35 v + odottajat, vol 5

Voi samperi Mino, mä olisin saanut raivohalvauksen tuollaisesta kohtelusta! Epäreilua / epäoikeudenmukaista kohtelua ei pidä sietää IKINÄ!! :kieh: Itku helpottaa, hyvä että sait sen ulos systeemistä. Seuraavaksi nyrkkiä pöytään! (Hemmetti kun pistää vihaksi, huonoa johtamista on tämä Suomenmaa niin täynnä ).

Asiallinen asian puinti ja rakentava palaute osallisten kesken on ok, mutta ei pidä sietää tuollaista epäreilua kohtelua ja julkinolaamista.

Kova kovaa vastaan vaan, vaikka se voi olla vaikeaa. Huonot esimiehet jatkaa sitä hajoita ja hallitse-tekniikkaa ja elävät kuin elo pellosssa, jos kukaan ei pistä sille stoppia. Sama pätee mihin tahansa huonoon palveluun tai epäkohtaan.

Että sieppaa tuollainen... Menen nyt kostamaan maailman vääryydet pullataikinalle, vatkaan ja höykytän sitä oikein kunnolla sunkin puolesta Mino :). Koitapa jaksaa.

Kivaa ävm70 että teillä kotona hommat etenee - ja masu kasvaa myös :). Olen samaa mieltä terkkarin kans et ei turhia paineita - kyllä niillä asioilla on tapana järjestyä! Ja onpahan perheellä sitten enemmän mukavia yllätyksiä luvassa kun tulet nyytin kanssa sairaalasta :).

Onko teillä muilla muuten vierailukielto voimassa synnärillä? Päksissä (P-HKS) on... vain isä ja sisarukset pääsevät tulokasta katsomaan...

LK: Mä myönnän kyllä että huolimattomuusvirheitä on varmasti tullut, tahallani niitä en ole tehny ja siksi se tuntuu niin tavattoman loukkaavalta, että saan haukut vaikka herra itte ei oo vaivautunut lukemaan ja tarkastamaan... :kieh: :headwall: :'(
Vieläkin sapettaa!
Annahan taikinalle kyytiä... :LOL:

Neuolassa kaikki ok, painoa 2 kg tullu, ei sapiskaa
Verenpaine hyvä, 104/74, ei sapiskaa
Jumputus hyvä ja syke hyvä 150-160 väliä, ei sapiskaa
Pissa puhdas. ei sapiskaa..ja sitten kerroin töistä..ja
Sapiskaa! Mutta kyllä terkka sen ymmärsi ettei se ole niin yksinkertaista hellittää..ja omaa luonnetta on hankala muuttaa...viereisestä pöydästä on helppo huudella ohjeita..

Palkitsin itseni pizzalla tänään lounaaksi. :p

Hei täältäkin :)
Loma takana Egyptissä. Ihanaa oli. Koko viikon +30. Aamusta iltaan lontasimme lasten kanssa altailla ja meressä. Hotelli oli tosi onnistunut valinta. Itse sain reissussa jonkin vastapöpön, mutta lääkärin lääkket auttoivat ja päivässä oli jo kunnossa. Nyt meidän pikkuinen alkoi oksentamaan viime yönä. Liekö sitten reissusta jotain saannut vai ihan jo kotimaasta. Pyykkikone laulaa...

Eilen oli lääkärinneuvola. Ultrassa kaikki oikein hyvin. Näkyi jo pieni ihminen :heart: ..pää, vartalo, kädet, jalat, silmät, sormet, varpaat. Pikkuinen liikkuikin ja heilutteli käsiää sekä jalkoja. Sairaslomaa kirjoitettiin heti 2kk ja sitten jatketaan. Hyvä niin saan tallihommat jättään lomittajille. Jospa tällä tavoin pysyisi vähän paremmassa kunnossa, kuin edellisissä raskauksissa.

Pikkuinen potilaani heräsi..
-Poni 11+2

Ihan piti tulla katsotaan et miten Minon neuvolakuulumiset ja tää päivä mennyt et saitko edes anteeksipyyntöä julkisesta nöyryytyksestä mut et näköjään :ashamed: Onneksi neuvolassa kuitenkin kaikki hyvin :heart: Onko sulla miten vaihdelleet nuo pienen sykkeet kun muistan et pikkuneitiä odottaessa mulla aina huiteli sen sykkeet 140-160 välillä ja nyt sit vasta viimekerralla oli ekaa kertaa jopa 160 kun yleensä 120-140 ´ja siitä mä olen sit yritänyt tehdä omia päätelmiä eli edelleenkin siis masuasukkini mahikset fifti-fifti =)

Tässä onkin hyvä nyt seurailla kun LK olet aktiivisesti päivittäin kirjoitellut meille jotain niin sit kun ei yhtenä päivänä kuulukkaan niin aletaan sit jännäilemään ja odottamaan vauvauutisiasi ;) kiitos, näinhän se on et asiolilla on tapana järjestyä mut kun vaan ite haluis et kaikki olis jo valmiina ja mahollisimman nopeesti :ashamed:

poni Ihanaa että teillä onnistunut matka muuten jollei vatsapöpöä lasketa mukaan. Pikaista paranemista sinne :hug: Onnittelut hienoista ultrakuulumisista :flower: :heart: Onpa hyvä et sait jo nyt sairaslomaa ettei tarvitse ihtiään repiä rikki siellä tallilla :hug:

LK.n kyselyyn KHK-S isä, sisarukset ja isovanhemmat ja niin et isä saa olla jo päivällä mut sisarukset ja isovanhemmat klo 17-19 mut näin oli jo -07 et ei ainakaan tiukennuksia ole tullut. Mies kyllä sano ettei rupea sit äitiään ja anoppia sairaalaan rahtaamaan et tulkoon sit kotia kun vauvan kanssa kotiudutaan ja eihän ne kaikki edes mahtuis meidän autoon kun 5hengen autot meillä eli aikoo sit sanoa että tiukentuneet määräykset ;)

Jospa mä nyt lähtisin raivaamaan tuonne likkojen huoneeseen hetkeks niin oisi taas itselläkin hyvä mieli ;)
Jaksuja kaikille ja suppareita jo LK kovasti puhaltelen :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 37+5 :heart:

ÄVM70: Juu tämä henkilö joka läksytti on to-pe poissa eli tulee ma vasta toimistolle. Olin niin tuohtunut ja loukkaantunut, että kirjotin illalla hänelle vielä meilin(ihan nätisti asiallisesti ja rakentavasti, mies luki ja sano että tää on hyvä) Oli pakko purkaa paha olo pois.
Mutta jotain hienoakin, toinen kolleega kiitti :heart: (ei tämä haukkuja) kun huomasin karkean virheen talousarviossa joka olisi voinut herättää isoakin porua kokouksessa jos se sinne asti olisi mennyt. korjattiin se mun ruudulla yhdessä ja tallennettiin. Pieni ele mutta iso merkitys sanalla kiitos :heart: Taas nähtiin että toinen näkee eri tavalla ja pystyy seulomaan virheitä kun itse. Siksi kahdet silmät on paremmat kun yhdet ja tätä se tiimi työ on, autetaan toisiaan. Enkä minä suinkaan sättinyt että *tanan tolvana täällä on tällanen vaan nätisti sanoine että tässä ois nyt tällanen ja varmistin vielä että avaan oikean version. Niinkin on käynyt että on lähtenyt väärä versio kun jollain on omalla koneella vika versio ja yhteisessä intraverkossa on "vanha" eikä sitä ole päivitettyä intraan jollonka se on kaikkien tiedossa ja nähtävillä. Tai puuttuu pöytäkirjoja jotka pitäisi olla siellä kaikkien ulottuvilla eikä omalla tietokoneella :headwall: Mutta eihän sitä lasketa jos muut mokaa, MINÄ en saa mokata koska sehän tarkoittaa sitä että tukiranka pettää...niin paljon vastuuta kuitenkin mun harteille sälytetään. :/ Muilla on varaa virheisiin ei mulla :kieh: :headwall:

Ponin loma kuullosti ihanalta! :heart: Hienoa että saat jätettyä tallityöt lomittajalle.Ne on raskaita hommia.Tiedän heppatyttönen kun olen itekin ja bokseja siivonnut. :) Onnittelut hienoista ultranäkymistä! Aina se liikuttaa nähdä pieni ihminen! :heart:

LK:*puhaltelee supparipuhuria sinne suuntaan* :whistle: Hih mikä on jännityksen taso tänään? 100000000? :LOL:

Tänään on parempi päivä! Eilen käytiin kaupassa joten ei tartte tänään ryysikseen mennä. Aateltiin tehdä jambalayaa ja täytettyä murketta johon tulee sisälle keitettyä kananmunaa.Oli S-ryhmän yhteishyvä lehtisessä resepti. :p
Ihanaa on perjantai! B)

Mino ja Pullanen joka möyryää 22+3

Moi! Oi, kivaa että olette laittaneet paljon kuulumisia, täällä tylsistyneen on hyvä lueskella niitä. :D Hiljaista on vielä supparipuolella, mutta olen varma että hyvät tuulet ja puhaltaminen pian auttavat, kiitosta :). Mino: Tällä hetkellä turhautuminen 60% ja jännitys 40% (vai olisko NykäsMatin fifty-sixty lähempänä ;) ). Kaverit ja sukulaiset soittelee että joko - olen niin turhautunut ja kiukkuinen välillä etten edes jaksa vastata puhelimeen... Mutta vaan sen sekunnin, sitten alkaa jänskättämään!

Ponille halaus ultrakuulumisista ja jaksamista pikkupotilaalle! Ihanalta kuulostava loma aiheuttaa syviä huokailuja - meiltä jäi perinteeksi muodostunut talvilöhöloma tänä vuonna väliin. Kyllä aurinkoa on jo ikävä. Mutta onneksi ainakin eilen oli ainakin täällä päin ihana ilma, terassin tummat puurallit olivat jo kädenlämpöiset suorassa auringonpaisteessa. Kyllä se kevät vielä tulee... ;)

Koitan olla jalkeilla ja puuhailla kaikennäköistä, jotta alkaisi jälkikasvu vähän kaivata jo ulkomaailmaan... Leipomispäivä nro 2 menossa. Pakastimen änkeän niin täyteen kahvileipää, että kun sitten kun vieraita alkaa tulla tulokasta ihmettelemään, niin saa jotain särvintä pöydälle.

Ihanaa viikonloppua! Ävm70: Viikonloppuna ei välttämättä kuulu mitään, en yleensä ole silloin koneella. Toivottavasti maanantainakaan ei kuulu mitään, silloin on jo lähtö tullut ja teidän supparipuhaltelut auttaneet :) LK 40+5

Sen verran päivitystä että vanhemmat juuri kertoivat, että olen itse lähtenyt täysihoitolasta vasta käynnistyksellä ja pikkusiskokin sopivasti 2 viikkoa myöhässä. Äidin sisko on myös saanut ainokaisensa käynnistyksellä. Eli huokaus - todennäköisyydet ja veikkauskertoimet heilahtivat juuri käynnistyksen suuntaan... Mutta odotus ei enää ole kuitenkaan kovin pitkä, kävi miten kävi... ;)

Heips!

Täällä ei voinnissa mittään ihmeellistä :)
Sokerit on pysyny ihan kurissa, katotaan nyt vajaan tunnin päästä mitä ne näyttää kun tässä on synttäri kemut menossa 16v. pojalle ja 6v. tytölle.
Kakkua söin vain pienen palan mutta makaroonisalaattia enemmältikkin ja vähän sipsiä päälle :LOL:

Lintukoiralla enteilee käynnistystä ( ? ) Hui! Itelläni vaavi tulikin samana päivänä kun tabletin otin, vaikka lääkäri arveli että ehkä seuraavana päivänä... ;)
Suppari tuulia ettei tarviisi käynnistellä =)

a ja öttiäinen 21+5

Iltaa Masukkaat :)

Selvisimme kunnialla kuumeesta/kurkkukivusta, ja eiköhän se nurkan takana vaaninut ripuli!!! Vain yksi on (koputan puuta) tähän mennessä sairastanut... Reladropseja olen syöttänyt koko perheelle ja toivotaan että tepsii!

Missäs Lintukoira? Huih :D Ja Äiti vm70:lläkin vauva jo valmis! Ihanaa, vauvoja, ihanaa :heart:

Minolle jaksuja työpaikalle!
Amatillakin kasvaa poikajoukkue =) niin täälläkin! Lupasivat viidennen isännän jonon jatkoksi
[/b]Poni06 Pääsit tervehtimään pikkuistasi :heart: ja jaksamista pyykkivuorten valloitukseen!

Tsemppiä kaikille!
Oliivitar ja Heppuli 24+2

Huoh.... lihavoinnit...

Huomenta!

LK supparipuhalluksia kovasti täältä et pikkainen tulisi itsekseen :heart:
Amati Onnittelut jälkikäteen teidän synttärisankareille :flower: Ovatko syntyneet lähekkäin vaiko ihan samaisena päivänä?
Oliivitar toivottavasti saisitte nyt olla terveitä :hug:

Meillä on pikkuneiti ollut nuha-kuumeessa ja eikös nyt aamulla meidän isotkin olleet kuumeessa kun nousivat kouluun :ashamed: Ei muuta kuin passitus takas petiin ja kouluun viestiä. Itse makasin eilisen päivän päänsäryssä ja veto oli totaalisen poissa :/ Nyt alkaa taas eilisen nukkumisen ja makoilun jälkeen olevan energiaa tehdäkkin jotain vaikka aikasta iisisti aattelinkin tän päivän vielä ottaa ;)

Mies on nyt ihan varpaillaan kun eilenaamulla sanoin sille et luulin jo et oisi joutunut katsomaan tuon sunnuntaiaamun lätkämatsin sairaalassa kun illalla supisteli sen verran kovaa päivän siivouksista mut rauhoittu sit yön aikana ja mies kun kokoajan hokenut et isäänsä tulevat nämä meidän lapset et ainakin 2vkoa yliaikaa et vetkuttelevat syntymistään ;) illalla olin havaitsevani ihan pienen tipan verta niin jo moneen kertaan muisti sanoo et sanot sit ajoissa ja aamulla töihin lähtiessä hoki mulle vielä et kun sillä kestää sen 40min vähintään töistä ajomatkana riippuen missä on jne. pystyyköhän reppana edes keskittymään töihin, varmaan joka kerta kun puhelin soi niin on jo hyppäämässä auton rattiin :LOL:

Tänne ei siis muuta, hartaasti vain toivon että oltaisiin kaikki jo tästä taudista kunnossa kun vauveli päätttää syntyä :heart: Silloin kun pikkuneidin sain olin kamalassa nuhassa, luontoäiti auttoi sen verran et synnytyspäivänä olin ihan terve mut sit illalla ja seuraavana päivänä mun yskäni sit jatkui, voitte vaan kuvitella mitä se sit oli kun yritti yskiä ja sattui ja sitä en todellakaan enää toivo :ashamed:

Jaksuja kaikille, odottelen kuulumisianne :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 38+2 :heart:

Moikka,

yhtenä kappaleena ollaan vielä... :/ Olen jo asennoitunut siihen että käynnistykseen menee... Sukuvika kun suksi ei luista ;) Tein taas tästäkin äidilleni reklamaation et olisi aikoinaan voinut vähän valikoida niitä geenejä kun meikäläistä tehtiin ja isää valittiin :D :D

Paranemisia koko poppoolle, oliivitar ja ävm70!

LK 41+1

Illanköllykkää!

Kovasti olalle taputuksia kaikille suppareita odottaville ja sairastaville ja parantuneille jne; paljon on ollut tapahtumia täällä näemmä!

Omanapaista: Äitipolikäynti oli taas tänään, pikkuhippiäisellä painoarvio 2110g, ihanaa kun on kasvanut jo noin "isoksi" tytöksi =) Olo on useimmiten melko hankala edelleen, liekö tämän ruljanssin jälkeen mitään jäljellä vatsa"lihaksista", tuntuu että sisältä päin repeilee masun painosta ja mukula monottaa lisää, jos muuten parempi hetki.. :x Vaan eihän tuota enää paljon olisi, toivottavasti ei mulla mene niin pitkälle yli kuin LKlla . Mieluummin vähän ennen jos tulisi.

Vauvalle alkaisi olla kaikki tarvikkeet jo hommattuna, itkuhälyttimen jos vielä ja imetystyynyn...tietty jos reipas olisi niin yrittäisi itse tehdä. Sen tyynyn siis.

Viikonlopun pääsin ihanan helpolla, kun vauvan isi kävi pitkällä viikonlopulla(..meillä kun on sitä välimatkaa edelleen n 160km). Kantoi pyykkejä kuivamaan ja teki ruokaa ja siivoili; itse sain vaan lepäillä, minkä nyt ilkesin toisen touhutessa. :whistle: Sittenpä jaksoinkin jopa lähteä isompien lasten kanssa uimaan paikalliseen kylpylään :D

Tuossahan tuota jo tulikin, hyviä öitä!

rv32+1

Lintukoira ja äiti vm70 supparituulia teille. Kiva lueskella teidän kuulumisia lähestyvästä synnytyksestä :)

Täällä ollaan taudin suhteen, joka lienee noroa, voiton puolella. Mies oli vielä tänään pois työstä. Tytöllä edelleen masut löysällä ja ruokailut on melkoista vääntöä sekä lahjontaa. Onneksi nyt kyllä juovat hyvin.

Kävin tänään np-ultrassa. Siellä se pikkuinen köllötti. Turvotus oli 1mm, joten veritestin jätin sitten välistä. Esikoinen luuli, että olen mennyt sairaalaan hakemaan sitä vauvaa kotiin ja kun palasinkin ilman pikkuista niin itku tuli. Tulee hänelekin pitkä odotus.

Nyt petiin..sairastamien edelleen väsyttää ja molemmat tytöt heräilee taas todella monta kertaa öisin. Onneksi suht hyvin rauhoittuvat, kun viekussa nukkuvat.
Poni 11+6

LK:lle :hug: Malttia viimeisiin päiviin ja roppakaupalla kärsivällisyyttä! :heart:

Paranemista ÄVM70 ja Oliivittaren perheille! :heart:

Muuttahaukallakin lähestyy loppuviikot... :hug:

Poni: Onnea np ultrasta!. Voi pientä odottajaa :hug: :heart: Paranemista koko poppoolle.

Pulla se potkii öiseen aikaan ihan hulluna..Viime yönä taas 04-06 yhteen menoon :headwall: Nyt taas simahdin ja heräsin potkusarjaan, mikä lie kickboxeri hänestäkin tulevan, potkinut jo tunnin... :headwall:

Töissä...jep en edes viitti sanoa. Tää päivä oli taasen järkyttävä :ashamed: Viikonloppu meni muutenkin läskiksi (mies sai mut ajettua raivon valtaan!) ja tänä aamuna töissä taas tukkatuubilla päivä läpi ja puolet jäi tekemäti (en vaan ennättänyt kun koko ajan sateli oikealta ja vasemmalta heti heti heti juttuja)ja sitten taas räntäsateessa hakemaan raatona ruuhkassa jäppistä hoidosta ja kotio saapui kaksi erittäin väsynyttä raatoa, minä ja poika. Että sellainen maanantai täällä. Jos viikko alkoi näin-mitenköhän se vielä päättyy?? Huomenna taas tiedossa henksupalaveria ja se on taas tehkokkaasta työajasta pois..ja entistä enemmän rästiä taas kertyy..tämän päivän pinon päälle..äh :kieh: :headwall:

Väsynyt Mino ja Potku-Pulla 22+6 ei ku 23+0

Muuttohaukalle hyvää loppuodotusta ja supparituulia myös :) Olen jo alistunut kohtaloon eli käynnistyksellä mennään. Lopetin nyt kropan jatkuvan tarkkailun ja "huomenna ehkä jo mennään" toiveilun - odottelen enää kontrollikäyntejä. Huomenna viimeinen neuvola, perjantaina sitten yliaikatsekkaus ja päätös, miten edetään. Lueskelin eilen illalla muita palstoja - joillakin ovat antaneet mennä 3 viikkoa yli lasketun ennen kuin ovat käynnistäneet - saa nähdä miten meillä käy... Voi kunpa heti käynnistäisivät.

Poni - hellyttävä juttu, voi pientä ja malttamatonta :heart: Kiva että hyviä kuulumisia ultrasta!!

Mino - jaksamista!!! Ei ne hommat tekemällä lopu... Kun et tilanteelle ja hommien kertymisellä mitään voi, niin koita vaan ressata niistä vähän vähemmän. (Upeita latteuksia täältä joutenolijalta, joka pimahtaa kohta kohta tähän odotteluun - sori ;) ).

Jatkan nyt seinien mittailua ja sohvan ympärikävelyä.. Huokaus. :| Noh, kyllä se tästä, odottelu on rasittavaa oli sitten rautatieasemalla tai kotona sohvalla odottelemassa, kyllä se "juna" sieltä joskus tulee... :) LK 41+2

Anteeks, alkuun omaa napaa:
No niin, nyt ollaan kotiuduttu kaikkien tyttöjen kanssa terveyskeskuksesta ;)
Eli terv. hoitajalle ei ollutkaan jonoa vaan silläaikaa kun olin riisunut pikkuneidin ja käytiin vessassa niin isot likat istu jo sen vastaanotolla ja keskimmäinen analysoitu eli tavallinen flunssa ei muuta.
Pikkuneitillä punotti hieman toinen korva eli lekurijonoon jossa sit oltiinkin 1,5h, huoh :ashamed: Moneen kertaan ehti neiti jo hokee et lähetään kotiin vaik kuinka anto piirustuspaperii ym. mut lopulta sit päästiin lekurin pakeille ja neitihän ei edes suostunut katsomaan koko setää, peitti silmänsä. Lekuri katsoi korvat uudestaan ja sano et molemmat korvat punoittavat hieman ja kirjoitti antibiootin sekä silmätipat kun illalla tahtoo rähmiä. Ollaan siis selvitty tähän asti ilman mitään korva ym. tulehduksia et koputan puuta kyllä ;)
Esikoiselta otettiin pikaviljely kurkusta sekä verikokeena tulehdusarvot. Terkka oli sit sanonut sille kun pikkuneiti ei suostunut yhtään olemaan siinä huoneessa et näyttääkin niin kipeeltä et kirjoitti saikkulapun amista varten tuonne torstaihin asti. Nyt sit soittivat puol 2 että pikaviljelyssä ei mitään mut tulehdusarvot 84 et huomenna uudestaan et ottavat pikaviljelyn ja sit lekuri perään. Anto ensin ajan puol 10 mut sanoin et mulla neuvola et en millään ehdi ajamaan 30 km välimatkaa et aikasintaan 10 ehdin mikä sit kävi.

Naapurini oli nähnyt jo unta viimeyönä et olin sanonut et viikonloppuna on hyvä lähtee synnyttämään et kun likatkin jo mökissä ja kaikki alkais olee valmista ;) Eihän siinä muuten mitään, oisihan ikimuistoinen 18v. hääpäivä jos vauva suunnittelisi syntyvänsä 7pv mut jos vaikka saataisiin tämä tautí ensin meiltä helppaamaan niin voisi turvallisin mielin lähteäkkin ;)

LK enpä jaksa uskoa että antavat mennä montaa päivää yli mut tietty riippuu varmaan vauvan koosta ;) Tiedä vaikka lähtö tulisin jo ensyönä kun lopetat oireiden ym. tarkkailun eli rentoudut, tiedän että viimeiset päivät ovat stressaavia, kovasti jaksuja :hug:
Poni hienoja ultrauutisia, Onnittelut :flower: Voi teidän pientä :heart: pitkä on odotus hälläkin :)
Muuttohaukalle jaksuja loppuodotukseen :hug:
Mino että taas sitä rataa......... voi, voi, :ashamed: Kovasti jaksuja :hug:

Huomenaamuna siis neuvola ja sit esikoisen kanssa sinne päivystykseen taas tk.hon istumaan et palailen sit iltapäivällä kertoilemaan kuulumiset.
Kaikille kovasti jaksuja :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkkonen" 38+3 :heart:

LK: :heart: :heart: :hug: Pitkää pinnaa lähettelen täältä. Itse olisin(tulen olemaan tod näk) tuossa tilassa jo pitkin seiniä lyllertänyt(huomaa ei juossut siihen ei vattan kanssa enää pysty) :ashamed:

:hug: :hug: Jaksuja ÄVM70 :hug: Tuuhan kertomaan uusimmat uutiset neuvolasta jahka ennätät! :heart:

Tänään meni taas päivä ihan plörinäks vaikka paltsu ei kauaa kestänytkään...eiliset rästit+ tän päiväset..siinähän se päivä meni ja taas mentiin tukka tuubilla. Äh ja kun olin jo jätkää hakemassa soittaa kolleega (tää moittija)et missä on nää yhdet paprut? Mä että häh, en oo mitään sopinut( se ei ollut mun heiniä vaan tiimin kolmannen jäsenen eli kirjanpitäjän) ja kerroin vain sen minkä minä tiesin toisen puhuneen.En osannut sanoa mitä kolmas henkilö oli sopinut asiasta kun se ihminen joka niitä papruja kysyy piti tulla tekeen hommia meille ja nyt ne paprut oli jossain..Mun pitäis tietää sekin näköjään mitä muut sopii ulkopuolisten kanssa ja paimentaa niitä(kin) :headwall: Tuli taas sellanen olo että mun harteille näköjään lasketaan valtavan iso vastuu tietotoimistona ( mun pitää siis tietää KAIKKI kaikesta)ja joka paikan höylänä paimentaa ja juosta kaikkien perässä varmistamassa sataan kertaan että onko vaiko ei... :/ :headwall: Tämäkin vielä..uskokaa vaan niin tää on sitten MUN vika aivan varmasti kun paistia aletaan kääntämään ja vääntämään. :kieh: :kieh:

Käytiin pojan kanssa pitkästä aikaa Hoplopissa ja onnistuin unohtamaan kukkaroni sinne, onneksi ystävällinen sielu oli sen löytänyt ja se löytyi kassalta(oli ottanut selvää numerosta ja sain soiton just kun tulin kotio) Onneksi ennätin hakemaan lompakon vielä.

Sain sovittua että iskänsä vie jäppisen 5 v hampitarkastukseen perjantaina kun mun pitäis olla hakemassa papereita työkaverin kanssa toiselta toimistolta. :heart: Kyllä taasen sydän hypähti kun hänen kanssa jutteli :heart: On tiettyjä asioita jotka ei kuole koskaan :heart:

Mino ja Pulla 23+0

Mitä tää on: kaameet aaltomaiset vatsakivut, kipristää ja kipu menee aaltoina välillä helpottaen ja sitten taas voimistuen. Alkoi aamulla ja jatkunut koko päivän. Oli hippasen vaikeeta ajaa töihin..Mikään asento ei oo hyvä.Pulla kyllä liikkuu ja heiluu :x

Mino nyt lekuriin ja nopeesti!!!!!!!!! Kovettuuko masu eli veikkaisin sit ihan supisteluiksi :ashamed: Noiden kipujen kanssa ei ole leikkimistä!!!
Tule sit päivittämään kun olet soittanut neuvolaan tahi päässyt käymään siellä tai äippäpolilla koska luettuna tuo kuulostaa nyt ihan siltä et jos terkalle soitat niin passittaa sut välittömästi johonkin!!!

Nyt siis omaan napaan; Jee, tänään jo paremmat keikat neuvolassa että lekurissa ;)
Neuvolassa oli, tiesin kylläkin kun oma terkka lomalla niin se ihana vanha tuttu terkka joka pikkuneidin aikaan :) Sillä kun on kaikki niin rutiinia niin ei se ollut mistään huolissaan, verenpaineestanikin sanoi että sit vasta kun alapaine on yli 95 niin sit pitää huolestua ja nyt mulla oli ihan kivasti eli 134/84 kun taas nykyinen ollut jo tuosta 84 alapaineestakin jo hiukka huolissaan ;) Paino oli tippunut 1,2kg mut nyt ei kyllä ole turvotustakaan ja sf mitta oli 37cm et sentillä pienentynyt ja tämä terkka sanoi että on laskeutunut ja kiinnittynyt jo lähtöasemiin =) Painoarvioksi meinasi 2,9kg ja et syntyessään olisi varmaankin sen 3,2kg. Luotan hänen arvioihin koska pikkuneidistäkin oli vain 100g heitto ;)

Sit esikon kuulumiset eli oltiin jo hyvissä ajoissa siellä toisessa päässä kuntaa, typerää ajamista ensinnäkin mut minkäs teet. Neitillä katsottiin ensin tulehdusarvot jotka laskeneet mut silti vielä korkea. neiti pääsi heti 10 lekuriin kun alko päivystys ja lekuri kirjoitti sille sit benisiliinikuurin ja ihmetellyt miks ei jo eilen ole kirjoitettu kun tulehdusarvo sen verran korkea.
Mies kävi aamulla työterv. huollossa ja sai pari päivää saikkuu kun sillä kans tuota kuumetta mut eiköhän sekin siitä sit parane mahd.pian =) Eli eiköhän tämä tästä, elämä taas voittaa kohta ;)

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 38+4 :heart:

Lintukoiralle mun piti vielä laittaa et jos ei tänään ole lähtöä tullut niin sun tarvii ottaa käyttöön tuo 3 ässää ;) Välttämättä ei auta mut mulle terkka ainakin suositteli silloin pikkuneidin aikaan eli siivous, sauna ja seksi =) Spermahan tutkitusti pehmittää paikkoja jne. mitä olen lukenut :ashamed:

Hieman huolissaan Minosta, jokohan mahtoi soittaa terkalle tahi lähti lekuriin?

Moikka!

Kiitos vinkistä ävm70 ;). siivousta on jo kokeiltu (pesin sunnuntaina seinät!! kun en muuta enää keksinyt, eilen tein omat lumityöt ja kaverin luona kans jne) ja saunaakin. Ei auta. Pitää koittaa tuota kolmatta s:ää vielä, nyt on jäänyt jo pidemmän aikaa väliin, kun iltaisin on ihan kauhean paha olo & närästys.

Mino, heti lääkäriin!!!!!

ON: eli neuvolassa justiinsa kävin. Samperi, siis kaveri on kivunnut taas ylös keuhkojen päälle lötköttämään, vaikka viimeksi oli ihan valmiusasennossa! :kieh: :kieh: Paino tippunut, yläpaine vähän koholla. Sydänäänissä hyvä vaihtelu. Odottelen parhaimmillaan puhelinsoittoa että saisin yliaikakontrolliin ajan; kun soittivat neuvolasta, oli vastaaja päällä, jossa kehotettiin soittamaan tunnin päästä...

Lähden nyt tästä kiukuttelemaan johonkin... :kieh:

LK 41+3

ävm70 ja Lintukoira Jospa nuo kohonneet alapaineet olisi merkki lähestyvästä synnyksestä??
Mulla on molemmilla kerroilla paineet nousseet 2 pv ennen synnytystä, ilman mitää raskausmyrkytys oireilua.

Mino toivottavasti olet jo lääkäriin päässyt!!

Täällä vain väsyttää ja väsyttää. Muksut heräilee edelleen yöt läpensä. Masut edelleen vähän löysällä ja pörisevat.
-Poni 12+1

Kavelit :hug: Täällä ollaan töissä.Soitin neuvolaan ei ketään paikalla soitin sairaalaan josta kätilö sanoi että ei kuullosta kovin akuutille.Ei tule vuotoja(kävin just vessassa) eikä maha mee kovaksi(supistus).Kipu on umpparikipumainen.Multa on umppari poistettu kuukaus kun jätkän olin sektiolla ulos saanut...muistan sen kivun. Sanoivat että jos oikein huolettaa niin saa tulla näytille..Täällä mä keikun vielä töissä puhelin soi ja soi ja soi. Uimaankaan en voi mennä..jätkä pettyy ihan varmasti...voihan leposide... :ashamed: :headwall:

Mino huojentavaa kuulla että olit sentään soittanut mut ihmettelen kovasti tuota kätilön sanomista et jos ei vuotoa niin ei akuuttia :eek:
Mietin vain et oisiko kuitenkin parasta soitella huomenna ainakin neuvolaan jos vaikka joku olisi paikalla et vaikka nyt illalla levossa kipu menisikin ohi ettei sit taas huomenna uusiudu jne. Normaaliahan tuollainen kipuilu ei missään tapauksessa ole :ashamed:
Sä olet kyllä uskomaton nainen, itse ainakin ja varmasti moni muukin olisi jo aamupäivän aikana kipittänyt sinne lekuriin koska tuollainen kyllä säikäyttää!
Kovasti jaksuja :hug:

Ävm70: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mä oon tällanen, että pitää olla pää irti ennen kun menen lääkäriin.. :ashamed: :ashamed: Kyllä oli vaikea ajaa ruuhkassa ja pettyhän se poitsu tietenkin. :/ Mutta ei auttanut. Oon makoillu nyt sohvalla jalat tyynyllä. Kipu vaiemenemassa mutta tulee yhä aaltoina. Pulla liikkuu joten elossa se ainakin on.

Yhteistyössä