta siihen plussaan. Muutamana päivänä on tässä ollut ihmeellinen paineen tunne kohdun kohdalla, tuntuu kuin se olisi ajoittain kivikova. Välillä repii ja tuikkii kohtuun tai munasarjojen kohdalle. Silti tiedän ettei se ole mitään hyvää. Olen jo alkanut miettimään kaikkia mahdollisia endosta pco:hon ym, että oisko jotain tällaista takana. Huomenna varailen yksityiselle gynelle aikaa niin saa asiaa edes eteenpäin. Miehen kanssa eilen juuri puhuttiin, että koska lopetetaan tämä yrittäminen ja siirrytään elämässä eteenpäin :'( Ei sitä ikuisuuksiin voi lykätä seuraavaa unelmaa, tämän vauvaprojektin takia mutta vielä en olisi valmis luovuttamaankaan kahden lapsen unelmastani. (Ja tämä seuraava projekti siis "vaatii" sen, että sitten on laitettava vauvahankkeet jäihin ainakin muutamaksi vuodeksi). Tänään on ollut masispäivä, anteeksi purkautuminen! Toivottavasti huomenna päivä uusi ja parempi...
 
Bambini pahoittelut tädistä :hug::flower:

testaamisesta en oo kun 2 kertaa tehnyt r-testin, ne yhdessä miehen kanssa. Aattelin et jos tässä kierrossa tulee tarve testata niin varmaan tehdään myös yhdessä jos miehen työvuorot antaa myötä :)
 
Bambini voi surkeus! Olen tosi pahoillani! Iso :hug: Vitsi että menkkojen tulo on kyllä vauvasta haaveilevalle peestä, ihan kun ei riittäis että tulee pettymys niin saa vielä kipujenkin kanssa tuskailla. :(

Anteeksi mutta nyt sitten vähän omaa napaa, kommentoin muita kohta kun käyn paremmin läpi aiemmat viestit. Olikohan tää munkin "raskaus" nyt tässä.. Ruuan jälkeen tuli kauhee mahakipu ja sit pojalle iltasatua lukiessa juili ihan kuin olis menkat alkamassa (mulla alkaa se juiliminen yleensä vuodon kanssa yhtä aikaa, ei ainakaan isoa heittoa ole). Veskissä käydessä paperiin tuli hiukan värillistä jotain, ja mullahan yleensä menkat alkaakin parin päivän tuhruttelulla. :( Äh.... No, ei kai tässä auta kuin odottaa ja katsoa alkaako ne kunnolla. Testiä en siis ole vielä tehnyt, testipäivä edelleen suunnitteilla huomiselle. Jos menkat alkaa kunnolla niin eipä tartte testiä uhrata..
 
Pahoittelut pettymyksen kohdanneille :hug:

NiQ: 9kk tuntuu ikuisuudelta, kun toivoo jotain niin kovasti. Plussakateus on kyllä ollut tuttu tunne kuluneen vuoden aikana :O Ei sille vaan voi mitään! Vaikka on iloinen muiden puolesta, niin silti se sai mielen toisinaan murheelliseksi. Toivon niin kovasti että saatte gyneltä apuja tähän vauvaprojektiin :hug:

Plussatuulia puhalteleva Nöhvi
 
Mitkäs on Papusen olot? Meinaatko huomenna testata vai odotatko vielä? Pyysit anteeksi kun valitat tänne oireistasi.. ei turhia, tännehän niistä juuri pitääkin valittaa ja kertoa. Mulle ainakin tosi tärkeä tää palsta nyt ollut, ihana käydä kurkkimassa muiden kuulumisia ja myötäelää sekä iloissa että suruissa. Ja tiestysti kertoa omista oloista. Itse en ole raskauden yrityksestä juuri huudellut lähipiirille, ihan parille hyvälle ystävälle maininnut, joten ihana vaan kun jonnekin voi purkaa tuntojaan ja vielä sellaisille ihmisille jotka ymmärtää hyvin just sen hetken fiilikset.

hiirunhenkäys oikeassa olet, melko ristiriitaisia tunteita herättävää tämä vauvahaaveilu on! :) Toivon sulle rennompaa kiertoa, ja kiitokset plussatuulista ! Kierron pituudesta yms: Toivottavasti sulla ovis jo oli (ja saitte hyödynnettyä), jos ei muuten niin ainakin siksi ettei tartte kauhean kauan enää piinailla tätä kiertoa. :) Eihän se ylipitkä kierto koskaan hyvä merkki ole. Mulla kans just viime kierto tuon 35 päivää, sitä edelliset onneksi lyhyempiä, keskimäärin varmaan sen 31 päivää. Mullahan meni tässä kierrossa niin että koko ajan vain odotin sitä ovista, siis merkkejä siitä, limoja ja sellaista, ja sitten vain yhtäkkiä tajusin viikko sitten että olikohan se ovis sittenkin silloin n. kaksi viikkoa menkkojen alusta, kun sieltä asti turvotti mahaa ja pikkuhiljaa tuli niitä raskausoireiksi tulkittavia aina vain lisää. No nyt en olekaan enää yhtään niin varma mistään, kun pelottaa että täti sittenkin tulee. : ( Ja muutenkin tuntuu että mulla tuli oireet ihan liian aikaisin, varmasti sittenkin itse keksinyt kaiken.

Kulkuriina peukut pystyssä että tärppi kävi.

NiQ suuri :hug:Toivottavasti tänään sulla on ollut parempi päivä, vaikka en kyllä yhtään ihmettele jos monen kuukauden turha yritys vetää mielen matalalle. En siis yritä sanoa että ymmärtäisin miltä se tuntuu.. :ashamed: tsemppiä kuitenkin, toivottavasti saisit tosiaan tilanteesi kartoitettua. Ja ihan oikea paikka tällaiselle purkaukselle. Toivon kovasti sulle positiivista mieltä kaiken myllerryksen keskellä!
 
NiQ: Heivaa mulle tuonne yk2, taitaa olla eniten todellisuutta vastaava :)

Plussakateus: inhottava asia, joka tulee varmasti jokaiselle joka yrittää vähänkään pidempään. Etenkin tällaisilla foorumeilla ym. se korostuu entisestään, kun väkeä tulee ja menee pinojen välillä, mutta itse jää. Muistan esikolta, jotenkin oli tuskastuttavaa. Mutta toisaalta, se olkoon sallittua - mun mielestä. Ei se kuitenkaan todellisuudessa ole keneltäkään pois millään muotoa ja varmasti jokainen "plussakadekin" on oikeasti onnellinen toisten puolesta, samalla harmittaa se oma epäonni raskautumisen kanssa. Olipas sekavasti sanottu :LOL:

Peutukset jännäilijöille. Ja toki te / me, jotka ei plussattu - kyllä me vielä täältä noustaan! :wave:
 
*********Keskiviikko 19.9.2012*********






Mukana:

Bambini..................poika 08/08............kp 2/30...................yk2
wilma79.................poika 07/11............kp 4/27-29................yk2
karma......................tyttö 3/11............kp 8/26-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11...........kp 10/30....................yk2
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 12/22-28...............yk6
Neiti Näpsän äiti..............10/08.............kp 11/28-32............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 12/32...................yk2
kaneli83.................poika 09/11............kp 15/?.....................yk1
Pauki.................................11............kp 14/27-34...............yk4
hiirunhenkäys......................11............kp 18/?.....................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 19/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 21/40...................yk7
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 25/33-35..............yk2
aronoele............................5/10...........kp 26/25...................yk 1
papunen84..............tyttö 07/10............kp 28/27-30...............yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp 30/27-35..............yk1
NiQ................................07/11...........kp 43/27-32................yk6
hiulu......................poika 09/11............kp 43/32(-42)............yk3
laala......................tyttö 05/09............kp 50/31-64...............yk5


Jännäilijät
Papunen84 dpo 11

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Voi Niq :hug: Osaan vain vähän arvailla miten kurjalta tuntuu. Esikoista se puolisen vuotta yritettiin ja sekin tuntui pitkältä. Teillä kuitenkin yritystäkin kauemmin takana. On varmaan ihan hyvä, jos käyt gynellä niin saa kartotettua kierto ym. asiat. Miten kauan muuten yrititte esikoista? Tsemppiä sulle hurjasti, toivottavasti tänään olis jo parempi mieli.

Bambini Kurjaa, kun täti tuli kylään. Mokomakin! :hug: sinulle!

Kolmikymppinen Joo, tänne on hyvä purkaa kyllä. Jotenkin vaan mun viimeaikaset viestit oli niin omanapasia ja kauheeta valitusta, et rupes ihteä ärsyttään. :D Mäkään en oo irl juurikaan kellekään kertonu niin tää on hyvä paikka purkaa. :)

).( Jäi tän aamun testailut väliin, kun eilen alkoi tuhruvuoto. Mun menkat alkaa aina sillä, joten tätihän se saapuu tässä parin päivän sisällä. Paskat. En vaan kyllä tajua niitä kaikkia oloja, joita mulla oli. Kai sitä saa sit toivomalla kovasti keksittyä itselleen oireita + et saattaahan niitä olla normaalistikin kaikkia tuntemuksia, mut eipä niihen yleensä kiinnitä huomiota. Tulis nyt se täti sit heti niin pääsis uuteen kiertoon.
 
Heips! Täällä ollaan vielä mukana vaikka en ole ehtinyt tänne mitään kirjoittamaan/kommentoimaan, pahoittelut siitä :ashamed: Päivät ovat menneet ovista odotellen ja näinä päivinä sekin pitäisi olla ovella. Tosin en ajatellut tikuttaa vielä kun vasta yk1 menossa eli mutu-tuntumalla mennään, heh!

Pahoittelut kaikille niille jotka ovat kohdanneet pettymystä tässä kuussa ja onnea niille jotka ovat saanet sen maagisen plussan tikkuun! Toivottavasti syksy tuo mukanaan plussatuulia:popcorn:

Huomasin muuten että kp:t on väärin mun kohdallani listalla, pitäisi siis olla 15/?
(eikä 13/?)
 
Papunen no höh jos menkat nyt alkaakin! :( Mulla on aika lailla sama tilanne, ihmettelen täällä että tuleeko menkat vai mitä. Paperiin tulee pyyhkiessä vaaleanpunaista, ph-suojaan asti ei toistaiseksi mitään.. tämä siis alkoi eilen illalla. Olot kyllä jatkuis.. tälläkin hetkellä etoo. Ajattelin joka tapauksessa testata iltapäivällä kun mies tulee töistä. En tiedä onko järkevää, ehkä kannattais odotella.. mutta koitan tässä asennoitua siihen negaankin. Ja tuo kun sanoit että normaalistikin saattaa olla tuntemuksia, mutta niitä ei vain huomaa.. NIIN totta. Mä en ikinä tarkkaile kehoani näin, päin vastoin yleensä huomaan kaikki jutut vasta jotenkin jälkeenpäin, tai sitten en tosiaan ollenkaan kiinnitä huomiota. Saatan kärsiä vaikka päänsärystä jonkun aikaa ennenkuin "huomaan" sen. Kyllähän tää raskauden toivominen saa mielen sen verran myllerryksiin että tuntemuksia tulee tulkituksi vaaleanpunaisten vauvantuoksuisten silmälasien kautta, oli siihen aihetta taikka ei. :( Voi kun osaisikin keskittyä ihan vaan kaikkeen muuhun.

Pidän peukut pystyssä että olis vaan (molemmilla) jotain muuta tiputtelua kuin täti.. Onko sulla siis edelleen niitä oloja jotka voisi oireiksi tulkita?

Mites testasitko aronoele?

Kivaa keskiviikkoa pinoon!
 

Yhteistyössä