35 v + odottajat, vol 5

Heippa!

Olkkis Ihana tuo sun vauvakuumeesi :heart: Minä täällä ainakin olen viimemetreillä joka muistaa sut :wave:

Mino :hug: :hug: Selkeesti kyllä stressi töistä kun uniin tulee työasiat, ei todellakaan kivaa :/ Upeat on kyllä verenpaineesi, iahn kateellisena niitä luen :ashamed: mutta tosiaan parempi niin et ovat hyvät ja toivottavasti saat pidettyäkin loppuun asti noin ihanteellisissa lukemissa :) Ihanaa että olet tyytyväinen vaunuihin!

Mä bongasin eilen ihan vahingossa keltasenpörssin sivuilta sisaristuimen vaunuihin ja vieläpä et lahjoitetaan :D Ilmoitus oli jätetty jo 3pv joten olin varma ettei sitä enää ole mut onpas eli mies saa käydä sen ensviikolla hakemassa töissätullessaan kun miehen työmatkan varrella et joutuu hiukka poikkeamaan ja itse en viitsi varta vasten lähtee ajamaan 40km suuntaansa eli ainakin nyt sit alkuun kokeillaan tuota et katsotaan nyt sit jatko et miten sit edetään et pitääkö ne sisarusrattaat hankkia vaiko ei ;)

Täällä siis edelleen kasassa vaikka anoppi jo taas ehti aamulla soittelee et vieläkö sä oot kotona :eek: Sanoin että yli mennään kuten kaikki muutkin! No, toivottavasti ei ala taas sitä jokapäivästä puhelinrumpaa koska se rasittaa mua :headwall: Muut on kaikki sanoneet mulle et ilmoittele sit kun vauveli on syntynyt etteivät rupea mua häiritsemään et joko, joko et ei tunnu kivalta =)
Tänään pitäis jatkaa siivoiluja kun eilen jäi kesken, lupasin pikkuneidille et laitetaan sen tulevaan huoneeseen muumiverhot, isosiskojen peruja ;) Meikä kun säästellyt kaikki mahdolliset vaikka likat jo noin isoja :)

Mut eipä siis kummempia, jäänpi taas kuulostelemaan teidän kuulumisia ja jospa pian saataisiin Lintukoirankin vauvauutiset luettavaksi :heart:
Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 39+5 :heart:

Olkkis: muistan sinut vaikka en vielä pinoon ollut liittynytkään. :D Vaklaamassa kävin jo kesällä... :whistle: Tervetuloa tänne vain! :flower:

Ävm70: Arvaa miten kävi tänään! :headwall: Meikäläinen liukastu toimiston edessä ja veti polvilteen ja siitä pyllerölle kauniisti... :ashamed: Tuloksena polvi auki, hiekasta kaameat ruhjejäljet ja haavat sekä käteen myös tuli hiekasta haavat... :ashamed: :ashamed: Ja kaikki tämä kun MUN piti lähteä hakemaan hirveellä kiireellä matskua toisesta toimistosta(jonka piti tuoda ne alunperin meille tänään aamulla) Sieltä nää mun ukkelit juoksi pihalle ja auttoivat eukon pystyyn...Kyllä ne(kin) taisi vähän säikähtää kun yksi parkuu keskellä katua :( Ja soitin pomolle niin arvaa mikä oli vastaus kun kerroin kuin kävi..jep jep, meiltä on huomenna se poissa.... :eek: :eek: :eek: eli ts. apuja ei heru..kun kysyin et saisinko tänne jonkun mua auttamaan..Siis saamari ei edes loukkaantuminen tuo apua vaikka suoraan pyysin ja nätisti vielä. Arvaa vaan kuka poras sitten niin viimesen päälle.. :'( :'( :'( :'( :'( Mun pitää kuolla että tänne tulee apua(joku muu) :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Kamala päivä. Tauotta olen tehny taas hommia ja kaamea rästikasa oli jo eiliseltä ja tänään vuori vaan kasvaa...Mä en vaan selviä ja senkin sanoin..ei apuja ei heru..ja pääkallopaikalla on kuitenkin paikalla 5 kolleegaa(joista yhtä pyysin kun yksi kuudesta on poissa siis huomenna) tänne. Me ollaan ihan oman onnemme nojassa ja ne vetää kotiin päin...Kyllä tuli paha mieli ja on vieläkin.

Mino ja Pulla hengissä kai?

ja joudun jäämään töihin...varmaan taas menee iltaan...ei tästä tule yhtään mitään... :'(

Tuskinpa pääsen tänne enää takas. Miehen perinnöllinen sydäntauti määrää sen että 99,9% todennäköisyydellä meidän lapsiluku on täys. Pitää kuitenkin toivoa parasta että tutkimukset näyttäis jotain kannustavaa ja sen ettei se olisikaan ihan niin periytyvää kuin mitä on ajateltu.

O&A

Mino Tuntuu pahalle sinun puolesta. Hae nyt ihmeessä sairaslomaa jo vauvankin hyvinvoinnin vuoksi ja itsesi :hug:

Kovasti käyn kurkkimassa, jos olisi uutisia jo Lintukoiralta.

Täällä niin tasaista arkea eletään, että oikein pitkästyn välillä näihin samanlaisiin päiviin. Päivän puuhaan kotona lasten kanssa ja illat töissä. Kerhoissakaan ei ole tullut aikoihin käytyä, kun meidän pikkuinen puree samanikäisiä ja pinempiä lapsia silkasta innosta. Odotan vain, että tämä vaihe menisi oli ja päästäisiin taas tapaamaan muita äitejä ja lapsia. Onneksi esikoinen käy seurakunnan kerhossa niin hällä jotain.
-Poni 13+2

Voi Mino, mulla tuli ihan itku kun luin kirjoituksesi :'( Tuntuu todella pahalta. Kovasti voimia ja mieti mikä sulle on nyt tärkeintä, kuka tahi mikä elämässäsi on nyt ykkönen sekä mikä pitäisi olla!!!!!
Kovasti Jaksuja :hug:

Palailen tänään paremmalla ajalla, nyt valmistauduttava neitien vientiin sekä mennään vielä pikkuneidin kanssa uimaan kun ei olla pariin viikkoon päästy ja nyt voipi pian ollajo viimeinen kerta pitkään aikaan.

Täällä vielä kasassa, ei tuntemuksia suuntaan tahi toiseen ;) :wave:

Oikeestaan tulin katsomaan et mahdoitko Mino käydä jossain näytillä sen kaatumisen jälkeen et varmasti kaikki oli OK?

Palaillaan, jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja tänään tasan 40 :heart: poks'

ävm70 no mihin tuo aika on mennyt.Nyt jo poksut =) Jaksuja loppu minuuteille ;)

Mino toivottavasti masussa kaikki on hyvin.Kurjan kuuloista tekstiä sulta tulee.Kovasti sulle jaksuja :hug:

Lintukoiran uutisia odotellessa.

Mukavaa lauantaita =)

LK:n uutisia täällä kuumeisesti odotellaan... :p

Huh seuraava jännitysmomentti on sitten ävm70 :hug: Seuraava lähtijä...

En mä missään käyny näyttämässä, jääpussia ja parasetamoolia. Kipeähän tuo vielä on mutta jään henkiin. Pesänrakennusviettiä täällä toteutetaan..ikea reissun saaliina oli uudet tyynyt sängyn päälle sekä vanhoihin uudet tyynynpäälliset. Löysin telttatakin joka itse asiassa istui kauniisti ja oli hyvä leikkaus. NÄytti jopa hyvältä..aika uskomatonta tällaselta ryhävalaalta..Alkoi toi turkki tuntua jo kuumalle. Näillä pärjää ja huomenna haen sitten kevättakkini ompelijalta. Sitä lyhennettiin. Kas minä persjalkasten sukua :LOL:

Duuniin meno pelottaa taasen..mua odottaa siellä pommi..ja pakko perua auton jarruremontti huomiselta(siirtää sitä) kun on pakko hoitaa duuniasioita...Ihminen on ihmeellinen otus jostain se aina kaivaa voimaa suoriutua hädän hetkellä ja nyt on hätä. :headwall: :kieh:
Kyllä kolleegat oli tyrmistyneitä pomon kommentista. Ne(kin) tajusivat että omillamme ollaan.Pääkallopaikalta on turha odottaa yhtään mitään ennen kun joku meistä kuolee ja pakka hajoaa. :headwall:

Nyt on hirveä hinku saada kaikki valmiiksi. Hoitopöytää vielä metsästän muutoin alkaa olemaan kasassa kaikki..No ehkä vielä jotain pientä, pyyhettä ja lakanoita.Vaatteisiin varmaan hukutaan kun kahdella työkaverilla on (toinen puolivuotias ja toinen syntyy näinä päivinä) pojat ja me kierrätetään nutut keskenämme.. :) Kuuluuko tää vietti alkaa nyt jo? eiks tää tuu myöhemmin?

Leppoisaa sunnuntaina-minultakin löytyy häivähdys energiaa..lakanat vaihtoon ja kämpän tuuletus...oho :LOL: Vai oliko se sen takia että äiti on olkkarissa eikä toimettomana kehtaa istua... :LOL: :whistle: :saint:

MIno ja Pulla

Iiiihaaanaaa :heart:

Täällähän saa odotella vauvauutisia jo äiti vm70:ltäkin Minä täällä vasta kuvittelen ja unia nään siitä kun saan pienokaisen syliini... Jännää...

Pesänrakennusvietistä tai sanoisinko valmistautumisesta vauvantuloon =) Täälläkin ollaan hankittu vaunuista lähtien vaikka mitä! Kelan äitiyskorvaus vain vilahti tilillä ja laatikot pursuavat kirpparilöytöjä!!!! Ennen olen aina odottanut kunnes vauva on syntynyt... hmm paitsi esikosta... Hänelle suku syyti kaikki :LOL: Tosin pikkuisen nolottaa moinen hössötys :ashamed: mutta tämähän on kivaakin! Hei ja Minolle jaksuja edelleen töihin!!!

Meillä sairastetaan taas jälleen uutta pöpöä!!! Kuumepiikki ja sen jälkeen kova yskä ja limaa keuhkoista asti. Pienillä jää yöunet vähiin :( Toivottavasti tämä on sitten viimeinen pöpö tähän taloon.... Koputan puuta!!!

Heppuli onneksi möhkii ja voi hyvin masussa. Huomenna neuvola ja "välitilinpäätös"

Oliivitar ja Heppuli 26+2

Moikka! :) :)

No nyt on uutisia; meillä on ihana pieni poika, 50 cm ja 3070 g - pieni mutta pippurinen pirpana!! Hän syntyi 8.3.2010 kello 15:57 sektiolla - lääkäri kiitteli että työajan puitteissa tuli homma hoidettua ;).

Poikaparan matka oli pitkä. Kävimme yliaikakontrollissa sunnuntaina, ja ottivat sieltä suoraan sisään - lapsivedet olivat sen verran vähissä. Tuloksena 27 h käynnistyksellä kärvisteltyä perinteistä synnytystä, josta sitten 7 cm olin auki ja ei kun kiiresektioon. Leikkaus oli koko ajan harkinnassa; vauva reagoi voimakkaasti oksitosiinitippaan, ja synnytystä ei missään vaiheessa oikein saatu kunnolla käyntiin. Lopulta noin tusinan vauvan päälaesta otetun verikokeen jälkeen todettiin veriarvojen laskevan niin monen tunnin synnytyksen jälkeen, että leikkaus oli ainut mahdollisuus pojan selvitä tälle puolelle vatsanahkaa. Olin syömättä ja juomatta 20 tuntia koko ajan harkinnassa olevan leikkauksen takia, ja lopulta niin heikossa kunnossa oksitosiinisupistusten takia, etten enää olisi selvinnyt ponnistusvaiheesta - siinä mielessä leikkaus oli helpotus. Poikaparan alkupisteet olivat todella heikot, mutta kohenivat nopeasti, ja vauhtia haettiin pari päivää keskolan kautta. Ei mitään vakavaa, korjattiin sokereita ja lapsivesi oli lisäksi vihreää, mutta keuhkoihin saakka ei ollut ehtinyt vielä - seurailtiin tilannetta pari päivää.

Kotiuduttiin lauantaina, nyt on koko suku kahvitettu ja hetki aikaa itsellekin. Palaan paremmalla ajalla - nyt menen syömään kun poika nukkuu :).

Ihanaa odotusta, palaan hetimiten kun vain paremmin ehdin :D

LK & pikkuinen 1 vko 2 h 35 min

Hirmuisesti Onnea Lintukoira :flower: :heart:
Kylläpäs sulla on ollut rankka kokemus ja vielä ensimmäinen synnytys mutta onneksi kaikki päättyi hyvin :hug:

Ihanaa Mino ja Oliivitar kun nyt jo laittelette kaikkea valmiiks pienelle :heart: Ainakin sit huomaa ajoissa että mitä tarvitsee eikä jää viimetippaan kuten itselläni :ashamed:
Miten Mino töissä, jaksatko varmasti? Mua vaan huolettaa.......

Täällä ei kummempia, anoppi se sit jaksaa soitella ja päivitellä kun vauva ei ole vieläkään syntynyt :/ Kyseli jo et mitä ne neuvolassakin sanovat et kuinka ne nyt voi näin päästää sen yli. Sanoin sille et 2vkoa saa mennä yli ja sit vasta alkavat tekemään jotain et näin oli pikkuneidistäkin vaikka huomenna antavatkin jo neuvolassa seuraavalle viikolle sen äippäpoliajan :) Aattelin et jos saisin tällä olla sit edes muutaman päivän rauhassa :ashamed:
Lauantaina siivoilin urakalla, pesin sit vaunutkin ja eikä se sisus lähtenytkään puhtaaks vaikka kuinka pyöri tehopesus konees kaikki mitä irti lähti :ashamed: No, vaikka en mikään näppärä ompelija ookkaan niin eilen sit ompelin useamman tunnin niiden vanhojen päälle uudet sisukset vanhasta froteisesta nallepussilakanasta jonka kirpparilta löytänyt eurolla ;) Haastavin oli se kuomu mut sain kuin sainkin senkin vaan tehtyä, hiukka olin sit itsestäni ylpeä ja muutkin perheen jäsenet tykkäsivät uudistetuista vaunusisuksista :)

Mut nyt hetkeks telkun ääreen, palaillaan :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 40+2 :heart:

Mäkin haluan onnitella Lintukoiraa... ONNEA PIENESTÄ POJASTA!

äVM70: Muistan oman esikoisen odotuksesta tuon inhottavan kyselyrumban. Jopa tavattaessa kysyttiin lapsen syntymästä vaikka tasan 100% varmasti näkivät että mulla vauvamaha vielä oli (esikoinen syntyi sitten rv42+3) Tsemii vielä viimeiseen kahteen viikkoon, toivottavasti nyyttisi saapuu syliisi ilman sen kummempia käynnistyksiä

:heart: :heart: :heart:

On lapsen syntymä ihanaa aikaa.
Se tuntuu kuin ilmassa ois taikaa.
Onnellisia hetkiä,
ilon ja riemun retkiä

:heart: :heart: :heart:

Onnea Lintukoiralle ja pikkuiselle!!!

Äiti vm 70 Voi kun sitä itsekin olisi noin reipas ja voimissaan viimeisillä viikoilla :) Pitää ajatuksetkin kurissa kun touhuaa! Nyt lähettelen virtuaalisuppareita ;)

Itselläni neuvolassa kaikki oli paremmin kuin hyvin =) Sokerirasitus ok, pissa ok, verenpaine ok, bakteeriviljelyn tulokset ok, paino 1kg/vk OHO!!! Ei niin ok :LOL: Nyt jo 10kg painoa vaikka tavoitteena oli koko raskaudessa se 10kg.....

Rehevä Oliivitar ja Heppuli 26+3

Paljon onnea Lintukoiralle ja perheelle!!!
Onneksi kaikki loppui hyvin =)

Täällä poksuu rv24 täyteen :)
Huomenna neuvola, saa nähdä miten on painoa tullu..
Mahassa käy aikamoinen potkinta, välillä se alkaa myös yöllä jos herään.
Pakko ollu ottaa villasukat yöksi käyttöön kun alkoi suonta vetämään tai sit kun heräsin ni oli pohkeet kipeänä :/ nyt ei enää sitä vaivaa ole ollu ;)

Nyt vielä tankaamaan yötä varten....
:wave:

Paljon Onnea Lintukoira ja koko teidän perhe :heart: :heart: :flower:
Olipa ihana lukea vauva-uutisia!

Täällä voidaan hyvin. Toinen viikko menossa yh:na, kun mies reissuhommissa. Tytöt ovat villejä ja uhmiksia molemmat, joten nyt tarvitaan pitkää pinnaa, joka valitetavasti näin raskausaikana on taas lyhentynyt. :| . Raskaus muuten oireeton. No liitoskipuja on ja masu kasvaa :) .

ävm-70 toivottavasti jo pian pääsisit tositoimiin!!

-Poni 13+6

Lintukoira Paljon onnea pikkuisesta pojasta :flower: :flower:
Onneksi kaikki kääntyi parhain päin ja olette kotona.Tervetuloa 35+ äiteihin jatkaan jutustelua =)

Ävm70 voimia ja jaksuja loppuun :hug:

Poni onneksi tuo on väliaikaista(pinnan lyhyyden suhteen)ja mukavaa masun kasvutteleua.

oliivitar ja amatille mukavia masun kasvatteluja.

Heips,

jos mukaan mahtuu,niin mieluusti ilmoittautuisin remmiin mukaan uusvanhana odottajana :wave: Petitenä kirjoittelin aiemmin.. Taisin uusimmalta listalta tippua nikinvaihdon yhteydessä. Elikkä viidettä odotellaan, nyt rv 21 ja poika tulossa.(varma tieto)

Monia tuttuja nikkejä näkynyt, kiva Äiti-Kengukin täältä bongata :heart:

Ikäni vielä hetkisen 33v, mutta ilmoittelen sitten kun virallisesti vanhetaan ennen vauvan syntymää.

ONNEA KOVASTI LINTUKOIRALLE PIENESTÄ POJASTA!!! :flower: :flower: :flower:

"Onnen lapsi omenainen
toukka pieni tuutivainen
ihan uudenuutukainen
kotipuussa keinuu

Onnea äidille, onnea isälle,
onnea pienelle perheenlisälle!"

Onnea koko Lintukoiran perheelle! :'( :heart: :heart: :heart:

Mino ja Pulla

Lintukoira iiiisot ONNITTELUT poikavauvasta ja onnellisesta lopusta.. :flower:

Mino, nyt sinne saikulle jookos, saavat pärjätä ilman sinua! :hug:

ON: etäisi kävi viikonloppuna ja tehtiin sitten masukipsi. Kivan näköinen tuli, kunhan vielä vauvan saa maailmaan, niin pitää painaa sitten käden- ja jalanjäljet siihen. Muutenpa ei olossa juuri muutoksia.
9-v tyttären ITP taas oirehtii; trombosyytit 36, jos laskee alle 30 niin mennään yöksi sairaalaan immunoglobuliinitiputukseen taas(marraskuussa pariin otteeseen oltiin). Voi kun olisi joskus sitä tasaisen tylsistyttävää arkea! No, iltapäivällä saan tämän aamun kokeiden tulokset, sitten "viisaampia".

muuttohaukka 34+2

Mino :hug: saikkua hakeen,ettet vallan uuvu.

Kääkkänä taustalla vaan tsemppaamassa minä oon teitä.Mukavaa masun kasvattelua sinulle =)

muuttohaukalle jaksuja tytön oireiden kanssa.(ihan outo juttu,mutta taitaa olla vakavaa :( )
Tuli varmasti tuosta kipsistä hieno,ite en ole tehnyt.

Jaksuja kaikille =)

Mino kunnon voimahalit sulle :hug: :hug: Valitettavasti yhdyn muihin kirjoittajiin, nyt oisi aika hakea sitä saikkua vaikka kuinka on töitä! Ei ne sieltä karkaa ja jos ei apujakaan heru mistään niin sä uuvutat nyt itsesi ja masussa kasvavan Pullan kokonaan :ashamed:

Kääkkänä Onnittelut masussa kasvavasta pojusta :heart: Olenkin sun kuulumisia käynyt kurkkimassa tuolta toisesta pinosta kun täältä olet pitänyt hiljaiseloa ;) Ihanaa että nyt kaikki mennyt hyvin :hug:

muuttohaukka :hug: toivottavasti tyttösi pian voimistuu, kovasti jaksuja sinne :hug:

Kiitos Äiti-Kengu =) Täällä oli tänään neuvola ja eikös painoa ollu tullut sit ihan 1,6kg vko :eek: mutta osa turvotusta enkä mä muutenkaan jaksa enää miettiä koko painoasiaa. Sf mitta oli taas sentillä pienentynty eli 36, pissa puhdas ja verenpaine 134/76 ja yliaikaisajan sain äippäpolille vasta to25pv ja maanantaina viimenen neuvola kun haluaa vielä tuon verenpaineen kattoo.
Nyt sit kun neuvolassa kokeili taas sen vauvelin kiinnittymisen niin sattu ihan hitosti kun paino ja sen jälkeen on tuntunut ettei pysty edes istuu puhumattakaan kävellä kunnolla kun painaa :/

Mut nyt mentävä hakee likat koulusta :)
Palaillaan :wave: Hirmuisesti jaksuja kaikille :hug: Ävm70 ja p-k 40+3 :heart:

Kiitos kaunis Äiti-Kengu ja Äiti vm.70 :hug: ja oikein kovasti tsemppiä Äidille loppumetreihin, sulla häämöttääkin edessä jo se paras palkinto :heart: :heart: :heart:

Minon tilanne kuulosti tosi huolestuttavalta, lääkäriin suosittaisin minäkin, kaikki kärsii loppupeleissä tuollaisessa tilanteessa. Kovasti rohkeutta sulle! :hug: :hug:

Nyt töllöttelemään töllötintä, jaksamista oikein kovasti kaikille! :wave:

Tänään meen näyttää polvea lääkärille. Vieläkin sattuu kävellessä. Katotaan mitä se sanoo polvesta( ja töistä) eilen oli taas niin tuutin täydeltä että kun pääsin kotiin itkin taas ja ylläri pylläri viime yönä heräsin jo 01 duunipainajaiseen.:( :headwall:

Mutta mutta jotta ei menisi valitusvirreksi ja vanhan rikkinäisen levyn toistoksi niin...
Tadaa, Brion hoitopöytä noudettu eilen kotio. B) Nyt pitäis sitten pinnis vaan maalata ja sitten järjestellä makkari niin että pinnis mahtuu paikalleen.Hoitopöytä on paikoillaan. B)

Mino ja Pulla joka möyrii ikävästi alamahassa.

Yhteistyössä