Heippa!
LK tsemppiä, viimeistään 2vkon päästä sulla nyytti kainalossa :heart: Toivottavasti en masentanut kun noin kirjotin, aattelin jos menee yliaikaa niin mulla mennyt max 9pvää
Sunnuntaina olin pulkkamäen laidassa kattelemassa kun esikko oli pikkuneidin kanssa kun totesikin et hän on vanhin lapsukainen joka siel laski (17V) =) mut sanoikin et ei edes muista koska viimeeks laskenut ja kivaa oli molemmilla
1,5h menivät eestaas, välillä hörppäsivät mehua ja pikkuneitikin totes aina et uudestaan, hurjaa menoo
Mulla on perjantaista asti ollut niin kovia vihlasuja alapäässä etten muista et pikkuneidistä oisi ollut koskaan :ashamed: Sanoinkin siitä aamulla neuvolassa ja sanoi et paljon mahdollista et johtuu vauvan asennostakin et mulla erimallinen masu nyt kuin viimeviikolla vaik itse epäilen kyllä sitä rehkimistä ja sitä työsarkaa niiden likkojen patjojen kanssa sinne mökin yläkertaan mitä en oikeesti oisi saanut tehdä ja tosiaan sit kun supistellut taas enemmän kuin muina viikkoina ja nyt tuntuneet tuol alaselässäkin......
Eilen pakkasin ihan varmuuden vuoks sit sen vauvan sairaalastalähtökassin kun alkanut epäilee todella näistä kivuista ja omasta huohotuksesta et mennäänkö tosiaan edes LA.han :ashamed: Siis ihan pienetkin asiat puuskuttaa ja tuntuu ettei millään tahdo pystyy tekemään mitään kun supistelee heti jne.
Neuvolakuulumiset; terkka soitti sit sinne äippäpolille kun eivät vieläkään antaneet mulle aikaa sieltä et kun viimeviikolla jo lekuri laitto lähetteen, ilmeisesti asiaa ei oltu edes katsottu tjt. mut sit heti huomenna klo 12 menen sinne sit ét nähdään miten tämä on täällä kun terkka taas epäili et perätila :ashamed: Paino oli noussut 5pv. yli 3kg
vaik turvotusta ei nimeksikään mut epäili kun viiimeeks oli eri vaaka et silloin paino oli tippunut muka yli 1kg et nyt sit kirjas kuitenkin sinne et 900g vko kun katto siit mitä oli ennen putoomista kun ei nyt luottanut viimekerran painoon. Otti sit myös verensokerinkin ihan tuon painon takia mut kahden tunnin syönnin jälkeen 4,4 et ei ainakaan sokeris häikkää. Hemppaa en tunnu saavan ylös vaik kuinka syön sen 2 multitabsia /pvä eli oli sen 121 :ashamed: Sf mitta oli kasvanut 2cm eli nyt ollaan 36cm
Verenpaine oli 130/88 et alapaine tietty hieman korkea mut on se välillä ollut tuonkin et ei siis eka kerta :/
Mulle iskenyt joku lievä masis kun eilenkin taas itkee tihrustin kun tuntuu etten enää jaksa enkä selviydy näistä kotitöistä :'( Huusin keskimmäiselle kun kuvittelin et oli mökissä käsittelemässä lattiaa ja melkeen parituntii kulunut kun menin kattoo ´kun esikkoa lähin hakee et kattoo pikkuneitii niinn neiti olikin nukkumassa |O kyllä kilahdin ja kunnolla mut ymmärrän tietty et olivat koko koulupäivän ulkona eli hiihtivät, paistovat laavulla makkaraa jne. et väsyttää mut silti, en mäkään saa täällä päivisin makaa vaik mieli tekisikin :ashamed: Sit mulla oli vielä parin päivän tiski oottamassa kun en edellispäivänä jaksanut tiskata niin nekin harmitti mua sekä tuo puhdas pyykki mikä odotti paikalleen laittoo mut molemmista sit illalla selvisin vaik koville ottikin :ashamed:
Kuulin kyllä kun isänsä puhutteli neitiä tekemättömyydestä kun ensin mies sano mulle et miks mä hälle siitä kiukuttelen jos toinen ei tee. Kuulin kuinka sano et jos kerta äiti jotain pyytää niin pitää tehdä et just maksettiin sen seuran huppari ja lökärit et tulee ne työllä ansaita mut keskimmäinen vaan on luonteeltaan vähän laiskansitkee kuten isänsäkin ja se ei mene mun jakeluun :headwall: Kotona jo niin juurrutettiin et töitä on tehtävä et ansaitsee ruokansa :ashamed: Esikko on kyllä erittäin ahkera, aina auttamassa jos vain koulujutuista ehtii ja tosiaan maalannut koko möksän sisältä ja huonekalut ja kaikki, ylpeä olen ja olenkin sanonut et tulee pärjäämään elämässään
Mut jos nyt lähtisin leipoo vaikka laskiaispullia vielä satsin ja samalla sämpylöitä kun taas joku syönyt kaikki lauantaina leivotut sämpylät ja patongit
olivat jo eilen loppu et jouduttiin tyytyy ruisleipään kun joku ei eilen viitsinyt leipoo..... Eilen ostin ison pussin ruisjäuhojakin kun aattelin et voisi tuota ruisleipää taas kokeilla tehä ite piiiitkääääästä aikaa ja esikkokin siitä puhunut
Taikinatiinutkin siis olemassa
Palailen huomenna kun tiedän sit viisaampana et kuinka tämä "pikkukakkonen" täällä költsii
Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 36+3 :heart: