Heippa täältä taas!
Käyn ahkerasti täällä (tai täällä, siellä ja tuolla... tietoa ja kokemuksia janoten
) lueskelemassa, mutta omat kirjoittelut jotenkin jääneet.
Väsymys on karmiva ja silti yöt melko rikkonaista unta ja aamulla aikaisin herätys, vaikka tänäänkin olisi saanut nukkua, hieman ehkä ärsyttävää, mutta siedettävää vielä. Etovaolo toisinaan iskee, etenkin jos ruokailuväli pääsee liian pitkäksi, mutta sekin edelleen vielä hallinnassa.
Närästys on karmiva. Se vaiva kun minulla on muutenkin ja nyt käytössä olleet lääkkeet kiellettyjen listalla, niin vaiva on melko sietämätön. Kahvin juonnin jouduin vallan lopettamaan. Onneksi huomenna on lääkäri muista asioista, niin kysäisen olisiko reseptillä mitään helpotusta tässä tilanteesta.
Eilen olin reilun tunnin reippaalla lenkillä ja sen seurauksena (tai ihan vain muuten) aamulla oli selkä todella kipeä ja molemmat lonkat todella arat. Selkä vetreytynyt liikkuessa, mutta lonkat ovat aivan jumissa ja juilivat, kävely kivuliasta - mitähän tämä nyt sitten on?! Onko muilla vastaavaa? Voihan tämä olla joku ihan ulkopuolinenkin vaiva, mutta aiemmin tällaista ei kyllä ole ollut. Toivottavasti on ohimenevää.
Lisäksi tänään on ollut mielimaassa ja kaikki kyllästyttää, väsyttää ja ärsyttää. Olen työharjoittelussa, jossa en oikeastaan viihdy ja sekin tässä kiukuttaa ja niitä viikkoja lasken.
Mutta toivon, että tämä kaikki on väliaikaista ja todella kaiken arvoista. Parin viikon päästä meillä on seurantaultra TAYS:ssa IVF-hoitojen jäljiltä - jännittää kovasti! Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa
Ehkä sen jälkeen uskaltaa rohkeammin iloita tästä kaikesta!
Tsemppiä ja jaksuja kaikille hämärään sunnuntai-iltaan!
TybyLiini 5+5