35 v +odottajat, vol 4

Tervetuloa mukaan kaikki 35-vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat sekä kaikki jo tästä pinosta synnyttäneet :wave:

Linkki ensimmäiseen pinoomme;
http://kaksplus.fi/keskustelu/t866571

Linkki toiseen pinoomme;
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1096321

Linkki kolmanteen pinoomme;
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1261126


[Kuvalinkki]Näytä kuva

Odottajat;

TOUKOKUU 2009

Aurora72...35v...neljäs(-94,-98,-00)... :heart: tyttö :heart:


KESÄKUU 2009

Tari...36v...neljäs(p-03,t-04,t-07)...la 06.06.09 KYS


HEINÄKUU 2009

Äiti-Kengu...35v...viides(p-96,t-98,t-05,p-07)...la 07.07.09 VAS

Mansku72...?...toinen(p-07)...la 14.07.09 KHKS


ELOKUU 2009

super-leijona...36v...yhdeksäs(p-91,p-93,p-95,t-98,p-03,t-05,t-06,t-08)...la 13.08.09

SpookyMama...36v...kahdeksas(t-92,p-95,t-97,t-00,p-04,p-07,t-08)...la 18.08.09

Sinderella...36v...viides(p-00,p-03,t-05,t-08)...la 24.08.09 K-PKS

tuu-tikki...36v...kolmas(p-04,p-05)...la 26.08.09 KOS tai kät/H

Brunette73...35v...ensimmäinen...la 28.08.09


SYYSKUU 2009

Olkkis74...35v...toinen(t-8v)...la 06.09.09 KOS

Aurinko73...36v...ensimmäinen...la 22.09.09

Desa74...34v...toinen(t-12v)...la ?.09.09

maijamette...38v...toinen(t-04)...la ?.09.09


LOKAKUU 2009

Tiila...35v...toinen(p-08)...la 20.10.09


MARRASKUU 2009

Zera...41v...kolmas(t-90,p-93)...la 05.11.09

Kuiskaten...35v...neljäs(?)...la 21.11.09 TAYS

Vilhelmiina73...35v...ensimmäinen...la 21.11.09 NKL

Pajunen...36v...ensimmäinen...la 30.11.09


[Kuvalinkki]Näytä kuva

Syntyneet;


TOUKOKUU 2008

vappuvauvan äiti...40v...toinen(t-04)... :heart: tyttö 04.05.08 :heart:


KESÄKUU 2008

Miina70...38v...kolmas(p-94,p-96)... :heart:tyttö 17.06.08 :heart:

ansku71...37v...kolmas(p-01,p-06)... :heart:poika 18.06.08 :heart:


HEINÄKUU 2008

anjamarita...39v...ensimmäinen... :heart:tyttö 25.07.08 :heart:


ELOKUU 2008

säihke ...37v...kolmas(t-01,p-03)... :heart:poika 12.08.08 :heart:

Äiti-66...41v...neljäs(t-98,p-00,t-05)... :heart:poika 20.08.08 :heart:


MARRASKUU 2008

sarppa70...37v...ensimmäinen...:heart:poika 02.11.08 :heart:

Kisse...37v...neljäs(t-00,p-01,p-07)...:heart:tyttö 14.11.08 :heart:

Czarina...40v...ensimmäinen...:heart:poika 17.11.08 :heart:

Neeanäiti...41v...kolmas(p-03,t-06)...:heart:tyttö 18.11.08 :heart:

JOULUKUU 2008

minnihiiri68... 39v... ensimmäinen... :heart:tyttö 13.12.08 :heart:

nevi...40v...viides(t-89,p-92,t-95,t-06+lainat-93)...:heart:tyttö 16.12.08 :heart:

janttu672...36v...ensimmäinen...:heart:tyttö 29.12.08 :heart:

akkamänty...40v...ensimmäinen...:heart:tyttö 30.12.08 :heart:


TAMMIKUU 2009

Piiloblondi...43v...ensimmäinen...:heart:tyttö 02.01.09 :heart:...3040g/48cm

sini-sissi...35v...toinen(t-94)...:heart:poika 22.01.09 :heart:...3540g/51cm

lilli70...38v...ensimmäinen...:heart:poika 27.01.09 :heart:...3558g/51cm

mantana...40v...toinen(t-04)...:heart:poika 30.01.09 :heart:...4545g/53cm


HELMIKUU 2009

nimiko...36v...ensimmäinen...:heart:tyttö 12.02.09 :heart:...3255g/49cm

bonbon...36v...toinen(t-07)...:heart:tyttö 15.02.09 :heart:...3830g/51cm

prilli...37v...kolmas(-01,-02)...:heart:poika 17.02.09 :heart:...4560g/50,5cm

Maami68...40v...toinen(p-94)...:heart:poika 18.02.09 :heart:...3795g/52,5cm

Riituli...40v...toinen(p-06)...:heart:poika 19.02.09 :heart:...3325g/52cm

Seranzu...37v...kolmas(p-94,t-97)...:heart:poika 24.02.09 :heart:...4745g/52cm


MAALISKUU 2009

Zantra...37v...toinen(p-06)...:heart:tyttö 12.03.09 :heart:...4010g/50cm

Lis69...39v...toinen(p-07)...:heart:poika 19.03.09 :heart:...3005g

mimuli...42v...neljäs(?)...:heart:poika 31.03.09 :heart:


HUHTIKUU 2009

Ninu...39v...neljäs(p-,t-,t-)...:heart:poika 17.04.09 :heart:...4245g/52cm

mamma67...42v...viides(t-19v,t-17v,p-15v,t-11v)...:heart:tyttö 23.04.09 :heart:...3470g/51cm

[Kuvalinkki]Näytä kuva


Kadonneet lampaat

leeloo...36v...ensimmäinen...la 02.12.08

iinius...36v...ensimmäinen...la 23.12.08

tuttelitar...39v...kuudes(p-97,t-98,p-05,p-06,t-07)...la 13.01.09

nokko...36v...kolmas(?)...la 20.01.09

päivänkakkara67...41v...(?)...la ?.03.09

Jepuliisa...41v...kolmas(p-01,p-04)...la 30.03.09 PHKS

kiiltis...35v...ensimmäinen...la 23.03.09...poika tulossa KOS

[Kuvalinkki]Näytä kuva

Menetyksen kokeneet;

:hug: diddlina :hug:

:hug: Lumi-Marja :hug:

:hug: einiinvaan :hug:

:hug: 4-kerroksen väkeä :hug:

:hug: Rouva Pikkumyy :hug:

:hug: hyrinä :hug:

:hug: Siiri S :hug:

:hug:meriaani:hug:

:hug:Sapfo:hug:

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

E-KKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KOS = Kätilöopiston sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus
 
No niin nyt sitten koitan oppia päivittämään tätä meitin uutta pinoa. Toivottavasti osaan ja huomaan päivitykset.
Jos on jotain mitä pitäisi muuttaa niin heittäkää vaikka yh:ta jos tuntuu että tää ei huomaa.
Mutta nyt pihalle aurinkoa ottamaan lästen kanssa. Ihanaa kun on lämmin.

Spooky ja Aino 26+6
 
neuvola kuulumiset: paino +64g/vko
rr 107/64
sf 28
rt
syke 145
Ensi viikon pelkokeskustelua kovin odottaen,jos saisin siellä tarkastamaan tilanteen ja mikä tulehdus tuolla alhaalla on.
Nyt haukkamaan välipalaa :wave:
 
Hitto kun väsyttää... Mies tuli tänään hautajaisreissulta kotiin ja kun kainaloon pääsin niin eiköhän sitä tullut tirsat otettua... Olikin maailman ihanin paikka kun ei hetkeen ole sinne päässyt... :D

Ötzkikin piristyi kun isi tuli kotiin... Huomaa että pikkuinen on ruvennut reagoimaan ääniin jos jonkinlaisiin, varsinkin jos jotain tuttua puuttuu ja sitten tulee takaisin... :D Muuten täällä on kaikki entisellään. Tuntuu että rautakuurikin alkaa taas purra kun vaihdoin tabut poreisiin ja oon juonut sekä sen rautanesteen että appelsiinimehulasillisen samanaikaisesti.

Olkkis ja Ötzki Masupalleroinen 24+1
 
Huomenet.
Olkkis kiva,että hemppa on nousussa sekä sait tirsat mukavassa paikassa otettua.

Mulla oli taas illasta ilkeitä tuntemukisa alaselässä ja maha oli outo.Mulla ei ainakaan aikaisemmin vastavaa ole ollut eli ns sukkapuikko vihlaisuja alapäässä :/ muutamia yöllä.
No toivotaan,että kaikki on kunnossa.Todella pitkä aika ens maanantaihin vaan on.

Mukavaa päivää kaikille!

äiti kengu 32+5
 
Äiti-Kengu muistan noi vihlaisut edellisessä raskaudessa todella hyvin ne ei olleet yhtään mukavia :/ Olin jo silloin varma että vauva vaan haluaa maailmaan ja kohta tipahtaa vaikka ei se kuulema ihan noin voi mennä =)
Mulla vasta ensi viikolla lääkäri neuvola ja sitten taas kuullaan mitä pikkuiselle kuuluu. Jos vaikka lääkäri olis mun kanssa samaa mieltä että tyttöä odotellaan. Mulla ei ole millaistakaan tuntemusta kunpaa sieltä on tulossa. Olis vaan mukava tietää.
Kun edelliselle tytölle oli ihan vaavina kummitätin tytön vaatteet lainassa ja nytkin sieltä sais luultavasti tytön vaatteita mutta jos poika tulee niin pitäis pikkuisen hankintoja tässä ajatella.
Ja olishan se tuolle pikku neidolle mukavaa saada tyttö tänne kun poikia on jo 2 ihan peräjälkeen. Vaikka ei toi meitin neiti poikien jalkoihin jää päinvastoin :D

Mutta nyt on lähettävä ulkoilemaan näiden pikkuisten kanssa kun ip:llä kuulema sataa vettä ja menee todella levottomaksi tää elo jos ei höyryjä kollit saa ulkona pääsetellä pois.

Spooky ja Aino 27+0
 
Huomenta !
Tsemppiä Äiti-Kengulle !

Mä menin eilen ostamaan Tommee Tippee-tutteja ja sit jäin harmitteleen kun ostin latex-tutteja, jos vaik sil vauval on letex-allergia :( Millasia tutteja te muut ootte ostanu ?

 
ARgh.Omaa napaa tulee.No käväisin synnärillä kysymässä mitä teen.Lääkäriä en nähnyt,mutta tämäkään ei katsonut tarpeelliseksi kattoo mikä tulehdus on.Kätilö pyysi hakeen hiivalääkityksen apteekista.Tuskinpa mua sit maanantainakaan katotaan mihin on tilanne mennyt :headwall:
Pääasia on,että masussa voitais hyvin,vaikken minä voikkaan.

Aurinko tutteja en ole miettinyt.Mulla ainoosti yksi lapsistani on käyttänyt tuttia.

Taidanpa tästä mennä herkuttelemaan,jotain pahimpaan potutukseen :wave:

äiti kengu 32+6

 
SpookyMama kiitos uudesta pinosta! :flower:

Äiti-Kengulle sympatiat ärsyttävän hoitohenkilöstön tapaamisesta :hug: . Toivottavasti vointisi paranee, vaikka kiusallakin juuri ennen maanantaita :) tai viimeistään sitten!

Aurinko73 minä esikoiselle ostin tutin vasta kun olimme kotiutuneet. Lateksiallergia on aika harvinainen, ja varmasti ehdit sitten käydä (tai joku muu käy) ostamassa toisenlaisen tutin jos sattuu niin ikävästi että oireita tulee. Tälle masukkaalle en ajatellut tutia laittaa lainkaan, ellei ole sitten samanlainen tissitakiainen kuin esikoinen oli.

~Tiila 18+1
 
Juu niin mä aattelinkin että varmaan aika harvinainen se allergia. No sen näkee sit tartteeko tuttia, onpahan mulla nyt ainakin jo jemmassa =) Ostin mä sit jo mekonkin vaikkei pitäny kun ei oo 100% varmasti tyttö, mut saahan sen sit annettua jonkun muun lapselle..
Mä otin piirakkaa sulaan pakkasesta ja alan kahvittelemaan :p
 
Jees... Enää kuusi päivää töitä ja sitten koittaa vapaus. Tosin en tiedä mikä vapaus se sitten on kun on sovittua menoa melkein joka päivä ensimmäisen kuukauden ajalle. On sukukokousta, anopin vierailua, neuvolaa yms. Toivottavasti on sitten hyvät kelit että pyörällä ja kävellen pääsee kulkemaan.

Tuteista: En oo kauheesti jaksanut vielä miettiä tuttiasiaa kakkosen kohdalla. Esikolla oli tutti vaikken olis halunnut (entinen anoppini opetti tytön tuttiin) mutta onneksi luopuminen kävi sitten yllättävän helposti. Täytyy hieman tunnustella sitten minkälainen pikkuinen masusta tulee ennen kuin lopullisen päätöksen sitten teen.

Äiti-Kengu: Pistä maanantaina kova kovaa vasten ja sano ettet lähde synnäriltä ennen kuin on tutkittu vauvan vointi ja se mikä tulehdus siellä mahdollisesti vaivaa. Joskus hoitohenkilökunta uskoo tietävänsä potilaan parhaan eivätkä kuuntele joten ainoa vaihtoehto on vaatimalla vaatia. Omalla kohdalla esikoista synnyttäessäni ei edes tuo toiminut mutta toivottavasti sinä saat kunnon hoitoa.

Tää lähtee nyt juomaan rautalitkua ja sitten hetkeksi pitkälleen

Olkkis ja Ötzki Masupallero 24+3
 
Huomenet.

Olkkis juu kyllä aukaisen suuni maanantaina.Sen verran kertynyt jo asioita joita ei voi painaa villasella.Toivottavasti kerkeet lepäileen myös,kun loma alkaa.Toisaalta on varmasti kivaa,kun on ohjelmaa joka päivälle.

Itellä tuppaa aika käydä pitkäksi,kun neljän seinän sisällä pienten kanssa on.Vielä 3 viikkoa,niin saa hengähtää.Tarvis tuossa lopussa saada kyllä synnytys kuntokin.

Mukavaa torstaita kaikille.

äiti-kengu ja pikku kengu 33+0 :heart:
 
Äiti-Kengu: Se on onneksi vain kesäkuu milloin noita sovittuja menoja on lähes päivittäin. Sitten on pakko ruveta rauhoittumaan. Tosin heinä- elokuun vaihteessa on anoppini järjestämässä sukutapaamista jonne minäkin olen tervetullut. Itse asiassa, jos oikein ymmärsin, niin järjestää sen sen takia että pääsen tapaamaan miehen sukulaisia. Saa nähdä mitä tulee kun en oikein tykkää olla huomion keskipisteenä, siihen kun tän odotuksen takia väkisinkin taidan joutua. No, eiköhän tässä anopin takia oo nyt kärsitty sen verran että eiköhän tuokin mene... On kuitenkin positiivista kärsimystä. :D

Olkkis ja Ötzki Masupallero 24+4
 
Johan väsyttää taas... Tosin se johtuu siitä että viihdyin ulkona tuossa pari tuntia ihan muuten vaan. Kaverin kanssa kävin kahvilla ja lisäksi istuttiin tuossa meidän pihakeinussa toista tuntia. Toivottavasti siis ensi yönä saisin nukkua kunnolla. :D

Ötzki Masupalleroinen ja Olkkis
 
Me oltiin kanssa lasten näiden pienenpien kanssa koko päivä ulkosalla välillä käytiin syömässä kunnon ruokaa sisällä muuten vaan naposteltiin evästä pihalla.
Mä niin rakastan tätä ulkona oloiluu kun ei tarvii pahemmin sisällä olella. Mutta on siinä huonotkin puolensa kotihomat jää tekemättä ihan kokonaan kun en mä oikeen jaksa näille isommille niitä jättää.
No urakalla pyykkiä illalla pyörittelen ja heti aamusta kanssa. Imuroin kyllä usein päivällä iekat pois jaloista mutta muuten jää hommat vähille :ashamed: Onneksi meillä ei kamalasti yllätys vieraita tuppaudu niin ei tarvii välittää kunhan itte asukkaat mahtuu sisälle.
Meillä alkaa isännällä huomenna kesis siis ekat 2 vk ja olis muutaman lapsen huoneiden muutto edessä :eek: Samalla me muutetaan pienenpään makkariin ite kamalaa hommaa mutta näin ollaan päätetty.

Meillä asustaa aikaspaljon tässä talonyhtiössä Kosovon Albaaneja ja niillä on semmoinen tapa ettäjos jonkun tiedetään olevan raskaana niin aina kun esim he grillaavat niin tarjoavat tälle naiselle ruokaa. Arvatkaa vaan kun tänäänkin sain masuni täyteen ihanaa grillattua sapustaa ja salaattia =) Välillä kyllä oikeen hävettää kun ne kantaa mulle ruokaa ja sitten kun koitan ystävällisesti kieltäytyä niin ne vaan sanoo että pitää syödä kun olen raskaana.
He eivät saa puhua mistään ruuasta mun kuullen tai joutuvat mulle tuomaan sitä ruokaa sisältä.
Kerran erehdyin sanomaan ystävälleni että voi kuinka ihana tuoksu hänen vanhemmiltaan tuleekaan. Niin hän oli sanonnut äidilleen sen ja kohta mamma kiikutti mulle ruokaa kotiin (edellisessä raskaudessa siis tämä).
Mutta ei pidä valittaa hyvää he vain tarkoittavat kyllä.

Mutta nyt pyykkivuoren kimppuun ja sitten nukkumaan.

Spooky ja Aino 27+2
 
Spooky no toisaalta on varmasti kiva tapa.Onko yleensä sellaista ruokaa mistä pidät ja pystyt syömään?

Täällä on päivä mennyt kuunnellessa lasten kitinöitä.Koululaisetkin kotona ja piti niin saada tänään aikaiseks jotain hyödyllistä.Väsyttää kovin taidan mennä sohvalle pötköttään.
Mukavaa viikonloppua kaikille.

äiti kengu 33+1
 
Ihanaa kun väsymys alkaa taas väistyä, siis tuo raudanpuuteväsymys... Muuten sitten väsyttäis vaikka kuinka ja paljon enkä varmaan enää muuta tekis kuin nukkuis jos ei muuta perhettä olis. Onneksi tietää ettei oo enää kuin 5 työvuoroa ja sitten työnteko on toistaiseksi sitten siinä. En aio enää ennen äitiysloman alkua mennä töihin, en vaikka pakotettais. :D

Meidän ekaluokkalaisellakin on kohta ensimmäinen kouluvuosi takana. Odottaa jo innokkaasti kesäloman alkua kun pääsee heti kahteen omasta mielestä parhaaseen paikkaan: isin luo ja mummilaan. Nyt pitäis vain keksiä että mitenkäs neidin saisi sitten viikko ennen juhannusta mummilasta 600km päästä takas kun sanoi että lentäminen pelottaa vaikka ollaan lentäen matkustettu paljonkin mummilareissuja. Pitää vissiin neuvotella mummin kanssa josko vaikka mummi tulis muutamaksi päiväksi tänne meille niin neiti saisi sitten matkaseuraa.

Olkkis ja ötzki masupallero 24+5
 
Saran neuvola terveiset

Ikä: noin 10 kk
Pituus: 72.6 cm
Paino: 8805 g
Pää: 46.5 cm

Hapanmaito tuotteita aloitellaan, Varaa hyvin jalkoihinsa, ei vielä konttaa -> pyörii ja kierii edelleen, nostelee peppua lupaavasti. 6 hammasta.
 
anjamarita hienosti Sara kasvaa.Kaikkihan ei välttämäti edes konttaa.Mulla esikoinen ryömi ja sit käveli.Osas kyllä jossain vaiheessa olla konttaus asennossa,mutta liikkui ryömimällä.

Olkkis toivottavasti saat tytön kuljetukset järjestyyn hyvin.

Jaahas nuorimmainen heräs menen antaan aamupalaa :wave:
 
Nyt paloi käämit mieheen ihan totaalisesti. On ruvennut valittamaan univaikeuksista nyt ihan viime aikoina (liittynevät isänsä kuolemaan ja siihen että meidän nuorempi kissa riehuu öisin jostain syystä just meidän makkarissa) mutta ei oo halukas tekemään asialle mitään. Sanoo vaan että mulle ei oo hyväksi joutua heräilemään öisin kissan takia joten heräilee sitten itse eikä usko kun sanoin että viikko duunia ja sen jälkeen voin lepäillä päivisin jos väsyttää... ARGH! Kohta oon itse sairaalassa kun huolehdin liikaa miehen hyvinvoinnista. MITEN SAAN SEN TAJUAMAAN ETTÄ ENNEN VAUVAN SYNTYMÄÄ ON PARASTA LEVÄTÄ MAHDOLLISIMMAN HYVIN!!!!

Hermonsa menettänyt Olkkis ja Ötzki Masupallero 24+6
 
Heipä hei kaikille! Pitkästä aikaa taas minäkin täällä.

Kiitos paljon SpookyMama, että aloit päivittää pinoamme. Heh, hauskoja noi sun albaaninaapurit!

Tsemppiä Äiti-Kengulle, toivottavasti saat maanantaina hoitoa ja olosi paranee pian.

Täällä pahoinvointi on kuin onkin alkanut helpottaa!!!! Tosin eilen illalla viimeksi oksensin, mutta se oli vaan se yks kerta, koko viikolla en oo oksentanu muuten. Palasin töihin maanantaina ja olo on ollu oikein hyvä, kunhan muistan haukata jotain pientä ihan 1-2 tunnin välein. Sitä "ihanaa ja energistä" keskiraskauden oloa ei oo vielä täälläpäin näkyny, mutta toivottavasti kohtapuoliin... ;)

Mun maha on sen verran turpeena varsinkin iltapäivisin, että oli vähän hankaluuksia löytää kaapista työvaatteita. Kävin tänään sit ostamassa kahdet mammafarkut. =) Ihanaa kun nyt on taas muotia noi pidemmät paidat ja tunikat, niin löytyy helposti yläosia.

Onkos Pajusesta kuulunut mitään...?

Aurinkoista viikonlopun jatkoa kaikille!

Vilhelmiina73 ja Möykky
13 + 6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilhelmiina73:
Täällä pahoinvointi on kuin onkin alkanut helpottaa!!!! Tosin eilen illalla viimeksi oksensin, mutta se oli vaan se yks kerta, koko viikolla en oo oksentanu muuten. Palasin töihin maanantaina ja olo on ollu oikein hyvä, kunhan muistan haukata jotain pientä ihan 1-2 tunnin välein. Sitä "ihanaa ja energistä" keskiraskauden oloa ei oo vielä täälläpäin näkyny, mutta toivottavasti kohtapuoliin... ;)
Eipä tuota keskiraskauden ihanan energistä oloa ole täälläkään näkynyt.. Päin vastoin, tuntuu että väsyttää kahta kauheammin. Osasyynä nyt varmaan tuo meidän nuorempi kissa joka riehuu aamuöisin meidän makuuhuoneen verhoissa mutta nyt siihen tuli stoppi kun sain hommattua kunnon karkoitetta. Mulla olis enää viisi työvuoroa ja sitten alkaa ensin kesäloma ( tai siis vietän kesän työttömänä ) ja sitten 3.8 mammaloma. Kesäkuun ensimmäisenä päivänä kun saa kela- ja työkkäriasiat hoidettua niin sitten voikin keskittyä hoitamaan kotiasiat siihen kuntoon että anoppi saa tulla... :D

Kuinkas moni tästä pinosta on muuten joutunut käymään sokerirasituskokeessa? Mulla se olis edessä ensi torstaina 28.5 jolloin olis rv 25+4. Vaikka olen isokokoinen niin tuo koe tuntuu turhalta, esikoisen odotuksen aikanakin kävin eikä ollut mitään ongelmia. Ei ollut neiti sokerivauva vaikka olikin melkein 4,7kg kun syntyi. Isokokoisuus johtui siitä että päästettiin 17pv yli la:n.

Olkkis ja Ötzki Masupallero 24+6



 

Yhteistyössä