35 v + odottajat, vol 5

LK: Jep vähemmistö uhkaa mutta onneks mä jyrään ne mennen tullen ja palatessani :LOL: Kyllä ne ruodussa pysyy, kaikki :LOL: :whistle:

:hug: Noi vikat viikon on ne tuskasimmat kun krempat tuntuvat maksimoituvan! :kieh:
Perusta oma vedonlyöntitoimisto :D :LOL:

Mulla on lämpöä.Jäin kotio. 37,5 oli aamulla ja nenä valuu kirkasta nuhaa.Kaamea olo. Sinne jäi työt eikä edes heikota..tai no ihan pikkiriikkisen :whistle:

Pulla ollut taas tanssimassa, aamulla heräsin puol kuus treeneihin. Blomkan kannattaa varoa täältä tulee uusi parkettien partaveitsi! :LOL:

MIno ja Pulla 20+3

Huomenta!

Ajattelin tulla toivottamaan kaikille hyvää Ystävänpäivää :heart:

Eilen sanoin kotijoukoille et vielä 4vkoa ja just kun sanoin sen ääneen niin alko iskee pikku paniikki et apua, voihanse jo syntyä vaikka kahdenkin viikon päästä :eek: Eihän se niin takuu varmaa ole et menee aina yliaikaiseksi kuten edelliset ja huomioiden et mitä ikä tuonut tullessaan ja varsinkin kun perjantaina oikein ahkeroin ja punnasin esikon kanssa niiden runkopatja sängyt mökkiin sinne yläkertaan kun mies ei ollut kotona koska se ei olisi ilman rutisematta tehnyt koska siinä oli huomattavasti kovempi homma mitä kuviteltiin kun jouduttiinkin ruuvaa useampi kaide irti et saatiin ne sinne ylös :ashamed: Eilen mä olenkin sit ollut aikasta veto poissa ja kipuilin sit enemmän mitä aikasemmin mut jospa tänään sit saisin nuo loput vauvelin vaatteet kaappiin niin oisi ne ainakin laitettu sekä vauvan kotiutumissairaalakassi :heart:

Iltapäivällä oisi tarkoitus lähteä pikkuneidin kanssa pulkkamäkeen, jospa esikkokin tulisi mukaan kun en itse oikeen taida mennä laskemaan ;) Täällä kun on järjestetty useampikin lasten tapahtuma laskiaisen kunniaksi niin ajattelin valita tämän seurakunnan kun siinä oli viimevuonnakin paras mäki ja eikä mitään ruuhkaa :)

LK Tsemppiä ja jaksuja kaikkien kipuilujen kanssa viimeisille päiville :hug:

Palaillaan, ävm70 ja "pikkukakkonen! 36+1 :heart:

Moikka! Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena... Eilen vähän suppaili iltasella, mutta meni muutamassa tunnissa ohi. Saatiin molemmat pieniä paniikkikohtauksia, eli se siitä jännittämättömyydestä ;).

Hankin alkuviikosta tuollaisen ergonomiatyynyn fysioterapeutilta siskon suosituksesta, ja yöt ovat huomattavasti helpommat, kun niska on suorana eikä olkapäätkään painu ryttyyn. Oli tyynyssä totuttelemista pari ekaa yötä, ei se mikään mukavuuslaitos ole. Se on sellaista mallia, joka on paksu niskan kohdalta, eikä sitä voi muotoilla ja rytistellä mitenkään - melko kova vaahtomuovikappale siis, siinä kaikki. Mutta kun se on niin kova, niin niskat ja olkapäät pysyy suorassa yön aikana. Eilen kokeilin unia ilman ko. tyynyä, ja eihän nukkumisesta mitään meinannut tulla - olkapäitä alkoi vihlomaan heti ja käsivarret puutuivat melkein välittömästi. Jos samantyyppiset käsikivut vaivaavat tosi paljon yöunia, saattaa kannattaa investoida sellaiseen tyynyyn (ne maksaa useamman kympin); pienen totuttelun jälkeen käsivarsisäryt helpottavat / loppuvat kokonaan.

Jahans, sitten syömään ja lenkille koiruuden kanssa - masunkasvatusviikkoa! :) Uskaltautuiko kukaan eilen pulkkamäkeen?? :)

LK 39+1

Heippa!

LK tsemppiä, viimeistään 2vkon päästä sulla nyytti kainalossa :heart: Toivottavasti en masentanut kun noin kirjotin, aattelin jos menee yliaikaa niin mulla mennyt max 9pvää ;)

Sunnuntaina olin pulkkamäen laidassa kattelemassa kun esikko oli pikkuneidin kanssa kun totesikin et hän on vanhin lapsukainen joka siel laski (17V) =) mut sanoikin et ei edes muista koska viimeeks laskenut ja kivaa oli molemmilla ;) 1,5h menivät eestaas, välillä hörppäsivät mehua ja pikkuneitikin totes aina et uudestaan, hurjaa menoo :D

Mulla on perjantaista asti ollut niin kovia vihlasuja alapäässä etten muista et pikkuneidistä oisi ollut koskaan :ashamed: Sanoinkin siitä aamulla neuvolassa ja sanoi et paljon mahdollista et johtuu vauvan asennostakin et mulla erimallinen masu nyt kuin viimeviikolla vaik itse epäilen kyllä sitä rehkimistä ja sitä työsarkaa niiden likkojen patjojen kanssa sinne mökin yläkertaan mitä en oikeesti oisi saanut tehdä ja tosiaan sit kun supistellut taas enemmän kuin muina viikkoina ja nyt tuntuneet tuol alaselässäkin......
Eilen pakkasin ihan varmuuden vuoks sit sen vauvan sairaalastalähtökassin kun alkanut epäilee todella näistä kivuista ja omasta huohotuksesta et mennäänkö tosiaan edes LA.han :ashamed: Siis ihan pienetkin asiat puuskuttaa ja tuntuu ettei millään tahdo pystyy tekemään mitään kun supistelee heti jne.

Neuvolakuulumiset; terkka soitti sit sinne äippäpolille kun eivät vieläkään antaneet mulle aikaa sieltä et kun viimeviikolla jo lekuri laitto lähetteen, ilmeisesti asiaa ei oltu edes katsottu tjt. mut sit heti huomenna klo 12 menen sinne sit ét nähdään miten tämä on täällä kun terkka taas epäili et perätila :ashamed: Paino oli noussut 5pv. yli 3kg :eek: vaik turvotusta ei nimeksikään mut epäili kun viiimeeks oli eri vaaka et silloin paino oli tippunut muka yli 1kg et nyt sit kirjas kuitenkin sinne et 900g vko kun katto siit mitä oli ennen putoomista kun ei nyt luottanut viimekerran painoon. Otti sit myös verensokerinkin ihan tuon painon takia mut kahden tunnin syönnin jälkeen 4,4 et ei ainakaan sokeris häikkää. Hemppaa en tunnu saavan ylös vaik kuinka syön sen 2 multitabsia /pvä eli oli sen 121 :ashamed: Sf mitta oli kasvanut 2cm eli nyt ollaan 36cm :) Verenpaine oli 130/88 et alapaine tietty hieman korkea mut on se välillä ollut tuonkin et ei siis eka kerta :/

Mulle iskenyt joku lievä masis kun eilenkin taas itkee tihrustin kun tuntuu etten enää jaksa enkä selviydy näistä kotitöistä :'( Huusin keskimmäiselle kun kuvittelin et oli mökissä käsittelemässä lattiaa ja melkeen parituntii kulunut kun menin kattoo ´kun esikkoa lähin hakee et kattoo pikkuneitii niinn neiti olikin nukkumassa |O kyllä kilahdin ja kunnolla mut ymmärrän tietty et olivat koko koulupäivän ulkona eli hiihtivät, paistovat laavulla makkaraa jne. et väsyttää mut silti, en mäkään saa täällä päivisin makaa vaik mieli tekisikin :ashamed: Sit mulla oli vielä parin päivän tiski oottamassa kun en edellispäivänä jaksanut tiskata niin nekin harmitti mua sekä tuo puhdas pyykki mikä odotti paikalleen laittoo mut molemmista sit illalla selvisin vaik koville ottikin :ashamed:
Kuulin kyllä kun isänsä puhutteli neitiä tekemättömyydestä kun ensin mies sano mulle et miks mä hälle siitä kiukuttelen jos toinen ei tee. Kuulin kuinka sano et jos kerta äiti jotain pyytää niin pitää tehdä et just maksettiin sen seuran huppari ja lökärit et tulee ne työllä ansaita mut keskimmäinen vaan on luonteeltaan vähän laiskansitkee kuten isänsäkin ja se ei mene mun jakeluun :headwall: Kotona jo niin juurrutettiin et töitä on tehtävä et ansaitsee ruokansa :ashamed: Esikko on kyllä erittäin ahkera, aina auttamassa jos vain koulujutuista ehtii ja tosiaan maalannut koko möksän sisältä ja huonekalut ja kaikki, ylpeä olen ja olenkin sanonut et tulee pärjäämään elämässään :)

Mut jos nyt lähtisin leipoo vaikka laskiaispullia vielä satsin ja samalla sämpylöitä kun taas joku syönyt kaikki lauantaina leivotut sämpylät ja patongit ;) olivat jo eilen loppu et jouduttiin tyytyy ruisleipään kun joku ei eilen viitsinyt leipoo..... Eilen ostin ison pussin ruisjäuhojakin kun aattelin et voisi tuota ruisleipää taas kokeilla tehä ite piiiitkääääästä aikaa ja esikkokin siitä puhunut :) Taikinatiinutkin siis olemassa ;)

Palailen huomenna kun tiedän sit viisaampana et kuinka tämä "pikkukakkonen" täällä költsii ;) Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 36+3 :heart:

Lintukoiralle jaksamisia loppu päiviin,jos et ole jo toimissa :D

Ävm70 :hug: :hug: Toivottavasti vaavi olis oikeinpäin tulossa.Ymmärrän sun tuntees täysin :hug:
Minolle ja muillekkin jaksamisia kovasti ja ottakaahan rennosti =) :hug:

Teitä kaikkia odotellessa tuonne 35+ äitien puolelle =)

Moikka! Yhtenä kappaleena vielä, supistelutkin jäi sunnuntai-iltaan. On kuin kiinalaista vesikidutusta tämä loppuaika, voi hyvänen aika sentään. Krenkkaa joka jäsen, ja yöllä heräsin "vain" 1,5 h välein. Mut juu, kohta nyytti kainalossa - ihan maksimissaan 3 viikkoa, toivottavasti selviän hieman vähemmällä :).

Ävm70: :hug: :hug: :hug: Kovasti jaksamista kotiin kaikkien askareiden keskelle! Toivottavasti pikkukakkonen pysyy kyydissä ihan loppuun asti ja siellä on kaikki hyvin. :hug: :hug:

Nyt sohvalle pitkälleen - tuli hommattua itkuhälytin ja haahuiltua kaupassa reipas tunti - onpa shoppailu kerrassaan raskasta :D. Jaksuja kaikille!

LK 39+2

Moi! Vieläkin yhtenä kappaleena... Neuvolassa tuli käytyä aamusella, ja kaveli kipuaa ylöspäin sen sijaan että laskeutuisi... :/ Hmm. Meneeköhän käynnistykseen, pahoin pelkään...

Äiti-Kengu tai olkkis - tai kuka vaan tietää, koitin selata nuita keskustelupalstoja, muttei heti osunut silmään +35 äitien puoli. Laitatteko linkin? (Jos nyt pääsisi edes jakautumaan - odottavan aika on piiitkä :LOL: )

Laskiaistiistaita! LK 39+3 (hui!)

Heippa!

Täällä tänään yksi tosi onnellinen vauvamasuilja =) =)
Mulla oli tänään äippäpoli ja kätilö tunnusteli ennen käyrille laittoa ja totes et kovalta tuntuu et kyllä se siellä väärinpäin tuntuis vauveli olevan :ashamed: Lääkäri teki sisätutkimuksen ja sano et onpas se vielä ylhäällä ja kyllä se väärinpäin on et miks sut lähetetään näin myöhään et näissä tapauksissa kun edes epäillään neuvolassa perätilaa niin pitää lähettää jo 34vkolla ja nyt mennään jo 36+4 mut sit ultras ja siellä se vauveli köllötti ihan oikeinpäin :heart: Sanoi että on sen verran pikkupeppunen et kaikki kuvittelee sitä pääksi ;) Pieni hän kyllä on et 2,5kg nyt just ja just et lekuri sanoi et jos LA.na syntyy niin olis 3kg :heart:
Mua alko sit mietityttää et voiko pojat olla noin pieniä et jos sittenkin oisi 4 tytön typykkä tulossa :heart: Toivossa siis hyvä elää =)
Mulla siis esikko ollut pienin eli 3,2kg mut kakkonen 3,7 ja kolmonen 3,6kg :heart: et saapi siis nähdä tämän lopullinen syntymäpaino ;)

LK tässä linkki eli vauvat 0-12kk http://kaksplus.fi/keskustelu/t1323668,400

Anteeks kamalasti omanapaisuus mut kyllä niin helpotti kun kovasti pelkäsin et joutuvat kääntämään ja mulla ei sellaisesta kokemusta, verenpainekkin oli ennen käyriä jo 162/81 kun kätilö sanoikin et sua taitaa pikkasen jännittää ;)
Onnellinen ja huojentunut ävm70 ja "pikkukakkonen" 36+4

Heippa taas pitkästä aikaa! Kirjoittelin alkusyksystä tässä pinossa kun odotin tuota kohta 6kk vanhaa poikaani. :D

Äitivm70: Pakko tulla kommentoimaan tuota sun perätilaepäilyä. Mulla oli pojan odotuksessa ihan sama tilanne paitsi että mä jouduin vielä ylimääräiselle polikäynnille ja ultraan rv38+3 kun eivät olleet neuvolassa täysin varmoja siitä että missä pää on (sydänäänetkin kuulu ylävatsalta ja vauva oli pyörinyt masussa koko viimeisen kolmanneksen ajan). Mä pelkäsin kanssa tuota käännöstä ja päätinkin etten halua sitä yritettävän jos vauva oikeesti olis ollut perätilassa. No eipä sitten ollut ja poika synty sitten rv40+4 käynnistyksellä isokokoisuuspelon takia (esikoinen oli syntyessään 54cm/4640g).

LK: Enpä huomannut tuota sun kysymystäsi mutta olit jo saanut vastauksen. Tätä pinoa ei silleen tuu enää seurattua kun tuo ukkeli tosiaan on jo kohta 6kk. Kovasti on muuten jo ryömien menossa eteenpäin... :D

ex-pinoilija Olkkis ja Arttu 5kk8pv

Moi! Kiitos Äitivm70 linkistä!! Ja onnitteluhalauksia kukkien kera siitä, että että jälkikasvu on oikein päin!!! :hug: :hug: :flower: :flower: =) :heart:

Morjensta vaan olkkikselle, kohta sinne äitien puolelle toivottavasti päästään :D . Veikkaan itse 10 päivää lasketun yli, katsotaan kuinka lähelle päästään... ;) LK 39+4

Huomenta Äitylit!

Mehän saamme pian vauvoja tänne pinoomme :heart: Tsemppiä Lintukoiralle ja Äiti vm70:lle Ja kaikkihan näyttää olevan kohdallaan!
Täällä ihmetellään kun muilla viikot lähenevät loppuaan ja omat viikot junnaavat paikallaan :eek: Seuraavaan tärkeään etappiin (28rv) onkin vielä matkaan.... Odottavan aika on pitkä :LOL:

Erittäin hyviä vointeja kaikille! Oliivitar ja Heppuli 23+

Kiitos oliivitar :hug:
jäin miettimään et tärkeä etappi 28rv..... ei tarvitse vastailla jos et halua kun aattelin vain että sulla on takana jo molemmat ultratkin ja kaikki oli hyvin pikkaisella :heart:

LK kovasti tsemppiä, täällä jo jännittelen puolestasi :heart:

Missäs Mino ja muut odottajat piilevät, oisi kiva kuulla edes jotain päivitystä ;)

Täällä taas pakkaset -20 ja kamala viima niin ei tee paree pahemmin mieli mennä tuonne pihalle :/ Tänään muutenkin pakattava kun huomena lähetään reissuun niin eipä sit haittane. Täällä ei siis kummempia, palaillaan :wave:
Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 37+0 :heart: voi kun tuntuu et aika käy vähiin :ashamed: en mä ihan näin pitkällä vielä haluis olla, en tiedä mistä moinen fiilis......

Moikka! No tänään on sitten arvioitu eräpäivä, muttei mitään merkkiä kuulu tahi tunnu... Aika käy kyllä pitkäksi odotellessa. Sain äsken pikkuisen neuletakinkin valmiiksi, mitäköhän sitä nyt sitten tekisi?..

Harmittaa tuo ilma, sama juttu täälläkin, ävm70. Lunta tuiskuaa ja lämpötila pysyttelee -20 c tietämissä, uloskaan ei oikein viitsi mennä. Huoh, odottavan aika on pitkä, samaa mieltä, oliivitar ;)... Onko Poni jo kotiutunut reissultansa? Mitä Minolle kuuluu? Laittakaapa ehtiessänne kuulumisia tänne kotona kyhjöttävälle :)...

LK 40 + 0

Päivää!

Pakkasia pidellään, aamulla mittari näytti -32 ja nyt saamme nauttia miltein "helteestä" kun -20 on laskenut pakkanen :x Ikkunasta käsin sitäkin ihailemme. Aurinko paistoi päivän kirkkaana ja taivas oli tasaisen sininen... Sairastelu jatkuu, mutta onneksi vain kaksi pienessä lämmössä!!!

Wau Lintukoiralla 40!!!! Onnittelut ja odotan innolla vauva-uutisia ;)

äiti vm70 Noi mun välietapit raskaudessa... Olen vain jakanut piiiiiiitkän 40 viikkoa pieniin osiin :ashamed: Ensin nt-ultra ja sitten rakenneultra, mitä jo kaikki kantavat odottavat innolla. Sen jälkeen olen pitänyt etappina rv 28, koska silloin pienenpienillä masuasukeilla on hyvät mahdollisuudet selvitä, jos sattuisivat syntymään ennenaikaisesti. Sitten tuleekin rv 34, 37,ja sen jälkeen jokainen päivä on yhtä jännitystä :D

Oliivitar ja Heppuli 23+2

Tervehdys kaikille!
Uskotteko jos sanon, että viime viikko oli töissä ihan from hell :headwall: :kieh:
Perjantaina läksin töistä itkien väsymystäni ajamaan hakemaan jäppistä isältään. Tiesin,e ttä tänään minua odottaa pommi joten otin etätöitä kotio ja sainkin tehtyä hyvin eilen niitä.
Tämä päivä on kuten tiesin, haipakkaa mennyt...keväthelvetti on alkanut ja tätä tää on tonne toukokuulle asti...valitettavasti meidän alalla tämä on joka vuotinen asia.Kevät on kaameinta aikaa jollon kaikki paukkuu.
Huomaan,että vaikka kuinka pinnistelen niin tämä tahti on vaan pakosta hidastunut. Koska sitä oppii antamaan armoa itselleen?

Kiva kuulla, Olkkiksesta :heart: ja LK :heart: :heart: :hug: Sulla on jo hurjasti viikot täynnä..Nyt vain odotellaan poksahdusta :D Jännittääkö jo ihan hurjasti? :whistle:
ÄitiVM70: Sinäkin brutukseni olet jo noin loppusuoralla! Täällähän kohta syntyy vauvoja oikein urakalla! :hug:

Oliivitar
: tsemppiä sairastuvalle:hug:

ON: Pulla poika se potkiskelee ja nyt tuntuu jo miehenkin käteen liikkeet. Nykyään se kyselee jo rasittavuuten asti, että mitä Pulla nyt tekee :LOL: :kieh:
Me täräytettiin Vauvatalo johannaan ja kas sieltä lähti kyytiimme Teutonian Mistralit(tummansiniset pienellä sinivalkosella raidotuksella) pehmeällä kassilla ja sitten Gracon turvakaukalo sattariyhdistelmillä... :ashamed: Minä halusin Teukkarit ja mies Gracot :LOL:
Vietiin ne äitini lukolliseen lämpimään varastoon odottamaan kevättä eikä vielä viety vaunuvarastoomme etteivät kolhiinnut siellä kun meidän rapussa asuu kaksi muuta lapsiperhettä(johon yhteen syntyy nyt maaliskuussa kolmas)

Eilen urakoin parkkiksella auton autopaikan puhtaaksi joten vähän hyötyliikuntaakin pitää harrastaa kuitenkin ettei ihan mene sohvaperunaksi. Oltiin kuitenkin ulkona yli tunnin ja jaksoin kävelläkin kunnon lenkin.

Nyt on taas jatkettava hommia..

Mino ja Pulla 21+6

Moikka! Mino: kärsimättömyys ja jännitys lyö täällä kättä yhteen; sais tulla jo, mutta kyllä naama menee meillä molemmilla takuuvarmasti kalpeaksi, kun suppareita alkaa tulemaan :D. Tsemppiä työrintamalle! Kyllä Pulla liikehdinnällään alkaa viemään kohta niin paljon huomiota, että ajatukset alkaa väkisinkin karkailemaan. Viimeisinä viikkoina koitin naama pokkana keskittyä palavereihin, mutta pikkuinen piti niin hirmuista aamujumppaa (oikea pullahiiri - aloittaa tanssin aina kun on jotain makeaa äidillä suussa ;) ), että meinasin useasti jäädä kiinni keskittymisen puutteesta ;)

Eilen käytiin mekin koiruuden kanssa puolen tunnin lenkillä, ja jos tänään pakkanen hellittää edes vähän, niin sama juttu. Juniori on onneksi päättänyt taas tulla jo hieman alaspäin - auh lonkkia - ja vessassa saa taas juosta 15 min välein. Huomenna olisi neuvola. Mutta kyllä on odottavan aika pitkä, voihan nenä!

Nyt aamupalalle. Masunkasvatusta!!!!!! LK 40+2

Huomenta pitkästä aikaa! =)

Rakenneultrassa käyty jo 15.2 ja kaikki näytti olevan OK :)

Öttiäinen näytti kuuluma pojalta! No sehän oliski jo 6. poika tässä mökissä yhen tytön lisäksi :eek:
Sokereita seurataan tarkemmin ja tänään otankin itse "vuorokausikäyrää" eli paasto, ennen ja jälkeen aterioiden. Ne sitten joutuu faxaamaan polille...
Jos arvot on korkeita niin antavat uuden tarkastus ajan ennen jos sovittua rv26 aikaa...
kyllä ne arvot on pysyny ihan kohtuuden rajoissa kun malttaa olla syömättä liikaa hiilihydraatteja ja varsinki herkkuja :LOL:

Suppari- tuulia niitä kaipaaville ja onnea ponnistukseen =)

a ja öttiäinen rv21+1

Heippa!

LK tsemppiä viimeisille päiville :hug:
Mino kovasti jaksuja töihin :hug: Kuulostaa niin pahalta..... Hauskasti olit kirjoittanut, kiitos!!! Olethan sinäkin jo yli puolen välin ;)
Oliivitar jaksuja ja paranemisia teidän pienille :hug:
amati Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, teillä siis miesvalta jatkuu ;) Tsemppiä niiden sokereiden kanssa :hug:

Täällä kotiuduttu risteilyltä, ihanaa oli =) Huomenna ihan kauhistuttaa mennä neuvolaan vaa'alle kun tullut sit taas syötyä koko rahan edestä seisovasta pöydästä :ashamed: ja kerran kun vielä valmiiseen pääsee niin mikä siinä on lautaselle ja napaan ladatessa ;)
Kyllä teki hyvää päästä täältä kotoa edes hetkeks pois niin nyt jaksaa taas keskittyy näihin viimeisimpiin tekemisiin ennen vauvan syntymää :) Suurimman elämyksen tässä koko reissusta koki pikkuneiti joka meni 100 lasissa kaiken aikaa mut tuntu tuo väsyttävän isompiakin kun kotiin ajoin reilun 2h niin koko tyttöjoukko nukkui, isommasta pienimpään :) Viimeeksi ollaan oltukkin risteilyllä kesällä -07 kun odotin pikkuneitiä.

Jospa mä nyt palaisin tähän arkeen ja menisin puuhastelemaan näitä kotiaskareita uusin tuulin ;) jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 37+3 :heart:

LK: :laugh: Niin saa nähdä miten suu muikistuu kun supparit ne oikeat alkaa :eek: :whistle: Mullahan ei tuosta ole kokemusta kun jäppinen otettiin perätilan vuoksi viikolla 39 keisareiden tapaan. Vähiin käy ennen kun loppuu... :eek: Suppaileeko jo kuitenkin?

Amati:Onnittelut hyvistä rakenneultra kuulumisista!

Äitivm70: Mekin suunnittelemme laivareissua. Saa nähdä mitä jäppinen tuumaa moisesta ja sekoaako se sinne laivalle... :LOL: Hei on lupa nauttia laivalla, turhaa itteäs soimaat. :hug:

Jep töissä mennään niin että perässä en tahdo itekään pysyä...on tää raskasta aikaa. Eilen mies vei pojan luistelemaan ja sain maata raatona sohvalla..kyllä väsytti. Saa nähdä miten kauan jaksan...tuntuu tällä hetkellä tosi raskaalle. Torstai aamuna neuvolaan taasen kuuntelemaan(saarnaa) mitä neuvolatäti taas turisee ja tietenkin Pullan jumputusta.

Moikka! Amatille onnittelut rakenneultraetapista ja -kuulumisista!! :flower: Ävm70: oi ihanuutta, risteily!! Hyvä että nautit koko rahan edestä - toisin sanoen minunkin puolestani! :) Oispa ihanuutta päästä vähän irti kotiympyröistä ja pois soppakauhan varresta...

Mino: ei suppaile... :/ Tosin kävin äsken neuvolassa, ja juniori on kuulemma ihan lähtökuopissa, ihan alhaalla. Terkkari kysyi että onko limatulppaa näkynyt vielä (ei ole). Voipi olla että lähtö tulee piankin, pitää pitää peukut ristissä. Käynnistys on sitten ensi viikon lopussa, jos ei ala sitä ennen tapahtumaan.

Jos nyt palaisi tuonne soppakauhan varteen... Sen jälkeen lumitöihin vähän lähtöä jouduttamaan?.. ;) LK 40+3

LK: :hug: Hurjasti onnea matkaan! Vähiin käy ennen kun loppuu :D

(.) Seuraa avautumista: :ashamed:
Tänään tuli sapiskaa töissä, huolimattomuusvirheistä(joita ei toinen ollut huomannu ja korjannut koska ei ollut lukenut raakavedosta(vaikka pitää lukea ja täydentää) ja virhe menny asiakkaalle asti(pilkutusvirhe ja stilisointia) joita kiireessä kun noita toimareita teet pari iltaa peräkanaa yhdeksään asti varmasti tulee. Toisen ei tartte tehdä kuin omat talot mulla on kahden ihmiset talot hoidettavana..Kyllä tuli paha mieli. Onneksi romahdin vasta kotona..kylläpä tuli itkettyä :( :'( Parhaani yritän ja toisia olen yrittänyt auttaa ja tehdä enemmän kun oman osuuteni ja vielä enemmän ja tämänkö saan kaikesta tästä palkaksi..haukut..ja julkisen nöyryytyksen tiimin edessä. Kyllä pääsi kova parku kotona.Tuntuu niin epäreilulta ja kohtuuttomalta saada haukkuja vaikka hänen joka nämä ois pitänyt LUKEA ja TARKASTAA ja TÄYDENTÄÄ ei ollu tehny omaa osuuttaan ja haukut sain vain minä(toki hänelle oli tullut ekat haukut kokouksessa) Ei helvata..kyllä vieläkin loukkaa.
Otin etätöitä kotiin..vaikka turhaahan mä ponnistelen, paskaa tulee käteen kuitenkin :/ :'(
On jotenkin täysin lannistunut olo.

Huomenna aamulla neuvolaan..raippaa sieltä tulee varmasti tosta työstä... :/

Anteeksi vuodatukseni, olen itkenyt silmäni jo puhki... :'(

Heipsan!

LK tsemppiä, kyllä se vauveli kuitenkin syntyy ennen käynnistystä :heart: Mulle ainakin kävi niin pikkuneidin kanssa kun käynnistysaika oli tosrtaille niin pikkuneiti syntyi sit keskiviikkona ;)

Neuvolakuulumiset; Joo, olihan sitä painoa tullut 1,4kg viimeviikosta :ashamed: mutta on kyllä turvotustakin kun aamulla sormukset melkeen soi herätessä sormissa mut päivän mittaan taas normaalisoituneet. Verenpaine oli koholla 140/86 ja meinasi et oisko pitänyt katsoa sitä vielä perjantaina mut tultiin sit siihen tulokseen että jos johtunee tuosta risteilystä ym. pienestä stressistä tästä kaikesta et kun pitäis oikeesti saada isojen likkojen huone tyhjäks niiden kamoista ja pikkuneidin kamat sinne meidän makkarista ja olkkarista ym.. Terkka sanoi et muistaisin nyt lepäillä ja ottaa rauhallisesti et ne hommat mitä jää tekemättä niin jää ja ensviikolla sit keskiviikkona seuraava neuvola. Vauva on edelleen tosi ylhäällä ja sf mittakin kasvanut sen 2cm viimeviikosta eli 38cm.

Tänään ollaan likkojen kanssa saatu niiden kaikki astiat sinne möksän yläkertaan laatikoihin pakattua, niitäkin on kertynyt ihan kivasti jo valmiiksi kun aikanaan pois muuttavat ;) Sit saatiin pari hyllyä lisää jo seinälle ja esikon piti vielä maalailla pari hyllyä et saapi oman kuplakokoelmansa sinne myös vaikkakin pikkuneiti päässyt joitain jo terrorisoimaan et jokunen vähän kärsineet. Huomenna pitäis käydä musaliikkees hakee kitarakannakkeet seinään ja syntikan alusta niin saadaan nekin sit sinne. Isoin hanke vielä olisi se vaatekaappi ja sit kun esikko haluu sellaisen vähän vanhannäköisen, nähtiin kerran jo jyskissä mut seuraavalla kerralla kun mentiin kattoo niin sitä ei enää ollutkaan :ashamed:
Kyllä mä aattelin et raivaan jonkun nurkan vielä likkojen huoneesta tällä viikolla jonne sit kannan kaikki pikkuneidin vaatelaatikot meidän makkarista ja alakerrasta nuo lelut niin saan niiden osaltakin sit mielenrauhan :) Pakkasin jo muutama viikko sitten siis pikkuneidin vaatteet pahvilaatikoihin et sain vauvan vaatteet neidin vaatteiden tilalle kaappiin :ashamed:

Mut eipä siis enempää tätä itkuvirttä, anteeks :ashamed:
Jaksuja teille kaikille :hug: Palaillaan!
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 37+4 :heart:

Voi Mino :hug: :hug: Tuntuu niin pahalta puolestasi :ashamed:
Niin hartaasti toivon että saisit kunnon sairasloman, kaatuu sit firma jos on kaatuakseen poissa olostasi mutta eihän tuossakaan ole enää mitään järkeä :ashamed:
Anteeks, en halua loukata mutta ajattelen nyt sun ja pullan parasta sekä sun esikoistasi joka kaipaa äidinkin huomiota :heart: Kovasti jaksuja sulle, olet ajatuksissani :hug: :hug:

ÄVM70 :hug: Kiitos! Kyllä tässä on silmät puhki itkettykin. Ymmärtäisin haukut jos oikeasti olisin lusmunnut ja jättänyt tekemättä mutta kun olen parhaani yrittänyt ja olla ajoissa että jää sitä tarkastusaikaa niille jotka kuitenkin ovat siitä vastuussa toisiin nähden niin sitten käy näin..julkinen nöyryytys tiimin kesken.. :/ :headwall: :'( Kyllä tuntu kohtuuttomalta saada haukut vaikka toinen ei omaa osuuttaan ollut hoitanut ja kuinka monta kertaa olen hänetkin pulasta pelastanut...ja tässä on se kiitos, että yritän auttaa ja tehdä omalla kustannuksellani kaikkeni yhteisen hyvän vuoksi... :'( Takerrutaan tollaseen. :'( :'(

Yhteistyössä