<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

*********Tiistai 11.9.2012*********






Mukana:

iseeyou...................poika 12/11............kp 2/30...................yk2
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 4/22-28..............yk6
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp 4/28-32..............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 4/32...................yk2
Pauki.................................11.............kp 6/27-34...............yk4
hiirunhenkäys......................11............kp 10/?......................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 11/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 13/40...................yk7
aronoele............................5/10...........kp 18/25..................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 17/33-35..............yk2
papunen84..............tyttö 07/10...........kp 20/27-30...............yk1
Kolmikymppinen.........poika 09..............kp 22/27-35...............yk1
Bambini..................poika 08/08...........kp24/28-32................yk2
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp 28/25-30..............yk13
karma......................tyttö 3/11............kp 29/26-30..............yk0
NiQ................................07/11...........kp 35/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp 35/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp 35/32(-42)............yk3
neiti bee.................tyttö....................kp 36/36-38...............yk3
laala......................tyttö 05/09............kp 42/31-64..............yk5


Jännäilijät
Nöhvi1 dpo 12, Bambini dpo 8, Papunen84 dpo 3

TAUSTAILIJAT

Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Kääk, dpo8 tiistaina. Äkkiä se aika rientää. Täytynee ehkä jo hätähousun dippailla aamulla, vaikkei se vielä mitään näytäkään.

Mun "olen-varmasti-raskaana"- olotila katosi tuolta korvien välistä. Nyt on vaan olo, etten mä mitään plussaa, vaikka oireilua nivusissa ym. on edelleen..
 
Nöhvi1-muru! Siellä ON jotain tekeillä. Mutta sanon, että malta, niin kuin pyysit ;) Mulla siis haalea plussa vasta dpo14, joten sulla on aikaa raskaushormonilla lisääntyä. Mä uskon, että siellä joku on :heart: Mutta odotetaan vielä. Onko oloja? Onko sulla testikuvaa??
 
Salliina-ihana :heart: Kyllähän mä pyysin miestä ottamaan kuvan, vielä kun saan hänet lähettämään sen mulle ilman että pitää ihan sekopäänä :D Täytyy katsoa josko saisi illalla laitettua sen tänne... *hengittelee täällä syvään*. Oloja: paleltaa, ja semmoisia tavallisia menkkajuilintoja ei ole vielä ainakaan...
 
Joku kysyi mun clomiannoksesta, että miks niin iso...
Niin eka clomikierto oli sen 1 nappi kp 3-7, ei tullu ovista
Toinen oli 2 nappia kp 3-7, ovis, mutta ei jostain syystä tärpännyt..
Kolmas kierto (tämä nyt) myös 2 nappia, mutta en ilmeisesti myöskään ovuloinut (koska nyt oon syönyt niitä teroja, kun ei luonnollisesti tullu menkkoja)...
Joten ens kiertoon nyt sit kolme nappia kp 3-7, kunhan vaan nyt ens alkais kp1... Jos ei tälläkään saada tuloksia aikaan niin sit on se maksimiannos kait 4 nappia päivässä... Kahdella sain jo ihan reippaita vaihdevuosioireita, mutta en viimeisimmässä kierrossa siis ovulaatiota.
Kaks mega-annoskiertoa kai jäljellä ja sen jälkeen aletaan laittamaan lähetettä TYKSiin. Päh.
 
Muistinpa tämänkin pinon olemassa olon... :ashamed:

Kävin alkuvuodesta, olisko ollut maaliskuussa, ilmoittautumassa mukaan kuumeiluun ja taisin keritä kirjoittamaan peräti hurjat 1 viestiä ennen kuin arkikiireet veivät mukanaan ja koko palsta unohtui. Kadonneissa mun nimimerkki taitaakin näkyä.

No nyt olen takaisin, tosin en sen enempää kuin kertoakseni että plussattu on :) Testi tuli tehtyä heinäkuussa ja nyt masussa asustelee 11+3 viikkoinen ihanuus :heart: , jonka sydänäänet saatiin eilen neuvolassa kuuluviin (edellinen käynti 8+6 ja silloin oli vielä hiljaista).

Olo on onnellinen, vaikkakin hieman pöllämystynyt. Lähinnä siksi, että esikoista tahkottiin melkein puolitoista vuotta (välissä 1 km) ja tämä toinen tuli melkeinpä ensimmäisellä yrittämällä. Alussa oli pelko, että voiko kaikki mennä hyvin kun plussa tuli näin ”helposti” mutta kyllä nyt jo mieli on rauhallinen ja vatsanpohjassa tunne, että kaikki tulee menemään hyvin.
Laskettu aika on 30.3.

Plussatuulia kaikille :wave:

toivottelee Paipula ja Tuike 11+3
 
Hei kaikki!

Mahtuisiko yksi vauvakuumeilija vielä mukaan? Esikoinen (poika) syntynyt 9/2011 ja nyt yritetään sitten pikkukakkosta :) . Ensimmäinen yk vasta ja nyt kp 6/?. Kierron pituudesta kun ei ole ihan vielä tietoa kun ensimmäinen kierto raskauden/imetyksen jälkeen...ja kun poika tarttui matkaan mukaan niin kierto oli vähän mitä sattui 26-32.
 
Tervetuloa Kaneli :wave:

Onnea Paipula: :heart: Hui kun olet jo pitkällä :O

Hih, no jos mä nyt yritän laittaa teille kuvan ihmeteltäväki :D Otettu testiajalla...

testi dpo12

Nyt pitäisi tosiaankin pitää pää kylmänä hetken ja katsoa tuleeko menkat. Pikkasen vaikeaa olla ajattelematta asiaa :D Ai joo olo/oireet: olo = sekava, oireet:hmmm. välillä paleleminen (ei kuitenkaan koko aika).
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Onnea Paipulalle pienestä asukkaasta :flower:

Voi Nöhvi :hug: Ihana viivanen siellä kurkisteleepi! Sulle jos jollekin kyllä sen plussan toivoin!! IHAN HUIPPUA!! :heart: Pienelle kaikki mahdolliset tarravermeet mukaan! Älä sitten kokonaan unohda meitä, vaan tuu kertomaan kuulumisia =)

Laala Mä kyselin Clomiannoksesta uteliaisuuttani :) Mulle kun lääkäri silloin keväällä väläytteli ilmoille Clomien aloitusta jos Terolutit ei tuo toivottua tulosta. Kovasti tsemppiä tuohon sekokiertoon ja ovuloimattomuuteen! Onko tutkittu/osaatko epäillä miksi et ovuloi? Mä uskoisin kans että mä en ovuloi, ja syy löytyy varmaan stressistä ja ylipainosta :/

Tervetuloa Tiuku Tuikkunen ja kaneli83 joukkoon kuumeilemaan :flower: Mukava saada uusia kanssamatkustajia, kun osa karkailee odottajien puolelle! :)

Bambini Kuulostaapa hyvin tutulta tuo hätähousuilu ja tunnevuoristoradat, tsemppiä loppuviikon testailuille! :)

kiseliina Mä yritin karsia tuota taustailijoiden ja kadonneiden listaa vähän sen mukaan että kenestä ei oo kuulunut toooooosi pitkään aikaan, ilmeisen huonolla menestyksellä sen kuitenkin tein. Mukava kun huutelit itsesi takaisin listoille :hug:

iseeyou Ihan urpo täti! :hug: Tsemiskyt seuraavaan kiertoon!

On: ei sitten mitään, ei yhtään mitään. Tasaisen laiska ja saamaton olo, ehkä jopa vähän masentaa mutta se johtunee varmastikin suurimmaksi osaksi läheisen ihmisen kuolemasta ja ikävästä häntä kohtaan <3 Ja toki noista ihme nega-plussa-testailuistakin. Olisin niiiin kovasti jo toivonut...
 
NiQ
*********Keskiviikko 12.9.2012*********






Mukana:

iseeyou...................poika 12/11...........kp 3/30...................yk2
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 5/22-28..............yk6
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp 5/28-32..............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 5/32...................yk2
kaneli83.................poika 09/11............kp 6/?.....................yk1
Pauki.................................11.............kp 7/27-34...............yk4
hiirunhenkäys......................11............kp 11/?......................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 12/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 14/40...................yk7
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 18/33-35..............yk2
aronoele............................5/10...........kp 19/25..................yk 1
papunen84..............tyttö 07/10...........kp 21/27-30...............yk1
Tiuku Tuikkunen..............10/11............kp 22/28...................yk?
Kolmikymppinen.........poika 09..............kp 23/27-35...............yk1
Bambini..................poika 08/08...........kp 25/28-32................yk2
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp 29/25-30..............yk13
karma......................tyttö 3/11............kp 30/26-30..............yk0
NiQ................................07/11...........kp 36/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp 36/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp 36/32(-42)............yk3
neiti bee.................tyttö....................kp 37/36-38...............yk3
laala......................tyttö 05/09............kp 43/31-64..............yk5


Jännäilijät
Nöhvi1 dpo 13, Bambini dpo 9, Papunen84 dpo 4

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nythän täällä alkaa olemaan elämää =) Itse en malta pysyä pois, jotenkaann en vielä koe kuuluvani tuonne toiseen ryhmään.. Hillun siis täällä :)
Nöhvi1 kyllä siellä punertava haamu on =) liimaa sinullekin =)
Uusille tervetuloa joukkoon kirjavaan :flower:
NiQ toi on kyllä tosi ihmeellistä, et ole ajatellut käydä terkkarilla ihan verikokeissa??? siellä selviäis toivottavasti =) kyllä nyt jo luulis näkyvän..

(.) Tänään aamulla varmuustesti ja kyllä se viiva vain vahvistunut oli.. nyt vaan monet laskurit näyttää erilailla tuloksia, et olisko tänään sitten 4+3 =) vielä on pitkä matka edessä =)
YEL:lit nostin tänään kattoon jotta saan hieman parempaa äitiyspäivärahaa, kerkeää juuri ja juuri tulemaan se 6kk täyteen ennen kuin pitää äitiyslomalle jäädä..
 
  • Tykkää
Reactions: Kolmikymppinen
NiQ
Pauki Mulla on tero-vuodot ollu normaalista poikkeavia siten, että ei ole ollut juurikaan kipuja ja täti on tullut ihan puskista, eli ei normaaleja parin päivän menkkajuilintaa tai tiputtelua.

ReVe Oonhan mä sitäkin ajatellut, mutta sitten oon ajatellut lisää, että jos kerran kotitestit näyttää negaa niin miksi ne verikokeissakaan näyttäis yhtään sen paremmalta. Mä nyt ajattelin vielä viikon verran odotella rauhassa ennen kun alan soittelemaan mihinkään. Kun vielä elättelen pientä toivoa josko se 1.9 tehty testi olisikin ollut ovis, niin nyt olisi dpo9. Tai jos se olikin kemiallinen niin pitäisi sen vuodonkin sitten pian tulla. Joten ensi viikon alusta alan soitteleen johonkin jos edelleenkään ei silloin oo tapahtunut mitään...

On: pieni lisäys, haamupotkuja (ylämahalla mihin esikoinenkin aina potkiskeli tyyliin rv30 :D ) ja elohiiriä kohdussa! huoh! kaikkea se mieli vaan tepposteleekin...
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
:flower: Ihana viiva Nöhvillä! :flower: Varmaan "vähän" vaikea tosiaan olla ajattelematta asiaa tai edes pitää jalat maassa. =) Toivotaan että pilvissä liitelyyn on vahvat edellytykset jatkossakin! :)

NiQille toivoisin jo niin selvyyttä tuohon tilanteeseen. Järki menis!:hug:

Tervetuloa uusille! Kiva kun keskustelu pysyy vilkkaana täällä.

Mulla ois näitä oireita.. jotenkin tähän mennessä en ole antanut itselleni lupaa "hehkuttaa" näistä, taisin jonkin verran ihmetellä jotain tossa aiemmin (ainakin niitä vatsan turvotuksia) mutta nyt kyllä kirjoitan näistä. Sanokaa te muut mulle että vielä on ihan liian aikaista millekään raskausoireille (kp 22) niin palaudun maan pinnalle, ennen kuin täti pudottaa mut pilven reunalta, ja lujaa! :| Mähän olen odotellut ovista suunnilleen koko kierron, ilman mitään varmoja oireita/merkkejä siitä, ja siis ajatellut koko ajan että ovulaatio tulee myöhään, jos tulee. Nyt taas olen jotenkin herännyt ajatukseen että saattaahan tämä olla lyhyempi n.28 päivän kierto, onhan mulla ennenkin sellaisia ollut, ja ovis olisikin siinä tapauksessa ollut jo viikko sitten!
Mutta siis tälläisia on ollut noin viikon:
- viikko sitten (jolloin ovis olisi aikaisintaan ollut) alkoi vatsan turvotus, joka ei oikeastaan ole mennyt lainkaan ohi
- lisäksi on lisääntyneet kaikenlaiset vatsatuntemukset, nippailuja alavatsalla, sivuilla, alhaalla, ylhäällä.. vaihtelee
- vasenta jalkaa särki muutamana yönä, ihan niin että piti kääntää kylkeä että sai nukuttua
- tuntuu että pissalla pitää juosta edellistä useammin
- hienoisia yökötyksiä, menneet kyllä aina pian ohi
- rinnat alkaneet aristaa pari päivää sitten, tosin ihan hienoisesti (ennen menkkoja tavallinen oire mulla, noin 3 päivää ennen tädin tuloa)
- nuha, muttei ollenkaan flunssainen olo
Oiskohan tuossa nyt tullut ne tärkeimmät. Nytkin tässä istuessa rintoja särkee sivuilta ja vatsa turvonnut ja ihme tuikkailua jossain kohdun ? keskivaiheilla. Mitä tää oikein on? Onko vaan psykosomaattista?! Kaiken olen miettinyt, jopa senkin mahdollisuuden että oisin tullut raskaaksi jo edellisessä kierrossa ja välissä oli valemenkat! :LOL:
Mutta siis lyhyesti, mulla on ihan sellainen olo että ois tärpännyt. Vaikka järki sanoo muuta.
 
Nöhvin hienon plussan bongasin jo toisesta pinostakin, ihanaa! Kyllä se tosiaan plussa on, onnea :heart: Enkä ole tainnut onnitella ReVeäkään, joten onnea - ja tarroja molemmille =) Ja jos joku muukin plussannut jäi mainitsematta, onnittelut samaan satsiin kaikille!

Uskomaton väsymys on koko ajan. Varmasti johtuu pitkälti mun lennokkaasta ja työntäyteisestä elokuusta, mutta myös tämän kuun työstressistä. Viikonloppuna vapaata, vihdoin, joten voin luvata että nukun, nukun, nukun. Niin paljon kuin 4v nyt antaa äidin nukkua ;) Tunnevuoristorata on jotenkin käsittämätön. Välillä olen ihan varma, että olen raskaana, sitten olenkin jo ihan vastakkaista mieltä. Tunnemylläkkää ei helpota se, että tänä aamuna dpo8 tein r-testin, negahan siellä. Enkä siis malttanut, vaikka olis kannattanut (en ole aiemminkaan plussannut aikaisilla päivillä, miksi nyt olisi poikkeus - idiootti minä), joten en sitten uskonut teitä, jotka käskitte vielä malttaa. Oireet kuitenkin viittaa siihen, että plussa pitäisi tulla jossain välissä. Mikään olo ei ole muuttunut, edelleen ne kirotut lautaspinot on töissä vaikea kantaa kun "painavat" mahaa, edelleen nivuset on kipeät, huono olokin on ja kaiken lisäksi, olen tosiaan hemmetin väsynyt. Ihanaa elämää :popcorn:

Tiuku Tuikkunen: En huomannut että kukaan olisi vastannut kysymykseen. Mutta, jos tikuttelisit, dpo- päivät lasketaan niin että ovisplussa on dpo-1, ovispäivä dpo0, oviksesta seuraava dpo1 jne. Itse olin poikkeus; tikutin oviksen n. vko sitten su haaleasti, ma sitten "ihan kunnolla" ja ovisoireilut samalle päivälle, tiistaina ovistikku näytti jo vaan testiviivaa. Eli mulla dpo-1 oli sama ku dpo0, ovis oli n. 12 h sisään tikutuksesta. Tai max. sen 24 h sisään, kun su jo tosiaan näytti hailuraa plussaa. Olihan tarpeeksi sekavaa? :LOL:

aronoele: joko olet testaillut hätähousuna? :)
 
Bambini me saatettais sit olla suunnilleen samoilla dpo:illa, JOS mulla nyt on ollut ovis tuolloin .Ja sullakin olis siis noita oireita aikaisin... no antaahan se itsellekin hiukan toivoa. Piti oikein käydä etsimässä sun aiempi postaus missä kerroit oireista. Hmm, lupaavaltahan se tosiaan kuulostaa. Onnea kamalasti, pidän peukkuja että plussatunne pitää paikkansa! Samoin aronoele taisi kirjoittaa että tuntemuksia oviksesta asti. Teidän testituloksia siis jännäilen. Itse en uskalla vielä testata. Ehkä aikaisintaan viikon kuluttua. Ainakin se 28 päivää sais tulla täyteen. Toivon nyt että nää mun oireet (?) jatkuu sinne saakka.
 
Oi, oi miten hieno viiva Nöhvillä! Kyllä siellä pieni ihmisentaimi on. Onnea hurjasti!!! :) :flower:

Kanelille ja Tiuku Tuikkuselle tervetuloa mukaan! :wave:

Kolmikymppisellä ja Bambinillakin alkaa olla jännät päivät. Oireet kyllä kuulostaa lupaavilta! Bambinikin taisi vain testata liian aikaisin, peukut pystyssä, et siellä kyytiläinen olis. :) Milloin Kolmikymppinen aattelit testata?

).( Miks noi dpo:t menee noin hitaasti?? Tänään vasta dpo4.. Alkukierrosta olin ihan innoissaan, et pääsee yrittään ja jotenkin yltiöpositiivinen ja toiveikas plussan suhteen. Nyt kuitenkin olo on ihan sellainen ettei taatusti tärppää heti ekasta.. No onhan tää tosiaan vasta yk1, mut kun on kuumeillu jo pidempään niin kyllä sitä toivois niin kovin heti plussaavansa. Tuo työharjoittelukaan ei ainakaan vähennä vauvakuumetta. :whistle:

Jotain oireita (mukamasti) on. Oviksesta asti nivuset ollu kipeet, satunnaisia tuikkimisia tuntuu siellä täällä. Tänä aamuna on rintoja vihlonu hetken aikaa ja alamaha tuntunu kummalta. Mut järkikin sen jo sanoo, ettei näillä dpo:lla mitään tuntemuksia voi olla, jos siellä olis munasolu hedelmöittyny niin se kiinnittyski vasta parin päivän päästä. Näin se naisen mieli on ihmeellinen, voi huoh :D Miksei meillä naisilla vois olla sellasta katkasijaa, josta kääntämällä sais seuraavan parin viikon ajaks unohtumaan kokonaan kaikki raskaus- ym. ajatukset. Ois elämä vähän helpompaa. :D

Muoks. tätä mahan kivistystä tuntuu nyt enemmän ja tulee vilunväristyksiä. :O Voisko mun mieli lakata keksimästä näitä muka-oireita. Plääh.
 
Viimeksi muokattu:
NÖHVILLE MAAAAAILMAN SUURIMMAT ONNITTELUT!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :kiss: mulla tuli ihan kyyneleet silmiin... :D olen aivan äärimmäisen onnellinen teidän puolesta! ettekä taida olla ekoja, joilla plussa tulee, kun hoitojen pitäisi alkaa! :LOL: nyt vain odotuspuolelle kipsis kapsis! ihanaa odotusaikaa, yritä nauttia! ;)

muoks* kuvaa odotellessa!!! :D
 

Yhteistyössä