Lauantaita vaan kaikille
wasabi kiva kuin tulit jakamaan kokemuksesi
Itse kyllä ajattelin itseni ja mieheni raahata tonne perhevalmennukseen, vaikka muutetaankin reilun kolmen viikon päästä toiselle paikkakunnalle. Mutta jos siellä sitten pääsis.
Mun kaveri sanoi kans, että koki tosi hyödylliseks perhe- ja synnytysvalmennuksen, jotenkin ei tarvinnut synnyttämäänkään mennä ihan "kylmiltään", ensikertalainen kun oli. Antoi kuulemma kummasti mielenrauhaa ja vauvan hoidostakin sai ihan luvan kanssa olla tietämätön kun siellä kerrottiin ihan perusjuttuja
Onko kellään muulla ollut suonenvetoja? Ai hitto että otti kipeää, heräsin neljän aikaan yöllä siihen että mun koko oikean jalan pohjelihas kramppas. Se on inhottavaa kun siinä ei oikeen auta muu kuin oottaa että menee ohi
Mies luuli jo että pitää synnyttämään lähteä ku puhisin siinä
samuelinäiti täällä tunnustautuu yks vaate- ja kenkäfriikki! :wave: Opiskelijana vaan oon siitä kurjassa asemassa että ei oo rahaa ostella oikeestaan mitään, ennen vielä ku olin töissä lukion jälkeen pari vuotta niin se oli rakas harrastus
Mutta haaveilen siitä ajasta kun valmistun ja pääsen töihin niin ehkä sitten saan itellekin jotain. Ehkä...
Kävin kaupoilla kuolaamassa ihania kesäisiä vaatteita, meinas vanhasta tottumuksesta kädet alkaa keräilemään rääsyjä sovitettavaksi, mutta ei. Ja sit kun oon vielä semmoinen että mulle ei tosiaankaan kelpaa kirpparivaatteet tai kaverien vanhat, aina pitäis olla uutta. :ashamed:
selällään nukkumisesta joku oli jossain vaiheessa kysellyt. Kyllähän sitä voi selällään nukkua jos se on hyvä asento, itse usein herään selälläni. Mutta se vaan heikentää verenkiertoa kun kohtu painaa isoja verisuonia. Voi tulla huimausta yms. pientä vaivaa. Ja nyt en ole ihan varma mutta jostain muistan lukeneeni että loppuraskaudessa se vois heikentää istukankin verenkiertoa ja aiheuttaa lapselle hapenpuutetta? Korjatkaa jos oon ihan väärässä, tuosta viimisestä lauseesta en ole tosiaan varma
petitelle onnea hyvistä uutisista!
unista näin taas yöllä ihmeellistä unta, oltiin synnärillä miehen kans ja saatiin ihana poikavauva. Se alkoi sitten heti imeä tissiä ja mua kutitti ihan kauheesti
Sitten yhtäkkiä se vauva olikin jo iso poika ja olin pettynyt kun se kasvoi liian nopeesti. Semmoista täällä
Täällä on sateinen ja kylmä ilma, ei hirveesti viitsi uloskaan mennä muutakuin pakolliset lenkit koiran kans. Mies onneksi pääsee jo kolmelta töistä ja huomenna on vapaalla. Meikäläisellä alkaa maanantaina uus ja viiminen jakso koulua, varmaan ihan mielenkiintoinen mutta taas on niin että koulua on pari kertaa viikossa, muuten "itsenäistä työskentelyä"
Vaikka hommaa on tehtävänä niin jotenkin inhottavaa, että ei oo mitään järkevää päiväjärjestystä. Kerkeenpähän muuttokamat pakata ainakin ajoissa
Eivät oo kyllä osanneet oikein fiksusti noita jaksoja tälle keväälle suunnitella... Valivali
Nyt pesemään vähän pyykkiä! Hauskaa viikonlopun jatkoa mammoille!
Minea ja maha-asukki 26+6 (herranen aika taas huomenna poksuu)