Tervetuloa Juulia :wave:
Näin viimeyönä ihan ihme unta. Olin kaveriden kanssa sinkkuna baarissa ja raskaana :/ Ihan viimeisillään vielä ja kaikkialla oli ruuhkaa ja väkeä kauheasti. Oli jotenkin kamalan epätoivoinen olo olla baarissa ja vielä yrittää etsiä tosi tarkoituksella miestä.
Onneksi oli unta
Ei silti, nostan hattua kaikille niille jotka yksin
odottavat. Nykyään onneksi on paljon hyviä tahoja auttamassa yksin odottavaa.
Tylsän unen jälkeen onneksi mies pelasti aamun tuomalla aamiaisen vuoteeseen.
Mulla ollut vähän sama tilanne kun viivinillä.
En kanssa oikein voinut kuvitella itseäni lasten kanssa. Ne on ollut jotenkin pelottavia tähän asti. Ja vauvat varsinkin =)
Sitten se elämä vaan jotenkin alkoi muuttua, kun sopiva mies löytyi ja opiskelut sain vihdoin päätökseen. Jonkin aikaa ollaan jo yhdessä oltu ja viime vuoden elokuussa päätettiin aloittaa vauvaprojekti.
Tähän väliin mahtuu yksi keskenmeno nyt keväällä vk 8-9, joka aiheuttaa sen että nyt pelottaa vieläkin, vaikka aletaan olla lähellä puoltaväliä tässä raskaudessa.
Mulla iski torstaina ensimmäinen ikäkriisi, joka toivottavasti jäi samantien unholaan :snotty:
Onneksi omasta ystäväpiiristä moni on saanut tänä keväänä ensimmäisen vauvan. Ja heistä ei kukaan ole alle kolmikymppinen.
Se jotenkin auttoi taas suhtautumaan asioihin omalla tavallaan.
Se että niin moni tuttu on saanut vauvan auttaa myös siihen vauva jännitykseen. Ei pelota ollenkaan enään niin paljoa, kun on saanut harjoitella niiden kanssa seurustelua ja oloa.
Kummipoika varsinkin on huippu vauvacoutsaaja
Syntyi kanssa tänä kevänä. Huhtikuussa.
Vauvan vaatteita/tarvikkeita ei mitään olla vielä ostettu.
Varmaan sitten just ennen laitokselle lähtöä kurvataan kaupan kautta
Sitten ehkä jo uskaltaa..
Ai niin. Vähän olen kade sulle Hexodus. Nyt jo rakenneultra. Mulla vasta tasan sinäpäivänä kun on viikko 21. Eli kolmisen viikkoa vielä pitäisi malttaa jaksaa. Onnea rakenneultraan sulle !
Tulipas juttua.....Strömsö ja epeli 18+4