Surusilmät meillä oli pinnasängyssä patja, kerni (Se kangas missä toinen puoli frotee ja toinen puoli muovia) lakana siinä päällä, reunapehmusteet ja pieni peitto. Tyynyä ei saa mun mielestä käyttää edes pienellä vauvalla, ainakin me alettiin käyttää ohutta tyynyä vasta 1 vuotiaalla. Jotkut tykkää laittaa sinne aluksi esim. äippä pakkauksen laatikon pienentämään sitä sänkyä, tai sitten erilaisista vuodevaatteista muokata "pesän" vauvalle, jotta vauvalla olisi turvallisempi nukkua. Mun mielestä se ei oo tarpeellista, meillä pärjättiin ilmanki ekasta yöstä lähtien Sit meil on ollu alusta asti joku soittolelu. Meillä oli pitkään käytössä sellane patterikäyttönen pyörivä mobile, mistä tule valoja ja musiikkia, joillakin se häiritsee vauvan unen saantia, mutta meillä se toimi tosi hyvin, vauva rauhottu sitä katsoessa ja nukahti itsekseen. Sitte kun mobiilin aika oli vähän niinku ohi ku vauva pääs istumaan jne, niin vaihettiin ihan vaan sellanen pehmeeseen soivaan pehmoleluun, joka laitetaan yhä edelleen 1,5 veelle soimaan nukkumaan mentäessä. Se on se tietty tapa mistä tietää että nyt aletaan nukkumaan
Rakkoon potkimisesta: Kyllä meilläki välillä potkitaan sinne suuntaan, mikä on tietysti vähän epämukavaa. Epämukavampaa on mun mielestä kun sielä välillä iha selvästi räplätään sormilla sitä rakon seutua
Me ei saatu täällä kertaa neuvolasta DVD:tä mutta saatiin 2010. Oliko siinä vielä "Kari Taalasmaa"? Melko huvittava on kyllä, se on jopa tallessa jossain
Kesällä pukeudun sääripitusiin leggareihin, tunikoihin ja hellemekkoihin, ei siinä sen kummempaa, jos viitsii satsata kevyeeseen pellavaan ni varmasti auttaa ku on muutenki raskaana varmasti tukalaa heinäkuun aikana
Tässäpä päivitystä vappumasusta rv.27+0 vaikkei ollukkaan kovin edustava kuva
[/URL][/IMG]
Jenny ja Papu 27+1
Rakkoon potkimisesta: Kyllä meilläki välillä potkitaan sinne suuntaan, mikä on tietysti vähän epämukavaa. Epämukavampaa on mun mielestä kun sielä välillä iha selvästi räplätään sormilla sitä rakon seutua
Me ei saatu täällä kertaa neuvolasta DVD:tä mutta saatiin 2010. Oliko siinä vielä "Kari Taalasmaa"? Melko huvittava on kyllä, se on jopa tallessa jossain
Kesällä pukeudun sääripitusiin leggareihin, tunikoihin ja hellemekkoihin, ei siinä sen kummempaa, jos viitsii satsata kevyeeseen pellavaan ni varmasti auttaa ku on muutenki raskaana varmasti tukalaa heinäkuun aikana
Tässäpä päivitystä vappumasusta rv.27+0 vaikkei ollukkaan kovin edustava kuva
Jenny ja Papu 27+1