35 v +odottajat, vol 4

Huomenta!

Viimeistä viedään, siis työpäivää. Lieköhän Ötzki ruvennut murehtimaan moista kun ei oo vielä tänä aamuna potkiskellut niin kuin yleensä aamuisin. Hän riehuuk aina kun kuulee herätyskellon soivan. Taidan mennä hetkeksi vielä pitkäkseni jospa pikkuinen vielä heräis (itse asiassa rupee aina monottelemaan kun manaan hiljaisuutta, niin nytkin).

Olkkis ja Ötzki 25+5
 
Olkkis pitää selvästi sua varpaillaan.Ottaa jo masu aikana täyden äidin huomion :D

Kummasti alkaa uudestaan väsyttää.Tytöt vaan heräsivät jo puol 7 joten ei tässä uudestaan pitkäkseen pääse.
Nuha meinaa iskee minuunkin.Miehessä oli viime viikolla ja nuorimmaisten nenu hieman tällä viikkoo vuotanut.
 
Täällä ollaan flunssassa oltu jo sunnuntaista asti. Tänäin otin sit sairaslomaa kun eilen tul kurkkukin uudestaan kipeeks ja ääni meinaa mennä kokonaan. Viime yönä en nukkunu paljon yhtään, kun nieleskelin vaan ja limaa tulee suustakin ja yskittää :( Mutta eiköhän se nyt ala menee ohi, kun saan tänä päivän levätä.
Ens viikolla taas neuvola, tuntuu et justiinhan mä siel kävin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Olkkis pitää selvästi sua varpaillaan.Ottaa jo masu aikana täyden äidin huomion :D

Kummasti alkaa uudestaan väsyttää.Tytöt vaan heräsivät jo puol 7 joten ei tässä uudestaan pitkäkseen pääse.
Nuha meinaa iskee minuunkin.Miehessä oli viime viikolla ja nuorimmaisten nenu hieman tällä viikkoo vuotanut.
Tarkoitit varmaan että Ötzki pitää mua varpaillaan... :D No sitä se kyllä osaa tehdä...

Nyt on hieman haikea olo... Työt on nyt sitten tältä vuodelta tehty ja alkaa odotus... :D Saa nähdä miten ajan saa lopulta kulumaan kun esikoinenkin viettää näin kesällä aika paljon aikaa isällään...

Kahvia keittämään lähtevät:

Olkkis ja Ötzki Masupallero

 
Juu tarkoitinhan minä ötzkiä.Sun tarvii nauttia olostas mahdollisuuksien mukaan.Mukavia lomapäivä sulle =)

Aurinko73 parantavaa tuulahdusta sinne :hug:

Täällä ollaan taas kestopinkeenä.Eikä saa taas millään pois.
Ulkona tänään oltu ja kolmonen riisti pahasti sisäreittä,kun puuhun yritti kiivetä.Ei tuo auringossa istuminen mitään herkkua ole.Voi kunpa menis äkkiä 2 viikkoo.Sit uskaltaa jo hieman alkaa jotain tehdäkkin.

Mukavia aurinkoisia päiviä kaikille!
 
Hitto kun edelleen on huono olo... En tiedä johtuuko se siitä eilisestä sokerirasituksesta vai mistä... Toivottavasti huomenna on jo parempi fiilis vaikka sanoin kyllä etten tytön kevätjuhlaan lähde.

Olkkis ja Ötzki Masupallero
 
Olkkis toivottavasti olotilas on jo parempaan suuntaan menossa.Pääsitkö tytön kevätjuhlaan?

Täälä nautitaan hiljaisuudesta muiden vielä nukkuessa.Nälkä herättää näin aamuisin.

Mukavaa aurinkoista päivää kaikille B)

äiti kengu ja pikku kengu 34+3
 
Äiti-Kengu: En päässyt tytön kevätjuhlaan. Iski vielä kaiken muun "kivan" lisäksi sitkeä astmakohtaus päälle tässä toissa yönä. Vieläkin sen kanssa taistelen... Yks kikka vielä kokeilematta ja jos se ei auta niin kai sitä sitten on lääkäriin mentävä. On meinaan ihan kauhee olo. Onneksi sentään sauna auttoi eilen sen verran että sain nukuttua kohtuullisesti viime yönä. Onneksi Ötzki peuhaa vanhaan malliinsa joten sillä tuntuu ainakin asiat olevan hyvin.

Olkkis ja Ötzki Masupallero 26+0 :heart:
 
olkkis joko on oireet parantuneet?

Kaikkee sitä elämässään joutuukin kokeen.Ensimmäistä kertaa meikäläinen on turvoksissa jalkapöytä on lahjakkaan muhkee ja pohkeet myös :/ Selästä tänään tosi pahasti ottanut ja päätä särkee.Olo on siis hehkee :whistle:
Ulkona tänään tullut oltua paljon seuraten lasten ja miehen touhuilua.

Taidanpa oikaista itteni tuonne sänkyn puolelle,jos olotila siellä helpottuis :wave:
 
Äiti-Kengu: On nyt joo helpompi olla. Eli hyvällä tuurilla sitkeä lääkkeen ottaminen auttoi ja lekurikäynti on vältetty. Mulla olis viikon päästä lääkärineuvola ja pitää siellä ottaa tää asia esille vaikkei nyt oliskaan enää oireita. Tietää sitten jos vielä tulee oireita niin miten toimia ( vaikkei se nytkään kovin epäselvää ole ) . Mitenkäs sä muuten oot jaksellut?

Olkkis ja Ötzki
 
No kiva Olkkis että olos on jo parempi.
Kannattaa tosiaan mainita neuvola käynnillä,jos sattuukin uusimaan.

Turvotukset yön aikana hävinneet.Päätä särkee ja kehno olo muuten on.Liikkeitä onneksi tuntuu hyvin.Maha alkaa olla valtava.Kuumuus ei oikein sovi nyt,mutta meenpä varjoon istumaan.Lapsukaiset kuiteskin nauttii auringosta ja kesästä.

Mukavaa maanantaita kaikille B)

äiti kengu 34+4 :heart:
 
Kuplintaa, potkuja ja voltinheittelyä. Siinä tämän päivän masukuulumiset... Äiti taas sitten on ihan väsy mutta silti pitää istua vielä koneella. Johtuu siitä että on vieläkin ihan älyttömän lämmintä. Olin tänään 4h hyvän ystäväni 5v tytön ja 1kk vanhan pojan kanssa kaupoilla. Tai siis minä vein kaverin tytön jätskille ja pojan otin muuten vain kun äiti jonotti tk:ssa saadakseen omat asiansa hoidettua. Arvatkaa vaan tuliko jo hirmuinen hinku saada oma vauva syliin... :D

Nyt pitää mennä sanomaan esikolle hyvää yötä ja vois sitä samalla itsekin mennä jo makkariin peiton alle vaikka sanaristikoita tekemään jos ei vielä unta saa. On vieläkin ihan älyttömän lämmin...

Meinaako joku muuten äänestää Eurovaaleissa?

Olkkis ja Ötzki
 
Missäs muuten muut on??
Toivottavasti teillä on asiat kunnossa.

Eilen taas turvotus tuli ja kävely oli tosi vaikeeta.Illasta sit menikin poikittain ja yhdessä asennossa pystyi vaan nukkumaan.
Huomenna neuvola,mutta eipä yhtään kyllä piristä mieltä.Voi kunpa päästäis muuttaan.Pahasti vaan on vielä sisätyöt kesken.Toivotaan,että muutto suunnitelmat silti pitää.

Mukavaa tiistaita kaikille,voidaan hyvin ja paksusti :D

ä-kengu 34+5
 
Äiti-Kengu: Täällä ollaan, minä ainakin.

Tänään on se kohtalon päivä... Anoppi tulee illalla käymään... Hieman hermostuttaa, ei niinkään se että hän tulee vaan se miten itse pystyn pitämään itseni kurissa jos jotain mun kannalta ikävää tulee keskustelun aiheeksi. Eilisilta oli meillä nimittäin niin räjähdysaltista aikaa ettei pitkään aikaan...

Olkkis ja Ötzki 26+2
 
Heipsan kaikille :wave:
Sairasloma flunssasta vietetty...kamala väsymys kylläkin vielä jäi...

Lv-punktion vastaukset saatu: kromosomit normaalit ja tyttö tulossa :heart: :heart: :heart:


Ihanaa päivää teille!!
 
Huomasin toisesta pinosta eilen tällaisen viestin...

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora72:
Laitatko meidänkin neidin listaan..eli

Tyttö 27.5 4280g ja 51cm, pipo 35 rv 40+6

Täällä tyttö syö ja nukkuu hyvin. Yöllä jopa yli 4h unia.. minulle vaan nousi kuume tänään. :ashamed: Mieli maassa..toivotaan ettei kohtutulehdusta. :snotty:
Rinnat ei ainakaan kipeet ja maitoa tulee. Voisko johtua siitä että maito nousi kunnolla vasta eilen?

Alhambra kiitos samoin mukavasta seurasta. Mites siellä menee? :wave:

Aurora ja äidin suppu suu 5vrk :heart:

Onnea Auroralle ja perheelle :flower: :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zera:
Heipsan kaikille :wave:
Sairasloma flunssasta vietetty...kamala väsymys kylläkin vielä jäi...

Lv-punktion vastaukset saatu: kromosomit normaalit ja tyttö tulossa :heart: :heart: :heart:

Ihanaa päivää teille!!
Onnea Zera! Nyt alat sitten nauttimaan odotuksestasi täysin rinnoin etkä enää murehdi huomista ( itse paraskin sanomaan mutta tottahan tuo on ).

Äiti-Kengu: Mulla on ihan luottavainen fiilis illan suhteen. En murehdi anopista. Enemmän mietin sitä tosiaan että miten saisin mahdolliset omat reaktiot hallittua jos tulee jotain mitä en itse oikein voi sietää tms... Haluisin kuitenkin rakentaa edes jonkinlaiset välit ettei olis Ötzkin kanssa sitten ihan yksin....

Ai niin... Hain tänään äitiyspakkauksen postista. En vielä sitä aukaissut mutta kohta on kai pakko jotta näkee mitä ja minkä väristä yms siellä sitten luonnossa ne tavarat on. :D

Olkkis ja Ötzki
 
ZERA hienoa =)

Auroralle onnittelut :flower:

Täällä supistelee hieman liikaa.Luulis sitä saavansa neuvolalääkäriltä tukea,mutta kyllä tuossa äsken laitto mut maan alle :'( Alkuraskaudessa niin lupaili tsempata ja tehdä lopussa raskautta sisätutkimusta,niin nyt ei ota edes mua vastaanotolleen :'(

Ai niin Olkkis tykkäsitkö pakkauksesta?
 
Zera huhtikuun 21 päivä on tarkastettu.Neuvolalääkärin mukaan mulle on tarvittavat tarkastettu tehty.Kun normaalisti raskaudesta on tarkastuksia kolme.
No tarvinnee toivoo,että ens viikolla äpolilla katotaan tuo tilanne.
Onneks ne säännölliset loppui ainakin hetkeks.Tuo on vaan niin peppusta,kun kenenkään sanaan ei voi enää luottaa.Kyllä tosiaan ihmettelen,jos nää ei mitään saa tuolla alakerrassa aikaiseks.
Synnytyspelko on saanut pikkasen liikaa jo valtaa minusta :ashamed:
Jospa menisin kattoon mitä vois etukäteen pakata valmiiks.
 
Tähän pinoonkohan minut kutsuttiin?
olen +35-v neljän lapsen äiti. Kokenut useamman km:non ja ku:n, viimeksi huhtikuussa varhaisilla viikoilla 8itse asiassa kaksi kertaa peräkkäin) :'(
eli ei saatu pientä joulutonttua vaan ehkä nyt keväisempi vauva?
tätiä odottelin kylään sunnuntaina ja kun ei saapunut niin testasin maanantai aamuna (tällä viikolla olin menossa rtg kuvauksiin niin piti varmistua asiasta) ja haamu pläjähti tikkuun. Nyt olen haamun saanut jo kolme kertaa ja asiaa en usko ennen kuin saan vahvemman viivan, menen kyllä myös yksityiselle verikokeisiin jotta saan tietää hcg arvon.

Katsotaan jos saisin olla tässä pinossa kauemmin kuin tuolla joulukuun odottajissa....vielä en kyllä tähän oikein jaksa uskoa....veski käynnillä tulee paprua tutkailtua et näkyykö tädistä merkkiä, ei onneksi olee näyttäytynyt :saint:
 

Yhteistyössä