<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

NiQ mulla siis Clomit PCOS:n takia. Lievää ylipainoa täälläkin, BMI 28... Eikä varmaan stressi ainakaan auta tätä asiaa.

Terojen vaikutuksista vuotoon.. Ite en oo huomannu juurikaan mitään eroa, ei ainakaan lisännyt. Kummallisin (ärsyttävin) juttu nyt vaan, että joka tero-kierron jälkeen vuoto on alkanut päivän tai viimeistään kahden jälkeen terojen lopettamisesta, ja nyt on kolmas päivä menossa kun en popsi teroja, eikä ole edes mitään menkkajomotusta tuntumassa vielä. :(
 
Jee Nöhvi!

Papunen84: Kiva että muillakin oireita heti oviksesta (no mulla oletetusta sellaisesta) lähtien. Mulla tosiaan alkoi semmoisella tajuttomalla mahan turvotuksella. Siitä pikkuhiljaa noi kaikki muut, ja tosiaan noita oireita mulla tuli jo paljon ennen kuin edes tajusin että ovis olis voinut jo olla! Mutta en mäkään oikein osaa uskoa että näin aikaisin vois oikeesti oireita olla. En tiedä.. En ajatellut testata ennenkuin ehkä viikon kuluttua aikaisintaan. Katsotaan nyt miten olo etenee. Hirmu aikaisin en halua testata, jos vaikka olisi kemiallinen tms., mieluummin näen tädin tulon kuin "valeplussan". Näin ajatukset nyt, katsotaan miten maltan. ;) Mulla muuten ihan tän päivän uutuutena nivusnippailut. Ja eilen illalla taas pieni pahoinvointikohtaus. Tosi kevyt kyllä. Ihan ulalla... voisko muka olla?!:heart:
 
Tiuku Tuikkunen, mehän ollaan kans aikalailla samoilla kiertopäivillä, tosin sun kierto taitaa olla säännöllisempi kuin mun. Toivottavasti pahoinvointisi ei ole kuviteltua! :) Mä saan kyllä kans vatsan helposti sekaisin jännittämällä..
 
Tiuku testeistä en osaa kyllä sanoa.. viimeksi testannut neljä vuotta sitten, enkä kyllä muista minkä merkkisellä. Jollain edullisella varmasti. :) Ajattelin vasta viikon päästä aikaisintaan miettiä testausta, katsotaan maltanko sinne asti.
 
Nöhvi onnea! :heart:

Bambini ja Kolmikymppinen Vielä en oo testaillu, varmaan viikonloppuna aikasintaan, mutta koitan kuitenki sinnitellä ens viikon puoleenväliin jos ei sitä ennen oo täti tullut kylään.

on. Vielä on alaselkää välillä jomotellu ja iltaisin välillä tuntuu alamasulla jotain tuikkimista. Flunssaakin vissiin alkaa pukkaamaan kun kurkkua karvastelee ja saa välillä niiskutella.

Mites muilla? Onko minkäänlaisia oireita? :heart:
 
NiQ: osanotot läheisen poismenosta :hug: Toivottavasti saat pian selvyyden tuohon tilanteeseen ja mieluummin tietenkin semmoisen positiivisen päätöksen! Tsemppiä!

Lumi: :) Voi sulla onkin jo jännät ajat käsillä :heart:

ReVe: mahtavaa että viiva on lähtenyt vahvistumaan :) Onnea!

Kolmikymppinen: oireet on ainakin vakuuttavat :O Ja hui kuinka kärsivällinen meinasit olla testauksen suhteen :D

Bambini: ehkäpä uusintatesti isommilla dpoilla tuo sen halutun lopputuleman!

Tiuku Tuikkunen: Testausonnea :)

Papunen: Kyllähän monella tärppää siitä ekastakin, joten huolet pois :) Toivottavasti kuluva viikko kuluuu siivillä!

amante: ihana :heart: Kai mä voisin tulla varovasti kurkkimaan pikkukakkosiin :) Oho, tuntuu ihan epätodelliselta kirjoittaa noin :O

Nannamamma: :)

aronoele: enteilköön tuntemukset plussaa!

Iso kiitos kaikille onnitteluista :) Testasin vielä töiden jälkeen pregchekin ja tuloksena tämmöinen:



Eli kyllä se plussa alkaa olla :O Huomenna teen varmaan digin, jos vaikka näkisi jo sen maagisen sanan siinä testissä. Pääasiallisena oireena palelu (ei kuitenkaan koko aikaa) ja epämääräiset mahatuntemukset. Ihan ku tänään olisi ollut pientä etomista (tai sitten mun mielikuvitus vaan laukkaa).

Iso kiitos
 
Ihan omanapailuni päätin tulla kertomaan, että loppu se hulluttelu omalta kohdaltani. Testaan viikonloppuna sillä oletuksella, että en ole raskaana. Päätin unohtaa nuo omat raskaushullutukset hetkeksi, lähinnä siis kuvitellut oireet. Kiva jos plussa jossain välissä pärähtää, mutta en elättele toiveita (tai ainakin yritän), kun menee vaan oma mielenterveys jokaikiseen kyttäämiseen omassa kropassa. Siispä, Bambini painelee jarrua ja koittaa malttaa mieltänsä. Pitäkää peukkuja että onnistun :wave:

Siispä, kirjoittelen seuraavan kerran vasta kun on jotain kerrottavaa.. ;)

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Olipa kivoja uutisia kun tulin lukemaan pinoa läpi! :heart:

Ihan ensiks ONNEA hurjasti Nöhvi tuosta ei voi enää erehtyä!! :heart:

NiQ Mites siellä menee? ompa kummallista jos nyt negaa antaa, miten on mahdollista että aiemmin olisi tullut -munmielestäselväplussa- !! :kieh:

Ja hurjasti onnea myös ReVelle!! :heart: :heart:

...ja tsemppiä kaikille oireileville, toivottavasti ne tuottavat tulosta! ;) laittakaahan testejä kehiin ihmeteltäväksi sitten.

Bambini Stressitön aika on vaan hyvästä, itsekullekin. Minäkin päätin nyt että otetaan ihan viileesti tää homma, tulee jos tulee. Mutta en halua ottaa paineita sen plussan "metsästykseen". =)

TuikkunenDavidin testeissä ei kannata uskoa jokaista harmaata viivahtavaa paikkaa.. niitä mullekkin on tullut ja negaa pukkas sit kuiteski lopuksi. Mutta kyllä se plussan näyttää jos raskaana on, ja siitä ei voi kyllä sit erehtyä..

Tervetuloa uusille kuumeilijoille!!

Omanapa: olen nyt vähän hiljempaa.. menkat sais alkaa loppua jo, tympeetä. Ajattelin nyt etten ota stressiä vaan katotaan miten menee.. jospa nää munki menkat oli myöhässä ihan stressaamisen takia. Nyt kylmänviileesti eteenpäin, enkä mieti koko vauvatumis asiaa. ;) helpottavaa.
 
shiili on edelleen mukana kuumeilemassa toista lasta.. meillä on vaan nyt sukulaiset kylästelemässä ollu koko viikon ja kaikkea hulinaa niin ei jouva kirjotteleen. Joten piettäkää listoilla :D ovista odotellessa, ps se voideki tuli ja käytössä on. :)

uudet tervetuloa, ja jännäilijät plussa tuuliiaaa! palaan kirjotteleen tarkemmin kun tilanne täällä hälvenee.
 
ReVe ja Nöhvi hirmusesti onnitteluja ja vauvaliimaa!! :heart:

Täällä ollaan hirveessä flunssassa. :snotty: Muut on jo melkeen sairastanu ja nyt oli sitten mun vuoro. Täti on toivottavasti nyt häippässy myös. Mieli on todella matalalla, perheessä suuri suru, läheinen nukkui pois. :'( Se oli kyllä odotettavissa mutta koskee silti kovasti..

Valitettavasti nyt ei pysty muuta kommentoimaan.
 
omanapavaroitus!! Minä päätin lakata oireilemasta ja kyttäämästä itseäni. Oireet katosivatkin.. paitsi närästys. Eilen oli sitten vähän ummetusta.. Vatsassa fiilikset sitä mukaa, että tätiä mää odotin. Huomenna on kuitenkin suuri päivä, kun iltalukiolaisena meen äidinkielen teksitaidonkoetta tekemään ja halusin varmistaa sen negan, että ne menkat uskaltaa alkaa (joskus siirrän niitä streessaamalla). Pregchekin liuska (25) ja kippaskappas.. haamulainen! Tänään siis kp 38/36-38. Supervauhtia apteekkiin ja digi lähti matkaan :D Toinen liuska on vielä, josko siihen aamulla kirjoituksiaedeltävät paniikkipissit läsähyttäs! :LOL: Mullahan tuli se hailu viiva Predictor Earlyyn kp30 mutta pari pregchekin negaa tein sen jälkeen.

Sanokaa nyt rakkaat kanssasisaret mitä tästä pitäisi ajatella?





Testiajalla otettu molemmat kuvat.. iiiik.
 
*********Perjantai 14.9.2012*********






Mukana:

iseeyou...................poika 12/11...........kp 5/30...................yk2
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 7/22-28..............yk6
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp 7/28-32..............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 7/32...................yk2
kaneli83.................poika 09/11............kp 8/?.....................yk1
Pauki.................................11.............kp 9/27-34...............yk4
hiirunhenkäys......................11............kp 13/?......................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 14/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 16/40...................yk7
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 20/33-35..............yk2
aronoele............................5/10...........kp 21/25..................yk 1
papunen84..............tyttö 07/10...........kp 23/27-30...............yk1
Tiuku Tuikkunen..............10/11............kp 24/28...................yk?
Kolmikymppinen.........poika 09..............kp 25/27-35...............yk1
Bambini..................poika 08/08...........kp 27/28-32................yk2
karma......................tyttö 3/11............kp 32/26-30..............yk0
NiQ................................07/11...........kp 38/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp 38/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp 38/32(-42)............yk3
neiti bee.................tyttö....................kp 39/36-38...............yk3
laala......................tyttö 05/09............kp 45/31-64..............yk5


Jännäilijät
Bambini dpo 11, Papunen84 dpo 6

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
nöhvi Voi että mä olen niin onnellinen sun puolesta :flower:
Ja tietysti onnea muillekki plussasta.
Niin ja pahoittelut tädin kylään saanneet :-(

Kännykällä äkkiä tulin onnittelemaan :)
Täällä kierto alkaa puolta väliä häämöttää, oon yrittäny olla ajattelematta päiviä ja elää normaalia elämää. Yrityskertoja jo 9 et ens kuussa jo kaks numeroinen :-( mutta ei pidä heittää kirvestä vielä nurkkaan... Vaikka aina se pahalta tuntuu...
 
neiti bee: No toihan on ihan selvä homma :D Paksuna oot! Onnea :heart:

äiti-07: voi kun sä säästyisit kymppikerholta! Nämä on ihme hommia, sehän voi olla jo ens kierrosta kun onnistaa!

NiQ: Ei ilmeisesti vielä selvyyttä? Tsemppiä kovasti! Toivon todella että saisit pian sen plussasi :hug:

Kiitos ihanaiset onnitteluista :heart: Aamunen digi sanoi että raskaana 1-2, joten siirsin nyt itseni juhlallisesti plussanneisiin :O Jos ei kaikki mene niin kuin pitää, niin tulen tänne takaisin riesaksenne.

Kaikille tasapuolisesti plussatuulta ++++
 
Nöhvi1 hihhih, toivotaan että lähtee vahvistumaan. Kyllä täällä isäntä jo katteli sitä Vau-kirjan odotuskirjasen Isä-puolta, minkä sain esikoista odottaessa :heart: Sinulle myös ihan järettömän paljon onnea!! :flower:

NiQ tuo sinun tilanne aivan pistää ahistammaan! Väärät plussat lainvastaisiksi!! :kieh:

Minä koitan malttaa taustailla vaikka tuonne sunnuntai-maanantai-akselille, millon aattelin tehdä tuon digin tuolta kaapista.. Vaan tietäähän sen pysynkö :D

Plussatuulia puuuuuuhhhhh!!:wave:
 
NiQ
Paljon onnea neiti beelle plussasesta :flower: Sinä se et kauaa täällä viihtynyt meidän kanssa :D Hyvä niin!

Nöhvi Voi kuinka mahtavaa että digikin on sun kanssa samaa mieltä :hug: Oon tosi onnellinen sun puolestasi! :heart:

Paukille suurensuuri :hug: läheisesi menettämisestä. Osaan hyvin samaistua sun tunteisiin, kun itseltäkin kuoli juuri pari kuukautta sitten yksi elämän läheisimmistä ja tärkeimmistä ihmisitä. Paljon voimia arkeen ja jaksamista surutyössä! :hug:

Äiti-07 :hug: Kurja tilanne teillä, toivottavasti pian tulisi se plussajuttu!

Mites kolmikymppisen, Bambinin, Papusen ja Tiukun oirehdinnat?
Mitä kuuluu häntäpään pitäjille, Lilleri, hiulu ja karma? Ootteko vielä langoilla? =)

Mä en oo viitsinyt testailla sen maanantain negan jälkeen, ihan turhaa ja hullun hommaa. Ollaan nyt viikonloppu reissussa, ja ajattelin että jos ei maanantaihin mennessä oo menkat alkanut niin teen sit testin ja alan soitteleen neuvolaan että laittais verikokeisiin tai jotain. Ku en mä nyt kuitenkaan usko että noi parit plussat olis ihan tyhjästä nyhjästy, eli jos oliskin joku tosi aikainen keskeytynyt km tai jotain että pääsis sitten uuteen yritykseen. Kemialliseen en jaksa enää uskoa kun yleensähän vissiin pitäisi vuodon alkaa muutama päivä negasta. Ja siitä ekasta negasta tulee kumminkin kohta jo se kaksi viikkoa. JOTEN mä elättelen vielä ihan vähän toiveita että se early predictor havaitsi oviksen silloi 1.9. Tänään on kyllä alavatsaa kivistänyt välillä aika ihmeellisesti ja tonne kohdun kohdille tuntuu jotain tuikkauksia kun pinnistelee (siis kun oikein nauraa kovasti tai aivastaa tai jotain), ei kuitenkaan samanlaisia "puukoniskuja" mitä oli ennen esikoisesta plussausta. Noh, katsellaan siis...
 
Viimeksi muokattu:
Pikana ennen töihin lähtöä, omanapavaroitus ;)

Jännäilijänä edelleen; tänään dpo11 testattu Pregcheck- nega. En elättele enää suuria toiveita. Josko se viikonloppuna tai viim. alkuviikosta täti tulis kylään. Kummia oireita on edelleen, mutta usko ja toivo meni jo..

Onnea plussanneille ja tsemppiä muille jännäilijöille :heart:
 
Huippua neiti bee! Onnittelut! :flower:

Hienoa, että digitestikin näytti Nöhville raskautta. Jee! :)

).( No, mullahan tuntuu niitä oireita riittävän.. vaikka ihan höpöä ne taitaa olla. Eilen illalla kivisteli pitkään alamahaa ja nivusissa tuntu tuikkasuja. Sit hetkellisesti tuntu (ehkä 5sek) sellanen terävä vihlasu, aivan ku puukonisku alavatsalla ja sit taas jatku kivistely. Rintoja vihlo kans useampaan otteeseen.

Tänään ei oo sit ollu muuta oiretta, ku semmosta paineentunnetta välillä tuolla alamahalla. Vähän niinku siellä olis ilmapallo. Mut en jotenki usko raskautumiseen tai ainakin yritän ajatella hyvinkin pessimistisesti ettei pettymys ois sitte niin suuri. Tänään olis siis 23/27-30 dpo6. Uskosin, et tää kierto on pidempi, ku ovis oli myöhempään, et ainaki pitäs tuonne ens viikon ke-to ootella testausta ellei täti sitä ennen kurvaa paikalle. Mulla alkaa tiputteluvuoto yleensä 2-3 päivää ennen varsinaisia menkkoja, et pitääpä kohta ruveta sitäki kyttään.

Muoks. Niin joo. Onhan mua palellukki tänään. Esikoisesta sain muistaakseni haamun aika ajoissa, jotain dpo 9. Kohta olis kyl ne päivät. :p
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Kyllä tämä ihmismieli on vaan petollinen. Eilen illala juili alavatsaa tosi paljon, ihan niin kuin kp2-3 jolloin vuoto on ihan hirveetä ja voi vaan maata sohvalla sikiöasennossa. Sitten on nyt muutaman kerran tullut repäisykipuja ja hirvittävä paineen tunne alavatsalla, ei yhtään pysty kohdun kohtaa painamaan kun tuntuu että silmissä mustenee. Ja tänään tissit on ihan kovat ja kipeet. Kaikki muut paitsi noi repäisykivut kyllä voisi viitata ihan tulevaan tätiinkin. Joten odotelaan ja katsellaan mitä lähitulevaisuus tuo tullessaan. Nyt aion keskittyä täysillä hyvän ystävän alkuraskauteen <3

Bambinille pahoittelut negasta, kyllä sitä toivoa vielä on! :)

Tsemppiä Tiukulle testailuun!
 
  • Tykkää
Reactions: Kolmikymppinen
neiti bee onnittelut plussasta.

NiQ Toivotaan että tilanne selvenee siellä, todella ärsyttävää varmasti. Itellä olis pää hajoamassa tuossa tilanteessa kovaa kyytiä. Mut oireet kyllä on lupaavia.

ON: Kyllä tämä tästä.. No, Terot on nyt toivottavasti alkanu auttaa. Menkat kesti nyt sen normi viikon ja kahteen päivään ei oo tullu enää mitään, jesjesjes! Yleensä aiemmin vuotelu saatto jatkua pari kolme viikkoa. Ette voi uskoa miten mukavaa kun nyt tosiaan menkat kesti vaan viikon. :D Täytyy vielä syödä se yks satsi Teroja pois kun lääkäri sillon käski syödä vähintään kolmen kk kuurin.
 
Paukille halauksia :hug:

Papunen84 testaamalla seleviää! ;)

äiti-07 minulta myös tsempit! Voin vain kuvitella (siinä onnistumatta) kuinka inhottavaa on kuukausi toisen jälkeen joutua pettymään :/ Vielä onnistaa joku päivä! :hug:

Ommaa nappaa: Mä en oikein usko ees, että tää ois tässä.. justiinhan me jutulle päästiin! :D Vaikka hyvästä syystähän täältä pois joutuu. Mutta sitäkään en vielä usko. Tänään testasin aamupissasta uudestaan ja vahvistuihan se viiva. Huomenna toistan saman, ja josko sitä sunnuntaina sen digin :p Mua vaan huolestuttaa kun mun alaselkää jomottaa kokoajan ja alavatsakin on enemmän tai vähemmän kipeä kokoajan. Tietty aattelee pahinta, että joku kohdunulkoinen tai jotain. En muista tytöltä olleen mitään näin voimakasta. Sillon testasinkin vasta ku rupesin leksaamaan eli 5+3. Pakko vielä laittaa mun minivärisuora..

 

Yhteistyössä