<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

NiQ
iseeyou huomasin kans ihan just saman äsken ja korjasin kaikille oikeat :)

Kulkuriina Kovasti tsemppiä tähän kieroon! :) Mä en jaksa uskoa mihinkään matkustajaan, miten ne viikolla tehdyt kaikki (varmaan ainakin 5kpl) negoja sitten välissä olisi... On kyllä niin ärsyttävä tilanne.. huoh!
 
Saako liittyä seuraan?

Bambini....poika 08/08....kp22/28-32, dpo6...yk1-2

Pelottavan vahva tunne plussasta, tipun kyllä korkealta ja kovaa jos täti tulee kylään. Kirjoittelen myöhemmin lisää kun ehtii tietokoneelle, nyt piti naputtaa pikana puhelimella.
 
Huomenta! ..JA TERVETULOA uusille! :flower:

Joo, täti tuli eilen ja todellakin liian monelle kylään, inhottavaa. :hug: teille.
Mulle se oli helpotus toisaalta et tätskä tuli, ehdin jo miettiä kaikkea mahdollista megakierrosta - raskautumiseen.. toisaalta harmittaa ja suruttaa, mutta... toisaalta tipuinpahan maanpinnalle takaisin oireideni kanssa. Ensi kierto uusi kierto, katsotaan mitä se tuo tullessaan. =)

NiQ Sun tilanne on kyllä superjännittävä. Miten sä maltat olla testaamatta? voi kauheeta, nyt äkkiä dippailemaan ja meille kertoo heti. En malta oottaaa!!! :heart:
 
Moi kaikille! Kai se täytyisi liittyä seuraan.

karma......................tyttö 3/11............kp 27/26-30..............yk0

Yritys siis alkanee tässä menkkojen jälkeen kunnolla :) Voivoi. Jännittää ihan jo, että kuinka kauan menee että tärppää. Esikoisen kanssa ei ehditty edes yritystä oikein aloitella kun heti plussasi!
 
ReVe: Onnea, olipas komia viivanen! Vauva liimaa matkaan. :heart:

:hug: Tädin kohdanneille, kylläpä se moneen paikkaan ehti kylään. :(

NiQ: Ompas siellä kinkkinen tilanne, peukut pystyyn että kyytiläinen olisi kuitenkin matkassa. Varmasti kyllä ärsyttävä tilanne.

Uudet :wave:


ON: Täti edelleen kylässä. Toivotaan että ymmärtäis kohta jo häipyä. Sitten kaikki peliin ja plussan metsästykseen. ;) En tiiä pitäisköhän tilailla ovistestejä, täytyy miettiä.
 
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Reve Onnittelut plussasta! :flower::heart:

NiQ tsempit sinnekin :flower: inhottavaa toi epätietous.

Tervetuloa uusille, kivaa :)

).( ei ihmeenpiä, tilasin torstai iltana pregchekin ovistestejä, mut en tiiä sit kuitenkaa alanko testaamaan kun ne tulee toivottavasti huomenna. tarvis ainakin tehdä mieheltä salaa ;) taitaa jäädä kaappiin ainakin suurin osa testeistä kun tekee muutenkin koko ajan mieli...
 
Mä perunkin sen mun eilisen tädin tulon.. Eilen siis holahti verta pönttöön ja paperiinkin tuli. Illalla ja tän päivän aikana ei oo tullu yhtään mitään! Mä en ymmärrä.
Olin eilen "tädistä" oikeastaan iloinen, että kun kroppa toimii hyvin pillereiden lopettamisen jälkeen jne. Mutta ei kai sitten. Eli odotellaan... :headwall:

Tänään siis sittenkin kp 30/? yk 1
 
Onko täällä ihmisillä greippimehu käytössä? Olen nyt lukenut monta keskustelua greipin positiivisista vaikutuksista raskautumiseen. Mä ainakin heti huomenna käyn ostamassa Valion greippimehua. Ei kai tässä mitään menetettävääkään ole. Terveellistähän se vain on.

Tässä edelleen odottelen menkkojen alkamista, että päästäisiin kunnolla aloittelemaan sen jälkeen.
 
Greippimehu Mun käsittääkseni vaikuttaa siihen, että kun sitä juo säännöllisesti niin sen avulla huomaa ovulaatio ajankohdan paremmin, jotenkin lisää ovislimaa jne? :p korjatkaa jos olen hakoteillä.

iseeyou mitäs ihmettä? :eek:
 
*********Maanantai 9.9.2012*********






Mukana:

Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 3/22-28..............yk6
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp 3/28-32..............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 3/32...................yk2
Pauki.................................11.............kp 5/27-34...............yk4
hiirunhenkäys......................11............kp 9/?......................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 10/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 12/40...................yk7
aronoele............................5/10...........kp 16/25..................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 16/33-35..............yk2
papunen84..............tyttö 07/10...........kp 19/27-30...............yk1
Kolmikymppinen.........poika 09..............kp 21/27-35...............yk1
Bambini..................poika 08/08...........kp23/28-32................yk2
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp 27/25-30..............yk13
karma......................tyttö 3/11............kp 28/26-30..............yk0
ReVe.................................06............kp 31/25...................yk1
iseeyou...................poika 12/11...........kp 31/?.....................yk1
NiQ................................07/11...........kp 34/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp 34/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp 34/32(-42)............yk3
neiti bee.................tyttö....................kp 35/36-38...............yk3
laala......................tyttö 05/09............kp 41/31-64..............yk5


Jännäilijät
Nöhvi1 dpo 11, Bambini dpo 7, Papunen84 dpo 2

TAUSTAILIJAT

Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Pahoitteluni tädin kohdanneille! :( :hug: On se vaan niin kurjaa. Onneksi ainakin Hypylle myös positiivisempi puoli asiassa. Mutta silti. Soisihan sen meille itse kullekin ettei täti enää vierailisi moneen kuukauteen!

ReVe onnittelut! :heart: Päivitähän tosiaan pian lisää tuntoja!

NiQ siis ihme puolikas viiva kyllä. Mutta mun logiikalla kuitenkin: ei se väri siihen tyhjästä tule! Odottelen uusintatestailujasi! Kunpa nyt saisit selvyyden tähän asiaan ettei tarvi noin piinailla enää pitkään! :hug:

Tervetuloa uusille! :wave:

Outoa iseeyou.. kerrohan lisää!

Greippimehusta (+ omaa napaa): mä olen juonut mehua, join esikoistakin yrittäessä (silloin tärppäsi yk 2). Mun tietääkseni greippimehun sanotaan parantavan ovisliman koostumusta jotta suojaisi paremmin häntäheikkejä emättimen happamuudelta, ja samalla auttaisi niitä uimaan paremmin kohteeseensa. Tässä kierrossa en kyllä huomannut mitään eroja limoissa. Siis en ylipäänsä ole huomannut juuri mitään limoja. :( Kp 20 kuitenkin menossa. En ymmärrä, olo muutenkin ihan outo, turvottanut kamalasti melkein viikon jo ja ihme kipuja ja tuntemuksia vatsan (kohdun????) seudulla. Mutta siis aivan liian aikaista olisi millekään raskauteen viittaavalle oireelle, joten en älyä.. Minusta liian aikaista menkkaoireillekin. Ovisoireita? Saattais olla, vaikkei ennen kyllä ole tällaista ollut. Joku megapitkä kierto menossa siinä tapauksessa. Plääh, voi kun vain voisin olla kuuntelematta tätä kroppaani koko ajan! :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

ReVe: joko joko joko kohta sut saa laittaa plussanneisiin? Syyskuun lista huutaa tyhjyyttään muuten :O

greippimehu: esikkoa yrittäessä join... nyt on limoja ihan omasta takaa ja en ole ainakaan vielä ottanut käyttöön.

NiQ: jaksamista epäselvään tilanteeseen :hug: Mikä olo sulla on?

on: huijui, huominen on pian :O Arvon tässä että pitäiskö mun nyt sitten testata, kaipa se testitulos olisi ihan hyödyllistä informaatiota... mutta en mä taho :O No katsellaan, onhan mulla yö aikaa miettiä :D
 
Hellurei!

Ekan viestini taisin naputella pikana, enkä edes enää muista mitä kirjoittelin :LOL:

Kaikille plussanneille tasapuolisesti vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart: Ja te, joilla kummallisuuksia ja haamulaisia putkahtelee, toivon hurjasti väriä pintaan :heart:
Laittakaahan plussakuvia tulemaan ;)

Omanapailua; malttamaton testaamisen suhteen. Olen kaikkimullehetinyt- ihminen, joten odotteleminen on piinaa. Etenkin kun on jos jonkinmoisia oloja ja hurjan vahva tunne, että tässä se plussakierto voisi olla. Tokikin, tipahdanpa korkealta ja kovaa kun tulos onkin nega :ashamed: Mutta, itselleni selitellen näitä fiiliksiä; jos nivusia on repinyt oviksestä lähtien ja niistä tulee mieleen liitoskivut hyvin voimakkaasti - repiminen ja kipuilu jatkuu edelleen, erityisesti oik. puolella. Kyljessä tuntuu hassu sukkapuikkotökkäisy tasaisin väliajoin, aina samassa kohti, vasemmalla. Olen taukoamatta väsynyt ja jopa huonovointinen - tänään töissä kun söin, tuli tosi huono olo. Ja sen jälkeenkin, muutaman kerran olin viittä vaille oksentaa. Keskellä mahaa kumma tunne koko ajan, välillä ihan tuossa häpyluun yläpuolella, välillä ylenpänä.. töissä lautaspinoa kantaessa mahan "päällä" tuntuu samanlainen paino / paine kuin esikolta.. mutta, taitavat kaikki olla toiveajattelua. Ketuttaa oikein, kun tietää että nämä on jotain korvienvälin luomia oireiluja ja plussatulosta ei näy.. tuntuu, että kai tässä vielä sekoaa. Uuh, toivotonta. Onneksi en ehkä ole ainoa.

On ehkä jo ollut puhettakin, moneen otteeseen; millä dpo- päivillä olette testanneet, millaisin tuloksin? Oma raskaushormoniarvo on noussut kahdesta aiemmasta raskaudesta melkoisen hitaasti, joten aikaiset plussaukset tuskin ovat todennäköisiä, jos sellaisia on tullakseen. Lähinnä uteliaisuuttani kyselen.. :wave:
 
Mä kyllä luuraan teijän kirjoituksia vielä täältä taustalta, että ei tarvitse poistaa taustailijoista..:) Vai luuliko joku, että tässä olisi tullut raskaaksi? Mitään ei oo tapahtunut täällä:( Ehkäisyä ei oo ollut kahteen vuoteen ja mitään ei tapahdu ei siis mitään! Yritystä on, silleen normaalisti:D
Neitä näpsän äiti ja nöhvi:hug:
 
Minä täällä jännitän Nöhvi1ä ja NiQa, huih :popcorn: Tuloksia (positiivisia sellaisia!) odotellessa!!

Bambini, mulla tuli selvä plussa dpo14, vielä selvempi dpo16 ja kontrolliviivan kanssa samanvahvuinen dpo19 :) Kuva testeistä tässäkin pinossa, tuolla sivun 23 alalaidassa.

Salliina ja sissi rv 6+5
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun noin jännitätte :) Tein apteekin oman testin tuossa aamusella ja testiajalla nega, mutta n.15min kohdalla tuli haamu (siis semmoinen missä ihan vaaleanpunaista väriä - mieskin näki)?? Apteekin testillähän tulos piti lukea viidessä minuutissa... Jos tuommoinen olisi tullut testiajalla niin hyppisin riemusta, mutta nyt sain vaan hämmennyksen aikaan :confused: No tänään kuitenkin ensikäynnille, joten asia etenee jokatapauksessa johonkin suuntaan :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Ihanaa kun piitkästä aikaa pääsee koneelle nyt ihan ajan kanssa. =)

Pahoittelut kaikille joille täti on tullut kylään! :hug:

Plussanneille hirmuisesti tarrasukkia mukaan! :heart:

Ja vähän omaa napaa. :D Mulla on oviksesta asti tuikkinu kummasti alamasua ja kohdunsuuta? Alaselkääkin on nyt parina päivänä särkeny. Tää kaikki voi kyllä olla ihan mun pienen pääni sisälläkin tapahtuvaa :D

Ja listan päivittäjälle, muuten kp:t on yhen päivän jäljessä.. huomiseksi sais mulle siis laittaa kp 18/25 Kiitän! :heart:
 
NiQ: pahoittelut :hug: Ihan ihmeellisiä ne sun aiemmat testit, miten voi olla??

Kista: mitä merkkiä nuo testit on? Aika tummilta ne viivat näyttää :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Salliina: ihana :heart: Toivotaan toivotaan :) Yritän olla toivomatta liikaa, ettette joudu sitten taas kuuntelemaan marmatusta viikkokausia...

Tervetuloa Tiuku Tuikkunen :wave:

Bambini: esikoisesta plussasin dpo 12 clearbluella. Se vissiin vaihtelee tosi paljon, joillain näkyy jotain jo dpo9 ja joillain menee tosi pitkälle menkkojen oletetusta alkamisajasta.

kiseliina: kiva kuulla susta :) Tosin mieluummin oltaisiin kuultu niitä plussauutisia! Oliko teillä jotain tutkimuksia tulossa?

on:Tulee kopsattua tekstiä toisesta pinosta, kun en jaksa naputtaa uudestaan :D Elikkä VL:n käynnistä jäi hyvä fiilis, aivan supermuakava lääkäri (myös miehen mielestä). Mua ei tutkittu ollenkaan, koska kävin samalla lääkärillä ultrassa helmikuussa ja "kalut" näytti normaaleilta. Samaten työterveydessä keväällä otettua kilpirauhaskoetta taikka hemoglobiinia ei oteta tuolla. Sain lähetteen kierron kartoitukseen, mikä alkaa heti seuraavan kierron startatessa (toivottavasti ei tarvisi startata ). Mieheltä lääkäri katsoi "vehkeet" ja mies antoi simppanäytteen, minkä ensimmäisiä tuloksia saa jo huomenna! Kierronkartoituksen jälkeisessä kierrossa tehtäisiin sitten aukiolotutkimus, jos siis miehestä ei löydy mitään. Eli aika vauhdikkaasti lähti tutkimukset käyntiin VL:stä jäi tosi positiivinen ja mukava fiilis! Menkat ei ole vielä alkaneet, se on ehkä pakko testata aamulla jos ei nyt yön aikana ala.
 

Yhteistyössä