<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

:hug: tätin kohdanneet

:flower: jännittäviä aikoja elävät :)

:whistle: ja me muut PLUSSATUULIAAA!!

Tänne ei sen kummempia kuin että edelleen nippaillu välillä aika kipeestikki tuolta paikoista.. ovulaatiota en oo bongannu tikulle mutta nippailut ne vaan jatkuu.. sitä sitte mietinki että JOS se on ollu, ni millonkohan ja millonkohan voi testata..
onneksi suht säännöllinen pupuilu ollu kera sen Conceive plus raskautumista muka helpoittavan liukkarin kans.. hope so että se auttas. Blaah.. toiveita en yritä elätellä plussasta, mutta kylläse välisä mielesä käy että mitä JOS sittenki ois tärppi käyny!?? yritän kuitenki olla suht neg.tiivinen.. ja oireista jäi vielä pois se ettÄ: menkkakipuja ollu sitte n.viikon ajan satunnaisesti pitkin päiviä.. mullei koskaan jomota ennen menkkoja muutako samana päivänä kuin ne alkaa,tai edellisenä.. ei sen taaemmin. :x Edelleen jomottelee.. huoh. Jos nää enteilis pian alkavia menkkoja, mun rinnat huutais hoosiaannaa, ja ne eivät tee mitään :D Paitsi eilen tuntu joku ihme viiltävä kipu vasemmassa rinnassa ns" kainalon" puolella... se oli nii järkyttävä kipu että hyvä jottei itku tullu. Sitä kesti vaan hetken ja sitten se katos ei oo tullu takas. eikä toisessa mitään. :O
 
NiQ
kiitti Kista =) En mä mikään kovin aktiivinen polttelija ole koskaan ollut, mutta nyt tässä kevään mittaan stressiin lisääntyessä sitä aina kaipasi savuille. Ja jäihän se sitten päälle :( Mutta nyt! En osta enää lisää! :)
 
Heipsulis=) Jospa minäkin viimein tänne kirjottelisin lisää.

Oon käynyt lukee täällä,mutta kommentointi on jäänyt:ashamed: Oon kyllä niin nolo muutenkin,että en osaa kelleskään noista oviksista kommentoida:ashamed:

Paljon onnea kuitenkin kaikkille ketkä ketkä on saaneet sen ++++++++++++:flower:

Iso :hug: niille keiden oven taa se typerä täti tuli:kieh:

NiQ: Hyvä päätös lopettaa:flower:


Plussakateudesta Kyllä siitä tuli itsekkin kärsittyä kun esikkoa yritettiin ja aikalaillakin ja olo oli väliin todella toivoton kun nappas yk10 vasta:| Ehti monta vauva uutista siinä ajassa kuulla:headwall:

Sitten viellä ).( Täytyy kyllä sanoa, että oon melko varma (95%):p ,että tällä kertaa tais tulla ekasta yk:sta se plussa tulla:D Mulla alko melkeen heti esikostakin oireet oviksen jälkeen ja nyt on kyllä liuta taas oireita. Rintoja aristaa, kylmä. lämmöt koholla, suolaa tekee mieli,väsyttää, finniä pukkaa sitten tänä aamuna meinas tulla :x kun vaihdoin esikolle vaippaa ihan siitä hajusta vaan.
Lisättäköön muuten oireisiin mahan ja selan nippailut ja jatkuva veskis ramppaaminen:whistle:
Toistaalta ajateltuna tuota loppua 5% saattaa se täti sieltä tulla..tuntuu niin uskomattomalle, että heti olis tärpännyt...kun esikossa meni nuin kauan:stick:

Aattelin että ehkäpä sitä vois perjaintaina testata...tottahan se on vasta sitten kun testi näyttää plussaa tai oikeestaan sitten kun se pieni tuhisia on vieressä:D

+++++++++++++++++ puhuria kaikkille :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
**********Maanantai 24.9.2012*********






Mukana:

papunen84..............tyttö 07/10............kp 4/27-30...............yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp 5/27-35..............yk2
NiQ................................07/11..............kp 5/27-32..............yk7
laala......................tyttö 05/09...............kp 5/31-64..............yk6
aronoele............................5/10............kp 6/25....................yk2
Bambini..................poika 08/08............kp 7/30....................yk2
wilma79.................poika 07/11............kp 9/27-29................yk2
karma......................tyttö 3/11.............kp 13/26-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11...........kp 15/30...................yk2
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp 17/28-32..............yk21
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 17/22-28...............yk6
Hyppy....................poika 08/11............kp 17/32...................yk2
Pauki.................................11.............kp 19/27-34...............yk4
kaneli83.................poika 09/11............kp 20/?.....................yk1
hiirunhenkäys......................11............kp 23/?.....................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 24/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 26/40...................yk7
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 30/33-35..............yk2
hiulu......................poika 09/11............kp 48/32(-42)............yk3



Jännäilijät
Neiti Näpsän äiti Dpo1

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
muffi häätyy toivoa niin että se plussa tärähtäs.. vaan epäilen ettei :D

OMAA NAPAA:

Eilen oltiin uimahallissa koko perhe. Piti sitten lähteä keskenkaiken pois kun poltteli ja viilteli niin paljon alavatsaa, että olin satavarma että kun nousen altaasta että täti-valuu pitkin reisiä.. ei valunut.. ei valunut missään vaiheessa eilen, ei aiemmin eikä tänäänkään.. Rinnoissa ei mittään häikkää! Joten pelottaa että jos nämä ei ookkaan raskausoireta?! :D en nyt oo ruvennu kuitenkaan tuuletteleen että "kyllä mä raskaana oon".. vaan oon enempiki sillä linjalla että, en oo.enkä tule. Ehkä pitäs se asenne muuttaa "minähän tulen raskaaksi" :D

viime yö menikin sitten pyöriessä sängyssä.. muutamina öinä en oo pystyny nukkuun kunnolla kun on niin kovaa menkkajomotusta että meinaa palaa käpy niihin kipuihin. Ja ollut sellasta ns "yökukkumista" eli ei oo muka unettanutkaan ja kello on raksuttanu yöllä 1-3 välillä, ja minä oon istuskellu sängyssä ja katsellu ikkunasta tähtitaivasta ja toivonu kovasti saavani toisen nyytin kainaloon joskus. pian :D Minkään valtakunnan särkylääkettä en uskalla ottaa, kun oon aina muutenki niin vähän niitä syöny ja vasta siinä vaiheessa kun tekee niin tiukkaa ettei enää pärjää ilman lääkettä. Kaapissa on myös raskaana oleville sopivia särkylääkkeitä, mutta tiedä sitten..

ps: tätä kuulutan ihmeissäni kävin apteekissa toissapäivänä, ja piti sitte miehelle hakea selkäkipuun särkylääkettä.. Apteekin nainen katsoi ja hymyili kun olin maksamassa tuotetta " tämä sopii sitten myös raskaana oleville" .. rupesin miettiin että olenko niin vappupallon näkönen että näytän olevani raskaana, vaiko onko se muija joku ennustaja, tai olikose sitten vaan että se kuului sanoa tai halusi sanoa asiasta?! ihmettelen..

oon muuten tehny raskaustestejä tuossa viimeksi to-pe ja kaikki negoja..myös clearbluen digi.. tässä harmittaa se, kun en yhtään tiedä enkä osaa arvailla millon ovis olis ollu.. niin en myöskään tiedä millon pitää testailla. Kun kierrotkin olleet miten sattuu,eli tuo 40 ei oo niin sanottu kierronpituus aina. :snotty: varmaan ootan maailman tappiin asti että uskallan testata. :headwall:
 
Papunen harmitus että täti tuli teillekin! :hug: Ja eikun uuteen kiertoon paremmalla onnella...

Kista, oudoista menkoista: juu stressaamisesta mullakin varmaan johtuu, vaikken MUKA olekaan stressannut tätä vauvaprojektia. Lisäksi mulla oli tossa pari-kolme viikkoa sitten yksi aika iso juttu elämässä, tai siis en tajunnutkaan kuinka paljon se vaikutti mutta nyt jälkikäteen hoksasin että varmaan sitäkin jännitin. Mikäs meno sulla nyt? Milloin ajattelit testata, ellei tätiä näy (pysyköötkin poissa!)?

Bambini: kiva että fiilikset korkealla ja muutakin ajateltavaa löytyy! Mulla ihan samat tunnot, tajusin tossa viikonloppuna että ihan kuin aivot olis olleet lomalla pari päivää kun en ollut enää kytännyt oireita ja tosiaankin pystynyt keskittymään muuhunkin! Ihana tunne, olin tosi helpottunut sen huomattuani. Tästäkin huomaan että stressasin paljon luulutua enemmän tuota piinailuaikaa. Mekin ollaan miehen kanssa puuhailtu kaikenlaista pientä kodin eteen, ei kyllä mitään kalliiksi tulevaa mutta ihana kun ollaan saatu monta pientä kodin ongelmakohtaa ratkaistua viime aikoina. Pesänlaittoa. ;)

hiirunhenkäys, sulla on tosiaan jännät päivät menossa. Mitkäs olot?

NNÄ: onnea upeasta ovisplussasta ja toivotaan että tärppäsi!

NiQ: onnea tupakattomaan! Hieno päätös. Mä ajattelin kans hakea vitamiinit foolihapon lisäksi. Ja greippimehua totta kai litkimään heti kun täti kurvaisee pois! :)

Muffi, kuulostaa kyllä tosi lupaavalta! Toivottavasti tän viikon lopulla saadaan plussia pinoon!

shiili kans, pidähän toivoa yllä niin kauan kuin tätiä ei näy! Hyvänkuuloiset oireet sullakin.

).( Täti varmaan kylässä vielä pari-kolme päivää, kauan kestää mulla. :( Mutta kiva että sitten päästään taas hurvittelemaan miehen kanssa, mulla oli halut aika vähissä tossa loppukierrosta, niin kuin tietty luonnollistakin, ja pupuilu tuntui fyysisestikin aika kurjalta välillä (oli kaikenlaisia ikäviä alavatsatuntemuksia ja varsinkin kun ajattelin olevani raskaana..).

Ihanaista syysviikkoa kaikille kanssakuumeilijoille, ja erityistsempit jännäpäiväilijöille!
 
muffi toivotaan et sun olo olis sitä itteään :)

Kolmikymppinen kaikenlaista löytyy, mut muullakin kun mahdollisella raskaudella selitettäviä oireita. no mut oon kai jo muutenkin rakennellu ittelleni sitä pilvilinnaa täs et sama se vaikka luuliskin pienen taimen tarttuneen mukaan :) testata ajattelin keskiviikkona(?!) koittakaa tsempata mua sinne, siis jos täti ei kurvaa aikasemmin. Vaikka mulla listalla on kp 33-35 niin oikeesti se on 33 +/- 2 eli viime kierto oli 30 pv. ut keskiviikkoon tähtään. ihan ku malttais...

Shiili oliko mitä ikäluokkaa tämä ennustaja apteekkari? :) mulla näky oikeestaan ekana silmistä raskaus esikoista oottaessa... miehen kummitäti on kätilö (eläkkeellä) niin se oli siitä arvannu.

).( menkkajomoja, rinnoissakin jotain tuntuu, välillä etoo (= olin eilen koko päivän ilman liivejä joten olisko tissit siitä ottanu itteensä ja oon juonu paljon kahvia siks etoo) siinä ne... ja väsyttää, mut sekin taitaa johtua tosta esikoisesta kun on vähä levottomia öitä ja mies yövuorossa... ei mulla muuta.

Ihanaa syksyistä joskin ainakin täällä sateista viikkoa!
 
Skannasin tuon ovistestin minkä tekasin vasta joku 10 min sitten.

[/URL][/IMG]

Miltä näyttää? Onko mulla ovis, vai mahd.raskaus?! Vaiko mitä tää on? :D en usko ainakaan että kohta toista viikkoa jyskyttävät menkkajomotukset viittais ovikseen..tiedä sitten.. kananmunalimojakaan ei oo näkyny :D

ps: LUONNOSSA Kun katson ovistestin tulosta, tulosviiva on leveempi ko controlli viiva tai siis paksumpi.. mulla on tuo findout testipaketti saatu kaverilta käyttämättömänä ja menevät vanhaksi marraskuussa.. ja jokanen testi on ollu aina haalea tulokseltaan..siis controlli sekä tulosviiva. mutta väriä siltikin. eli ei oo nii kirkkaat tulokset niinku joissain muissa testeisttä ollu.
 
Viimeksi muokattu:
kista ja se naikkonen siellä apteekissa oli joku .- 40-50 vuotias. :) olen myös kuullu että silmistä näkee, mutta en oo kyllä tajunnu koskaa keltään,esim kavereilta jotka o oottaneet kauan, ja pitäneet vielä salassa kattoa heidän silmistään että olisivat raskaana. Miten se edes katsotaan?!
 
NNÄ:llä: hienot ovisplussat, toivottavasti tärppää ja pieni alkaa pesää rakentamaan :heart:

++++++++ Tsemppiä muillekkin jännäilijöille :popcorn: Shiilillä ja Muffilla lupaavan kuuloinen tilanne! Muoks: Shiili huii jännä tilanne, peukut pystyyn, että testi merkkaisi raskauteen!! Äkkiä testiä r-hakemaan!!!

Kista siellä myös jännäilee!! Koita jaksaa sinne valitsemaasi testipäivään asti!!

Bambini: Täälläkin kauhea sisustusvimma, rahaa varmaankin kuluisi tukoittain jos sitä olisi :LOL: Pitää kuitenkin tyytyä tällä erää pieniin piristyksiin ja muutoksiin :headwall: Minulla myös usein menkat jotenkin "tyhjentää pään" kuumeilusta ja mielialat paranee, onko syy hormoneissa vai siinä, että jännääminen (siltä erää) loppuu, en tiedä...

NiQ: Tsemppiä sauhuttelun lopettamiseen! Terv. työllä ja tuskalla irtirimpuillut entinen tervakeuhko!

Kolmikymppinen: toivottavasti täti ymmärtää pian lähteä ja pääsette tositoimiin miehen kanssa!!

ON: Eipä täällä kummempia oloja, mutta jos ovis oli tuolloin 20.9 vasta niin ei niitä oloja vielä pitäisi ollakaan (dpo 4?) Jännittää kyllä tosi paljon tämä kierto! Edellinen kierto kun meni niin hukkaan niin nyt tuntuu melkein kuin aloittaisi taas puhtaalta pöydältä :popcorn: En vain tiedä jännitänkö nyt enemmän sitä millä kp:llä täti saapuu vaiko mahdollista plussausta :LOL:
En tiedä miksi stressaan niin paljon kiertojen lyhyyttä ja heittelyä? Pelkäänköhän jotenkin alitajuisesti jonkin olevan vialla, tietoisesti en ainakaan huomaa tätä tekeväni? Tai sitten kun koko ikäni on kierto ollut sen 28 päivää niin vierastan vain tätä uutta rytmiä.. Hupsista tulipahan taas päihkäilyä, tuntuu kuitenkin paremmalle kertoa ajatuksia kuin vain märehtiä niitä oman pään sisällä.. Sori
 
Viimeksi muokattu:
shiili WAU!:flower:Joko testasit uudelleen:p
Viellä piti sitä sanoa noista oireista. eihän alkuraskaudesta kaikki päivät oo nuita ns. oksupäiviä:D
Minä ainakin uskon sun plussaan varsinkin nähty tuon ovistikun:D
 
NNÄ:llä oli komeet ovisviivat, nyt vaan peukut pystyyn. Se olis kyllä jo sun vuoro plussailla varsinkin kun listaa kattoo. :heart:

Shiili Siinähän oli selvät viivat, wau! R-testiä odotellessa. :popcorn:

NiQ Lopettaminen on hieno päätös, tsempit siihen! :flower:

Kolmikymppinen Paljon plussatuulia uuteen kiertoon, vieköön se meidät kaikki odottajien puolelle!! :heart:

Kulkuriina Täällä on lupa pähkäillä omia ajatuksia, se helpottaa kun niitä saa purkaa. :)

Muille myös tsempit ja plussapuhuria kehiin!


ON: Ovista ei tullu paikannettua, luulen että sitä ei tullukaan. :( Ehkäpä flunssa ja kuume teki tepposet, ken tietää.. Jaa-a, ei tänne sitten muuta.
 
Oli pakko tulla kertoo heti näin aamutuimaan:D
Ihanaa! En oo ihan sen varassa enään "musta tuntuu et oon raskaana":D
Vaan Pregchec näytti haaleaa punaista viivaa:heart: Kunpa se siitä nyt sitten viellä vahvistuis:heart: Siis minä hätähousu...en malttanut odottaa perjantaita.. vaan nyt on kp 25 (30-32):ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wuf
**********Tiistai 25.9.2012*********






Mukana:

papunen84..............tyttö 07/10............kp 5/27-30...............yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp 6/27-35..............yk2
NiQ................................07/11..............kp 6/27-32..............yk7
laala......................tyttö 05/09...............kp 6/31-64..............yk6
aronoele............................5/10............kp 7/25....................yk2
Bambini..................poika 08/08............kp 8/30....................yk2
wilma79.................poika 07/11............kp 10/27-29................yk2
karma......................tyttö 3/11.............kp 14/26-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11...........kp 16/30...................yk2
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp 18/28-32..............yk21
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 18/22-28...............yk6
Hyppy....................poika 08/11............kp 18/32...................yk2
Pauki.................................11.............kp 20/27-34...............yk4
kaneli83.................poika 09/11............kp 21/?.....................yk1
hiirunhenkäys......................11............kp 24/?.....................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 25/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 27/40...................yk7
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 31/33-35..............yk2
hiulu......................poika 09/11............kp 49/32(-42)............yk3



Jännäilijät
Neiti Näpsän äiti Dpo2

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Testasin tänään nyt aamupäivällä pissistä joka ollu vaan tunnin rakossa negan RFSUN testillä.. :O Ensin sain jonku häilyvän viivan testiä tehdessä mutta se katosi kuivuttuaan..

Eilen illalla menkkajomotus oli jotain aivan kauhiaa.. se sitten laantui hetkeksi ja päätettii iha vaa varmuuen vuoksi pupuilla miehen kans jos se oliski ollu ovisplussa..
No siitä meni sitte muutama tunti niin tuli semmoset viillot että ne kyllä valvotti ja kauan.. vasenta munasarjaa viilteli ja tuli mieleen kauhukuva että sitä hakattas puukolla..kirveli ja nipisteli. Sitten käänsin kylkeä ja päätin että pertana minähän alan nukkumaan vaikka pääkainalossa en jaksa enää valvoa öitä näitten kipuilujen takia..

Noh.. jos se olikin ovisplussa sitten, niin piti käyttää seki hyväksi simpoille :D

Mä en ymmärrä mitä nämä jokapäiväiset järkyttävät menkkapolttelut on, ja kun ne on pahimmillaan iltaisin?!.. Esikoista odottaessa kun en vielä tienny olevani raskaana, oli kans menkkapolttelua mutta se oliki vaan muutaman päivän ajan ja lievää..
Ja silti, testi nyt nega.. :ashamed:

häätyy testailla vaikka aamulla uudelleen. Mutta osaan jo varautua siihenki et se on nega.. sitte o vielä muutama viikko toivossa ja piinassa elämistä jos nyt oliki muka ovis että voi testailla..tätä se on kun kierrot heittää häränpyllyä! ANGST! :headwall:

muffi :flower: :heart:
 
TOIVOA en oo heittäny vielä menemääN!! löyty sitte tietoa että kuinka herkkä toi RFSU testi oikein on..

" RFSU raskaustesti mittaa jopa 50mIU/ml hCG-pitoisuuden virtsassa" :D just.. 50 :D pitää hakea joku vielä vielä vielä herkempi! :LOL:
 
Mahtavaa muffi! :flower: Vahvempaa viivaa odotellessa! =) :popcorn:

shiili juu tais tosiaan olla liian herkkä testi :LOL: Toivotaan että pian näkyis testissä jotain!

Kista huomennako sun piti testata..? vai muistanko väärin?

Täällä ollaan niin tyytyväisiä että päivät kuluu nopsaan ilman sitä stressiä.. kohtahan se taas alkaa. :) :) No kyllä mä oikeesti jo odotankin taas tositoimiin pääsyä.. Greippimehu jo jääkaapissa.

muoks: sellaista ajattelin, että ei vaan pääsis liian vähän ressaamaan tätä vauvantekoa :), että alkaisin niitä aamulämpöjä mittaileen. Että saisi jotain käsitystä oviksesta. Siinä ei varmaan sen kummempaa jujua ole kuin että mittaa aamulla heti herättyään lämmön, vai? Ja riittääkö ihan kainalomittaus vai pitäiskö se jostain muualta..?? Valistakaa nyt viisaammat!
 
Viimeksi muokattu:
kolmikymppinen yep!! tuli ihan sellanen sarkastinen " WOW" naurahdus kun luin sieltä sivuilta ton kohdan "RFSU raskaustesti mittaa jopa 50mIU/ml hCG-pitoisuuden virtsassa" että ihan JOPA :LOL:
ja ps: oon mäki meinannu niitä aamulämpöjä alkaa ottaan! Mutten oo saanu aikaseksi :D

oireista tissihälytys!!! vasenta tissiä kihelmöiny reippaasti muutaman tunnin ajan.. oikeaakin välillä :O Mitää tää on?! enteileeköhän menkkoja. tiedä sitten. :O
 
kolmikymppinen hienosti jaksan huomiseen (jos tarvetta) ;D tänään kävin hakee tuplapakkauksen apteekin omia varuiks. aamulämpö mitataan suusta, aina samasta kohtaa, aina samaan aikaa aamusta ja mitään siis mitään ei saa tehdä ennen sitä (paitsi laittaa sen mittarin suuhun) ite en oo kyl koskaa mitannu. olen siinä niin saamaton :LOL:

shiili aika "herkkää" kipin kapin hakemaan uus testi :)

Meil on yrjö kylässä mies ja poika on ainakin oireillu tänään, tuleekohan sit kuitenkin tätikin nii saadaan bileet pystyyn, sen verran tujuja jomoja alavatsalla et saa nähä tarviiko aamulla testata... huoh. Oltiin pojun kans vauvakerhossa niin oksensi aamupuurot ja päiväruoan. oli sitte vähän noloa kun siellä oli yks ihan pieni vauvakin, mut toi tuli itellekin niin yllättäen kun poika on niin mahtavan hyvällä tuulella koko päivän ollu vaikka nyt oksentanu jo 3 krt lisää :O voiko toi olla oikeasti oksutauti?
 
shiili: joooo, uutta testiä vaan! Mä en oo koittanu noita rfsu:n testejä koskaan ja varmaan hyvä niin. :)

muffi: Oih, ihana nopea tärppi teillä! Mukava että noin kävi, jos ensimmäistä ehditte tahkota useampia kiertoja. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Kulkuriina: Kiertojen heittely on kyllä hermoja raastavaa. Siinä kun alkaa väkisellä miettiä sitä, että onkohan kaikki kunnossa, vaikka lienee ihan normaalia tuo, että vähän heittelee. Kerrohan, jos alkaa pian jotain olojakin tulla, kun dpo:t nousee. :)

Kolmikymppinen: en osaa sanoa noista aamulämpöjen mittailuista, kun en ole sitä koittanut koskaan. Raportoihan sitten lämpöjä, jos päädyt koittamaan tuota. Kiinnostaisi itseänikin.

Kistan perheelle paranemisia!

ON: Huuh, mä kuitenkin hätähousuilin ja pregchek tuli törsättyä aamun ratoksi. Kyllä siinä punaista väriä oli muuallakin kuin kontrolliviivassa, mutta en ole ihan varma oliko sellaista värikertymää viivanpaikan vieressä vai ihanko haamulainen. Miehelle sitä vilautin niin sanoi kyllä viivan näkevänsä, mutta ihmetteli miksi se on niin haalea, ja totesi, ettei siitä kyllä mitään voi päätellä. :LOL: Ei taida ymmärtää tätä kuumeilua kyllä yhtään! Vaikka oikeassahan hän oli, ei tuosta vielä kannata riemastua. Katsotaan parin päivän päästä uudestaan.

Huomasin, että JOS tuo mun testitulos enteilisi plussaa, niin oltaisiin muffin kanssa haamuiltu samana kiertopäivänä päivänä (päivän ero vaan itse päivässä). :)
 
Onnea kaikille plussanneille (myös ovis plussasta) :flower:
Ja negan kohdanneille :hug:

Täällä pikanen päivitys tuolta taustailijoiden puolelta...omaanapaa...

Eli yrityskertoja 9 kohta takana, kierto liitelee jossain loppuvaiheessa ja vkl:n tarvis kai tädin tulla kylää (tarvii alkaa siivoilee)...
Ensimmäisen kerran tässä kierrossa bongasin oviksen, samanlaisen oviksen kun esikoisen aikaa.
Ja yleensä kierron puolen välin on rinnat ollu turvonneet ja arat, mutta nyt ei.
Pistelyä nivusissa...ja laihdutuskuurilla kun olen niin navan ympärys on ainoastaa kasvanu 1cm muuten senttejä lähtenyt muualta yht. 10cm...joten päätin sitten töissä tehdä labran oman raskaustestin...mutta nega :ashamed:
Olin ehkä jo aivan varma että olisin plussannu, mut ei...joten kymppikierros häämöttää ens viikolla...
Mutta tässä kohtaa voi taas todeta että elämä on...:'(
 

Yhteistyössä