Moikka! Siirryn piakkoin pinoilemaan tuonne äippäpuolelle... Minolle tsemppiä, hyvä että hait saikkua, ja ävm70:lle lykkyä loppumetreille myös, uutisia odotellessa
Ja lykkyä kaikille muillekin
Kiitos kaikille onnitteluista!!!!
Jos mekin päästäisiin nyt tähän "harmaaseen" (vaaleansinisen?) arkeen. Meillä oli siis melko haastava startti; pitkä ja vaikea perinteisen yritys ja sitten suoraan sektioon. Pojan ensipäivät keskolassa olivat haastavimpia henkisesti :'( vaikkei pojullamme mitään kauhean vakavaa ollutkaan. Kun olisin tajunnut, olisin vaatinut sektiota jo aiemmin, koko keskola-aika olisi vältetty aiemmin tehdyllä sektiolla. Kohtelu muutenkin oli kiireen vuoksi suorastaan ala-arvoista sekä synnytyssalissa että osastolla. Synnäri oli niin täysi, että meitä oli 4 samassa huoneessa ja yksi äiti joutui yöpymään peräti käytävällä
Sen verran totean vielä, että jos paino laskee viimeisten viikkojen aikana (minulla -0,5 kg), on syytä käydä vaikka yksityisellä tsekkauttamassa miten raskaus etenee. Me olemme joutuneet ensin maanantaina labraan tarkistamaan leukosyyttitason (oli matala, nyt jo lähes normaali) ja heti tiistaina lastenlääkärillä umpeen turvonneiden silmäluomien takia. Vasta tiistaina kyseinen lastenlääkäri totesi, että minulla oli istukassa joku häiriö viimeisten viikkojen aikana, ja poika on laihtunut kohdussa kovasti sen vuoksi. Lisäksi lapsivesi oli käynyt todella vähiin, josta aiheutui iho-ongelmia (=turvonneet silmäluomet, melkein kuivuuden takia tulehtunut vatsan iho).
Jos onnistumme vielä kakkosen saamaan, käyn ultrassa säännöllisesti yksityisellä ja lisäksi tämä täti lähtee sitten suoraan leikkaussaliin korkeintaan viikon yliaikaisena, en lähde omaa tai jälkikasvun onnea enää samalla tavalla koettelemaan.
Seuraavan kanssa olen siis tuplasti viisaampi
. Ja jos vain isommat voimat ja luonto sallii, kakkonenkin on tulossa, jahka tuo leikkausarpi on kunnossa
Iso halaus kaikille!!
LK & pikkuinen 1 vko ja risat