Haave2010: Olen tavattoman pahoillani! :'( :hug: Sanattomaksihan tuo ihmisen saa. Elämä on niin tavattoman epäreilua välillä. :hug:
Poni: Onpa tuo kurjaa kun mitään ei voi tehdä ja apujakin vähän nihkeämmin. :/ Tiedän tunteen siitä, että ei kehtaa muilta pyytää apuja..Itsessä vähän samaa vikaa.. :ashamed: Just eilen autossa mutsi sano että sano vaan jos tartteet jotakin niin hän auttaa..Vaan se avun pyytäminen ei ole aina niin helppoa...
Amati: Miks ne sulta strepton ottaa?
Jääris: Mulla tippu 102 vaikka söinkin obsidania joten sain tupla-annoskuurin..vieläkin syön tuplana mutta luojan kiitos se oli noussu alkuviikosta jo 121. Vähän pelotti neuvolassa että miten se puree ja pureeko se tupla-annos.Mahalle vaan kurja tuo tupla-annos :x
Lumi-Marja: Voi että tuota vuotoa :hug: Kyllähän se pistää miettimään vaikka äänet kuuluisikin.Kunpa siihen saataisiin joku selitys. :hug:
(.) Siivottiin eilen illalla ullakko( meillä ei kellarissa komeroita) ekan kerran muuton jälkeen
Sen se oli kyllä näköinen ennen siivousta..Kaikki tavarat putosi kun oven yritti avata :ashamed: Heh alakerran naapuri kävi ovella ja peräänty hymyillen ja näytti epäuskoselle kun sanoin että ei tää tällaseks jää( olin siis levittäny puol komeron sisältöä pitkin käytävää ja vähän sortteerasin ja tiivistin ja inventoin)
Kyllä kannatti vaikka siinä 2 h menikin. Löysin muuten jätkän vanhat aarteet eli vauvajuttuja.En muistanutkaan että olin säilönyt puuhamatot. Haikeana katsoin jätkän äippälootaa.Sinne on koottu hänen pienet muistonsa :heart: Teen Pullalle myös oman omasta laatikostaan. Niitä on sitten kiva näytellä kun tuo ekaa tyttöystävää kotio
:saint: Mulla olikin 2 makuupussia jätkälle ja toisen otin Pullalle kun tykkään enemmän siitä kuosista kun sen omasta. Ihana sininen hauvamakuupussi.
Aamulla menin kattomaan pyykkituvalle ja siellä oli tilaa.Ei muuta kun lakanat ja vinttikamat pesukoneeseen ja sitten Pullan kadoksissa( ei vaan hyvässä jemmassa
) ollut pussukka pyykkäriin ja nyt on sekä pyykkituvan kamppeet narulla kuten myös normipyykit partsilla.
Naapurin fanimummo( se fanittaa mua enkä tahdo päästä siitä eroon kun se jää aina höpöttämään ties mitä) osui myös pyykkituvalle ja hämmästeli mun tarmoa kun vielä vaan jaksan touhuta. Mistä lie puuska iskenyt? Saa nähdä koska kostautuu?
Ens viikon tiistaina on se synnytystapa-arvio ja sitten saman viikon perjantaina neuvola.
Äiti kysy eilen että joko jännittää...
No en oo edes vielä ajatellutkaan niin pitkälle..
Mino ja Pulla 36+3