Johan nää menkkakivut oli muutaman päivän pois, nyt taas jomottelee ja on vähän pelko persiissä :/ Vaikka kaippa ne vaan kuuluu asiaan ja oli niitä viimeksikin ja kaikki oli hyvin silti. Hiukkasen alkaa pahoinvointi nostaa päätään, tänään vähän yökkäilin esikoisen vaippaa vaihtaessa kun aamupala vähän viipyi. Toistaiseksi pääsee niin helpotta että kun napostelee omenan on pahoinvointi tiessään Tää väsymys on ihan järkkyä mutta ihana mies on antanut mun nukkua yläkerrassa ja heräillyt esikoisen kanssa kun tämä tekee hampaita ja itkee öisin. Täytyy vaan ottaa rauhaksiin ja lepäillä. Esikoinen on vilkas ja nyt on muutaman päivän ollut ihan mahdoton kun noita hampaita tekee, hieman on alkanut mietityttää oma jaksaminen jos ei meno rauhoitu tytöllä yhtään kesään mennessä!
Mä myös varailin ensimmäistä neuvola-aikaa, joka tuli viikoille 8+. Kerroin myös epäileväni, että raskaus olisi oikeasti vähän varhaisemmassa vaiheessa tai että kaikki ei ole kunnossa, kun sain raskaustestiin alussa niin pitkään haaleita viivoja eikä digitestin viikot pitäneet paikkaansa. Sainkin varhaisultran ensi viikolle, jolloin viikkoja ois 7+5.
Vanella 6+4
Mä myös varailin ensimmäistä neuvola-aikaa, joka tuli viikoille 8+. Kerroin myös epäileväni, että raskaus olisi oikeasti vähän varhaisemmassa vaiheessa tai että kaikki ei ole kunnossa, kun sain raskaustestiin alussa niin pitkään haaleita viivoja eikä digitestin viikot pitäneet paikkaansa. Sainkin varhaisultran ensi viikolle, jolloin viikkoja ois 7+5.
Vanella 6+4