Tervetuloa kaikille uusille ja onnea hyvistä ultrakuulumisista:heart:
Josko sitä poksuttaisiin 8+0...en ole hetkeen kirjoittanutkaan.
Tämä viikko on mennyt varhaisultran jälkeisissä tunnelmissa ja mietteissä. Tiistaina kävin varmistamassa onko masussa kaikki hyvin. Viikkoja vastaavia pieniä ihmisenalkuja sykkeineen löytyi kaksi. Tässä elämäntilanteessani kaksosraskaus on todellakin heittänyt ajatukset sekaisin. Samalla suuri ihmetys kuinka tuplapotti voi osua kohdalleni toistamiseen. Minullahan on siis 7-vuotiaat kaksospojat =)
Huolta herättää myös se millainen kaksosraskaus on kyseessä. Näillä viikoilla ultraaja ei erottanut ns. välikalvoa alkioiden välissä joten lähete samanpussisista kaksosita lähti Taysiin. Kutsu tulikin jo seuraavana päivänä mutta aika menee tammikuun puoleenväliin. Ehdin siis käymään nt-ultran välissä.
Vielä voi siis sattua mitä vaan eikä oikein osaa täysillä asiasta iloita. Toivon että seuraavassa ultrassa näkyisi jo millainen istukka on ja toivonmukaan myös se erottava kalvo. Jos vauvat on samassa pussissa, on se erittäin harvinaista ja riskialtista. Kuolleisuus prosentti on paljon suurempi. Päivä kerrallaan nt-ultraa odotellessa. Ensimmäinen neuvola on ensiviikolla.
Väsymystä ja aaltoilevaa pahaa oloa on ollut ilmassa. Nännit on edelleen todella arat ja vatsalla turvottaa. Tosin olen viimeiset kaksiviikkoa syönyt työkseni, vatsa käy hitaalla, paino nousee...ei ihmekkään että on olo kuin syöttöporsaalla
Yllättävän helpolla olen kuitenkin päässyt.
Kotidoplerista on ollut puhetta. Itse olen pitänyt sitä huojentavana hankintana aikaisemmissa raskauksissa. Sydänäänet taisin saada kuuluviin rv 9+. Ajattelin sellaisen hankkia nytkin, olen ehtinyt myymään kaiken vauvoihin liittyvän pois.
Mukavaa sunnuntaita kaikille :heart:
Ps. Missä
Tigustiina?! Onko kaikki hyvin?:heart: