<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

NiQ
*********Lauanntai 15.9.2012*********






Mukana:

karma......................tyttö 3/11............kp 4/26-30..............yk1
iseeyou...................poika 12/11...........kp 6/30...................yk2
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 8/22-28..............yk6
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp 8/28-32..............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 8/32...................yk2
kaneli83.................poika 09/11............kp 9/?.....................yk1
Pauki.................................11.............kp 10/27-34...............yk4
hiirunhenkäys......................11............kp 14/?......................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 15/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 17/40...................yk7
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 21/33-35..............yk2
aronoele............................5/10...........kp 22/25..................yk 1
papunen84..............tyttö 07/10...........kp 24/27-30...............yk1
Tiuku Tuikkunen..............10/11............kp 25/28...................yk?
Kolmikymppinen.........poika 09..............kp 26/27-35...............yk1
Bambini..................poika 08/08...........kp 27/28-32................yk2
NiQ................................07/11...........kp 39/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp 39/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp 39/32(-42)............yk3
laala......................tyttö 05/09............kp 46/31-64..............yk5


Jännäilijät
Bambini dpo 12, Papunen84 dpo 7

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Pauki :hug: Onnittelut menkkojen loppumisesta, monen viikon tiputtelu ei varmaan ole todellakaan mukavaa. Toivottavasti pian saisit olla kokonaan ilman menkkoja monta kuukautta. ;)

Neiti bee: onnea!!! Vautsi! Ja kiitos plussatuulista, tuokoot hyvää onnea meille muillekin! :) Kerrohan sit mitä digi näyttää!

Bambini harmitus nega.. mutta jos oireitakin vielä niin äläs sano, täällä peukutetaan kovasti plussan puolesta!

Aronoele, mulla myös tuota niiskuttamista, vaikkei muuten ollenkaan flunssainen olo. Eikös monilla ole raskausoireena tuo? Toivotaan..

Hypylle onnea irtiottoon stressistä! :hug:

Tiuku pahoittelut negasta! Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu, hyvä ettet ole vielä heittänyt toivoa! :)

Äiti-07: tärppipäiviä sulle! Kunpa ei yrityskerrat kuiteskaan kääntyis kaksinumeroisiksi..

NiQ hyvää reissuviikonloppua, toivottavasti saat ajatukset vähän muualle tästä ”hullunhommasta”. Ja pikaisesti jotain selkoa tilanteeseesi! Tuikkailut ja juilimiset kyllä kuulostaisi lupaavilta..

Papunen84
siellähän kuulostaa kans todella lupaavalta. Hmm, sähän voisit piankin alkaa testaileen.. jänskää. Tuo pessimistisesti ajattelu koittaa täälläkin välillä puskea päälle..

ON: vatsatuntemukset jatkuu, oikeastaan koko ajan sellainen perusturvotusolo ja sit välillä niitä juilimisia ja tuikkimisia. Rinnat aristaa koko ajan ja tuntuu suuremmilta. Hiukset tuntuis rasvoittuvan nopeemmin. Etomista ollut useammin, eri aikoihin päivästä. Aika vahva tunne että tää ois sitä.. Ostin kaksi testiä valmiiksi, mutta en aio testailla kuin ehkä vasta ensi viikon lopulla. Joo-o, en tunnustaudu hätähousuksi! :D Katsotaan miten kauan maltan odottaa..

Hirmu plussapuhurit nyt pinoon!! Ja ihanaa viikonloppua leidit!
 
Kiitos kaikille, niin kauan ku ei tätiä näy, on toivoa ;)

Tänään mielestänikp27, dpo12. Aamutestaus jäi, kun ei ollut testejä. Vähä menkkaoireilua; rinnat arat, eilen pieni menkkajuilinta mutta meni pikana ohi. Turvottaa ja on kumma olo. Katsotaan nyt, tänään testiostoksia ja josko testais vielä tänään / huomenna. Sitte jos ei ala tapahtua, niin testailen myöhemmin uusiksi (minähän plussaan hitaasti).

Oli niin hurjasti taas kirjoituksia, että blondi ei pysy perässä. Tädin vierailuja oli, harmitus niistä - ja eiku kohti uutta yritystä :hug: Tsemppiä erilaisiin tutkimuksiin ja hoitoihin itse kullekin!

Nautiskelkaahan viikonlopusta, tulen infoamaan jos on jotain kerrottavaa. Nyt otan pikkuprinssini kainaloon ja lähden markettiin..=)
 
Täällä olisi kanssa yksi kakkosesta haaveileva. Kirjottelin jo tonne toiseenkin palstaan, mutta huomasin, että täällähän ois toistakin yrittäville oma, joten josko täältä löytys vähän enempi "omankaltaisia" juttuja :)

Päälle 30v pk-seudulta olen ja perheessä jo päälle 1v poika. Toista nyt haaveillaan, mutta tjottaillaan vasta. Kp 28 menossa ja kierrot synnytyksen jälkeen olleet 27-29pv eli tässä siis menkkoja nyt ootellaan. Odotukset ei oo suuret, koska vaan kerran heiluteltu peittoja tässä kierrossa ja en ees tikutellu ahkeraan ovista. Haaleeta viivaa näytti heiluttelun aikana, mutta mulla ei ees viime raskauden oviksesn aikana tullu kun haalee viiva oviksesta eli voi olla, että nytkin oli ihan otollinen aika. Mutta niin, kauhee yritys ei oo vielä päällä, mutta varmaan kohta kuume vaan kasvaa, kun negoja rupee testeista ropisee. Ensimmäistä yritettiin yli vuosi ja vuoteen sisälty kaksi km:eek:akin eli nyt toivotaan, että päästäs vähän helpommalla.
 
NiQ
Bambinille korjattu yksi päivä vähemmän (vaikka oon eri mieltä, kun 9.9 sanoit olevan kp22 ;) )

Tervetuloa wilma79 mukaan! Kerro tietoja, jos tahdot listoille! :wave:

Tiuku Noi Davidit on oikeesti tosi hanurista. Siis ne herkät liuskat ainaki. Mun mielestä ne Davidin ei-niin-herkät on ihan ok. Apteekin omaan luottaisin minä! Tsemppiä huomiselle uusintatestaukselle! :)
 
Ohhoh Tiuku, tuohan kuulostaa hyvältä! :flower: Ei sulla olis kuvaa laittaa testistä? Kerro heti mitä kakkostesti näyttää! :popcorn:

Karma kiva kun pääset oikeesti kuumeilemaan. Onhan tämä jänskää.. =)

Tervetuloa wilma79, toivottavasti ei sunkaan tarvi kauan roikkua tässä pinossa! :p
 
Pregcheckillä täällä nega testattu 3h pidättelyn jälkeen :'(

NiQ, kiitos. Voipi olla että oon jossain välissä laskenut väärin.. ed. kerran täti tuli kylään tuhruna 19.8. ja kunnolla 20.8.. laskee joku jos haluaa :D

Tiuku, kuvaa kuvaa :wave:
 
NiQ
Bambini Ei tämä nyt niin totista ole =)

Tiuku Mä ainakin näjen sun kusitikussas väriä :heart: Toivotaan vahvistumista oikein kovasti!

Mikäs on kolmikymppisen olotilat? Joko oot niiiiiiin raskaana? Koska testaat (et kai nyt oikeesti aio vielä viikkoa odottaa :p )? Hihih!

Jokos Laalan terot alkaa pureen? :hug:

Tsemppiä karmalle yrityksen aloittamiseen! :)

On: ei kummia. Tissejä vähä jomottelee kummallisesti.
 
kolmikymppinen Toivotaan tosiaan. Pidetään peukkuja :heart:

wilma tervetuloa! :wave:

Tiuku Minä kyllä nään ihan selvästi siinä 2 viivaa! Onnea hirmuisesti! :heart:

Bambini onhan tässä vielä toivoa, jos sulla ei ole vielä menkat myöhässä?

Omaa napaa: Ei kummempia oireita ollu muuten, kun tänään vähän menkka jomotusta aamulla ja muutaman kerran repiny/vihlonu alamahaa.. turvotusta on mahassa, etenkin iltaisin. Kunnon flunssakin iski just viikonlopuksi, no oompa ainakin tunnollinen työntekijä ;) saapa nähä onko se täti sieltä tulossa alkuviikosta.

Yks oirehan mulla unohtu.. Vetistelen ja herkistelen ihan hirviästi. :D Eilenkin katoin paraolympialaisten loppujuhlia ja märisin minkä kerkesin. Titinallea kun katotaan pojan kanssa niin märisen ku poika niin innossaan kattoo sitä ja tanssii. :D Jos joku vähänkään itkee telkkarissa niin minä alan itkemään mukana.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Kolmikymppinen miten maltat oottaa, kun tuommoset oireet ja kp:tkin näytti ihan jo lupaavilta!? Ei meikä malttais :D

Wilma tervetuloa :)

Tiuku oooo ku jännää! Apteekin omat ei kai valehtele juuri koskaan? Selvä viiva oli :heart:

Tämä on kyllä uskomatonta.. aamulla oli niin kova hätä vessaan että losotin menemään ja muistin tikut vasta myöhemmin. Joku pakko-oire testata joka aamu ihan vaan että näkee viivan vahvistuvan :p Voi kun mää toivon että kamu pysyis kyydissä <3 Joko te ootte kyllästyny näihin mun juttuihin? ;) En malttais poistua tuonne toiseen pinoon vielä..
 
aronoele, ei täällä vielä olla myöhässä ja ku oon aiemminki aina plussannu myöhään, vielä jaksaa toivo elää.. vaikkakin suurin toivo on jo mennytkin. Olo mielestäni ku tasoittunu ja vähä menkkamaisia kipuja ollu - toisaalta, eipä kyllä toisaalta ole myöskään täti- olo. Nooh, aika näyttää.

Ihania kyllä nuo plussauutiset! Toivotaan nyt kaikille niitä tarrasukkia!

Uusille tervetuloa!
 
Tiuku kyllä siellä viiva näkyy!!! Mahtavaa. On sulla nyt jännät paikat. :heart:

neiti bee mua ei ainakaan yhtään häiritse että plussanneet täällä kirjoittelee, siis ihan päin vastoin. En itse jaksa monia ketjuja seurata joten kiva vaan kun kerrotte kuulumisianne täällä!

Mulla sama perusolo kuin ennenkin, siis vatsa on joka päivä niin oudon oloinen (kuvailisin tätä PAKSUNA olemiseksi..), vaikka noi muut oireet onkin epäselvempiä tai voisivat viitata menkkoihin jne. Jotenkin mä en vaan HALUA testata vielä.. tiedän, olen outo... mutta mullahan on tosiaan ensimmäinen yrityskierto käynnissä eikä kauheeta stressiä asiasta onneksi vielä ole päässyt päälle. Jotenkin vaan näkisin mieluummin menkkojen tulon kuin negan testissä. Ensi viikolle odotan joka tapauksessa, jos jonnekin kiertopäivä 30 tienoille.. katsotaan.. Me testataan miehen kans yhdessä, siis silleen että hänkin on kotona ja yhdessä katsotaan tulos. Täytyy varmaan joku aamu herätä aikaisin tekeen testi ennenkuin toinen lähtee töihin. :) Mites muilla, teettekö testit mieluummin ylhäisessä yksinäisyydessä ja raportoitte sitten miehelle tarpeen mukaan :D vaiko mieluummin yhdessä jännitätte tulosta?
 
Bambini No vielähän on sitten toivoa. :)

Kolmikymppinen Minäkään en ole vielä uskaltanut testata.. jos odottelis ihan rauhassa, että tuleeko se täti kylään vai ei..
Minä testailin esikoisesta ihan yksikseni, mies oli vielä nukkumassa. En menny ees herättämään vaikka plussa pärähti ruutuun :D
Mutta varmaan testailen pikkukakkosesta ihan yksikseni, jos/kun siihen on aihetta.
 
Voi elämän syksy mikä viikko takana. Ehdin nyt vasta kunnolla lukemaan juttujanne ja voi ihanaa, punavärillisiä testejä on tullut! Onnea kaikille tasapuolisesti miljoona kiloa ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :)

Bambinilla mahtava asenne. :) Aina on tosiaan toivoa, kunnes menkat tulevat. (toivottavasti eivät tule) Muillekin jännäilijöille tsempit!

Kolmikymppinen: minä oon tehnyt testit aina itsekseni. Esikoista yritettäessä aluksi taisin raportoida enemmän testeistä, mutta kun kiertoja alkoi tulla kierron perään, niin testien tekeminen muuttui hieman sellaiseksi surulliseksi tapahtumaksi, joten halusin nuolla haavojani itsekseni. Kyllähän se mies varmasti aina huomasi, milloin (nega)testi oli tullut tehtyä, mutta ei kauheasti asiasta puhuttu.

Omia turinoita:
Minulla oli näköjään jäänyt mainitsematta kierron pituus, yleensä se on ollut n. 30-32 pv. Odottelen ovulaatiota jonnekin ensi viikolle, tosin jostain syystä on ollut tuntemuksia jo useita päiviä. Ehkä se tuli tässä kuussa jo aikaisemmin.

Sellaista olen tässä kiireisen viikon aikana ehtinyt miettimään, että mitenkähän työssäkäyvät vanhemmat saavat koskaan niitä toisia tai saatika ties monensia lapsia, kun tuntuu, että itselläni on aivan veto pois iltaisin, ettei oikein tuolla makuukammarrissa ole kauhean vilkasta. :D Kun esikoisen saa viimein unille, niin tekee mieli vaan laittaa läskin palat silmien päälle ja kallistua kuorsaamaan.

Pitää taas lähteä päivän touhuihin, leppoisaa sunnuntaita kaikille ja koitan taas ehtiä kirjoittelemaan.
 
Sunnuntainen tervehdys kaikille :)

Kolmikymppinen kyseli tuossa testien tekemisestä yksin / yhdessä. Kyllä minä ne ihan yksikseen teen, mies ei osallistu. Eilen kauppareissulla ostin testejä ja mies tupisi, että pitääkö niitä ostaa, kyllähän sen sitte aika näyttää.. : / No, ostin ja teinkin eilen testin, mutta ei mies kyselly mitään. Oletti kai, että kerron jos on kerrottavaa. Miehen mielestä ku mä muutenkin hermoilen ja tuskailen tämän aiheen kanssa liikaa ;)

Tiuku: Hurjasti onnea, en ole muistanut kai onnitella plussasta! Ei oo rautaiset hermot, ei tosiaan. Mutta, kun testit ei näytä muuta ku negaa, on odotettava tätiä. Ja kun sitä toivoo niin raskautuvansa, pidetään toivoa sitten yllä näin, muka-positiivisella ajattelulla jos täti ei tuliskaan. Ja kun sitä toivoa voi pitää yllä sillä verukkeella, että on aina plussannut niin myöhään (yhtään raskautumistani en oo saanu kotitesteihin napattua, aina todennettu raskaudet tk:ssa).. :ashamed:

Hitsit, en päässyt ajatuksella lukemaan edellisen sivun tekstejä, kun olin jo aloittanut kirjoittelun tähän. En siis muista, mitä kukakin kirjoitteli.

hiirunhenkäys: täällä samaa mietintää, kiireistä vuorotyöläisten arkea ja siihen pitäis johonkin väliin mahduttaa aina peitonheilutusta - helppoa ku heinänteko. Illalla kaatuu sänkyyn puolitajuttomana ja aamulla ku herää, sama ralli uusiksi.. ei oo helppoa tämä vauvautuminen saati parisuhteen hoitaminen :D

Omanapailua: tänään dpo13, ellen väärin muista. Kp 29 tai 30 / 28-32, joten nyt on tosiaan jännät paikat. Siitäkin huolimatta, että aamun pregcheck- testi näytti edelleen negaa. Tosin mielestäni on hieman kummallisia testituloksia tullut eiliseen ja tämänpäiväiseen, hassua värikertymää testiajan puitteissa lähelle kontrolliviivaa. Normaalia(ko)? Testiajan jälkeen tuo värikertymä on kyllä kadonnut. Välillä kuvittelen näkeväni myös viivanpaikat, mutta kai se on korvien välissä, kun yrittää epätoivoisesti etsiä punaväriä testiviivan kohdalta :wave: Huomenna työmatkalla ajattelin piipahtaa vielä apteekissa jos ei oo tullu täti kylään. Haen apteekin oman testin kaappiin odottelemaan, just in case :p Ei ole oikein täti- olo, mutta ei myöskään raskautumisolo. Illalla turvottaa, joten pistäisin raskautumisen piikkiin, mutta tissit on kipeät kuten ennen menkkoja.. arpapeliä, arpapeliä. Jännitys tiivistyy :D

Nyt touhuilemaan, siispä toivottelen kaikille ihanaa sunnuntaita!
 
Tiuku Oi, onnea! Kyllä minäkin siinä haalean viivan näin. Nyt vain tsemppiä viivan vahvenemiselle! :)

Bambini Niin juuri, toivoa on niin kauan, kun tätiä ei näy. Jos muutenkin sulla hcg nousee sen verran hitaasti ettei kotitestit plussaa näytä niin tällä kertaa on varmaan sama juttu. Peukut pystyssä, et täti jättää sut välistä! :)

Kolmikymppisen oireet on kyl tosi lupaavia myös. Mä en kyllä malttais odottaa noin kauaa, oon jokseenkin kärsimätön luonne muutenkin. :D Mehän mennääkin suht samoissa kierron vaiheissa, jännää. :)

Testaamisesta. Esikoisesta tein testin yksin, kun mies vielä nukkui ja olin ite heränny aiemmin. Mut tuloksen saatua menin kyl heti ukon herättään. Tästä testaan varmaan kans yksin ja riippuen siitä onko mies kotona niin saa kyl tuloksen taas kuulla heti. Vaikka ois kerenny lähtee töihinki niin kyl mä heti meinaan puhelimella sit raportoida. :D

).( Joko oireet jatkuu tai ite oon tulossa entistä pöhkömmäks. Tänään siis 25/27-30, dpo 8. Eilen aamulla oli taas menkkajomotteluja ja palelin koko päivän ihan hirveesti. Testasin tänään aamulla huvikseni lämmöt, 37. Normaalisti mulla 36 asteen pintaan. Tänään on kans palellu ja tuikkinu alavatsaa ja nivusia. Nenäkin vähän tukossa. Jospa oon siis vaan tulossa flunssaan, kun tytölläkin oli viime viikon. Testit polttelee kaapissa, mut en halua saada sitä negaa. Kuten joku kirjoittikin, et helpompi olis saada se täti kylään kuin tehdä negatesti. Mut en tiiä maltanko kuitenkaan olla testaamatta. On tää hullua! :D
 
aronoele, mihin asti aattelit odotella testaamista?

hiirunhenkäys: mullahan on tässä kierrossa kans sellainen tilanne että odottelin ovista (oireita siis.. en tikutellut tms) jonnekin kiertopäivä 20 asti, kunnes aloin epäillä että voisko nää mun tuntemukset sittenkin olla jo raskausoireita.. ja siis ovis olis ollut jo huomattavasti aiemmin! Mulla epäsäännölliset kierrot, minimi viime aikoina ollut 27 ja maksimi 35 päivää, että tässä saa tosiaan ihmetellä että missä vaiheessa kiertoa ovis milloinkin tapahtuu.. Toivotaan että sulla olis tärppi jo käynyt!

Bambini erikoista tuollainen värikertymä kontrolliviivan lähelle.. ei sulla olis kans kuvaa laittaa, voitaisiin yhdessä pähkäillä mitä se tarkoittaa! =) Mulla kans tuo tissiarkuus laittaa miettimään että olisko sittenkin vaan menkat tulossa. Toisaalta nyt mulla on aristanut jo monta päivää ja melko reilusti, ei yleensä ennen menkkoja näin monta päivää eikä näin kipeet. Arpapeliä tosiaankin! :) Onnea nyt kovasti sulle ettei täti tulis vaan jotain paljon mukavampaa!

Millos Papunen ajattelit testata? ´Kivalta kuulostaa sinunkin tuntemukset, voispa hyvinkin viitata siihen ihteensä! Meillä kans poika flunssassa, ollutkin kokonaisen viikon hoidossa, heti toi vuotavan nenän tuliaisina. Huoh. Mullakin siis ollut tuota nenän tukkoisuutta ja niiskutusta, mutta nyt kun poikakin on alkanut niiskuttaa niin mietin että oliskohan se sittenkin vaan perus räkätautia. :|

Mä olen päättänyt testata keskiviikkona! :) Niin siis jos ei täti sitä ennen kerkee paikalle. Mies on luultavasti menossa silloin aamuvuoroon eli munkin täytyy herätä viideltä pissimään tikkuun. :D No kerrankos se kirpaiseen.
 
En tiedä pitäiskö kokeilla testata huomenna. Saattaa olla kyl liian aikasta, ku vasta dpo 9. Esikoisesta sain kyllä aikanaan haamun dpo 9-10. Menkkojen pitäs kierron pituudesta riippuen alkaa aikasintaan keskiviikkona ja viimeistään lauantaina. Tää kierto taitaa olla niitä pidempiä oviksen ajankohdasta päätellen. Joten, en oikeen tiiä millon uskaltas testata.
 
Ääh, oon koko päivän käyny täällä vähän väliä kurkkimassa oisko tullu uusia juttuja. Kaikki muut taitaa olla tekemässä jotain järkevämpää, ku kytätä täällä. :D

Onkos muuten teillä muilla oireilijoilla ne tuikkimiset yms. tuntemukset koko alavatsan/kohdun alueella vai jossain tietyssä kohtaa? Mulla keskittynyt nyt jotenkin enempi noi vihlaisut/nippailut vasemmalle puolen alavatsaa/nivusta. Jos ja todella iso JOS, siellä nyt joku on niin oiskohan kiinnittynyt vasemmalle puolen kohtua?
 
Voi NiQ! :( :hug:

Papunen: mulla on ollut noita tuntemuksia ympäri alavatsaa, mutta nyt parina viime päivänä enemmän kans vasemmalla puolella tietyssä kohtaa. Itse miettinyt ihan samaa.

Mä aattelin ton oman testauksen 30. kiertopäivälle.. oikeastaan saattaa olla aikaistakin, kun on ollut 35 päivän kiertoja (viime kierto mm.) mutta toisaalta kun näitä oireita olis muka näin paljon.. niin menköön keskiviikkona! Nytkin ällötysolo, ihan kuin nää etomiskohtaukset olis pikkuhiljaa lisääntyneet ja myös voimistuneet. Ei oksetusta kuitenkaan, eikä inhoreaktiota minkään ruoka-aineen suhteen, edes kahvin.. esikon aikaan alkuraskaudessa en oikein voinut juoda. Katsellaan..
 
NiQ
*********Maanantai 17.9.2012*********






Mukana:

wilma79.................poika 07/11...........kp 2/27-29................yk2
karma......................tyttö 3/11............kp 6/26-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11...........kp 8/30....................yk2
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 8/22-28...............yk6
Neiti Näpsän äiti..............10/08.............kp 10/28-32............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 10/32...................yk2
kaneli83.................poika 09/11............kp 11/?.....................yk1
Pauki.................................11............kp 12/27-34...............yk4
hiirunhenkäys......................11............kp 16/?.....................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 17/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 19/40...................yk7
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 23/33-35..............yk2
aronoele............................5/10...........kp 24/25...................yk 1
papunen84..............tyttö 07/10............kp 26/27-30...............yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp 28/27-35..............yk1
Bambini..................poika 08/08............kp 29/28-32...............yk2
NiQ................................07/11...........kp 41/27-32................yk6
hiulu......................poika 09/11............kp 41/32(-42)............yk3
laala......................tyttö 05/09............kp 48/31-64...............yk5


Jännäilijät
Bambini dpo 14, Papunen84 dpo 9

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQ: :hug: Voi ei :(

Onnea plussanneille :heart:

Bambini: apteekin testi on kyllä hyvä :) pc:n testeistä mulla puikkotesti antaa jotenkin selkeempää viivaa kuin se liuska :O Toivottavasti värikertoma kertoo jostakin!

Plussatuulia ++++
 

Yhteistyössä