Hei!
nevi: Sinullahan aurinkoisia uutisia oli, kiva juttu =) Ja tuo hemoglobiini! Minulla lähtöhb toukokuun alussa oli 136 ja kesäkuun 10. oli "enää" 126. Ensi viikolla neuvola, katsotaan, miten on käynyt. Olen kyllä syönyt yhtä Multivita raskaus -tablettia päivässä, toista en ole alas yleensä saanut, ja satunnaisesti ottanut myös rautatablettia, mutta kuitenkin jännittää, kun on välillä tuo ruokailu ollut niin yksipuolista.
Sitten..... voi olla, että nyt tartun ´punaiseen vaatteeseen´ jonkun mielestä, kun puhun niin toisarvoisia, mistä seuraavaksi kirjoitan. Viime päivinä olen huomannut, että olen selvästi kehittymätön vartaloni suhteen, tämä tuli mieleeni, kun luin painosi laskusta. Minä olen koko aikuisikäni ollut huolissani siitä, etten vaan kauheasti lihoisi, lähtölukemani toukokuussa oli 64 kg, pituus 171cm. Nyt kun en ole päässyt entiseen malliin liikkumaan, olo on ollut usein löllö ja lössö, sellainen plösö. Aluksi minua ei häirinnyt pieni mahan kasvaminen, mutta viime päivinä, kun vatsa on vähän lisääntynyt (ei se vieläkään iso ole, kun olen noita odottajien masukuvia katsonut), on alkanut tulla pieni hätä, että palaankohan entisiin mittoihin takaisin, tällainen löllökö olen lopun ikääni jne. Toivottavasti kukaan ei nyt pahastu tai ajattele, että ärsyttävä akka, sillä en yleisesti pidä hoikkuutta kauneusihanteena, ONNELLISTA IHMISTÄ kylläkin, mutta omaan vartalooni suhtautuminen on ollut aina aika negatiivista. Nyt kun en pysty sitä mitenkään kontrolloimaan (oksentelu, usein kova nälkä, mutta ei voi syödä mitä haluaisi jne.) ruualla tai liikunnalla, alkaa olla hiukan epävarma olo. Ulkokultaista, moni ajattelee, ja mielelläni heittäisin moisen ajatusmaailman nurkkaan, mutta ei sitä noin vain voi. Samalla se on myös ristiriitaista, koska kovasti toivon ja rukoilen, että kaikki menisi hyvin ja vatsani kasvaisi, jopa nopeammin, mitä se nyt on tehnyt. Että tällaista :ashamed:
Palautus vain Korkeasaareen, eihän noin nopsaan pääasiassa lapsille tarkoitetun pehmolelun pitäisi rikki mennä.
Huomenna menen gynekologille ja sekin jännittää. Puhun noista pahoinvointilääkkeistä, mutta kun tuntuu, että siitä huolimatta jännittää. Ja itkettää. Kyllä voi olla ihmisellä vaikea luonne, ja tämä raskausherkkyys, kun ´kaikesta´ pitää niin isolla volyymilla huolestua. Mutta niinhän ne sanovat, mm. Lilli edellä, että sellaista se lasten kanssa aina on, huolia riittää jatkuvasti....... Sanokaahan konkarit, joilla lapsia jo on, onko se niin? Ärsyttävää tällainen herkkyys, kun nytkään ei pitäisi olla mitään syytä, mutta kun joku painaa ja huolettaa, kuitenkin....... Ja nyt tuli mieleen diddlina ja millaisia tunteita hän ehkä käy parhaillaan läpi, ja tuntuu niin .... no kyllä te tiedätte. Kun on taas kaikesta niin itkuolo
Parasta kaiketi lopettaa ja lähteä vähän levolle, sen verran negatiivisia alkavat ajatukset olla. Jäi sitten tuo tiskivuorikin tuonne korjaamatta, en sitäkään jaksanut..... ok, älkää heittäkö tomaateilla, menen jo
-akkis-