jääris, sulle kirjottelinki jo tonne toiseen pinoon.
Mino, teilläkin päin tuollanen kökkö lääkäri :| Täällä on kans yks semmonen, itseriittoinen, kovakourainen, äkkipikainen, semmonen oikee kovanamma-akka, jolla on vain oma mileipide ja se on ylleensä ihan syvältä. Kukaan ei pidä siitä ihmisestä, ei oikein edes työkaverit. Pelkään todella, että joudun vielä joskus sen käsittelyyn. Mut toivottavasti olis jo eläkkeellä, ei mikään nuori ihminen todellakaan ole. Kurjia tuollaset. Minä puolestaan annoin tuolle liika nime Cruella de Ville, kuten se 101 dalmatialaista karsee eukko. Näyttiki jotenki samalta. Onnea matkaan sektioon ja sehän on jo ihan pian
Voi että kun ihanaa :heart:
Tällä leveysasteella ei mitään sen kummempaa edelleenkään. Ruskea vähentyny entisestään ja mieli ala sen mukana kohoaa. Vaikkakin tunnen itseni turhakkeeksi, kun mitään en voi tehdä ja miesväki hoitaa huushollia. Toi teinineiti ei oikein jaksa piitata kotihommista. Painelee vaan kavereiden kans pitkin kyliä ja huudattaa musiikkia. Noi pojan koltiaiset kyllä ihmeesti touhuaa. tämä 13v sais kyllä jo kohta kunniamaininnan innokkaasta pyykkäämisestä. Eilenki sano miehelle, että anna mä, laita sä ruoka. Eikä riitä, että latoo pyykit koneeseen, vaan ripustaa ne narulle ja kuivat viikkaa kaappeihin. Kuinkahan kauan tuo innostus kestää? Viikon
Vahin kotiutuu huomenna isosena olostansa ja mietin vain, mahtaako nuorta miestä huvittaa kotona mikään muu, kuin netissä pyöriminen.
Mulla tää juttu rönsyilee taas, mutta mun sosiaalinen elämä alkaa olla aika minimaalista. Kaikki kohta ainoastaan täällä. Kaverit ei enää käy kylässä eikä soittele. Ongelmista kuultuaan katosivat kuin maanalle. Ihan kuin menisin siitä rikki, että joku kävis piristämässä. Aikuiset naiset...tympiää :/ Pakko oli vaan sanoo mikä on homman nimi, kun meillä olis ollu työporukan kans illanvietto sanomisen, uinnin ja sun muun merkeissä ja väkisellä mua sinne olisivat ollu viemässä. Sen jälkeen on ollu hiljaista. En olis uskonu moista noista ihmisistä.
Välipala aika. Mitähän sitä tällä kertaa söis...
L-M ja N 16+1